Jump to content

Problemy z dialogami


Vorenus
 Share

Recommended Posts

Nie wiem jeszcze czym to jest spowodowane, ale ja niestety jestem zastopowany w Kordonie. Po oddaniu Sidorowi pendriva Żwawego nie pojawia się dialog do kolejnego zadania do popchnięcia fabuły. Próbowałem już wykonywać questy poboczne, przeczesałem Szpital, przesypiałem noc do kolejnego pojawiania się Sidora w bunkrze, gadałem z Wojskowymi pod mostem, oj... czego ja już nie próbowałem... Na poprzedniej wersji moda i spolszczenia nie miałem tego problemu i fabuła poszła do przodu, napiszę jeszcze, że cofałem się do sava z przed wykonaniem zadania na pandrive od Żwawego i nic to nie zmieniło. Edit: Dzisiaj po raz kolejny wykonałem quest na pandrive Żwawego i znowu nie ma dialogu i Sidora na popchnięcie fabuły. Żadnego przekraczania nasypu ano kontaktowania się z Lisem - nic oprócz zadań pobocznych. Sam już nie wiem co mam o tym myśleć...

Link to comment
Share on other sites

Wgrałem nowe spolszczenie i załozyłem nową grę.Wszystko jak na razie chodzi bez problemu.Faktycznie po załatwieniu sprawy Żwawego nic wiecej sie nie dzieje.Niestety bariera językowa.Bukwy zlewają mi sie w oczach i ni cholery nie mogę dojść o co chodzi.Czuję że dostajemy jakieś info w dialogach co dalej robić choć nie ma żadnego nowego zadania.Na przykład za mostem spotykam Doktora który wyraźnie czegoś ode mnie oczekuje tylko nie wiem czego.Po oddaniu pendrive Sidorowi też jest spora wymiana zdań cóz z tego jak nic nie rozumiem.Stalkerzy broniacy przejścia do Doliny Mroku tez nie puszczaja i nie wiadomo co im trzeba przynieśc.Jak dla mnie to trzeba czekać aż gra stanie sie czytelna a wszystkie problemy sie rozwiążą.

Link to comment
Share on other sites

Jak na razie początek za wyjątkiem Pieczary oczywiście jest bardzo podobny do Soljanki.Też dostajemy zadanie od Wilka na dokumenty z tunelu i w nagrode kałacha.Od Tolika dostajemy zadanie na ogony psów do recepty a pojemnik z artefaktem obok ATP dla Sidora to też zadanie na Gwiazde Wieczorną z Soljanki.Rozbroił mnie Sidorowicz.Przychodze w nocy oddać pendrive i co widzę? Wszystko pozamykane , nikogo nie ma a zza drzwi słychać donośne chrapanie :P

Link to comment
Share on other sites

Heh, to jest cool, rzeczywiście, Ale właśnie jak w życiu... w końcu teraz postacie są bardziej ludzkie.. Czytałem, że np. barman może się po prostu obrazić... u Sidora też nic nie załatwisz, jeśli zadrzesz z wojakami pod mostem - w końcu wisi u niego rozpiska. Ale tu chodzi o to, że według kilku kolegów jest jakiś błąd który blokuje dalsza akcję - Sidorowicz po wykonaniu zadania na fleszkę Żwawego nie daje dalszych zadań... Nie wiem co o tym myśleć. Chyba spróbuję zagrać BEZ spolszczenia żeby mieć porównanie. W końcu jakoś trzeba dowiedzieć się o Krecie i o dokumentach z Agropromu...

Link to comment
Share on other sites

Całkiem fajne posunięcie, bo niby dlaczego Sidorowicz nie miałby spać w nocy i otwierać magazyn rankiem...

Osobiście uważam ,że dyskusja o problemach fabularnych moda ,który jest w cyrylicy i nie można złapać sensu dłuższych wypowiedzi mija się z celem...:P...wyjątek dla osób dobrze cyrylicę znający. Po prostu jest na nią za wcześnie.

Na poprzedniej wersji moda i spolszczenia nie miałem tego problemu i fabuła poszła do przodu,

... jak według was wyglądał ten brakujący dialog, który popychał fabułę do przodu.?

