Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

W czasie rozgrywki miałem problem z dwoma schowkami: pierwszy to spodnie w elewatorze i drugi to schowek Kolekcjonera pod mostem - nie mogłem wystarczająco mocno kucnąć by dostać się do itemu. Na czystym spolszczeniu bez żadnych dodatków również było to niewykonalne bez czitowania. Poniżej plik actor.ltx pozwalający wejść pod każdą przeszkodę.

actor.ltx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do schowka Kolekcjonera pod mostem jeszcze nie dotarłem, ale ze spodniami Tolika nie miałem problemu by do nich dosięgnąć. Kluczem jest pełny przysiad - control + shift, i odpowiednie ustawienie się.

Poza tym używanie zmodyfikowanego pliku actor.ltx może skończyć się blokadą. Cichy gra na anty-antyczicie, reszta go nie posiada jeszcze.

Edytowane przez kobal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem obszerny przewodnik po OP-2 na, cała główna strona forum jest poświęcona OP-2. Sporo tam materiałów z przejścia moda, nowych scenariuszy o których wspominał @kobal, schowki i inne tajemnice przejścia tego olbrzyma bo takim z pewnością jest OP-2. By to przetłumaczyć potrzebna spora umiejętność władania ruskim więc wrzucam Wam tylko linka http://bar-reaktor.ru/forum/268 . Może ktoś pokusi się o przetłumaczenie albo ktoś kto pierwszy przejdzie OP-2 i napisze go sam... a czy ktoś przejdzie OP-2 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miedziane- wydaje mi się że wybierz po prostu odpowiednią dla Twojego monitora podziałkę. 16x10, 16x9, 5x4 lub 4x3

W podstawowej soli prędkość kuli i jej opad był dopasowany do podziałki w celownikach optycznych snajperek tj. wintar czy swd tak, że na dystans celowało się "sierżantami" i tłukło headshot'y. W op1 to zostało zepsute. Cała praca autora została zniszczona. Czy w op2 to naprawili?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki motyw.

Podczas robienia zadania dla Wilka "zniszcz legowisko dzików" zaczeli do mnie strzelać wojskowi z posterunku (przechodzili drogą i ich nie widziałem) a ich dowódca na posterunku zaczął się drzeć przez megafon. I tak jest teraz cały czas cały czas go słychać gdy się zbliżam do Wioski Kotów.  Teraz zrobilem zadanie dla Wilka "przynieś brzytwę" wróciłem do Wioski kotów i po paru minutach zaczyna się atak wojskowych na wioskę. W walce ginie Tolik - czy będzie potem potrzebny w fabule bo nie pamiętam. Nie chciałbym się potem wracać w sejwach. A potem nadlatuje śmigłowiec wojskowy !!!! i robi się ogólna jatka :(

Czy też tak mieliście? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś się cofnąć przed feralne zdarzenie. Uruchomiłeś alarm na posterunku, przez co zapewne nie zrobisz zadania na walizkę dla Sidora. Konsekwencją tego będzie zablokowanie Kostii w Barze. I tak dalej, i tak dalej. Tolik jest związany z kilkoma zadaniami pobocznymi. Zasada jest taka że nie podskakujesz żołnierzom jeśli nie będziesz do tego absolutnie zmuszonym, a juz pod zadnym pozorem nie atakujesz żołnierzy pod mostem Major Kuźniecow jest dostarczycielem sporej ilości zadań.

Edytowane przez kobal
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.