Jump to content
cichy

R.E.B.O.R.N. Doppelgänger - Призрачные двойники - poradnik przejścia.

Recommended Posts

R.E.B.O.R.N. Doppelgänger - Призрачные двойники - poradnik przejścia cz.1.

Spoiler

UWAGA: W modzie regularnie się odżywiamy - inaczej zaczyna nam spadać kreska życia.

UWAGA: Mechanik na pchlim targu naprawia i ulepsza po 21.00.

UWAGA: Pojazdy odpalamy literą "O".

UWAGA: Nie przełączamy instalacji w X-16 - bo potem nie będzie wejścia do labu.

UWAGA: podczas jazdy BTR włączyć widok z 3 osoby - wtedy jest banalnie proste - UWAGA OD LIARA. (KLAWISZE HOME I END)

UWAGA: przy każdej wizycie na Magazynach Wojskowych pacyfikujemy Monolit - na tym zarabiamy i w końcu przestają się pojawiać - nie atakują Wolności.

UWAGA: Musimy zebrać 10 mózgów Kontrolera - będą potrzebne dla Sacharowa do odzyskania naszej pamięci.

UWAGA: Teleporty te które rabują robią to tylko RAZ - przy kolejnym przechodzeniu ich -  już nie.

    Zaczynamy na dachu - mówimy z Zarką o naszych przejściach. Cieszymy się, że udało nam się przeżyć. Zona nad nami czuwa - ta która my postrzegamy. A zon jest wiele. Budzimy się w laboratorium. Znalazłem na dzień dobry apteczkę  ;). Mamy odnaleźć klucz do drzwi. Odnajdujemy PDA na którym jest kod 4321. Obok jest broń i antyrady. Po otwarciu drzwi przychodzi wiadomość - mamy wyłączyć trujący gaz który uwolniliśmy. Idziemy do drzwi pod którymi było PDA - tam atakują nas snorki z PKM ami. Walimy drani - naszym celem jest pomieszczenie gdzie w X-10 wyłączaliśmy Radar. Tam przytrzymujemy dźwignie kilka sekund. Gaz zostaje odcięty.
9caa35408782566.jpg 0037c9408782711.jpg 440f8e408782872.jpg 31152a408782945.jpg d25407408783018.jpg 6f1468408783121.jpg a0e23d408783187.jpg 
   Wróciłem do drzwi gdzie walił na mnie pseudo-gigant. Tam w pomieszczeniu znalazłem martwego burera. Na posadzce znalazłem kałach i nieopodal PDA z kodem 8962. Po wprowadzeniem kodu (na panelu za pomieszczeniem ze zbiornikami) zostajemy goli. Zamraża nas. Podchodzi gość ze świadomości. Dyskutujemy z nim o kwestii naszego przeżycia. Mamy w zamian za wolność odnaleźć na terenie zony dokumenty przy ciałach Monolitowców. Gwarancją naszej lojalności będą nasze artefakty - zabiera nam je i odchodzi. Daję nam jedną wskazówkę - dobry towar jest w strąconych śmigłowcach. Wchodzimy w przejście i lądujemy w Leszym kraju.
6e2a15408784260.jpg 1854e0408784302.jpg 1136bf408784346.jpg 7e330a408784384.jpg 0c84ed408784469.jpg bd5a22408784531.jpg 77d8da408784607.jpg fc795f408784686.jpg 
   Cofnąłem się  jeszcze do laboratorium i odnalazłem trzeci smartfon z kodem do drugiego poziomu. Kod: 54321. Koło ciała był również detektor Swaróg. Aby przyśpieszyć czas robimy ESC i F2 - mamy opcję zwalniania i przyspieszania - nadrabia to brak śpiwora.
fef257410025420.jpg e1ec97410025482.jpg c48e23410025561.jpg 098e14410025604.jpg ac4354410025659.jpg 
  Znalazłem apteczki i broń. Trzeba przeszukiwać domki i uszkodzone sprzęty wojenne. Przychodzi wiadomość, że zadanie na poszukiwanie dokumentów i informacji zniknie  z PDA i odnowi się jak coś znajdziemy. Spotkałem Feika. Dostajemy zadnie - mamy znaleźć ciało za rzeką - jest na płocie z drutu kolczastego i zabrać z niego smartfona. Mamy również odnaleźć przejścia i zczytać je. Spotkamy się jeszcze. W lasku koło mostu możemy zabić kontrolera, sprzedajemy niebieską skrzynkę i kupujemy Barreta - zabijamy monstrum - za jego mózg od Feika kupimy skrzynkę znów.
8a09ad408803678.jpg 595aa0408803724.jpg a09329408803780.jpg 949376408803867.jpg 86c164408803935.jpg c6e9cd408803991.jpg 
   Pacyfikując zonę odnalazłem skrzynki - po kliknięciu dostajemy wiadomość, że albo została ona okradziona albo dostajemy sprzęt do plecaka. Szukając dalej napotkałem na teleport - może nas wyrzucić gdziekolwiek jak brzmi ostrzeżenie - mnie posłało do Wysypisko. Na razie będę jeszcze eksplorował Leszy kraj.
c779f9408804633.jpg e71589408804726.jpg fefc32408804809.jpg 74ae32408804845.jpg d73560408804994.jpg 04bfa3408805137.jpg 
   Odnalazłem ciało na płocie z drutu kolczastego i PDA koło niego. W fabryce jest przejście na CEZAS. Połaziłem i postrzelałem tam trochę - ale raczej nie tędy droga - wyszedłbym stamtąd jak czołg  ;). Poszedłem na Wysypisko. Tu na Pchlim Targu w piwniczce znalazłem części do modyfikacji broni. W rozmowie z Borodą dostałem zadanie na odnalezienie antyrada - jest ukryty koło anomalii grawitacyjnej. Również mamy zabrać smartfon z danymi o przejściach w Zonie.
081983410057431.jpg 17e9aa410057493.jpg 0e7050410057560.jpg 60758c410057711.jpg b67f4c410057812.jpg 0df4f8410057897.jpg 001c9a410057980.jpg 
   Smartfon Kosaria zabieramy z plecaka. Wracając na Pchli Targ spotkałem przewodnika - ma dość wysokie ceny jak na naszą kieszeń. Oddałem dla Brody PDA i dostałem Meduzę. Dostajemy zadania: na odnalezienie brata bliźniaka i odzyskanie Smartfona przyjaciela Brody. Zabijamy maruderów i zabieramy urządzenia z ciała Kasziełka. Dostajemy w nagrodę Whinczester. Kolejne zadanie - zlikwidować mutanty na złomowisku pojazdów. Na miejscu zabijamy kontrolera - najlepiej z Barreta - taki kupiłem za mózg kontrolera w Leszym Kraju. 
6dff64410208761.jpg b847af410208809.jpg 8fe4cf410208859.jpg 1603fa410208914.jpg ac4559410209011.jpg e7b06f410209088.jpg 
   Na mapie mamy zaznaczoną grupę. Wziąłem jeszcze na Targu zadanie od Swiszczennika zadanie na artefakt Nietoperz. Na miejscu rozwaliłem kontrolera i zabrałem jego mózg - jest cenny. Po drodze zabrałem w hangarze artefakt i rozliczyłem zadanie. Dostałem płaszcz. Teraz czas na Agroprom - po bliźniaka.
bb3418410209522.jpg 611b85410209570.jpg 4ebbe7410209593.jpg 5b3123410209622.jpg 039b80410209671.jpg bfde97410209703.jpg 
   Na Agropromie spotkałem Cziczieło - dał mi zadanie na PSO-1. W podziemiu bazy stalkerów spotkałem brata Brody. Na wysypisku na wierzę włazimy z podestów na drzewo - stamtąd skaczemy na wierzę. Z ciała zabieramy PSO-1. W nagrodę dostajemy dobry kombinezon Czystego Nieba.
2a88b0410216236.jpg 7b81c0410216282.jpg 8e1a1e410216334.jpg c9946a410216386.jpg 620789410216451.jpg 
   Poszedłem do Brody na Agropromie z interesem. Zaproponowałem mu pomoc w wydostaniu się. Łaziliśmy i strzelaliśmy do psów i mutatntów. Doprowadziłem bliźniaka do przejścia na Jantar - w nim nasz towarzysz znika. Poszedłem za nim - ale on już znikł. Wracając na Agroprom znalazłem się w innej realności. To drugi Agroprom - ten z Cienia Czarnobyla. Wszedłem do podziemi  i tu zaczęła się jazda. Trafiłem teleportami ze schowka Striełoka do kolejnych lokacji walcząc z przeciwnikami. Znalazłem dwa Kompasy i artefakt który nas przenosi z konkretnych lokacji na inne - są one w opisie artu (patrz screen).
a4ae33410241695.jpg efa90b410241725.jpg 830a1e410241782.jpg 02f606410241868.jpg 23fdc0410241959.jpg e67591410242021.jpg 7acc3e410242073.jpg 
