Skocz do zawartości
Raven

SPECTRUM PROJEKT: Droga we mgle

Rekomendowane odpowiedzi

SPECTRUM PROJECT
11111.jpg

Data wydania: 27.04.2014

OPIS

Spoiler


Zona, jest nie tylko niezwykłym i niebezpiecznym miejscem, nie tylko wynikiem strasznego eksperymentu. Zona to żywy, nieprzewidywalny i zmienny świat z własnymi prawami i zasadami... lub bez nich. Nikt nie może wyjaśnić dlaczego Zona jest taka jaka jest, jak się pojawiła i jak zmieniła. Nie da się jej ogarnąć ani za pomocą logiki ani zmysłów. Można się jej nauczyć, zmierzyć i opisać, lecz nigdy jej nie pojmiemy do końca.
Zona skrywa wiele tajemnic - swoich własnych i tych wniesionych z zewnątrz. Poszukiwacze przygód nazywający siebie stalkerami próbują je rozwikłać. Niektórym się to uda lecz innych na zawsze pochłonie Zona. To niebezpieczeństwo nie odstrasza jednak stalkerów i do Zony przybywa coraz to więcej niespokojnych dusz.
W 2013 roku stalker o ksywce "Sawan" (przyp.tłum. Саван) przypadkowo odkrywa jeden z sekretów Zony, informacje o grupie naukowców pracujących nad czymś w jej centrum. Nikt nie zna ich zamierzeń. Wiadomo jedynie, że działania tej grupy mogą mieć katastrofalne skutki. Tajemnice w centrum Zony czekają na odkrycie ich przez Sawana, ale aby to uczynić musi wpierw dowiedzieć się więcej o grupie naukowców i projekcie Spectrum.

ZMIANY

Spoiler

nowa linia fabularna [*]zmiany lokacji z podstawowych części Stalkera (rozbudowanie ich, zmiany kosmetyczne np. inny wygląd posterunku wojskowych na Kordonie) [*]całkowicie no
wa lokacja [*]nowe animacje [*]nowe modele

LISTA LOKACJI

Spoiler


Kordon
Laboratorium "Z-13" + tunel
Wysypisko
Bar
Tunel 2
Most w Prypeci
Mglisty las
Mózgozwęglacz
Laboratorium

AUTORZY

Spoiler


Болотный Доктор - configs, spawn, kwesty, zasiedlanie lokacji
Stenjus - projekt lokacji, tworzenie lokacji, modelowanie
kiperenok - projekt lokacji, modelowanie
PavelSnork - tekstury, projekt artystyczny, szkice
XP0M - scenariusz
denis2000 - skrypty, spawn, kwesty, zasiedlanie lokacji
Johann - animacje, dźwięki broni, modele, partikle
Majordolgar - projektant NPC

Viнt@rь - skrypter
 

SCREENY

Spoiler

spectrum_project_put_vo_mgle_pol_1.jpg

spectrum_project_put_vo_mgle_pol_2.jpg

spectrum_project_put_vo_mgle_pol_3.jpg

spectrum_project_put_vo_mgle_pol_4.jpg

spectrum_project_put_vo_mgle_pol_5.jpg
 

FILMY

Spoiler

LINKI DO POBRANIA
 

POLONIZACJA

Spoiler

Polonizacja od qwert

Pobierz z naszego serwera - wersja 1.07

 Patch do spolszczenia

Autor polonizacji moda (czyli qwert) NIE WYRAŻA ZGODY na uploadowanie polonizacji na inne serwery.

Link do moda na MEGA: icon_32x32.png https://mega.nz/#!9ssGDYAb!f14slC8ss-M6as4ZI5hs9vzAulwvciw7gwDjlHYwoGE (Mod+PL+Patch PL+Fix Ośw. Stat.)

 

Poradnik Instalacji od @qwert

Spoiler

Uwaga !

Aby mod zadziałał na polskiej podstawce należy usunąć folder item w

gamedata/textures/item ( właśnie ten folder item )

I zainstalować polonizację 

INSTALACJA NA WERSJĘ PL

Spoiler

1.Pobieramy wersję moda z 15.06.2014 wersji 1.07.

2.Instalujemy patch 1.6.02.

3.Kopiujemy całą zawartość folderu bin i gamedata do naszego Stalkera.

4.Potwierdzamy podmianę plików.

5.Zmiana w fsgame.ltx


$game_data$             = false| true|  $fs_root$|            gamedata

na


$game_data$             = true| true|  $fs_root$|            gamedata

6. Usuwamy folder item :/gamedata/textures/item.

7. Instalujemy polonizację, podmieniamy pliki.

8. Ewentualne fixy i dodatki.

9. Gotowe, życzę miłej gry.

FIX OŚWIETLENIA STATYCZNEGO

Spoiler

Poprawa dla słabych komputerów, naprawia błąd

podczas przechodzenia do Martwego Miasta i Lab. X14

Link:https://yadi.sk/d/-SO69scsTPKC5

UWAGI

Spoiler

Jest ona zbugowana, nie wywołuje w

yklopedylotów do pulpitu. Rzecz w tym, że ona raz wyświetla informację raz nie, nie chciało mi się na tym siedzieć by to samemu naprawiać ( nie miałem nawet pomysłu jak to zrobić ). Brakuje tam kilku tłumaczeń, gdyż nie mogę znaleźć pliku w którym bym znalazł te kwestie. Postaram się przetłumaczyć to jak najszybciej i znaleźć sposób na poprawne działanie.

