Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Siemanko, mam pewien problem. Nie wiem czy tego nie było w jakimś innym temacie. Jak tak to sorry. Wy też nie mogliście zlutować "robaczków" dla Azota? Czytanie parametrów działa normalnie. Przy danych odniesienia mamy jakiś wzór który nie wiem jak obliczyć. (o ile to się liczy, dlatego pytam.) Wpisuje w N1 100 a w N2 200 (najpewinej to zły wynik) i przycisk "spawanie przyrządu" nie reaguje. Ktoś? Coś? Pomoże?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pytanie do tych, którzy z sukcesem przeszli moda.

Bawię się nim od kilku godzin i mam małą niespodziankę. Zebrałem kasę, w PDA zadanie iść ją odnieść. Ale jak podchodzę do strażnicy, wojacy czerwienieją, otwierają ogień i po zabawie. Na podpowiadaczkach, gracze szli bez problemu.

Tyle tylko, że zanim zebrałem kasę, pojawiła mi się informacja ( fioletowa ) że "Już jestem mięsem dla radiacji" czy coś tak.

Jest sens dalej prowadzić grę, czy wrócić do wcześniejszych zapisów?

A tu kilka screenów z Kordonu zmienionego nie do poznania.

ss_administrator_04-15-18_14-42-15_(level_escape).thumb.jpg.3ca3373d82a226a90bd68fc2ef8d2de0.jpg

Spoiler

ss_administrator_04-15-18_18-13-25_(level_escape).thumb.jpg.3ea365b6e672a056c01c0b8cd022b73c.jpgss_administrator_04-15-18_18-41-45_(level_escape).thumb.jpg.821127066fc1283110fe9b6b6dee454d.jpgss_administrator_04-15-18_18-42-07_(level_escape).thumb.jpg.71200024efac583df8547bd56afcc6b7.jpgss_administrator_04-15-18_18-21-07_(level_escape).thumb.jpg.2e8c99b83b1bb746f35ee19a2b66092a.jpg

Zrobiłem też nowy ekran menu, ściemniając tło pod napisami i dodałem tytuł moda. Wygląda to tak:

ss_administrator_04-14-18_20-41-43_(mainmenu).thumb.jpg.ff6314ae5d9ef064fffdae2f15d59c0b.jpg

A tu plik do podmiany.

ui_actor_main_menu.dds

 

 

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron  - też tak sądziłem, ale chyba jest nieścisłość ( ale nie błąd spolszczenia ) w dialogu o pieniądzach. Kolazin mówi o kilku dniach, a "fioletowy" przyszedł pod koniec pierwszej doby. No i patrząc na już odbytą rozgrywkę, zebranie tej kasy w dobę, to dość ciężka sprawa. Nie da się "pokosztować" uroków zmian na Kordonie. Trzeba ganiać bez zatrzymania.

Czy SWD znalezione w kominie, jest przedmiotem kwestowym? Można go sprzedać bez problemu?

I taka mała sugestia. Nie podjął byś się przebrania NPCów w tym modzie, na wzór tego co zrobiłeś w Team X? Takie wdzianka bardzo by pasowały do tego zmienionego Kordonu. Mod by mocno odżył.

Nie widzę na forum @qwert a, a jest potrzeba zrobienia kilku poprawek do spolszczenia. A to dopiero Kordon.

Powtórzę grę jeszcze raz od początku, wiedząc gdzie i co, będę szybki i powinienem zdążyć.

DODANO:  Nowa gra i kasa oddana. I podejrzenie, że przyczyną problemu w pierwszej grze był niefortunny spawn. Ledwo wszedłem do wioski nastąpił atak żołnierzy, odpowiedź nowicjuszy i sporo trupów. Skorzystałem z okazji i pozbawiłem je ekwipunku. Chyba mod potraktował to jako atak na wojsko.

Ale też zrobiłem mały eksperyment. Po niecałych 12 godzinach działania wywołałem opcję spania. Tylko 1 godz. Po przebudzeniu przyszedł ten "fioletowy". A do 48 godz, jakie ponoć mamy, przecież zostało sporo.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU.