   Polazłem na Agroprom. Tu wlazłem do bazy powinności. Podsuwamy beczkę pod drabinę z tyłu budynku. Na dachu uwaga - mina. W 1 klatce schodowej przez barierkę. Odnalazłem ciało generała. Nie odczytywałem na razie danych z laptopa na biurku - nie mam na razie zadania na to. W skrzyni znalazłem PDA i dane schowka. Przelazłem przez blat w kańciapie mechanika i hyc w teleport. Znalazłem się znów na dachu - dalej do 2 klatki schodowej - tu niebieska skrzynia i sprzęt - świetny SPAS który wchodzi w slot pistoletowy.
439bf2411072823.jpg be8b30411072836.jpg fd68f6411072876.jpg 03f839411072924.jpg c19212411072956.jpg 
   Do podziemi nie chciał wpuścić teleport - obszedłem to wciskając się przez szczelinę. Na dole spotykamy art-łowców. Jest tam handlowiec. Walczą tam z mutantami. W schowku Strzelca odnajdujemy jego PDA i elektroniczną książkę. Chodząc po podziemiu widzimy teleport za kratami. Kiedy wchodzimy do części gdzie jest zatopiona drabina przychodzi wiadomość, że mamy odnaleźć ciało art-łowcy Luki. Musimy się dostać do równoległego świata. Wychodzimy na Jantar i ponownie wchodzimy na Agroprom. Teraz jesteśmy w realności Cienia Czarnobyla. W schowku Strzelca znajdujemy teleport - wchodzimy w niego. W kolejnej realności odnajdujemy następny artefakt przewodnik.
ec58e2411073396.jpg 5a6215411073435.jpg 956d87411073471.jpg 00fcd9411073483.jpg f67878411073503.jpg fb91d6411073542.jpg bde403411073564.jpg 23d3e5411073591.jpg 
   Wychodzimy ze schowka - na dół - nie wchodzimy do korytarzy w schowku - tam jest teleport do metra. Idziemy do pomieszczenia gdzie jest teleport. Ten przenosi nas za kratę - tu w kolejne przejście. Jesteśmy w podziemiu które w CS mieliśmy zalać. Kręcimy zaworem - i przy okazji mordujemy obcych  ;D. Otwierają się kraty i walimy mutantów - przychodzi wiadomość - mamy znaleźć drogę na powierzchnię. Idziemy przez tunel z ogniem - pomaga wódka i bandaże. Znalazłem na końcu w wyłomie ściany ciało - przy nim PDA - otworzyło się kolejne przejście na powierzchnię. Przyszło kolejne zadanie - zabrać ciało Art - łowcy na powierzchnię. Wyszedłem z podziemia. Możemy wrócić tą samą drogą - ale tam ogień i trzeba mieć medykamenty - albo przez światy równoległe - wybór jest nasz.
be2343411075309.jpg 22d5b8411075381.jpg dd2b0a411075418.jpg b6c244411075466.jpg f0b2da411075510.jpg 6f8447411075546.jpg 
   Na miejscu kolejna krata jest otwarta - wchodzimy w dół i tam ciało Luki. Zabieramy jego PDA i taszczymy go na zewnątrz - wcześniej warto oczyścić pole z mutantów. Przechodzimy przez przejście - ciało leży przed nami. Aby zaliczyło się zadanie niesiemy dalej ciało do przejścia na Wysypisko - info Kondotier.
b090aa411075940.jpg ca6135411075955.jpg d45c60411075972.jpg aad498411076016.jpg 593c1a411076046.jpg 
  Musimy dowiedzieć się jak wskrzesić Luke. Na Agropromie ( na bagienku) wziąłem zadanie na odnalezienie apteczki Monolitu na Wysypisku. Poszedłem na tę lokację i tam w anomaliach leży plecak przy ciele Monolitowca. Jest tam również PDA z danymi na temat nas interesujący (początek moda): operacja PSI- pięść. W nagrodę dostajemy kombinezon i artefakt.
a29bf1411089199.jpg 503f4f411089264.jpg 4b00c4411089312.jpg e8f3f5411089351.jpg 7a79b9411089398.jpg 3e85dc411089442.jpg 
   Na Wysypisku odnalazłem Klondajk artefaktów na złomowisku pojazdów za pomocą detektora Weles. Dalej udałem się na Jantar. Tu u Szachtiora dostałem zadanie na przenośną radiostację - na lokacji Czerwony Las - koło czołgu. Wchodząc na Rostok spotkałem majora Korsakowa - mamy pomóc oczyścić jemu i jego towarzyszom drogę do Baru.
9e30cb411089869.jpg 795291411089919.jpg b8abf0411090113.jpg 035400411090174.jpg ec1f12411090227.jpg 4f22b5411090280.jpg 
   W Barze pogadałem z informatorem. Również z Lokmanem - ten opowiada nam o smartfonach w zonie i danych na nich na temat przejść na lokacje. Dalej poszedłem na Jantar i stamtąd do Czerwonego Lasu. Przejście jest na bok od zakłady w rurze odpływowej. Kiedy wychodzimy przy moście przejście blokuje łódka - walimy do niej ze śrutówki - odsuwa się w wodę - wskakujemy na nią i na brzeg - w wodzie giniemy. Włazimy na mechanizm opuszczenia mostu - takie dostajemy zadanie. Po opuszczeniu przychodzi zadanie - załatwić atakujący Monolit. 
a6bb5c411105107.jpg eb3f9c411105154.jpg cf1764411105206.jpg beea21411105276.jpg 71fb62411105343.jpg dff654411105425.jpg 4f4da1411105488.jpg 879b0f411105527.jpg 
   W czerwonym Lesie odnalazłem radiostację w schowku. Załatwiłem pseudo-giganta - z granatnika najskuteczniej go wykończyć. Nie brałem zadania na oczyszczenie pola z mutantów - nie zalicza się po wykonaniu. Warto mieć gotówkę by kupić schowki u Bojca po załatwieniu Straży Perymetru. Pojawia się on w jaskini. W jednym z nich za 100000 jest dokument potrzebny nam, mówiący o PSI - pięści.
6220ac411205417.jpg ff9288411206020.jpg 4d8c53411206045.jpg 7d0b07411206089.jpg a06da1411206151.jpg 
   Dotarłem do domku Dziadka. Przy jego budynku jest mała szopa z dziurawym dachem - tam jest niezły schowek. Aby dostać się do Dziadka musimy zaczekać aż straż będzie się zmieniać albo wskoczyć z dachu do szybu windy. Za winda jest kolejny schowek z bronią. Na windzie rozbijamy pudełko - naboje do Grawi guna - dostaniemy go niebawem.
f0f4c9411221717.jpg cf74c3411221774.jpg ae1682411221810.jpg ebea00411221835.jpg c01e9d411221865.jpg 
   U Dziadka pytamy o artefakt przywracający życie dla Luki. Taki można znaleźć w innej realności w podziemiach Agropromu w gnieździe snorków.
Dostajemy zadanie na zamknięcie wrót od strony Jantaru. Na miejscu są pająki i zombiaki. Jest tez kontroler o ile wcześniej go nie zabiliśmy - stoi koło przystanku - walimy ze snajperki. W nagrodę dostajemy od Dziadka Grawi-gun. Dostajemy tez zadanie - oczyścić Magazyny Wojskowe. Po wyjściu z kańciapy Dzidka skręcamy w lewo - tu hyc na beczkę i w prawo - teleportuje nas do niedostępnej części pieczary - za kratę. Tam w wagoniku jest plecak z artami. Idąc dalej po prawej w tunelu jest przejście na Kordon. Po lewej na Jantar - sprawdziłem.
487080411222509.jpg d78e6a411222606.jpg 997830411222650.jpg 784790411222711.jpg 2635c4411222755.jpg 03eb62411222794.jpg 
   Mijając teleport na Jantar idąc przy samej ścianie po prawej dochodzimy do beczki - na niej art - teleportacyjny - zabieramy szybko bo przenosi nas na Wysypisk. Szybko stamtąd wracamy dzięki artefaktowi. Jak teleportowałem się na Jantar z jaskini to przejście tym samym teleportem z Jantaru powoduje lądowanie na nieznanej mi lokacji. Na Jantarze rozliczyłem zadanie na radiostacje-  dostałem świetnego SPASA.
2de919411223386.jpg 86faa0411223443.jpg a90240411223495.jpg 90765f411223577.jpg 1c4ac3411223625.jpg 7ae110411223658.jpg 
   Przechodzimy teleportami do Agropromu z Czystego Nieba do pomieszczenia z zaworem. Wychodzimy przez norę snorków i ponownie do niej wchodzimy. Wyjmujemy Welesa i widzimy art. W jednym z tuneli snorków "zamarzamy" ale przemy dalej. Za tym miejscem znajdujemy artefakt Śmierć Luki. Weles pokazuje jeszcze jeden. Przechodzimy teleportem w jednym z odnóg na drugą stronę drugiego tunelu - tu jest ogień - i znajdujemy drugi artefakt. Jeszcze nie wiem jak wskrzesić Lukę - wkładałem art w ciało - jak dowiem się to napisze.
a0096d411236812.jpg 3b32c5411236854.jpg 57fc9d411236897.jpg 532bae411236926.jpg 550a01411236958.jpg 

