Skocz do zawartości

Problemy ze schowkami i kwestami


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

@marek74chros Jak chcesz mnie wywołać w poście wpisz symbol @ otworzy się lista użytkowników i wybierz z niej moją 
skromną osobę.
Dodatkowo jak podajesz do przejrzenia film to podawaj minutę i sekundę np 01:15

A co do Embrionu Wilka skoro masz w PDA receptę na ten embrion (dostałeś od Fenrira) to można brnąć 
przez poszczególne składniki recepty ale prościej jest kupić przez menu -> opcje -> rozgrywka 
gotowy embrion.

W sejwie:
65 ok.dds
65 ok.sav
masz już kupiony embrion a jak chcesz sam kupić to nazywa się mutant_wolf_cocoon

Chyba już Ci kiedyś pisałem jak używać opcji zakupów przez menu a jak nie to pisz pomogę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marek74chros

Mogę ale.... czytaj dokładnie wskazówki. 
Chciałeś zrobić to zadanie w nocy a w tym miejscu powinieneś być o 6:00 kiedy cienie ze schodów przetną się z cieniem słupa.
W OP-2 autorzy zastosowali restrykatory i jeśli się przez nie nie przejdzie fabuła ugrzęźnie.
Restrykator jest umieszczony w miejscu przecięcia cieni:ss_oldman_09-12-18_21-18-02_(jupiter).thumb.jpg.5d33e9e74c4ec9f973befd30589f6b1f.jpg

Po jego "zaliczeniu" pojawia się czerwona wiadomość i kolejny restrykator na słupie:

 ss_oldman_09-12-18_21-19-05_(jupiter).thumb.jpg.d9c5b7e783cdeb30a25a0499e438faea.jpg 

Restryktory są niewidoczne dla graczy i w tym przypadku nie da się oszukiwać.
OP-2 zakończyłem nie wiedząc o tym więc do dzieła tylko czytaj wskazówki i będzie ok :) 
7 ok.dds 
7 ok.sav
Tu masz sejw już po słupie a jak chcesz to zrób to zadanie po swojemu.
Jeśli zagrasz po swojemu około 13:00 będzie emisja.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marek74chros

Nie miałem na myśli, że Ty oszukujesz była to raczej uwaga ogólna.
Może powinno być tam "nie da się pominąć" ;) 
Pamiętaj, że jeśli skończysz OP-2 będziesz zaliczony do grona nielicznych którzy
to zrobili.

Nie steruję emisjami gdyby coś ;) 
Będzie po 13:00

Po to jesteśmy na Forum żeby sobie pomagać i na mnie do końca OP-2 (i w innych modach)
może liczyć :)  

  

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Tym razem mam problem, który jest powiązany z zadaniem " PDA Tyrana ". Po otrzymaniu PDA od Dana dostałem ciekawą wiadomość od Kuźniecowa:
ss_daniel_11-06-18_17-32-03_(l01_escape).jpg
Znacznik na Kordon w pobliżu więc pobiegłem i faktycznie kręci się tam paru Najemników. Problem polega na tym, że Wojskowi razem z Kuźniecowem doczepili się neutralnych stalkerów z fermy obok oraz ruiny domu, gdzie zawsze przesiaduje Lis i Przewodnik - zrobił się niezły cyrk. 
Zmiana lokacji nie pomogła.. Tak samo zresztą jak próba szybkiego wybicia Najemników i powrót na Bagna.. Trepy się uwzięły na pobliskich stalkerów i co chcesz to rób. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś sobie poradziłem. Jakby ktoś miał problem to daję poradę jak ja to zrobiłem. 

Jest dwóch Najemników na moście i jeden pod nim obok Kuźniecowa. Najprościej skryć się za drzewem i uwalić snajperów ( jeden z nich ma maskujące egzo i trudno odróżnić czy to nie przypadkiem wojskowy, ale na szczęście mają zachodnie pseudonimy ). 

Głównym problemem jest to, że wszyscy wojskowi z okolicy mostu próbują ukatrupić neutrałów z fermy oraz zrujnowanego domu, a tym samym oddalają się od swojego miejsca i nawiązuje się walką pomiędzy nieśmiertelnymi postaciami ( Przewodnik / Kuźniecow ).  Cały szkopuł polega na tym, żeby w odpowiednim momencie wybić najemników nie myląc ich z trepami. Ja zrobiłem tak, że zabiłem stalkerów z fermy by wojacy za bardzo nie odchodzili od mostu. Jak dobrze wszystko pójdzie to się cofają tam gdzie ich miejsce. Wiele czasu mi to zajęło, ale w końcu się udało. 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto chciałby sobie postrzelać do butelek po wódce ?
Dzik daje zadanie na zestrzelenie 130 butelek, ale ja po prawie 4 godzinach męczarni mam dość. 
Amunicji wystarczy, a wybrałem do tego dalekosiężne SWD ( nie wolno schodzić z cystern ). 
Jeżeli znajdzie się śmiałek z dobrym wzrokiem to daje zapis:
cccc.dds cccc.sav

----

Okej.. Po problemie. W końcu się udało. 
Jeżeli ktoś chce zapis to niech bierze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem z soljanką

 

W czasie zadania dla Sidorowicza - zdobycie walizki z posterunku - szedłem w nocy - i liczba żołnierzy na posterunku wynosiła 15 - nie było szans wejść 

 

Potem urządziłem rzeźnie w dzień i po ataku specnazu na wioskę kotów wchodzę bokiem na posterunek - omijam obydwa BTRy - jak tylko wezmę walizkę pojawia się 23 żołnierzy - jak mam szczęście to stuknę ze 2 -3 zanim zaliczę kolejnego fatala. Poradzicie jak to zrobić ? W nocy na skradankę ? Przez dach ?

 

I druga sprawa - jak zwiększyć limit transakcji u handlarzy ? Bo Woron jeszcze jedną mi zrobi - testowałem sejvami - i potem zostaję bez cennych nabojów 12ga.

 

Widziałem na forum, ale myślałem że wciągnięte do polonizacji  tak samo jak nieśmiertelne npc i udźwig 500kg - który nie miałem i dogrywałem.

A teraz wpisuję w szukajkę i nie mogę znaleźć - to był bodajże post boberm.

 

Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier - filmiki są z NS2016  czyli lajcikowo a kolega gra w OP2 . W Op-ku wygląda to tak:

 

........czyli w pewnym momencie spawnuje się grupa Buusty'ego która wykosi resztę. Nie zapomnij pogadać z nim po zakończeniu "rzeżni".

Edytowane przez boberm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dzięki wielkie :) 

czyli mam próbować przeżyć na posterunku aż Buusty mi pomoże ? Dobra będziemy próbowali - więc cały rajd nabrał sensu i uniki przed wiertolotami też :D

 

edyta:

 

czyli najpierw mam też ubić obydwa btry ? dobra

Edytowane przez koboldzisko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@koboldzisko
Po prostu zacznij rozróbę na posterunku chowając się np. w domu, a Buusty i jego ekipa zrobi za ciebie resztę. Następnie z nim pogadaj i tyle.
A co do BTRów.. Warto je zniszczyć, bo na posterunek wrócisz jeszcze nie jeden raz.

Pomoże mi ktoś zlokalizować schowek w Zapomnianym Lesie ?
Chodzi o nagrodę od Sidora za przyniesienie mu narzędzi ( młotki, śrubokręty, klucze ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.