I kolejny staruszek pokazał mi napisy końcowe. Dziwne, że ten mod jest tak mało grywalny. Warto go przejść, choćby dla zobaczenia zmian w grafice lokacji.

Na pokazanie ich, trzeba by zrobić nowy temat. Część tych zmian na Kordonie już pokazałem. A tu kolejne z Baru i jego podziemi.

Czyżby do podziemi zawędrował Kozakiewiecz? Nie, to Sidor pokazuje stosunek do nas.

ss_administrator_04-17-18_13-46-34_(level_escape).thumb.jpg.7cb9faeb3aa2b96c892bdd45c478d67f.jpg

ss_administrator_04-17-18_17-01-41_(level_bar).thumb.jpg.a6fce4c6ad32ac35d0326214df4623cc.jpgss_administrator_04-17-18_17-45-14_(level_bar).thumb.jpg.bc1bfb5bee545dbedab9c146ca9205c9.jpgss_administrator_04-18-18_16-05-35_(lab_x14).thumb.jpg.598b43581dc6e30d8c608a0f51ca6b4d.jpgss_administrator_04-18-18_16-25-09_(lab_x14).thumb.jpg.38b8677f85ca3457857e3533b72cacff.jpg

A urokliwych widoków też nie brakuje.

ss_administrator_04-17-18_13-30-43_(level_escape).thumb.jpg.2646f1c34b410e347f8e86c88ff44e09.jpg

Fabuła moda nietuzinkowa.

Jedyny mankament, to to, że spolszczenie jest zrobione przy pomocy translatora i momentami jest przez to mało komunikatywne. Ale mimo tego, moda można spokojnie przejść i się nie zaplątać.

Miłośnicy niekonwencjonalnych grafik, nowych podziemi, do dzieła. Mod czeka.

Inne ciekawe screeny z moda, dam do tematów dla nich stosownych.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, kondotier napisał:

Dziwne, że ten mod jest tak mało grywalny.

A coś więcej w tej kwestii ;) Pamiętam, że graficznie był super, bardzo fajne zmodyfikowane mapy. Niezła fabuła chociaż pod koniec chyba taka szybka akcja. Było też trochę problemów w stylu misji z pluskwami na Wysypisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie. Ale sądzę, że sprawa wyjaśniona.

Mod wart grania, tylko nie wiadomo dlaczego, przez graczy omijany. Może teraz ta grywalność wzrośnie.

I miejmy nadzieję, że ktoś wykorzysta potencjał zmian graficznych i w piwnicach baru coś więcej się będzie działo, a o dynamicznych podziemiach Kordonu i Rostoka, to już chyba tylko pomarzyć trzeba.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeszedłem Drogę we Mgle 2 razy i bardzo mi się podobał graficznie, gameplay'owo i fabularnie...Jedynie koniec jest zrobiony na szybko i wydaje sie że mod jest urwany w połowie.

Lokacje bardzo klimatyczne i fajnie zasiedlone oraz pomysłowo przebudowane. Obecnie chyba mod został juz przez większosć zapomniany bo ne pojawiła się kontynuacja czy druga część,która była zapowiedziana pierwotnie przez twórcę.Właśnie...Ktoś z was moze wie czy autor tego moda zrobił jakąś kolejną modyfikacje? Czy może zakonczył kariere jak twórca S.W.T.C.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kondotier napisał:

Jedyny mankament, to to, że spolszczenie jest zrobione przy pomocy translatora i momentami jest przez to mało komunikatywne

Wydaje mi się, że poprawiałem z @yellow to spolszczenie i wysłałem je @qwertowi. Widocznie @qwert z niego nie skorzystał, skoro @kondotier pisze, że jest z translatora.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm Dziwne nie pamietam by były takie cuda jak przechodziłem moda...Pobrałem z linka z pierwszej strony co jest wrzucone na MEGA pełna paczka mod fixy patche i spolszczenie i patch pl.

