Jump to content
gawron

POD OSŁONĄ ŚMIERCI - KLONDAJK 2.0

Recommended Posts

15 godzin temu, vidkunsen napisał:

Mos - jak widzę tzw. w/w "dziurkę od klucza" to daje w miarę uniwersalny (jest na forum i jest na 3 podstawki) tzw. celownik panoramiczny i po kłopocie.

@vidkunsen, w tym modzie dodanie celownika panoramicznego czy jakiegoś innego nic nie pomoże. Ten celownik na oddzielny folder w wpn i tylko doświadczony Mechanik może coś z nim zrobić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem jak to się stało, ale nie grałem w tego moda. Zagrałem teraz i podoba mi się. Fabuła może nie powala, ale gra się bardzo przyjemnie. Dodatkowo z modem AtmosFear PL mod bardzo ładnie wygląda.

ss_jarek_03-29-19_18-40-55_(l01_escape_old).thumb.jpg.03412d407b919802058c0c35139bef30.jpgss_jarek_03-30-19_16-11-36_(ncloka_maks).thumb.jpg.761553dd869b0d4bf9169c7a926f18a0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@smox  Ja na pewno grałem w jego pierwszą wersję, bo momentami się mi przypominał. Też w nią mogłeś grać. A że finały są całkiem różne, może być złudzenie nie grania.

A zdecydowanie większa część lokacji buildowskich, czyni go jakby odpowiednikiem LA, ale nieskażonego bugami i niedoróbami. Za wyjątkiem tego nieszczęsnego PSO-1.

Tak że zwolennicy LA, powinni się z tym modem zmierzyć. Tak jak i inni forumowicze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z ciekawości pobrałem Klondike Reborn, wzmiankowanego na 12-13 stronie. Szok, po rozpakowaniu mod waży 35Gb! Muszę najpierw zrobić miejsce na dysku, żeby zobaczyć co on zmienia i czy da się w niego grać.

Edit: Postawiłem Reborna, @kondotier specjalnie dla Ciebie screen jak w tym modzie wygląda celowanie przez PSO

 

ss_maciek_03-31-19_15-35-13_(l01_escape_old).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Gatzek Nie łapię co to za mod. Możesz dać dokładniejszy opis (linka ) do mowy o nim? Na 12 -13 str, nie znalazłem naprowadzenia.

DODANO: Znalazłem. Obejrzałem gameplaya i widzę że mod przerobiony graficznie. Może za jakiś czas się na niego skuszę.

A PSO 1 jest takie jak być powinno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na polskiej podstawce Klondajk 2.0 Reborn uruchomił się bez problemu. Polonizacja od @gawron wymaga uaktualnienia aby działała poprawnie z tą wersją. Dokładny opis wersji Reborn jest w poście @FeRu (po rosyjsku).

https://stalkerteam.pl/topic/7279-pod-osłoną-śmierci-klondajk-20/?do=findComment&comment=127947

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, kondotier napisał:

Znalazłem. Obejrzałem gameplaya i widzę że mod przerobiony graficznie. Może za jakiś czas się na niego skuszę.

A PSO 1 jest takie jak być powinno.

Nie tylko sama grafika się zmieniła, sporo zmian w kwestii technicznej,poprawiono wiele niedoróbek i bugów,dodano nowego mutanta itp itd. Jedyne co mi się w nim nie podoba to że znów przerobiono wygląd z lata na jesień.

Mam juz dosc modów które kolorystycznie są we wszystkich odcieniach g*wna :D

Dwa,trzy mody w tym klimacie wystarczy,a teraz praktycznie kazdy jeden mod czy przeróbka moda to nic innego jak milion wariantów brązowego i szarego.

Nie wiem też dlaczego się to tak ludziom podoba. Rzygać już się chce na tą wieczną jesień w Zonie,która dodatkowo przez większość moderów jest zrobiona źle.

Jedyny mod który bardzo ładnie odwzorował jesienny klimat to bez wątpienia Autumn Aurora 2.Autorzy tam nie ograniczyli się tylko do brązu i dobrali kolory rewelacyjnie, a same krajobrazy przypominają czasami wręcz do złudzenia to co widać u ans za oknami między wrześniem a listopadem. Oryginalna wersja Klondajka jest bardzo ładna i wystarczyło dodać lepsze tekstury zamiast pakować tony i hektolitry brązu.

Dodatkowo autor przeróbki przesadził trochę i dlatego gamedata ma ponad 30GB, Jednak myślę,że dla samych poprawek gameplayowych,dodatkowych rzeczy balansu rozgrywki warto byłoby adaptować spolszczenie do tej wersji.