 SERIA OD: слава антишнапс Z YOUTUBE

R.E.B.O.R.N. Doppelgänger - Призрачные двойники - poradnik przejścia cz.2.

Spoiler

 U Bodriaka na Agropromie na bagienku wziąłem zadanie na smartfon zabitego w Limańsku. Urządzenie odnalazłem przy ciele między głazami w Czerwonym Lesie. Wracajac z Lasu trafiłem na Magazyny Wojskowe - zadanie - spacyfikować mutanty w Wiosce Pijawek. Ubiłem pijawy i kontrolera. Na razie wróciłem na Agroprom i rozliczyłem zadanie - w zamian art i fajny kombinezon.
9880f0411252870.jpg bbc7c8411252886.jpg e7053f411252896.jpg afed23411252909.jpg d592e0411252919.jpg 385f74411252944.jpg c9bc42411252965.jpg 
   Na Agropromie znalazłem schowek z celownikiem dedykowanym dla AK z Czerwonego Lasu. Zciągnąłem dane z laptopa generała - dzięki temu dostałem w PDA kolejne przejścia. U Uszatewo na Pchlim Targu zadanie na Beryl 5 z bazy powinności.
9666fe411252996.jpg 7833a8411253155.jpg 8f501d411253183.jpg 084ea5411253209.jpg 5023a0411253237.jpg 
   Wchodząc po Beryla na Agroprom dostałem sygnał SOS. W norze snorków znalazłem ciało naukowca - mam przekazać dane ludziom którzy idą z Bagien. Mówimy z jednym z naukowców - przekazujemy dane. Przychodzi sygnał - mamy powstrzymać mutanty i zombiaki wychodzące spod ziemi. Walimy drani. Po wszystkim dostajemy Wintoreza i amunicję. Ochrona naukowców znika w dziwny sposób. Zabrałem z bazy Beryla 5 i zaniosłem zleceniodawcy. Dostałem Nocną gwiazdę.
cc3012411253585.jpg ccd122411253629.jpg 206597411253649.jpg 5213ff411253668.jpg 800671411253689.jpg 16c362411253739.jpg 025afc411253750.jpg 330ad9411253762.jpg 9984e3411253794.jpg 
   Zgodnie z zadaniem poszedłem na Magazyny Wojskowe. Pomówiłem z Polewojem - mamy oczyścić wejście do bazy. Po tym mówimy z dowódcą i dostajemy amunicje od Toszy. Oczyściłem bazę z zombich i mutantów. Z sejfu w koszarach zabrałem kolejny art teleportacyjny. Pojawia się kolejne zadanie - na smartfon Wolności. Zabieramy urządzenie i wracamy do dowódcy - Łukasza. Przy okazji wyłączamy PSI-pole. Warto poszperać po budynkach - udało mi się znaleźć naboje do grawi-guna.
9560c1411452952.jpg 2fac3a411453007.jpg 1f7f1b411453081.jpg db924c411453153.jpg da9624411453235.jpg b4de30411453279.jpg 2b7a07411453373.jpg 9de031411453440.jpg a0179a411453507.jpg c5216c411453602.jpg 
   Oddajemy smartfon Łukaszowi - teraz mamy znaleźć archiwistę Wolności i zabrać archiwa. Wchodząc do Wioski Pijawek za Łukaszem dostajemy od niego wiadomość by pomówić z człowiekiem w Wierzy. Przy okazji znalazłem w plecaku kolejny dokument projektu PSI-pięść pod tytułem Krew. W Wierzy mówimy z Sułtanem - idziemy za nim do Łukasza - ten zabija go. W Wierzy pojawia się nowy handlarz. 
5f4255411454628.jpg f7fb58411454744.jpg 3706b0411454786.jpg f9b0ad411454955.jpg ec05ad411455104.jpg 8d26c4411455208.jpg 2a29c3411455296.jpg 
   Dzięki artefaktowi teleportacyjnemu z Magazynów Wojskowych dostałem się do Doliny Mroku. Na miejscu sporo mutantów i wrogich najemników. Artefakty walają się pod nogami - ale nie ma łatwo - mutanty i anomalie utrudniają zbieranie. Na wysepce zabrałem fleszke kodową z ciała archiwisty. Kontrolera zabiłem z SWD, pseudo- giganta z granatnika. Na bazie Wolności rozwaliłem BTR = skutecznie broni wejścia do sali. Drzwi do archiwum są zamknięte - tak samo do pokoju dowódcy.  Mamy znaleźć ciało z kluczem.
530796411482840.jpg 27768a411482985.jpg a27367411483097.jpg 18797e411483172.jpg 351e69411483258.jpg ccb404411483344.jpg a19cb8411483401.jpg 
   Ciało Raszpila znajdujemy na dachu - przy nim klucz. Dostajemy się za siatkę i zabieramy archiwum. Znalazłem przejście do Doliny Fiei - jest tam gdzie wejście w podstawce na Wysypisko. W Dolinie straszno - jest strefa śmierci  - mamy 4 sekundy by z niej wychodzić. Na środku lokacji siedzi Fieja. Po rozmowie musimy zabić jej trzy sobowtóry. Po ostatnim udate moda wykonałem to zadanie. Wyjście do Wysypiska znalazłem na dole lokacji.
7a0ad5411485329.jpg 405bca411485419.jpg cf3d34411485500.jpg 8d0781411485595.jpg cf4ed8412408772.jpg 2dddd3411485783.jpg 33233c411485847.jpg 
   Zaszedłem po drodze do Baru - tu w bazie Powinności siedzi Striełok w pierdlu. Musimy odnaleźć Kła i Ducha - jeżeli oni zginęli musimy ich ożywić dzięki znalezionym artefaktom (tym z jamy snorków). Na Magazynach w wierzy oprócz handlarza jest mechanik i człowiek Czarny Sierż ,który załatwia przychylność wrogich frakcji. Oddajemy archiwum Łukaszowi - dostajemy w zamian namiar na Striełoka (już go spotkaliśmy sami) i Kła - ten jest na ATP. Odebrałem tez 50000 za pomoc w odbiciu bazy.
c687eb412409731.jpg 62e2ff412409820.jpg c80d30412409898.jpg 88fea2412410013.jpg f970c7412410151.jpg f970c7412410224.jpg 6e6a7c412410291.jpg 
   Na ATP odnalazłem smartfon Kła w skrzyni na dachu - samego Kła znajdziemy w Prypeci. Znalazłem też trochę jedzenia w przewodzie kominowym i dyla - nie ma sensu walczyć z mutantami. Wyjście na Drugi Rostok znalazłem po przeciwnej stronie lokacji na drodze za koparką. Kolejna lokacja jest znana z OL Remake. Tu wyjście z niej jest na końcu drabiny - widać blask teleportu - lądujemy na Jantarze. Można pozwiedzać - w podziemiu jest teleport do Limańska. 
