Skocz do zawartości

Prypeć. Czas Rozliczeń - Czas Sojuszu (Prolog: I część serii)


Rekomendowane odpowiedzi

@DutyMirek widzę, że w paczce ze spolszczeniem był przetłumaczony poradnik do moda, sprawdzałeś? Zaglądałeś do niego? Może jakiejś notatki ci brakuje?

@EDIT 

A nie w spolszczeniu nie ma poradnika ale go znalazłem i dodałem do pierwszego postu, może zobacz czy masz wszystkie z potrzebnych przedmiotów.

https://stalkerteam.pl/applications/core/interface/file/attachment.php?id=37308

Ewentualnie jeszcze przechodzenie moda (playlista) jakbyś chciał coś porównać.

Widzę na 8 stronie jest cała dyskusja o Nikołajewie i Chraszczu i jest coś, że w sumie jest 5 tych zdjęć z tym pierwszym, które mamy w plecaku. Czyli, że jedno mamy, a 4 mamy znaleźć?

Tu na screenie w plecaku jest chyba 5 obrazków w sumie.

ss_windows7_10-06-19_20-17-05_(pripyat_full).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DutyMirek Przypomnij sobie pierwszą rozmowę z Nikołajewem, na samym początku moda. Powiedział, że musi opuścić Prypeć, ale wróci. A wróci dopiero jak wykonasz wszystkie zadania. A co i gdzie trzeba zrobić, masz w tym poradniku, na który naprowadzenie dał Ci @tom3kb .

No i w poradach w temacie moda, ten problem z Gwoździem i powód milczenia Chraszcza były omawiane. Ja już tych szczegółów nie pamiętam.

A tak przy okazji. Dużo później niż wyszło spolszczenie, dodałem kilka patchy na błędy które wynikły już podczas gry. Były dodawane tak, jak zgłaszano problem. Jak ci np. przy jakieś czasówce wyskoczą robale, to te patche odszukaj. Wstawka moda była przerabiana, możliwe że te patche uwzględniono.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do obrazków przyznaję nawaliłem. "4 obrazki" tak utkwiły mi w pamięci, że gdy je 4 w plecaku widziałem zaniechałem dalszych poszukiwań.

Stratę odrobiłem. Mam już wszystkie 5 obrazków i misia.

Zapoznałem się z postami ze strony 8. Mowa tam o zadaniu od Lekarza na mutację i znalezienie Lilii. Tego zadania nie miałem.

Zwłoki Lekarza leżą na parterze w Hotelu niedaleko wyjścia. Z nich wydobyłem pierwszą wskazówkę i po łańcuszku dotarłem do fleszki, którą mam oddać Nikołajewowi.

Dla Dizla wykonywałem zadanie na radiowe części. Miałem je otrzymać od Inkwizytora. Były dwie drogi. Wykup części za 3000 lub zrobienie zadania związanego ze znikającymi członkami Powinności.

Miałem o tym porozmawiać z przywódcą Wolności ale ten nie żyje. Byłem przy tym jak grupa ślepych psów i pseudopsów (które prawdopodobnie sam tam ściągnąłem) zrobiła czystki w Starym CU.

Został tylko jeden niekluczowy NPC. Możliwe, że po tym zadaniu dostałbym kolejne od Inkwizytora na znalezienie artefaktu Kompas.

Zadania na znalezienie Fiedki też nigdzie nie otrzymałem.

Podejrzewam, że podczas przechodzenia moda coś poszło mocno nie tak.

Odpocznę od niego chwilę i może spróbuję od nowa.

Mimo wszystko dziękuję za pomoc.

Edytowane przez DutyMirek
podiękowania
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy drugim podejściu do moda wystąpiły różnice.

Za pierwszym razem gdy udałem się do podziemi po smar dla Dizla nic szczególnego się nie wydarzyło.

Za drugim razem, zaraz po zabraniu smaru z samochodu, pojawiły się mutanty. Najpierw pseudopsy, później snorki.

Spotkałem też NPC o imieniu Nikołaj, który powiedział, że czuje, że przemienia się w pijawkę.

Odwiedziłem Lekarza, od którego dostałem listę składników, następnie Chraszcza, który naprowadził mnie na składniki. Zdobyłem kryształ, antybiotyk typu "B", lilię ale z mackami lipa.