Edited by FeRu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może któryś z tłumaczy zdecyduje się na uaktualnienie polonizacji, ja nie będę miał czasu w przyszłym miesiącu. Najwięcej zmian będzie w katalogu text. Reszta plików z polonizacji od @gawron jest w większości zgodna, chyba w dwóch plikach script i w jednym z katalogu config\gameplay\ widziałem znaczące różnice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wywala po kilku sekundach

! Invalid ogg-comment version, file:  c:\program files (x86)\gog galaxy\games\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\sounds\weapons\gsh18\gsh18_shoot.ogg
! Can't find texture 'wpn\ammo\545x39'
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_2
compiling shader model_def_lq_1
compiling shader model_distort_2
! Unknown command:  dump_infos
intro_start game_loaded
* MEMORY USAGE: 433782 K
* End of synchronization A[1] R[1]
intro_delete ::update_game_loaded
stack trace:

0023:05F0749E xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators()

Edit: Problem rozwiązany

Edited by Reaper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wywaliłem cały folder stalker 1  z dokumentów  oraz wrzuciłem folder bin spakowany razem z modem. Niepotrzebne wcześniej zastąpiłem xrEngine plikiem z czystego zewu. Pozdrawiam

Edited by Reaper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam problem. Muszę porozmawiać z rannym bandytą Sepleniącym, ale skubany nie chce gadać. Nie ma opcji z przyciskiem F. Ma ktoś jakiś pomysł?

ss_jarek_04-01-19_14-00-37_(ncloka_maks).thumb.jpg.9bcde5244bb47701daca83721bf53e85.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@smox

Parę osób w temacie miało ten problem, popróbuj rozwiązań.

W dniu 28.09.2015 o 18:37, walec napisał:

Rozwiązanie jest jak zwykle w stalkerach zaskakujące, mianowicie gdy przenosi nas na Polesie należy odłączyć się od grupy i zaczaić się dość daleko w krzaczorach. Następnie stuknąć koleżków Sepleniącego z odległości a jego samego ranić. Mój problem wynikał z tego że załatwiłem ich z bliska i ranny Sepleniący był na PDA na czerwono jako wróg - wtedy opcji dialogowej brak. Jeśli załatwimy to na odległość Sepleniący będzie miał status "żółtej gwiazdy" i można nawiązać dialog. W razie problemów mamy blisko autosave więc próbować do skutku.

W dniu 29.09.2015 o 15:04, gawron napisał:

Jeśli chodzi o sepleniącego, sprawdziłem to przed chwilą, to faktycznie z bliska bardzo trudno jest go zranić, po prostu ginie. W końcu gdy go zraniłem, tak jak napisał Walec nie było dialogu. Wychodzi na to, że do Sepleniącego i jego ekipy najlepiej strzelać z pewnej odległości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wziąłem zadanie - Znaleźć materiały dla Azota - i nic, materiałów w Cementowni nie ma, chociaż jest znacznik. Tak ma być?

Druga sprawa - zaczęcie rozmowy z wujkiem Jarem kończy się zresetowaniem kompa, bo nie da się z niej wyjść. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po wyłączeniu Mózgozwęglacza fabuła prowadzi do Prypeci. Można iść samemu, albo z drużyną Powinności (wybór na Radarze). Polazłem sam, bo szanse na uratowanie kogoś z drużyny są znikome. W Prypeci niespodzianka zaraz przy wejściu. Jest tam pierwszy z systemu teleportów, które przenoszą nas na kolejne dachy budynków. Łatwiej jest odstrzelić Monolitowców niż z ziemi. To fajny pomysł.

Niezbyt natomiast podoba mi się pomysł z Sms-em od Sowy, który wzywa nas do powrotu, by mu pomóc. Naprawdę muszę wracać w takim momencie na Zaton? 

Zauważyłem, że mod daje wiele możliwości odnośnie linii fabularnej. Można coś zrobić, albo nie i jest ok. To mi się podoba, bo nie lubię modów, gdzie trzeba przechodzić moda dokładnie według pomysłu autora, a każde zboczenie z tej drogi powoduje problemy.

Dodano:

Mod ukończony. W sumie mi się podobał. Może nie jest rewelacyjny, ale fajny. No i stabilny, nie miałem żadnego wylotu.

Tytułowy Klondajk -

ss_jarek_04-07-19_17-01-31_(zvezda).thumb.jpg.c36745c283730feb8b25df261d85deec.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanko na Wysypisku mam skoki klatek (czy jak to się nazywa no zacina lekko grę) jakieś pomysły jak to rozwiązać?

Pytanko na Wysypisku mam skoki klatek (czy jak to się nazywa no zacina lekko grę) jakieś pomysły jak to rozwiązać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ignachinio  Ile zapisów masz w ich pliku? Staraj się, aby nie było ich więcej niż 10. Starsze i już do gry zbędne, przenoś do katalogu poza modem. To dla bezpieczeństwa. Oczywiście, ze przy wyłączonej grze. No i jak masz dużo szmelcu w schowkach, to się go pozbądź. Pamiętaj, że mod w zapisie pamięta wszystkie schowki, nawet na lokacjach na których aktualnie nie grasz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak też robię :)
Pytanko dla Barmana mam zadanie, szukam tych typów co go okradli jestem na wysypisku i mam pogadać z liderem maruderów. Niestety nie idzie z nim pogadać. Gada coś o tym że mam sobie iść. Sytuacja po rozmowie z tym typem z wolności.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ignachinio  Możliwe, że po zakapowaniu nie da się pogadać. Ja grając skłamałem barmanowi i miałem taką sytuację jak na filmiku 8 min.

https://www.youtube.com/watch?v=Eh7gx3bIqE0&list=PLnZakEPmkuSI-fQBArTDPhH51ktdxEymB&index=7

Możesz obejrzeć trochę wcześniej, od rozmowy z Mikluchą ( 7 min ), albo jeszcze wcześniej w barze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Społeczność
Discord