380522412426184.jpg 2187b6412426219.jpg b6aedd412426274.jpg 56bb76412426363.jpg dce863412426607.jpg cd3bd1412426650.jpg fc664e412426698.jpg 
   W X-16 na Jantarze, skaner po wejściu do labu poinformował mnie , że odnaleziono ciało Ducha. Wyłączyłem po kolei 3 dźwignie - 4 nie przełączamy- po niej nie będzie powrotu do laboratorium. W pomieszczeniu z ciałem na posadzce znalazłem artefakt śmierć Ducha - zabieramy. W plecaku w basenie jest artefakt Mały Kwiatek - świetny. Po zabraniu dokumentów pojawia się kontroler i poltergeisty - uciekamy lub walczymy. Wyjście z laboratorium jest w znanym miejscu - tam poniżej dziury - teleport.
7ec07d412426815.jpg a35868412427328.jpg 62e0d7412427394.jpg a76c00412427452.jpg 80c2e2412427526.jpg  e6ef96414250432.jpg 
   Wracając do Baru na Rostoku znalazłem kolejny zestaw narzędzi - brak mi jeszcze jednego. Na razie nie idę do Prypeci do Kła. W Barze od kopacza wziąłem zadanie na mózg - na Jantarze.
451887412427811.jpg 243440412427859.jpg 929c79412427898.jpg 16c121412428184.jpg 
   Idąc na Jantar spotkałem ponownie profesora Iwancowa - doprowadziłem go w końcu do przejścia na Jantar. Ten znika w teleporcie. Zrobiłem też zadanie na Weles. Dla mechanika Falena oddałem jedne z narzędzi i dostałem nagrodę - mam znaleźć jeszcze 2 zestawy. W bazie powinności jest fajny schowek na cysternie - wskakujemy na niż z wierzy strażniczej. 
b79195412445155.jpg 69694b412445206.jpg 4d8d48412445250.jpg 736086412445272.jpg 2af874412445349.jpg 40f8c2412445436.jpg 
   Wszedłem do Jantaru i dostałem się do bunkra - w nim Iwancow. Z lady zabrałem PSI -hełm. Z rozmowy wynikło , że mam odnaleźć Sacharowa. Poszedłem po mózg - na samej górze budynku na dachu jest skrzynia  - szybko i z niskiego kucnięcia zbieramy z niej mózg - potem nas teleportuje losowo - albo do Baru albo na Magazyny. Rozliczyłem to zadanie.
1b5477412445563.jpg 35e02c412446018.jpg fa5ae3412446084.jpg 0cb361412446159.jpg 8c8a9e412446221.jpg 
   W Barze wziąłem zadanie poboczne na artefakt Harmoszka. Poszedłem na Rostok i tam hyc przez siatkę i do skrzyni - art ma +50 na sytość - w tym modzie to skarb. Oddałem go zleceniodawcy i potem za bezcen odkupiłem.
069382412446882.jpg 4b53fa412446964.jpg 20a06f412447054.jpg 2b72c9412447117.jpg 84b182412447183.jpg 
   Od stalkera Kabana w Barze wziąłem zadanie na karabin Wiepr-12. Jest w innej rzeczywistości w podziemiu Agropromu. Przeszedłem na Jantar i z powrotem. Prez podziemia teleportami dotarłem do plecaka z dwoma sztukami broni. Jedną dostałem jako nagrodę. Na Magazynach Wojskowych wziąłem zadanie na deskorolkę w Dolinie Mroku. W schowku był również kombinezon naukowców. W nagrodę dostałem egzoszkielet Wolności - od razu u mechanika ulepszyłem go. 
9e8090412568293.jpg 846f29412568355.jpg 0bf2dd412568487.jpg e38dfa412568696.jpg 9e0220412568851.jpg 0db60f412569011.jpg f9f15c412569221.jpg 9b4cf1412569336.jpg 15d791412569493.jpg 
   Poszedłem do Czerwonego Lasu do Dziadka. Po drodze wpadłem w kolejny klondajk artefaktów. U Dziadka w zamian za wyzwolenie bazy Wolności dostałem kolejny artefakt teleportacyjny.  Skasowałem straż perymetru i znalazłem u nich minigun. U strażnika Dziadka Sekretarza dostałem zadanie na artefakt Kokon w Martwym Mieście. Poszedłem tam.
3a6a56412569685.jpg b531b3412570652.jpg a55d14412570765.jpg 786c89412570847.jpg a923f6412570934.jpg 7d13f0412570989.jpg 3da0c8412571068.jpg 
   Po wejściu do Miasta trafiłem na bandytę uwięzionego w szkole - zaczął uciekać ale go zabiłem - Jucha ma przy sobie PDA z informacja o uwięzionej u stalkerów córce Galeckiego. W budynku za pomnikiem jest Gonta - ale nie ma nic ciekawego do powiedzenia. Odnalazłem artefakt kokon. Na wzgórzu spotkałem Gawajca - za 40 tys. daje nam przejścia z lokacji.
6c1d58412601883.jpg 37d5dd412601979.jpg 70d9bf412602080.jpg 4f99f6412602136.jpg 3cdccb412602210.jpg 66e654412602270.jpg 
   Na krawędzi lokacji pojawił mi się na mapie persona - Krugłow. Doprowadzamy go do przejścia na Las - dostajemy wiadomość - mamy odnaleźć jego przełożonego. Buszując po lokacji natknąłem się na BTR i monolit. W jednych z budynków na samej górze znalazłem jeszcze przejście na ATP.
99e0bd412602977.jpg d919dc412603084.jpg aebc27412603178.jpg a2e39a412603257.jpg 862327412603317.jpg 2bfcbf412603380.jpg 
   Naukowców znalazłem w rogu lokacji. Prof. Szarikof dał mi zadanie - zbadać wszystkie anomalie niespotykane dotąd, za pomocą dekodera. Anomalie spotkaliśmy już na wejściu na lokację. Najlepiej szukać ich nocą za pomocą wolnej kamery - świecą. Po odnalezieniu ostatniej zaczyna się emisja i dostajemy SMS. Rozliczamy się z Szarikowem. Wyszedłem z lokacji do Czerwonego Lasu - tu oddałem art Kokon Sekretarzowi. Od Korena wziąłem zadanie na SWU w Mrocznym Parowie (kiszce).
346a75412604065.jpg 326797412604150.jpg 4c6609412604270.jpg dc24f2412604458.jpg 17263c412604660.jpg 51dc67412604819.jpg 7b0b0d412604943.jpg 384d26412605079.jpg 

