Skocz do zawartości

PROBLEMY FABULARNE w Reborn Duplikat 7.63


kondotier

Rekomendowane odpowiedzi

@ A tę informację z filmiku miałeś?

Coś mi po głowie krąży - nie jestem pewien czy to z tego moda, czy z NS - ale w Barze chyba trzeba było odnaleźć Striełoka w areszcie u Woronina.

Może ktoś kto grał w Duplikaty lub Solianki i lepiej pamięta, wyjaśni to zdarzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sidorowicz - bo po wyjściu z aresztu, to albo stoi pod taką wiatą, albo się błąka po barze i trzeba było z nim pogadać. Może tej drugiej rozmowy Ci brakuje? Wyjdź z lokacji bar, np. na Dzicz i od razu wróć. Może się pojawić. Albo tak jak radzi LIQUDATOR, wyjdź na Wysyp i wejdź ponownie. Może mod potrzebuje czasu aby skrypt zaskoczył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic to nie daje, po prostu odpuszczę sobie już to zakończenie nie wiem może czegoś nie zrobiłem i fabuła się blokuje bo i dowódcy grup nie mają już dla mnie żadnych questów i nic to nie zmienia także Doppelganger narazie idzie w odstawkę, może kiedyś jeszcze wrócę do moda żeby przejść go od nowa

w każdym razie dziękuję każdemu użytkownikowi forum za pomoc w przejściu modyfikacji bo i łatwo ze mną nie było ;D 

Wesołych Świąt!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sidorowiczcz Jeszcze jedno pytanie. tego Beryla znalazłeś i oddałeś? Bo było coś, że był z nim jakiś problem.

I na pewno masz zrobione wszystkie zadania z tego niższego paska? Kliknij w ikonkę kartki z jego prawej strony i zobacz, czy tam czegoś nie ma. Bo to też może blokować fabułę.

Czytają dorośli.

Spoiler

Bo porzucenie moda w takim momencie, to jakby zaciągnąć dziewuchę do łóżka, ściągnąć jej majtki, wstać i powiedzieć Do widzenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Po kilku tygodniach przerwy wznowiłem grę i mam kilka pytań:

1\ jak ożywić Ducha i Lukę - zataszczyłem ciało na Wysypisko, mam potrzebne artefakty i niebieska apteczkę Monolitowca; włożyłem ją do ciała wraz z odpowiednim artem ale żaden nie ożył

2\ gdzie znajdę narzędzia dla Rusznikarza z Agropromu ? Jedne znalazłem na Dziczy a reszta ?

3\ aby wykonać zadanie na odnalezienie (?) Rysownika trzeba chyba coś wyłączyć na Generatorach - jak tam dojść ?

4\ po wejściu na Radar dostaje jakieś zadanie na doprowadzenie jakiegoś naukowca do laboratorium ale on stoi, nie idzie za mną - co robić ?

aha - kondotiera proszę o cierpliwość i wyrozumiałość :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mirzal  Ożywianie tych umarlaków odbywa się dopiero w Labiryncie. Tam ich musisz dotargać na samą górę. A to nie takie łatwe, bo najpierw trzeba sobie oczyścić drogę. Radzę ożywiać, jak wszyscy już tam będą zaniesieni. I broń boże nie zostawiaj w nich tych artów do ożywiania. Inni NPCe je podpieprzą i będzie problem ze znalezienim sprawcy

Gdzie narzędzia były, nie pamiętam. A Rusznikarz nie dał choćby ogólnego naprowadzenia?

Dotarcie na Generatory jest zależne od wcześniejszej Twojej Gry. Idziesz trochę podziemiami, resztę górą. Nie wszystkie zadania wykonasz po kolei, jak się pojawiają.

Z tym naukowcem z Radaru, to pojedziecie BTRem. jest tam drugi NPC "Czołgista". Chce narzędzi. Zobacz w krzyżu obok naukowca, a jak nie będzie, to są w bunkrze na Jupiterze. Ale Sacharow lubi je zachachmęcić.

Jazda BTRem jest na czas, więc możesz poszukać czitu od Godlike, na wydłużenie czasu jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedź. W międzyczasie udało mi się niechcący/przypadkiem wrócić przez Mózgozwęglacz-2 do Bunkra Świadomości-Z i ale niestety bez wszystkich 6 dokumentów. Czy da się stamtąd wyjść czy też trzeba odpalić sejwa ? Kod 4321 nie otwiera wiadomych drzwi.