Link to comment
Share on other sites

Hmm, czyli wrócę do poprzedniej wersji i spróbuję. Nie jest wykluczone, że problem jest w polonizacji. Drugi problem to ten, że praktycznie nie mogę rozpocząć gry bez spolszczenia, ponieważ polska podstawka wymaga kilku plików, których w oryginalnym modzie nie ma. Ale spróbuje i to pokonać. Inna sprawa top ta, że niejednokrotnie czytałem o problemach fabularnych na patchu 1.0004 Cienia Czarnobyla, a braku takowych na patchu 1.005. Częstokroć , podobno, w popchnięciu fabuły pomagała zmiana wersji podstawki. Mod działa na wszystkich wersjach podstawki.

Link to comment
Share on other sites

Na nowym spolszczeniu a może patchu coś ruszyło.Po oddaniu fleszki Żwawego Sidorowi dostałem nowy kaftanik na amunicję i prawdopodobnie zostałem skierowany na rozmowe z Doktorem.W każdym razie tak coś zrozumiałem że jestem człowiekiem Doktora czy coś ;) Wcześniej nic takiego nie było. No zobaczymy co z tego wyjdzie

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mam problem zainstalowałem mod + patch kumulatywny 6.008 na wersji 1.0004

do tego spolszczenie. Gdy daję nową grę w słuchawkach coś zapika 3 razy i wyrzuca mnie na pulpit bez żadnego loga, napiszę Wam plik xray

* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-III, F6/M7/S10, 2700.00 mhz, 33-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch nlc.xdb0
--found external arch nlc.xdb1
--found external arch nlc.xdb2
--found external arch nlc.xdb3
--found external arch nlc.xdb4
--found external arch nlc.xdb9
--found external arch nlc.xdbp
--found external arch nlc.xdbs
FS: 44244 files cached, 8084Kb memory used.
Init FileSystem 2.017232 sec
'xrCore' build 3116, Aug 15 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[d:\games\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - cień czarnobyla\userdata_nlc6\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4001448 K], reserved[64936 K], committed[127856 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[11944 K], process heap[3303 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[2817 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\games\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - cień czarnobyla\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia 
[d:\games\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - cień czarnobyla\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\games\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - cień czarnobyla\gamedata\config\rspec_high.ltx"...
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_skeleton_update
[d:\games\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - cień czarnobyla\gamedata\config\rspec_high.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\games\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - cień czarnobyla\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\games\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - cień czarnobyla\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[d:\games\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - cień czarnobyla\userdata_nlc6\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:640]: NVIDIA GeForce 9500 GT
* GPU driver: 8.17.12.6099
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1768 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=620
load time=2572 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 3
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\games\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - cień czarnobyla\gamedata\sounds\music\zone_to_disappear_l.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\games\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - cień czarnobyla\gamedata\sounds\music\zone_to_disappear_r.ogg
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 3
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [0 ms]
* MEMORY USAGE: 140884 K
!Can't write file: 'd:\games\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - cień czarnobyla\mods\nlc.xdb9'. Error: 'Invalid argument'.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 3
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [458 ms]
"d:\games\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - cień czarnobyla\bin\xr_3da.exe" -noprefetch
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 141119 K
Ładowanie obiektów...
* phase time: 29 ms
* phase cmem: 120594 K
Serwer: Start...
* phase time: 125 ms
* phase cmem: 120645 K
Serwer: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 1 ms
* phase cmem: 120645 K
Tworzenie nowej gry...
* Creating new game...
* Loading spawn registry...
* 10226 spawn points are successfully loaded
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 16084 objects are successfully saved
* Game all.sav is successfully saved to file 'd:\games\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - cień czarnobyla\userdata_nlc6\savedgames\all.sav'
* New game is successfully created!
* phase time: 6154 ms
* phase cmem: 165799 K
Serwer: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 25 ms
* phase cmem: 165799 K
Klient: Łączenie z localhost...
Player not found
* client : connection accepted - <>
* phase time: 16 ms
* phase cmem: 165824 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 12 ms
* phase cmem: 165824 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 3895 ms
* phase cmem: 238507 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 554 ms
* phase cmem: 239469 K
Wczytywanie geometrii...
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65466 verts, 2045 Kb
* [Loading VB] 17208 verts, 537 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 46595 verts, 1456 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 53181 verts, 1661 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 228285 indices, 445 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 14030 verts, 164 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 718302 indices, 1402 Kb
* phase time: 565 ms
* phase cmem: 239844 K
Wczytywanie bazy przestrzennej...
* phase time: 1135 ms
* phase cmem: 244230 K
Wczytywanie detali obiektów...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K)
* phase time: 40 ms
* phase cmem: 244256 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\games\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - cień czarnobyla\gamedata\levels\l01_escape\level.hom
* phase time: 12 ms
* phase cmem: 244446 K
Wczytywanie obiektów SI...
- Loading music tracks from 'l01_escape_musics'...
* phase time: 117 ms
* phase cmem: 244946 K
Klient: Odradzanie...
- Game configuring : Started 
- Game configuring : Finished 
* phase time: 254 ms
* phase cmem: 251956 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 1116, 467734 K
* t-report - lmap: 7, 7168 K
* phase time: 15181 ms
* phase cmem: 251955 K
Klient: Synchronizacja...
* phase time: 21 ms
* phase cmem: 251955 K
* [win32]: free[2931524 K], reserved[133408 K], committed[1129308 K]
* [ D3D ]: textures[474903 K]
* [x-ray]: crt heap[251955 K], process heap[10596 K], game lua[30027 K], engine lua[224 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[5588 K], smem[0 K]
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
! auto-generated bump map: act\act_head1_dead_bump#
! auto-generated bump map: act\act_head1_dead_bump
- Disconnect
* Log file has been saved successfully!
- Destroying level
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
Input:  1
Config-file [d:\games\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - cień czarnobyla\userdata_nlc6\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 0
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: rtargetsc : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1