R.E.B.O.R.N. Doppelgänger - Призрачные двойники - poradnik przejścia cz.3.

Spoiler

 W Parowie nie strzelamy do bandytów na moście kolejowym, staramy się ich ominąć - inaczej strasznie nami kolebie i łatwo nas zabić. Do chutoru na razie nie ma po co zachodzić - jest w koło zaminowany - i gospodarze sami wpadają na pułapki. Zabrałem SWU  ze schowka i poszedłem na Kordon. Na ATP jatka z siłami NATO . Kiedy dochodzimy do Wioski Kotów przychodzi SMS od Wilka. Uświadamia nam fakt znikania kobiet w zonie i mówi o jednej w bazie stalkerów. Sidorowicz mówi nam o pojawieniu się Monolitu na Kordonie - jest zainteresowany dokumentami ze schowków przy ciałach. My mu tych dokumentów nie oddajemy - mamy je oddać postaci z początku moda. Odprowadzamy Wilka do przejścia i szukamy dokumentów. Pierwszy dokument nr 1 znalazłem przy przejściu na Bagna - tam gdzie w podstawce pendrajw z danymi o broni. Wejście na Bagna jest na razie nie aktywne (pamiętamy o tym , jak Striełok mówił nam że ,Bagienny Doktor był widziany w Cerkwi). Można też w dawnej bazie wojska wziąć zadanie na wintoreza - miałem takiego na stanie.
0baed0412848886.jpg 97363d412848954.jpg 3cf420412849033.jpg ca1e48412849150.jpg f7faf5412849238.jpg e9352b412849331.jpg b142d6412849423.jpg 67b481412849542.jpg 
   Kiedy zbliżamy się do bazy stalkerów dostajemy wiadomość, że wewnątrz jest kobieta która milczy - kto z nią pogada zabierze ją. Na razie szukam dokumentów. Dokument nr 6 jest koło elektrowozu. Dokument nr 2 koło anomalii za Sidorem - w jamie.
cccc61412850746.jpg 334eeb412850808.jpg fb2edd412850877.jpg e98a9b412850954.jpg 0de9b7412851031.jpg 45dbab412851087.jpg 5f768f412851156.jpg 
   Zaszedłem do bazy - pomówiłem z Ojcem Walerianem, później z Olgą. Po rozmowie przychodzi informacja z autoskanera: mamy nie spuszczać Olgi z oczu do momentu opuszczenia przez nią baraku. Wchodzimy po tym przez kraty (są jakby przeźroczyste) do pomiesczenia - następuje teleportacja - znajdujemy się w Barze. Dalej poszedłem oddać SWU dla Korienia - za to dostałem egzoszkielet. Mam na stanie lepszy ale się przyda. Od Sekretarza dostałem zadanie na skaner anomalii. Znalazłem go przy ciele w kopalni i odniosłem. Można urządzenie potem odkupić - może się przyda. Na tym etapie gry mam już milion rubli  ;D.
b4e326412852688.jpg cd8db0412852782.jpg f162a1412852886.jpg d684cc412853000.jpg 23c2d4412853097.jpg 57bf09412853204.jpg 048c52412853292.jpg 52bc30412853400.jpg 
   Na Jantarze użyłem artefaktu teleportacyjnego gdzie jest Jantar - Jantar ANK. Przeniosło mnie za plecy naukowca do zaplecza bunkra - tu jest przejście na Jupiter. Na miejscu przyszłe wiadomość - odnaleźć żywych. W bunkrze odnalazłem Sacharowa. W rozmowie z nim poruszyłem temat naszej pamięci. Mamy odnaleźć przyrządy w podziemnych laboratoriach - w X-8, X-10, X-16 I X-18. Prawdopodobnie istnieje też laboratorium wojskowe i inne podziemia. Dostajemy dwie karty dostępu - prawdopodobnie do X-8. Zabieramy z blatu mechanika drugi PSI-hełm z Jupitera. W bunkrze jest tez skrzynia ze sprzętem.
dabb8f412887141.jpg ea06f8412887331.jpg d6e02b412887470.jpg 59645a412887634.jpg 670f18412887793.jpg 3dda1c412887902.jpg a7bd27412887979.jpg 
   Penetrując jupiter znalazłem bardzo dobry artefakt Dziwo i schowek pod nim w wagonie kolejowym koło stacji Janów. Znalazłem też przejście na Zaton - na urwanym moście koło cementowni. Koło zakładu Jupiter w podziemnej stacji rozwaliłem mutanty i pomogłem mechanikowi. Obok w sali znalazłem przejście do Podziemi Jupitera - paskudne miejsce  8). 
9bb2f5412888212.jpg f482db412888815.jpg 2acb28412888889.jpg 82ecf6412888925.jpg c4d79f412889008.jpg 354919412889064.jpg a26897412889099.jpg 5f0292412889143.jpg 
   W zakładzie Jupiter odnalazłem kolejne przejście do Tunelu Prypeć-1. Są tam tez stalkerzy ale nie mają zadań. Gmerajac dalej na mapie pojawił mi się ważny człowiek. Starikow prosi nas o pomoc w wydostaniu się z pola minowego. Są dwa sposoby - autami które stoją nieopodal na parkingu lub biegając i detonując miny :o - o dziwo drugi sposób jest lepszy - auta eksplodują w nieodpowiednich momentach i giniemy. Po wszystkim odprowadzamy Starikowa do bunkra i bierzemy zadania na poszukiwanie ulepszeń.
   24d064412889828.jpg 7bf018412889877.jpg bb8a7e412889930.jpg 8c34d4412889976.jpg 24cd9a412890053.jpg 063015412890097.jpg 7006ed412890151.jpg 
   Na zapleczu bunkra widać różne fajne graty. Aby tam się dostać wchodzimy po drabinie na dach bunkra. Tam - podchodzimy do drzwi i przerzuca nas na zaplecze. Tu jest remkomlet, kombinezon, plecak i spiwór - nic nie zabierałem - nie wiem kiedy będzie mi to potrzebne. Wchodząc w teleport na zapleczu - wracamy na Jantar.
Do Prypeci znalazłem przejście w Bazie Kontenerów.
425dde412890272.jpg a95186412890919.jpg 1e1dca412890965.jpg d1affc412891013.jpg 52a5b8412891072.jpg 055670412891113.jpg 