W poradniku pokazana jest lokalizacja macek ale te wygenerują się na miejscu dopiero po rozmowie z przywódcą bandytów, którego nie ma.

Wiem gdzie powinien być. Znam miejsce, w którym powinien stać. Widziałem go tam przy pierwszej styczności z modem.

Przy drugim podejściu do moda do niego nie zachodziłem bo nie było takiej potrzeby, więc nawet nie wiem, w którym momencie on zniknął i w jaki sposób.

Wczytałem zapis gry zaraz po wyjściu z podziemi i od razu pobiegłem na Dworzec. Typa nie ma.

Trzeci raz do moda nie będę podchodził. Cierpliwość się wyczerpała. Zajmę się kolejną częścią.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Postanowiłem ściągnąc modyfikacje, z własnej ciekawości i z tego że nigdy nie grałem, ale problemy juz zaczynają sie na samym początku. Najpierw sciągałem z Yandexa te pliki, wstawiłem patche a potem na końcu Spolszczenie, Menu owszem było spolszczone, ale Dialogi Nikola, Inkwizytora i tego handlarza w pralni pokazują tylko np Nikolav_dialog_1 itp, no to dobra mówie jeszcze raz spróbuje od nowa wszystko, i tak zrobiłem lecz rezultat był ten sam, potem jako ostatnią próbe postanowiłem ściągnąc z Torrenta, wstawiłem patche i spolszczenie na koniec lecz rezultat jest ten sam, nie ma linijek dialogów, czy robie to dobrze czy ja cos robie żle?

Edytowane przez Samotnik67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Samotnik67 napisał:

Dialogi Nikola, Inkwizytora i tego handlarza w pralni pokazują tylko np Nikolav_dialog_1 itp

Sprawdź, czy w gamedata/configs/text masz folder pol i czy zawartość pliku localization wygląda następująco:
[string_table]
language        = pol 
font_prefix     = _cent ;_west

Jeśli jest inaczej to popraw i sprawdź.

 
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, gawron napisał:
Sprawdź, czy w gamedata/configs/text masz folder pol i czy zawartość pliku localization wygląda następująco:
[string_table]
language        = pol 
font_prefix     = _cent ;_west

Jeśli jest inaczej to popraw i sprawdź.

 

Nic mi nie brakuje ani folderu z pol, ani nie ma jakiegoś błedu w localization.ltx, wszystko było już przy wklejaniu tego moda do COP-a, lecz każdy "ważny" Npc dialogów nie ma, opis zadań jest po polsku, bronie, pancerz i ten teges, ale Fabularni NPC nie mają wogóle dialogu, tylko linijke "Kodu"

@gawron Zajrzałem do linijek "Spolszczenia" i widze że brakuje Linijek przetłumaczenia, wogóle ich nie ma, przez co własnie to powoduje że mi wogóle nie pokazuje dialogów, nieważne ile czasu próbował bym składać to od nowa to rezultat byłby taki sam, bo nie ma linijek przetłumaczenia z jakiegoś powodu. Powoduje to że Nikolaj z intra nie ma całkowicie żadnych dialogów, ani Inkwizytor z Biblioteki, ani Handlarz z pralni, ani Technik z pralni, dlatego też kolega u góry @Dezzy12345 miał ten sam problem jak i u mnie.

Edytowane przez Samotnik67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Samotnik67 @Dezzy12345

Sprawdziłem o co chodzi.

Faktycznie spolszczenie z linku jest niekompletne. I tam tych string'ów nie ma, czy jak to było napisane: wyświetla "kod", po prostu brakuje plików.

Jako, że lubię tę trylogię to i mam zachomikowany chyba komplet. Szczęściem polonizacja mi się zachowała (bo mała - a miotła miecie tłuste ryby, lol). No i dobrze. Pewnie Tłumacze czy administracja też jakiś backup mają - a jak komuś trzeba na już to wrzucam, w sumie niewielkie.

Spolszczenie_Czas_Aliansu_3.7z

Proszę się nie dać zmylić nazwie pliku, wszystko się zgadza. Zwyczajna konsekwencja kolejności pojawiania się części trylogii. Spolszczenie_Czas_ Aliansu_3 - czyli do części pierwszej. Znowu lol.

