Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ukazała się wersja HC MODa -Путь во мгле - ХАРДКОР ( версия 0.1 ) .

 

Źródło + opis   :  http://ap-pro.ru/load/zov_pipjati/mody/put_vo_mgle_khardkor_versija_0_1/16-1-0-1924http://ap-pro.ru/load/zov_pipjati/mody/put_vo_mgle_khardkor_versija_0_1/16-1-0-1924

link do MODa  :  https://yadi.sk/d/SoRlBFajVhL9o

 

Polonizacja od @qwert , działa bez zarzutu ( sprawdziłem na razie Kordon ) .

Instalacja jak w # 1 .

 

 

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Non stop mam taki sam problem. Próbowałem już wzystkiego.

 

FATAL ERROR[error]Expression : !m_error_code[error]Function : raii_guard::~raii_guard[error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp[error]Line : 748[error]Description : ...r. - zew prypecigamedatascriptssound_theme.script:210: bad argument #1 to 'gsub' (string expected, got nil)stack trace:

Logi umieszczamy w znaczniku code @Allen
Edytowane przez Allen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilku z was pisało:

"Jeszcz jeden czysto niebowiec jest w rejonie hangaru i tam miałem komunikat o sygnale i gra skierowała mnie w rejon przejścia na kordon i tam miałem male starcie.Po zlikwidowaniu bandytów powrót do Baru."

Gdzie jest ten czystoniebowiec koło hangaru (dawnej siedziby bandytów?) bo obszedłem dookoła i nikogo nie widać. :( Łazi tam tylko jakiś stalker..

@edit

dobra znalazłem go, pogadałem ale na razie żadne zadanie nie odpaliło dalej. W sumie znalazłem i gadałem z 6 na Pchlim Targu i jednym koło Hangaru (poszedł na pólnoc.)

Czytałem też, że zadanie ma zaliczyć gdzieś pod dachem na terenie hangaru ale na razie też lipa.

@edit 2

Dobra udało się :) uff

Z tym czystoniebowcem z hangaru musimy pogadać pod zadaszeniem, tam gdzie bandyci mieli bar (parę stołów, lada itp). Dopiero tam zaliczyło mi zadanie gdy byliśmy tam obaj..

Z tym to strasznie dali ciała, bardzo źle to zadanie wymyślili i opisali. Normalnie bez pomocy z forum to bym się dawno poddał bo bym założył, że to jakiś "gamebreaking bug".

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vorenus

0,00 z 0,00

 

 

Polonizacja Droga we mgle

 

  • Rozmiar: 2,78MB
  • MD5: ed808243dd7f6ac24aed73702df85c44
  • SHA1: 3506760f956ddbcffb6357727bea19d64dfcd58c
  • Plik został pobrany przez 57 osób

 

Jest tylko to podane bez żadnego aktywatora do ściągnięćia, żednego "klikaczka" - nic...

 

 

Edit:

 

Próbowałem przez 2 przeglądarki, zawsze to samo - brak odnośnika czy jak kto woli klikacza "pobierz" lub czegoś podobnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem jedne na Kordonie w tych opuszczonych budynkach przed przejazdem kolejowym (budynki po lewej jeśli idziemy od wioski kotów), trzeba wejść na dach (biały budynek) i tam jest jeszcze taki mniejszy daszek. Drugie miałem jak się już z chodzi do podziemi do laboratorium po rozmowie z Sidem, Na samym dole pod schodami. Trzeciego kompletu nie znalazłem.

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.