   Podchodzimy do plecaka na dachu przedszkola (włazimy tam po dziwnej konstrukcji z wnętrza budynku). Widzimy scenkę jak Zarka i jej ochroniarz  bada monolit w księgarni. Zabieramy dokument ze schowka. Mamy sprawdzić drugi plecak w wieżowcu z dziwną anomalią. Aby się tam dostać mamy pogadać ze stalkerem za kinem. Nadchodzi emisja - przed nią chowamy się w księgarni. Znalazłem przejście ze Wschodniej Prypeci do Prypeci.
e8aa47412910771.jpg 94d7d0412910854.jpg ea0419412910918.jpg 4200db412910985.jpg ba548e412911032.jpg 6932b2412911081.jpg 7a66bb412911114.jpg 600066412911150.jpg 
   Po emisji "ręka opatrzności" przenosi nas za kino i od Korcznewo kupujemy po kolei w 4 dialogach 4 teleporty. Sprawdzamy rzekome ciało Kła za cysterną - zabieramy z niego GPS z namiarem na schowki. Jak szedłem przez miasto z Księgarni minąłem parterowy budynek - koło niego budki telefoniczne. Telefon dzwonił dopóki nie odebrałem (głos powiedział że to nie szpital - chyba psychiatryczny) - nastąpiła kolejna emisja - w księgarni powitała mnie horda zombich. Po tym miasto się zaludniło wariatami wskakującymi w anomalie. Wszedłem do jednego z teleportów - przeniosło mnie na dach - z niego kolejnym teleportem na dach docelowy. W trakcie tego skasowałem ze snajperki snorki z wintorezami. Zeskoczyłem na konar pnącza i wszedłem przez balkon do mieszkania. Tam w plecaku dokument nr 1 dotyczący emisji.
50661d412912154.jpg 2b2d3c412912205.jpg 9693fa412912241.jpg 213004412912280.jpg 2a6ad5412912321.jpg c58c1e412912360.jpg 4798ef412912397.jpg baeb98412912435.jpg 
   Poszedłem do kolejnego teleportu w Porcie Rzecznym. Ten przeniósł mnie do ślepego szybu windy. Pod dziwnym przedmiotem (przeźroczystym) znalazłem artefakt teleportacyny. Za jego pomocą wyrzuciło mnie na powierzchnię (Wschodnia Prypeć - x-8 - taki ma napis art) - na wejście do X-8. Poszedłem do szkoły - tam jest schowek i mam zbadać ciało. Kolejne. W schowku dokument nr 2 dotyczący projekty emisja. Na górę za kraty dostajemy się po gruzowisku z drugiej strony budynku.
7e190b412913330.jpg cb0cad412913367.jpg 83c57b412913413.jpg 27693c412913457.jpg d22d05412913512.jpg 2d0d0b412913582.jpg 22ac3f412913635.jpg 
   Po zabraniu dokumentów przychodzi wiadomość, że w promieniu 30 metrów pojawiło się przejście - faktycznie - pojawia się w piwnicy szkoły. Kolejny schowek jest na Jupiterze. Teraz czas udać się do X-8 na rekonesans. Włączyłem zasilanie windy i zjechałem do podziemia - za pomocą karty dostępu dostałem się do wnętrza.
b70901412913865.jpg df88f2412913938.jpg 9b4a37412914017.jpg aa98d9412914078.jpg 1fb7c3412914124.jpg 
   DODATKOWE PRZEJŚCIA Z PRYPECI:
   Przejście z piwnicy w Szkole do Anomalnego Lasu w którym w TT2 był Dziadek:
73bb71412928291.jpg 7848a0412928375.jpg
   Przejście do Doliny Szmerów: 
6c7cf8412928645.jpg 90d1fc412928775.jpg 
   Przejście do Jupitera:
4a58e3412929079.jpg 9bbea4412929211.jpg 
   Kolejne przejście na Jupiter:
b82b56412929417.jpg ec7c2a412929502.jpg 
   W X-8 odnalazłem po kolei 6 części dokumentów. Musimy uważać na obcych - cholernie wnerwiające stworki. Na regale w ogromnej sali z woda na posadzce znalazłem zestaw do ulepszeń. Po wejściu dostaliśmy wiadomość, że wydostać się z labu trzeba inną drogą. 
bc0a3a413614123.jpg 2e5a19413614216.jpg 3f965f413614320.jpg 7ed193413614389.jpg d0b728413614450.jpg 51fd81413614510.jpg 1eeed1413614573.jpg 
   W podziemiu, poniżej krat Wema jest teleport - po wejściu w niego lądujemy przed przejściem do Metra. Z kolejnego przejścia znalazłem się na CEZAS. Tu znalazłem ciało z dwoma smartfonami. Stamtąd znanym wyjściem z podstawki, udało mi się przedostać do Centralnej Prypeci.
Dalej dostanę się do Zachodniej Prypeci.
7a03a8413614889.jpg c02163413614984.jpg 00072d413615063.jpg 61c6ac413615151.jpg 
   Przejście z Prypeci do Zachodniej Prypeci jest w budynku - tam Sawietskij Sajuz  -nie dają nam dojść do teleportu. Skaczemy przez płot i tam jest przejście. Dalej przeszedłem na Jupiter i dotarłem do schowka Kła - tam PDA, karta dostępu i dokument nr 3 o emisji. Przychodzi wiadomość - mamy iść na Radar.
02dde9413631738.jpg 381bbf413631784.jpg 054a28413631833.jpg 984b58413631881.jpg 7db17f413631963.jpg 76d4f5413632024.jpg 0e080b413632083.jpg af9535413632130.jpg c77677413632192.jpg 
   U mechanika kupiłem schowek koło pogłębiarki - w środku znalazłem radio patrolu czasu i artefakty. Kiedy zabrałem sprzęt przyszło ostrzeżenie, że mam 30 sekund na podejście do wzywającego. Kliknąłem w radio i dostałem minutę. W czasie poszukiwań w razie problemów mamy użyć radia - ale musimy uważać - strażnicy załatwiają wszystko co żywe. Ciekawie wygląda osoba z która rozmawiałem -Askolem - przypomina Klona z Gwiezdnych Wojen.
914e87413632927.jpg 207282413632959.jpg 753759413633035.jpg 40606f413633103.jpg e56d5a413633186.jpg 707b2f413633296.jpg 

R.E.B.O.R.N. Doppelgänger - Призрачные двойники - poradnik przejścia cz.4.