Tłumaczenie z tego co pamiętam było bardzo dobre i w pełni zrozumiałe,ale przy najblizszej okazji sprawdzę jeszcze raz tego moda, póki co ogrywam LA DC i testuje spolszczenie Lost World Origin 1.5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@FeRu też pobrałem z Mega. A skoro dobrnąłem do końca, to znaczy że można. Podany przykład akurat dotyczy mało istotnej sprawy, ale były takie kurioza w ważnych dialogach.

Możliwe że na przetłumaczone treści inaczej patrzy zwyczajny gracz, a inaczej tłumacz.

Jest też możliwe, że że paczka zawierająca moda z tłumaczeniem, nie jest pierwszej świeżości, a samo tłumaczenie oddzielnie pobrane, zawiera treści poprawione.

Dlatego chciałem zapytać o to @qwert  , ale nie widzę go od dłuższego czasu. Bo szkoda czasu na "ręczne" sprawdzanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

ss_dange_05-06-18_19-52-49_(level_garbage).thumb.jpg.505791b2b6c688d4377eedd502599966.jpg

Mod niesamowicie urokliwy. Jest w nim coś co przyciąga. Wygląd podziemi oraz ambienty w nich są idealne. Fabuła niczego sobie też świetna. Z ekwipunku to nawet egzoszkielet mieć się da. Polecam moda serdecznie i wstawiam kilka screenów z gry.                      Moja ocena 10/10 :)

Spoiler

 

ss_dange_05-06-18_11-52-40_(level_escape).thumb.jpg.50f28407e6d42634ba1773f62a570423.jpgss_dange_05-06-18_13-47-04_(level_escape).thumb.jpg.a051daccb9986926d206222ea3343f25.jpgss_dange_05-06-18_15-25-48_(level_labx5).thumb.jpg.ec4ebd632015d9412316f91d18177dd5.jpgss_dange_05-06-18_15-29-25_(level_labx5).thumb.jpg.4f22cfe18111bbf17296c28bcbea0a9d.jpgss_dange_05-06-18_18-21-17_(level_bar).thumb.jpg.0e2ec032006f6da9b312548c64df4c03.jpgss_dange_05-06-18_18-21-23_(level_bar).thumb.jpg.a329a16f24b7ec7941b72232365989ef.jpgss_dange_05-06-18_18-39-25_(level_bar).thumb.jpg.c73eadf8858551838152a340b2ffc0df.jpgss_dange_05-06-18_18-40-16_(level_bar).thumb.jpg.1a9c62f812cb84b55bd190ccc262896f.jpgss_dange_05-06-18_19-31-24_(level_garbage).thumb.jpg.c755bb8596869b55fa77d4e590f50ece.jpgss_dange_05-06-18_19-52-49_(level_garbage).thumb.jpg.505791b2b6c688d4377eedd502599966.jpgss_dange_05-07-18_11-56-33_(level_bar).thumb.jpg.2bf752a6363adcc61dcefe756f068c78.jpg

ss_dange_05-07-18_12-09-48_(level_bar).thumb.jpg.021f8d40e245c3ce2099d53c3c75565f.jpgss_dange_05-07-18_12-10-38_(level_bar).thumb.jpg.c380d135d275058e4522fc7eb8654eee.jpgss_dange_05-07-18_12-25-28_(lab_x14).thumb.jpg.efa075f89e200fcc36968b2688594228.jpgss_dange_05-07-18_12-27-30_(lab_x14).thumb.jpg.8ac3da8020e96e824a67dd287127c442.jpgss_dange_05-07-18_12-31-02_(lab_x14).thumb.jpg.938457bc2414e338c7ac9713cfdbc9ea.jpgss_dange_05-07-18_12-51-24_(lab_x14).thumb.jpg.e960983141a02fe47cd2f3ed05c2fe30.jpg

ss_dange_05-06-18_19-54-19_(level_garbage).jpg

 

 

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...

Pawitał Włóczęgów!

Jeżeli już było i przeoczyłem to przepraszam. Mam problem, a mianowicie przy przejściu z wysypiska do Baru przy ucieczce przed emisją postać umiera jak tylko wczyta się gra. Ktoś wie jaki jest powód ?

