Skocz do zawartości

Misery The Armored Zone 1.7 crash


Wędrowiec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam czy ktoś wie jak naprawić błąd z takim logiem :

 FATAL ERROR [error]Expression    : pm->m_animations.size()[error]Function      : player_hud_motion_container::load[error]File          : D:prog_repositorysourcestrunkxrGameplayer_hud.cpp[error]Line          : 92[error]Description   : motion not found [protecta_aim] stack trace:

Dzięki za próby pomocy crash ten występuję po zabiciu niektórych przechodniów czyli randomowych postaci .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc a i litosns niestety reinstall na razie odpada ponieważ gdzieś posiałem moje misery więc gram na skopiowanej czystej gamedacie z nałożonym TAR

Ale crash nadal występuje nadal po zabiciu tego jednego najemnika w zakładzie utylizacji odpadów ... A log nadal jest pusty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee. Wiecie że Gawron dał fixa z strony moda?

 

mp5lng zapomniał wziąć dodać nowych linijek do animacji protecty

Zawiera też fixy tekstur.

I nowy model broni.

 

 

NOWY QUICK FIX 1.2

http://www.moddb.com/mods/misery-the-armed-zone/images/taz-17-quick-fix-11

Edytowane przez litosns
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Siema panowie. Wyszedł nowy TAZ (1.7.4)

 

Wpakowałem go do mizerji i taki bubel jest. Nie czyta mi texturki tak ??

Expression    : fatal errorFunction      : CBlender_default::CompileFile          : D:prog_repositorysourcestrunkLayersxrRenderPC_R1BlenderDefault.cppLine          : 63Description   : <no expression>Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: wpnwpn_bullet1_545

Moje rozwiązanie:

Nie mogłem grać na ustawieniach wyższych niż Oświetlenie Statyczne. To było problemem tego loga na górze ;) Nie mogłem ustawić wyższych ustawień ponieważ wywalało mnie do pulpitu. Pomocny okazał się reinstal/update sternowników Nvidia.

Powodzenia chłopaki z kolejnym logami ! I dzięki za pomoc :)

Edytowane przez Ptachu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wędrowiec

aha działa dziękuje za pomoc ;)

EDIT

*oho przedwczesna radość dalej to samo

 

@Iitosns

To coś mi nie styka. Sprzęcicho mam nowe ( intel I5,GF GTX 460,8gb ram,DX10) 

Ale jak przerzucę się na Dynamiczne oświetlenie albo Pełne czy na DX10 to wywala mnie bez loga przy uruchamianiu gry. Tylko i wyłącznie z TAZ-modem. Za każdym razem potem muszę usuwać plki USER aby ustawić sobie grafikę na Statycznym oświetleniu aby móc uruchomić grę chcioażby do głównego menu

Edytowane przez Ptachu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Witam. Wiem że ten temat już trochę umarł, ale mam nadzieje że nie zaszkodzi go ożywić.

Zainstalowałem TAZ na Misery 2.2 wypakowywując gamedata i addons z pliku TAZ przez 7Zip bo tak kazał gościu od moda na moddb i pokazał mi się taki error przy tworzeniu nowej gry: 

: Not enought textures for shader, base tex: wpnwpn_bullet1_545

To gdzieś znalazłem że ktoś mówił aby usunąć ten plik i powinno wszystko grać. To oczywiście usunąłem plik i ukazał się nowy error. Tu jest log.

xray_sztychowka.log

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb Ja zawsze jaki mod to by nie był to gram na oświetleniu statycznym, próbowałem wszystkie możliwe oświetlenia i to samo, detale mam zawsze na najwyższym, też zmieniłem raz na najmniejsze.

Ja mam kartę graficzną tak starą, że już nawet nie można jej zaaktualizować. Jak próbuje to po chwili pokazuje mi że mam za starą kartę graficzną. 

Moja karta graficzna to: ATI Radeon HD 5770

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.