Spoiler


   W Prypeci można znaleźć cenne artefakty. Po dostaniu się do centralnej części miasta idziemy do znanego nam przejścia na Radar - teraz prowadzi ono do lokacji Przedmieście. Tam odnalazłem przejście na Martwe Miasto i faktyczne na Radar. Na miejscu witają nas wesołe snorki z gnatami. Jest spore psi promieniowanie, ale dzięki artom śmierci na pasie nie szkodzi mi. 
99011d413938330.jpg 36b72a413938518.jpg ef7387413938587.jpg df459c413938681.jpg df0aca413938699.jpg 9ec0fb413938710.jpg 
   Odnalazłem wejście do pieczary w lesie na Radarze. W środku jest fleszka z kodami i karta dostępu do laboratorium. Jest tam tez egzoszkielet. Wróciłem do drzwi kodowych gdzie stał snajper. Pierwszy kod to: 1287975, drugi to :7808 i trzeci: 5919. Po wszystkim pobieramy dane z laptopa. W bunkrze jest też przejście do lokacji z początku gry - laboratorium.
914a7c413939056.jpg eb9f87413939109.jpg 151a94413939165.jpg d6ed0f413939199.jpg b08915413939255.jpg f0015a413939295.jpg 31c0f8413939329.jpg 6964d0413939452.jpg 
    Kiedy chciałem przejść na Magazyny Wojskowe odpalił się film z jazdy BTR. Po nim z przejścia wyszedł wojskowy i naukowiec. Wojak potrzebuje remkompletu do BTRa. Taki jest w bunkrze naukowców na Jupiterze za plecami mechanika - wchodzimy tam z dachu przez teleport - tak jak i psi-hełm. Oddajemy go i obaj wsiadaja do pojazdu - my za nimi - mamy ich zawieźć do kompleksu z antenami - mamy 3,5 minuty. Pojazd odpalamy litrą "O".
b2c1a9413940171.jpg 1237c1413940209.jpg 4b2a19413940243.jpg 56f92b413940379.jpg 6356ad413941436.jpg bca77c413941455.jpg 
   Przejeżdżamy przez lokację - staramy się nie strzelać tylko jechać - mamy mało czasu, zabijamy gościa z RPG. Na miejscu przebijamy się przez zakład do wagonu  - tu wysiadają wszyscy - doprowadzamy ich do wejścia . Towarzysze mają wyłączyć anteny. Na lokacji znalazłem kolejne przejście do Doliny Szmerów.
0bca28414249061.jpg 215ebf414249123.jpg 39d1f5414249181.jpg 6c4a15414249210.jpg 017604414249280.jpg 111b1a414249383.jpg 
   Poszedłem na Jantar - tam wysłał mnie Sacharow. W momencie wejścia na lokację zadanie na dokumenty się zalicza - wziąłem je wcześniej kiedy szukałem Ducha. Odniosłem papiery naukowcowi - teraz mam iść do alternatywnej Doliny Mroku. Łażąc po Jupiterze znalazłem jeszcze przejście na Zaton. Wejście do Doliny alternatywnej jest na terenie zakładu Jupiter.
90daf2414996164.jpg 6c1101414996218.jpg da2cab414996264.jpg 03d28e414996321.jpg a12e36414996381.jpg 
   W Barze wziąłem zadanie na fleszkę z filmami - po nią mamy iść do Limańska. Na Jupiterze robimy sobie schowek na nasze graty - przejście nas ograbi. Ja wszystko schowałem w plecaku w przeźroczystym pociągu - ograbiłem go wcześniej (schowek)  ;D. W Dolinie Kamieni lądujemy goli. Z nożem i psi hełmami - karty i wszystko inne zostawiłem w plecaku. Na lokacji jest widoczny schowek - tam zabieramy broń, pancerz i inne drobiazgi. 
45bb91415030808.jpg 0021f0415030847.jpg 4cb7d9415030918.jpg 9fa756415031001.jpg 709b0d415031156.jpg 723bad415031191.jpg 0b645d415031225.jpg 
    Po drodze obszukałem okolice - udało mi się znaleźć plecak z apteczkami - koło śmigłowca. Na końcu lokacji jest przejście do Starego Wysypiska. Wszedłem do X-18. Tam na samej górze jest smartfon z kodami do drzwi:1243, 9524 i 11111.
201ad5415031375.jpg 09214d415031420.jpg 1d2fe1415031455.jpg ec2aff415031502.jpg 4a2b7c415031552.jpg d4b255415031586.jpg 98d65c415031631.jpg 68dd35415031717.jpg 
   W labie znalazłem amunicję w niebieskiej skrzyni, były tam też artefakty niszczące. Dzięki nim zabijamy mutanty. Po zabraniu dokumentów teleportujemy się do metra. Tam idziemy do tunelu ostemplowanego -z niego trafimy teleportem do Podziemi Prypeci. Tu w jednym z tuneli znalazłem egzoszkielet i broń. W pomieszczeniu z butlami acetylenu jest schowek w drewnianej skrzyni.
63797c415031796.jpg b71d87415031908.jpg af44a5415031978.jpg 9d1786415032017.jpg 789c2b415032049.jpg e68841415032093.jpg bf0d5a415032154.jpg 28171f415032182.jpg 4791cc415032216.jpg 
   Z koparki / pogłębiarki skaczemy w teleport. Potem po podestach i korytarzami do kolejnego. Przy okazji znalazłem kolejne części do naprawy. Wylądowałem na Poligonie Świadomości Z. Tu jest Monolit - nie wypowiadamy życzenia - bo śmierć. Nie idziemy na razie sprawdzać kto jest na lokacji - rozpocznie się PSI emisja. Przeszedłem na CEZAS i dalej na Jantar. Po rozliczeniu zadania na dokumenty pojawił mi się znacznik Kła w Prypeci. U Dziadka na górze na podestach znalazłem kolejne części do naprawy.
7f9a19415153967.jpg 5d23af415154064.jpg 019d00415154103.jpg 026beb415154190.jpg cc94f4415154257.jpg aa1323415154298.jpg 581822415154341.jpg 
   Idąc do Wschodniej Prypeci szedłem przez Radar i Przedmieście - w tej ostatniej lokacji wcześniej przegapiłem Cerkiew. W niej znalazłem miotacz ognia i rakiety. Na dachu Cerkwi jest plecak z egzoszkieletem Monolitu. Wewnątrz jest też ciało - dziwne. Trafiłem do Prypeci i odnalazłem ciało Kła - z niego zabrałem GPS z wiadomością o schowku i zmianą kodu do niego. Teraz wiemy gdzie mamy szukać osoby do wskrzeszenia.
9775cb415166343.jpg cc2191415166367.jpg 0b836e415166392.jpg 3d1603415166426.jpg 4228d8415166460.jpg 0d246f415166484.jpg 7276fe415166509.jpg 530298415166547.jpg 
   Zrobiłem zadanie na fleszkę z filmami w Linańsku. Tam przechodzimy przez siatkę i włazimy na wzgórze. Z rozbiegu wskakujemy na daszek balkonu. Dalej po dachu do wyrwy. Tu zabieramy zawartość schowka. Na poddaszu jest też przejście do Agropromu.
ff7375415166760.jpg 004d8d415166791.jpg cbc91d415166823.jpg 6cf345415166857.jpg 43a41a415166919.jpg 