EDIT: Rozwiązanie od kolegi OldMan - wielkie dzięki !

Trzeba zażyć antidotum od emisji...

 

Kolejny problem to wylot w momencie podejścia do ekipy sojuszników z areny

[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ... - droga we mgle\gamedata\scripts\sound_theme.script:187: bad argument #1 to 'select_next_sound' (interval is empty)

 

Rozumiem, że brakuje jakiegoś dźwięku. Dobrze kminie ?

Edytowane przez sahar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Kolosalne wymagania do oferowanej oprawy(nie wiem z czego to wynika) ale taki " Bóg z nami" wyglądał i działał lepiej(przykładowo). Miałem masę wylotów, takich to owakich ale po odpaleniu/restarcie gry jakoś dało się pociągnąć moda dalej(więc z tą stabilnością to tak różnie). Znów ruscy musieli dać na siłę jakieś pierdol... udziwnienia w postaci lutownicy/spektrometru/kokodzambo i innego dziadostwa(mało intuicyjne, słabo wytłumaczone i robisz wszytko na czuja a jak coś nie idzie to masz problem). Fabularnie nawet spoko, pierwsza lokacja satysfakcjonuje ilością zadań(różnorodnością), ale im dalej w las tym widać ruskim już się robić nie chciało. No i mamy ten nieszczęsny koniec oraz w międzyczasie szarpanie się z wypełnieniem co niektórych zadań(bo w/w udziwnienia).

Lokacje jak bar czy kordon miodnie rozbudowane(pewnie stąd te wymagania) idę do kupca powinności a gość non stop śpi(czekam, skacze na niego i nic) dopiero fabularnie miałem znacznik(na górę) i wtedy patrze drabina i gość siedzi tam w tej kanciapie na dachu :D (lol) to mi się podoba(mega rozbudowany bar, ale nie ma w nim co robić po za fabułą). 

Co do podsłuchów, już to ktoś wcześniej napisał ale powtórzę: podczas lutowania dane do wpisania to 58 i 269 a na wysypisku idziemy pod wiatę przy hangarze(tam jest metalowy zbiornik obok "automat do kawy" i jak podejdziemy pod ten zestaw na 1metr mamy interakcję(żadne rozmowy z nikim nie są potrzebne). Co do spektrometru(pomiary w hali - bar), gdy mamy ostatnie okienko z tym "zygzakiem" na ekranie to nie klikamy klawisza użyj a myszą zamykamy okno(mamy klawisz zamknij) i już zalicza. <-- z tym dziadostwem się tylko szarpałem. Narzędzia dla mechanika mamy za plecami Wilka po drabinie na strychu, następne są przy budynkach(z zsypami) obok zawalonego mostu(trzeba wskoczyć na ten wyższy dach) a trzecie idąc fabularnie zdobędziemy lub możemy iść od razu do tego chemicznego bagna na dole wioski kotów(włazimy rurą odpływu idziemy w prawo(nad przepaścią) i pod schodami na samym dole leżą walnięte.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tego moda wspominam bardzo dobrze. Nie miałem ani jednego wylotu i tylko właśnie przy tych podsłuchach musiałem oglądnąć gameplaye na yt,bo nie chciało mi zaliczyć zadania i nie wiedziałem co robię źle.

Wylotów nie miałem wcale i moda ukończyłem w 3 wieczory. Problemów z wydajnością też nie pamiętam. Jedynie finał był dla mnie największym minusem. Wydawało się, że planowano jeszcze trochę zadań, ale w ostatniej chwili z nich zrezygnowano i zmontowano na kolanie,na szybko finał....Szkoda bo sama historia i zadania były bardzo ciekawe. Zwłaszcza początkowe zadania na przemodelowanym Kordonie mi się podobały, gdzie musieliśmy zarobić na wykupienie naszego brachola. Największy plus to na pewno lokacje i ich zasiedlenie. Ogólnie mówiąc modzik ma już prawie 4 lata na karku,ale wciąż może konkurować z większością modyfikacji, które wychodzą aktualnie.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.