Edytowane przez qlkin
  • Super 1
  • Dodatnia 3
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @qlkin

Dawniej w #1 poście był link do Mega, który zawierał moda, spolszczenie i patch. Być może był "kompletny", ale niestety nie przetrwał. Aktualnie mamy spolszczenie i 1 fix do niego oraz 2 patche, ale jeżeli polonizacja, którą wrzucił @qlkin rozwiązuje problem, to dodam ją do wstawki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Samotnik67 I jak, spolszczenie z paczki od @qlkin rozwiązało problem?

@qlkin  Dzięki za paczkę ze spolszczeniem. Pamiętasz może, czy w niej są zawarte fiksy np. na napisy pod zegarem i fioletowych enpeców?

Sporo poprawek było jeszcze dodane po wydaniu oficjalnego spolszczenia, na błędy które znaleziono już podczas gry i są wstawione we wpisach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kondotier napisał:

@Samotnik67 I jak, spolszczenie z paczki od @qlkin rozwiązało problem?

Tak, po wklejeniu spolszczenia od qlkina, już mogłem widzieć dialogi Nikolaja na samym początku, inkwizytora, Chrząszcza, Diesla i Stalkerów których trza przeprowadzić, i jak dotąd grywałem nie było żadnych błedów z dialogami, bo jak narazie to tylko pograłem do częsci gdzie trzeba, latać po kartkach (kawiarnia swietlik,Kino) tylko ze nie wiem gdzie jest ta 3 kartka, niby pisze ze w alejkach wodza i ze na daszku budynku jest to jedyne co mi przychodzi do głowy to Komitet PWZR a tam tej kartki zbytnio nie widze. A te zadanie na dorobienia klucza do komputera też zbytnio jest nie jasne, powiedział zebym poszukał w Centrum Jubilejnym, Szkole i Technikum, oblazłem tam wszystko i nic nie było oprócz zamkniętych sejfów a do Technikum nie mogłem , bo krytyczne PSI zabija od razu i nie da mi tam wleżc (zakładam ze jakies zadanie fabularne to zmieni?)

Edytowane przez Samotnik67
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Samotnik67 W tej paczce spolszczenia jaką wstawił @qlkin masz katalog poradnik. W nim jest plik PORADNIK.doc. Tyle tylko, że jego można otworzyć tylko przy pomocy OppenOffisa. To darmowy odpowiednik MicrosoftOffis.

W nim masz dokładne opisy gdzie co się znajduje. To poradnik po rosyjsku, ale zrobiłem w nim polskie tłumaczenia porad. Kody do czegoś tam w rus poradniku są odwrócone, na moim tłumaczeniu już normalnie.

A po znalezieniu klucza dla Chraszcza, któryś z rusznikarzy robi Ci duplikat i wtedy możesz wchodzić tam gdzie był komputer i uruchomić go. W komputerze są gry stalkerskie, w które możesz zagrać. Grasz w moda, grając w moda.

Do Technikum wejdziesz, jak wytłuczesz wszystkich zombiaków wokół niego z odpowiedniej odległości, mając chyba SEVA, lub hełm z ulepszeniami na psi i odpowiednie arty. To psi zabija tylko na zewnątrz, a w środku jest b. słabe, lub wcale. Na ten czas wybierz najniższy stopień trudności.

@Agrael To spolszczenie od qlkina jest kompletne. Możesz wstawić do pobieralni.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@AgraelWydaje mi się, że #1 trzeba troszkę poprawić. Wcześniej było prawie dobrze, a teraz to będzie raczej niełatwo prawidłowo to postawić według opisu. Rzecz była o brakujące pliki w polonizacji - nie wiedzieć czemu najważniejszych tam nie było? Dałem backup. I byłoby OK, gdyby tylko to zamienić. Chyba lepiej napiszę to po kolei.

Trzy yandex-linki do moda to są jakby trzy różne (ręki nie dam) na yandex'ie, ale to jedno i to samo w istocie, ten sam rozmiar itd. No i działają. Czyli -OK.