  Vidskunsen znalazł na Dziczy fajny schowek. Wróciłem z dokumentami z X-8 do Sacharowa. Teraz mam znaleźć 10 mózgów kontrolera i 3 oczy. Zrobiłem też poboczne zadanie na anomalny grzyb w Dolinie Szmerów. Odebrałem nagrodę.
b82c42416514236.jpg c1df3e416514273.jpg 406caa416514331.jpg 001637416514369.jpg 0727e9416514403.jpg c6da47416514477.jpg b2d120416514529.jpg 
   Wziąłem zadanie na miotacz ognia na Rostoku. Kolejne zadanie poboczne to smatfon z bazy Powinności i na akumulatory przy śmigłowcu Monolitu. Nadszedł czas na wycieczkę na drugą stronę mapy - wybrałem się z Przedmieścia do Przedzonia\Predbannika.
509e85416515020.jpg ac1c3e416515078.jpg 50436b416515133.jpg db4789416515189.jpg 7de4f5416515225.jpg 9e0f65416515262.jpg 
   Poszedłem do Limańska - tam spotkałem stalkera - radzi byśmy sprawdzili ciało i piwnicę. Kosimy masę monolitowców. Przy ciele nic nie znalazłem. Do piwnicy wszedłem. Najpierw Spacyfikowałem monolit i dostałem się na Radar 2. Tu przy wejściu w ciele znalazłem PDA. Dalej spotkałem dwóch Dziadków - jeden handluje - drugi naprawia. W tunelu znalazłem wejście do podziemi i tam przełączyłem jakiś mechanizm. Z podziemia dostałem się naGeneratory.
e81b31416725421.jpg becd76416725494.jpg b4adf8416725552.jpg 588581416725610.jpg 230b36416725663.jpg 227562416725765.jpg 8822e7416725842.jpg f46c51416725925.jpg 
Dzięki podpowiedzi Smoxa wszedłem do podziemi Limańska - trzeba strzelić ze śrutu w przesuwne drzwi i dalej do laboratorium. Tam obok ciała naukowca znalazłem dokumenty z kodami. Przeszedłem przez okrągłą śluzę i dalej dziurą w ścianie. UWAGA: Śluzy się zamykają - robimy zapisy. Idąc przez podziemia trzymałem się zasady prawej ręki. Finalnie wychodzimy koło anten - w ten sposób możemy ominąć Monolit.
0c5c2b417240185.jpg 6da3a6417240219.jpg 2fec54417240241.jpg e0babf417240264.jpg 580e76417240322.jpg 3eaa75417240366.jpg 0d719e417240411.jpg 549094417240434.jpg 
   Na Generatorach odnalazłem jeszcze wejście na Radar 2 i na Zastawę. Dalej poszedłem przez Przedmieście do Predbannika. Tu jest spora jazda jak chcemy odwiedzić bazę. Dalej trafiłem na Martwy Kordon. Na jego murach są karabiny strażnicze - wsiadamy w BTR i uciekamy. Z pewnej odległości z Niemieckiej rakietnicy rozwaliłem wszystkie. Przy okazji znalazłem wejście na Topl i do Mrocznego Parowu.
89210b416925038.jpg adf0c0416925108.jpg 9c4a5b416925161.jpg ffbc28416925190.jpg 3cbcb9416925213.jpg 3d20f3416925233.jpg fda2d8416925270.jpg d7708d416925303.jpg 0a160d416925325.jpg 
   W pewnym momencie dostajemy wiadomość o emisji - chowamy się w pieczarze za ATP. Po wybrosie przychodzi sms z wołaniem o pomoc. Stierch potrzebuje odnaleźć swoich ludzi na lokacji. W dialogu mu odmawiamy ale w myślach mówimy sobie, że pomożemy. Szukamy Sowieckiego Sojuza. Są rozrzuceni po całej lokacji. Są tam też Banderowcy - ich likwidujemy.
1cf442416925947.jpg e5ae1d416926063.jpg 54005f416926107.jpg 572e93416926154.jpg 99102d416926201.jpg c0c52f416926252.jpg 
   Każdego członka ugrupowania prowadzimy do jaskini - kiedy są już wszyscy (jest na lokacji 13 - również w wiosce kotów) idziemy do Stiercha - i razem do jaskini. Przychodzi sms od Przewodnika - mamy z nim pomówić - i idziemy do niego - nie gadamy z ludźmi w jaskini. Okazuje się, że Sowiecki Sojuz ma dokumenty o wojnie i chce je uratować od zniszczenia. Następuje atak na Pieczarę i przywódca ginie. Dostajemy sms że dokumenty są przy ciele. Zabieramy je - mamy wybór w rozmowie z Przewodnikiem - możemy oddać je lub nie. Ja oddałem i zobaczyłem co stanie się dalej (przewodnik znika w mini monolicie na anomalii koło Wioski Kotów) - przyszła wiadomość - odkryć niedostępne dotąd terytoria.
d0d882416927143.jpg 684bdb416927275.jpg 78cd5b416927344.jpg 793a21416927408.jpg cde0b8416927473.jpg 2d72ca416927500.jpg 
   Wróciłem po amunicję do baru i wziąłem zadanie na Anielski Kwiatek. Mam taki w plecaku - więc ten chowam i wyświetla mi się lokalizacja na Jantarze w ciele. Po rozliczenia zadania swój zabieramy ze schowka do inwentarza.
082570417240979.jpg ba492e417241027.jpg 
   Wstąpiłem do Lasu gdzie w TT2 siedział Dziadek. Tu odnalazłem przejście na Bar, Pieczary, i dwie inne lokacje. Pod głazami w jaskini jest schowek. Kiedy trafiłem do Pieczary z przejścia w jaskini koło domku Dziadka spotkałem grupę Samogona - mamy pomóc im dojść na samą górę - kody do drzwi zna tylko grupa. Znalazłem też ciało w podziemiu penetrując labirynt - to daje nam kod do drzwi. Kiedy dotarliśmy na miejsce za drzwiami siedziała pijawka. Ponowne wczytanie gry uwalnia ją i drzwi otwierają stalkerzy. Teleport w jaskini na samej górze prowadzi na Radar. Wykorzystałem kamień teleportacyjny i w podziemiu przeniosło mnie do sali z teleportem - ten na Zaton. 
dc4411417300717.jpg a6c005417300824.jpg cb1cd4417300901.jpg f91c09417300979.jpg c356f7417301064.jpg bba472417301163.jpg e0ffed417301231.jpg 007fc1417301425.jpg 84f328417301499.jpg 
   Dalej poszedłem na Martwy Kordon. Na nim są kolejne przejścia. Dalej poszedłem na Poligon - znany z Fotografa. Tu na dzień dobry spotkałem Szapeczkę - opowiada mi legendę o Czarnym Szatynie. Podpowiada nam, że można wskoczyć na jeżdżące po lokacji BTRy. W centrum lokacji jest martwa strefa która zabija. Trafiłem w końcu na Pustkowie - tu obrobił mnie  Major z Powinności. Od Zulusa dostałem Barreta, amunicję i kolejne zadanie - zabić kontrolery na lokacji. Ubiłem ich 8 i dostałem wiadomość o zaliczeniu zadania. W PDA pojawia się nasz schowek z gratami. Zabrałem.
6dc034417441415.jpg 754182417441439.jpg 36a0c8417441469.jpg ae54a3417441500.jpg 8852ba417441528.jpg