Edytowane przez mirzal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mirzal  Nie odpowiem. Zbyt dawno grałem, a tych drzwi z kodami było wiele. Ale tyle pamiętam, że jak się gdzieś wlazło, to i wyleźć było można bez wgrywania poprzedniego seywa sprzed wejścia. Jak nie te drzwi, to inne lub jakiś ukryty teleport. Wejdź na ten krąg, lub na rury wokół ścian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

@marek1230 Najpierw musisz razem z Wolnościowcami powybijać w bazie zombiaki i mutanty. Potem wyłączasz emiter na wieży. Po jego wyłączeniu od strony zawalonego tunelu pojawi się ważna postać, dowódca Wolności. Rozmawiasz z nim i bierzesz od niego zadanie na fleszkę w Dolinie mroku.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz spróbować wejść na wieżę i zanim wyłączysz emiter, zrób save/load i po wczytaniu go wyłącz. Jeśli to nie zadziała, będziesz chyba się musiał troszkę cofnąć w zapisach i zrobić to jeszcze raz. Najlepiej powtórzyć od wejścia na Magazyny, aby wszystko zrespiło się na nowo, bo pewnie coś Ci się zawiesiło.

Niestety, nie mam u siebie tego moda, więc nie mam jak sprawdzić.

W razie czego masz tu film z odbijania bazy na MW, oglądaj od 25 minuty:

Spoiler

 

Ten gościu ma cała playlistę z przechodzenia tego moda, więc możesz sobie podpatrzeć co i jak.

  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marek1230 Tak jak na filmiku. Czyszczenie koszar musi być po rozmowie i wspólnie z tymi stojącymi na pagórku. Musisz przejawić dużo inicjatywy, aby jak najmniej ich zginęło. Samodzielne czyszczenie koszar nie uruchamia scenariusza.

A wierne powtórzenie gry playerowca jest niemożliwe. Trzeba grać samemu i w razie kłopotów wyszukiwać dopiero sytuacji w jego grze. Taki urok moda, że krok w bok i masz co innego.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Czy laboratorium wojskowe to miejsce podobne ( w równoległej rzeczywistości ?) do lab. X-8 ?  bo jakoś tam trafiłem wcześniej i  były tam do wyłączenia ale jakieś bezpieczniki. Natomiast z lab. X-8 przeniosłem się teleportem znajdującym się koło wejścia (schodów od windy) do jakiejś lokacji podziemnej, w której znalazłem artefakt "Śmierć Wróżki" (czyżby czwarta postać do ożywienia :) . Niestety nt. tego artefaktu nikt nic nie pisał na forum.

Edytowane przez mirzal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mirzal Tak, laboratorium wojskowe (warlab) jest takim bliźniakiem lab X-8. I to właśnie te bezpieczniki o których wspomniałeś, wyłączają emisję anten na Mózgozwęglaczu-2.

Lokacja z tym artem "Śmierć wróżki" to tunele serwisowe pod Sarkofagiem. Ja też ten art znalazłem, ale nie użyłem go do wskrzeszania, bo nie wiedziałem kogo. Ale nie przeszkodziło mi to w ukończeniu tego moda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten prawdziwy Kieł to ten w budynku szkoły, przy którym w sejfie były dokumenty. Na klatce schodowej, na samym dole, jest teleport do Zapomnianego lasu, w ten teleport musisz go wrzucić.

A art "Śmierć Kła" znajduje się w niedostępnej części lab X-18. Na samym dole klatki schodowej w laboratorium, za zawalonymi schodami znajdziesz skoczka (nie pamiętam nazwy). Użyj go i przeniesie Cię w miejsce gdzie znajduje się ten artefakt. Tylko uważaj, ostrożnie podchodź do tego artu, bo zaraz obok niego złapie Cię niewidoczny teleport.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nieźle się rozpędziłeś, skoro tak daleko go niosłeś... :)

A robiłeś już zadanie Sacharowa na X-18? Jeśli byłeś już w labie, to możesz tam wejść od strony Doliny mroku, przejście już jest otwarte. 

A jeśli nie robiłeś jeszcze zadań Sacharowa, no to będziesz musiał przez Dolinę kamieni, ale dopiero jak Sacharow Cię tam wyśle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W drodze do Sacharowa próbowałem doprowadzić Starikowa do bunkra naukowców na Jupiterze ale facet pagib w anomalii.  Podobnie miałem z Zarką - też ją pożarły mutanty  w Szklanym Tunelu, a "po śmierci" spotkałem ją na Zatonie, ale ona siadła sobie niedaleko wejścia do jaskini (pieczary ?) i nie chciała żeby ją gdzieś odprowadzać. Czy doprowadzenie do celu tych postaci jest konieczne do rozwoju fabuły czy też można te zadania sobie odpuścić ?

Edytowane przez mirzal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.