Skocz do zawartości
kondotier

Repack moda na Cieniu Czarnobyla

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuję wskazania moda i miejsca jego pozyskania, wydanego w formie repacka na bazie rosyjskiej podstawki v.1.0004, ewentualnie v.1.0006.

Moda, z którego po usunięciu gamedaty uzyska się grywalną podstawkę umożliwiającą stawianie nowych modów. Grywalna może być dopiero po zmianie silnika na bezpłytowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozwól, że zademonstruję ci moje własne repozytorium z Repackami wszystkich gier.

 

https://mega.co.nz/#F!Ql5CSLxb!gNkfqg-xAUfYezLuMaFtYQ

 

- Samodzielne repacki trzech gier z serii S.T.A.L.K.E.R. w języku rosyjskim i angielskim, w osobnych folderach na język. (rosyjska wersja Cienia korzysta z innej metody pakowania plików .db i inaczej przerobionego silnika, i to z nią będzie działać większość modów - sam polecam)
- Podstawowa cecha: Folder "gamedata" włączony, sejwy i opcje graficzne są przechowywane w katalogu z grą w folderze "savedata" - można grać zawsze i wszędzie, nawet z pendrajwa.
- W folderze "Localization Files" znajdują się pliki dźwiękowe i tekstowe dla wszystkich trzech gier w językach: polskim, angielskim, rosyjskim, ukraińskim.
- Trzy wersje Cienia Czarnobyla w jednej paczce. Standardowo jest wersja 1.0004, ale w archiwum z grą, w folderze "patches" są wypakowane łatki do 1.0005 i 1.0006
- Samodzielnie zmienione ekrany powitalne we wszystkich wersjach.
 
Instalacja przebiega tak - wypakuj zawartość archiwum tam gdzie ci się żywnie podoba (byle nie w program files w dysku C, najlepiej gdzieś indziej, w folderze użytkownika albo innym dysku) i uruchom grę z "XR_3DA.exe" w folderze "bin" w przypadku Cienia albo "launcher.exe" w przypadku Czystego Nieba i Zewu Prypeci.
 
Nie ma za co, też cię kocham. hueheuehuehuehue

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koma - serdecznie dziękuję.

Na razie tylko popatrzyłem jak to jest wstawione. Ściągnę nocą.

Nie za bardzo załapałem z tą "włączoną gamedatą". Co ona zawiera i czy przy wstawianiu innych modów jest potrzebna.

 

Na dzisiaj mam wykorzystany limit plusów, ale o nim nie zapomnę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do folderu gamedata najczęściej idą mody i trzeba go włączać samodzielnie w pliku fsgame.ltx.

I ten folder w tej chwili kompletnie nic nie zawiera. Czeka, aż go czymś napełnisz, hehehe.

 

O i będziesz potrzebował 7-Zipa żeby wypakować ściągnięte archiwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz już całkiem jasne. 

A mam na oku moda, którym chcę go zapełnić. A zip7 od dawna. Bo jakże by bez niego funkcjonować :).

 

DODANO: Ściągnięte, zainstalowane, uruchomione i działa. Jeszcze raz podziękowanie i plus dla Komy.

Teraz tylko "napełnić" gamedatę. Napełniacz się ssie. Ale jak to w niedzielę, chętnych wielu po obu stronach Bugu, więc niemrawo idzie. Procent pobrania rośnie, a czas pobrania w miejscu stoi :).

Edytowane przez kondotier

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No se poczytałem, znaczy tak: rozpakowałem jak zwykle niezwykle rosyjskim super pakowaczem czyli 7 zip i mam gamedate moda wstawić w co? w pusty folder z modami w podstawce czy gdzies inndziej? i czy ogse 0693 jest tylko na 1006 czy tez także na 1006?

p.s.s a te całe mega cos tam to powyżej 1 gb linden und moulin rogue ;), nie da rady i jaka jest ta rus podstawka tamże 1004 czy 1006?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

vidkunsen - przecież Koma wyraźnie napisał, że to v. 1.0004 oraz katalog z patchami dla wyższych wersji.

 

Jak wejdziesz do MU, to otwórz pierwszy katalog Game repacks i pobierz tylko wersję Russian. Reszta w paczce MU Tobie i mnie, do stawiania modów, raczej nie będzie przydatna. A jak pobierzesz Russian, to w środku masz spakowane wszystkie trzy podstawki. Wypakuj taką podstawkę jaka Ci potrzebna, spatchuj w razie potrzeby.

Tylko rób to bez pośpiechu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OGSE 0.6.9.3 powinno działać na każdej rosyjskiej podstawce ode mnie. Nawet w sumie patchować nie trzeba. Wiem z doświadczenia gdy sam sprawdzałem.

 

Spróbuję napisać osobny temat dla tych repacków, który zawiera odpowiedzi na te i wiele innych pytań.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OGSE działa jak najbardziej na ruskiej podstawce od Komy. Usuwasz folder "bin" i instalujesz moda do folderu z repackiem. Odpalasz plikiem .exe z folderu bin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale najlepiej zamiast od razu usuwać to można zrobić backupa tego folderu, na przykład dać mu inną nazwę jak "bin_10004" żebyś nie musiał od nowa pobierać by sobie popykać w jakiś wariant AMK czy cuś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie usuwałem binu, a mod przemianował go na bin-old. To samo zrobił z tą pustą gamedatą.

A z tą rus podstawką zrobiłem to samo co z polską. To święta krowa nie do ruszenia. A na moda nowy katalog z jego nazwą i przekopiowanie podstawki. Jak się coś spieprzy, to do kosza i nowa kopia. I nie ma problemów.

A vidkunsen od rana milczy, widocznie się załapał i goni po Kordonie :). Czego mu życzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koma - wyszło na to że vidkunsen jednak nie postawił.

Ale mam prośbę. Wstawiam fatal, jaki mnie łapie w modzie OGSE granym po rus, na rus podstawce od Ciebie.

 

Jeśli nie tutaj, to najlepiej na PW daj mi opis przypuszczalnej przyczyny.

##called from function 'void __thiscall xrDebug::my_fail(const char *,const char *,int,const char *,bool &)' in file '_main.cpp' on line 141


--stack traceback:
 [string "log1('--' .. debug.traceback())"]:1: in main chunk
 [C]: in function 'fail'
 d:modyogsegamedatascripts_g.script:1169: in function 'abort'
 [string "abort('called from CPP', '')"]:1: in main chunk
FATAL ERROR
 
[error]Expression   : assertion failed
[error]Function   :
[error]File   :
[error]Line   : 0
[error]Description : called from CPP

 

Wylot występuje tylko i wyłącznie, gdy chcę otworzyć mapnik znajdujący się w inwentarzu, aby przeczytać jego zawartość. Sam mapnik w inwentarzu i kliknięcie w niego dla wywołania okna opisowego, wylotu nie powoduje. Dopiero komenda "użyj".

U Rosjan ten wylot też kilka razy wystąpił, ale dawał taki error:  "ERROR! LuaXML library loading failed! Check and repair VC++ 2005 runtimes!", czyli kompletnie różny od mojego.

 

DODANO: Sprawa już się wyjaśniła. Mimo że mój fatal tego nie mówił, to przyczyną wylotu był brak zainstalowanego VC++2005. Miałem dopiero 2008.

To już drugi mod, wymagający tych "dodatków".

OLR był na tyle lepszy, że sobie potrzebne sam instalował.

 

I na tym kończę

Edytowane przez kondotier

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność
Discord