Torrent'a nie sprawdzałem. Tu to czasem tylko czort wie co co dokładnie się "zdarło". offtop ofcrs

Dalej to u mnie w repo-katalogu mam tutaj rus-fix (+uzupełnienie broni). Pliki rok młodsze. Porównując pobieżnie v pliki moda z linków - to są np. różnice w skryptach, dodane funkcje, sporo w 'weapons' itd. Fix mam, ale, że spory - to wstawiam link:

https://disk.yandex.ru/d/rlWa55x5hbduX   (działa- stan 29/6/22). Był jakiś jeszcze taki mały, ale nie idzie już chyba nigdzie wygrzebać. Będzie bez. Czyli -???

I na tym sekcja RUS się kończy, a zaczyna PL.

Teraz powinna iść polonizacja i te fixy, łatki itd. - bo one są PL. Trzy sztuki. Wyglądają OK te co są.

Czyli po staremu - tylko polonizacja była do wymiany. Poradnik jest także jako plik "opensource" w polonizacji.

W temacie polonizacji to spodziewałbym się więcej takich problemów w innych modach. Przy okazji, szukając tam sobie jakiś tam plików, trafiłem na kilka takich "bitych" archiw/ów. Bywa. Może to jednak nie u mnie tylko. Serwer? Provider? Moje żelazko? Wyjdzie z czasem. Niestety nie bardzo pamiętam co to było konkretnie. Coś związane z  OGSM/E raczej.

Mod, zważywszy na swoje lata, moim zdaniem - jest klasa. Kwestia upodobań, wiadomo. Czuwaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@qlkin
Dobrze, że zwróciłeś na tu uwagę. Czyli tak: 

  1. Zostawiamy 3 linki do Yandexa. Torrenta może lepiej w takim układzie się pozbyć, a w razie czego będzie dostępny w historii przeglądania edycji postu, - zawsze można go przywrócić. 
  2. Dorzucamy Fix (+uzupełnienie broni) 
  3. Spolszczenie leci do wymiany na to, które dodałeś, a ja wrzuciłem na nasz serwer. Patch nr.1.7, Fix, Patch nr.2 zostawiamy. 

Gdybym coś pomieszał, to mnie popraw :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj, niestety, jest sporo "składania do kupy" przy instalce. Opis musi być klarowny. Kolejność taka jak idzie w linkach jest OK. Jeszcze opis instalacji jest do korekty.

Ja do torrenta nic nie mam - miałem na myśli taką "wariantywność" ściąganych plików, inni też grzebią. Taki torrent jest na większości rus-stron:

http://stalker-torrent.net/viewtopic.php?p=7867#7867

Brakuje jednego elementu. Docelowego. Kogoś, kto to postawi i sprawdzi. Wtedy będzie wiadomo czy OK. @Samotnik67Nie chcesz zagrać od nowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, qlkin napisał:

Brakuje jednego elementu. Docelowego. Kogoś, kto to postawi i sprawdzi. Wtedy będzie wiadomo czy OK. @Samotnik67Nie chcesz zagrać od nowa?

Ja własnie z "Torrentowej" wersji gram, bo jak mi z yandexa nie wypalilo i napisałem o tym na forum bo jak to pózniej sie okazało ze translacja była niedokończa, po napisaniu spróbowałem pograć z Torrenta, a spolszczenie co było tu podesłane to wkleiłem do tego własnie, (Pripyat_Tochka_otscheta.7z.torrent), i z tego co widze w poscie #1 został usunięty link do torrenta? W modzie jak sie domyślam jestem już daleko, znalazłem wszystkie ksiązeczki i narzędzia, wszystkie rysunki i misia, Ukończyłem wszystkie levele z "Gry" komputerowej, Włamałem sie do wszystkich sejfów i wszystko na poziomie trudnosci "Mistrz" nigdy nie zmieniałem, tylko że nie moge wejść do Technikum za żadne Chiny, ani zabijanie wszystkich zombiaków pomaga bo od razu PSI zabija, nawet w Pełni ulepszonym kombinezonie SEVA na PSI upgrady, dalej owe promieniowanie zabija a próba przebiegnięcia przez to pole do sródka technikum zawsze kończyło sie moją smiercią nieważne jak szybko przebiegłem.

Edytowane przez Samotnik67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.