 

Wersja HC od @gawron
Spoiler

Droga we Mgle - HARDCORE (Wersja 0.1 ) .

 

Źródło + opis   :  http://ap-pro.ru/loa...0_1/16-1-0-1924

link do MODa  :  https://yadi.sk/d/SoRlBFajVhL9o

 

Polonizacja od @qwert , działa bez zarzutu ( sprawdziłem na razie Kordon ) .

Instalacja jak w przypadku normalnego moda.

Edytowany przez @Allen - 17.07.2014
Edytowany przez @anatol-01.03.2018
  • Dodatnia 18
  • Negatywna 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dużą rzecz chcą zrobić. Bardzo dużą. Miejmy nadzieję, że się uda, choćby dlatego, żeby już tego "tuptania" postaci w miejscu nie oglądać - animacje rzeczywiście robią wrażenie (kazaczok w pewnym momencie - bezcenny) :smile: Co do scenariusza i lokacji - zobaczymy. Ja trzymam kciuki za ekipę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mam nadzieje że im sie uda :D Do tej pory prawie wszyscy robili mody na taką skale tylko do SoC.Wygląda na to że już im sie znudziło i przerzucili się na CoP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojawił się gameplay. Widać, że prezentuje się bardzo dobrze, dodaje fajnie rozbudowane lokacje i budynki, ale wątpie czy ten mod zostanie wydany- na razie powstało 11%: http://www.youtube.com/watch?v=18utnISm0Jg&feature=player_embedded

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze się zapowiada, animacje są według mnie powalające, z tego co widzę robione na silniku Euphoria. Bardzo się cieszę , że lokacje zostały edytowane np. Kordon. Korn nie ma co się na razie martwić według mnie, projekt nie jest aż tak ogromny jak w przypadku LA (Nie mówię, że jest mały), że po czasie moderom się znudzi bo praca jest żenująca. W każdym razie trzymam kciuki za pracę. P.S. Gameplay- Muzyka z Max Payne'a 2 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

projekt nie jest aż tak ogromny jak w przypadku LA (Nie mówię, że jest mały), że po czasie moderom się znudzi bo praca jest żenująca.

Wytłumacz, proszę, dlaczego praca przy modzie jest "żenująca"? Szczerze mówiąc, to przeczytałem i zgłupiałem :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wytłumacz, proszę, dlaczego praca przy modzie jest "żenująca"?

Moderom może coś nie wychodzić, praca ich się ciągnie, lub robi się to bardzo długo i wtedy się ,,żenują'', (Nie wiem czy się dobrze wyraziłem), zaczyna ich nudzić praca nad projektem, modem i po prostu z niechcenia robią pracę wolno, albo po prostu mod trafia do kosza, ja tutaj nie wszystkowiedzący, ale to tak z mojego widzenia na LA, nie obrażam się na nich bo wiem jak to jest, choć nie mówię, że wiem, bo tego nie jestem pewny. Mam nadzieję, że mnie teraz zrozumiesz.

Tak, żeby już nie off-topować

Mam nadzieję, że wyjdzie wersja angielska i nie trzeba będzie używać tych ulepszeń graficznych, bo z moim sprzętem słabo (nawet na minimum)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, Buber :smile: Jak zwykle jesteś niezawodny. A ja się cieszę, że nie jestem nauczycielem języka polskiego - miałbym już pewnie za sobą parę poważnych samookaleczeń :pirate:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnego moda wyszukałaś @Raven, gratuluję. Wnioskuję z filmiku, że to naprawdę "coś" odmiennego, ale z zachowaniem klimatu i "stalkerowości", pozwalającego się sycić dobrą grą. Przeróbki na lokacjach oceniam pozytywnie i będzie to cieszyć oko. Będę oczekiwał tego moda. Czy podały źródła przybliżony czas ukończenia moda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mod wygląda wyśmienicie, jeżeli tylko dojdzie do finalizacji projektu może to być pierwsza modyfikacja przygotowana z takim rozmachem na CoP. Jak dotąd tylko SoC mógł poszczycić się naprawdę rozbudowanymi modami - oby ten projekt zmienił tą sytuację. Będę obserwował z równym zainteresowaniem co SMRTER Pripyat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem i wyczytałem na rosyjskich stronach to na stronie podanej przez @Raven nie ma obecnego stanu moda

Mod coraz bardziej zbliża ku wyjściu Dołączona grafika

Obecny stan to 51%

Strona na której jest to :http://vk.com/spectrumproject

@edit

Stan na dziś to 52%

53% Dołączona grafika

Coraz bliżej

Edytowane przez Junx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność
Discord