Link to comment
Share on other sites

Mam problem zainstalowałem mod + patch kumulatywny 6.008 na wersji 1.0004

Częściowe spolszczenie od Trurl3 było robione na patch 6.006. kiedyś robiłem próbę dla 6.007 i już mod się nie odpalił....może zatem również nie działać z modem w wersji 6.008. Spolszczenie jest niedokończone więc instalując będzie trzeba grać w cyrylicy. Mod jest ciągle rozwijany i brakuje jeszcze części lokacji.

Link to comment
Share on other sites

Mam problem zainstalowałem mod + patch kumulatywny 6.008 na wersji 1.0004

do tego spolszczenie. Gdy daję nową grę w słuchawkach coś zapika 3 razy i wyrzuca mnie na pulpit bez żadnego loga, napiszę Wam plik xray

Ja bym zrobił tak:

1. zainstalował najnowszego DirectX'a (błąd opisany w logu mocno sugeruje komponent Direct3D Draw z w/w pakietu).

2. załadował sejwa na oświetleniu statycznym, jeśli odpali, to zrobił kolejnego sejwa, odpalił jeszcze raz grę i po włączeniu oświetlenia dynamicznego spróbwał wgrać tego ostatniego sejwa (zrobionego na oświetleniu statycznym).

Napisz potem co z tego wyszło :P

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Przed chwilą sprawdzałem i działa. Jeżeli masz problemy z pobieralnią przeczytaj ten temat http://www.stalkerteam.pl/topic/2455-problemy/ może tu tkwi błąd.

Poza tym to nie polonizacja a raczej adaptacja, prace nad spolonizowaniem tego moda zostały wstrzymane do czasu ukończenia go przez autora. Ostatnia wersja do której pasowało "spolszczenie" to bodajże 6.05. Teraz jest wersja chyba 6.08 i zapewne mod nie będzie działać na polskiej podstawce nawet z adaptacją.

Tu http://www.stalkerteam.pl/forum/250-mody-tlumaczone-na-jezyk-polski/ znajdziesz pełne , skończone spolonizowane mody.

Link to comment
Share on other sites

  • Agrael locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity