Skocz do zawartości

PROBLEMY FABULARNE w Reborn Duplikat 7.63


kondotier

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie.

Kiedy można przejść na Bagna ? Teleport z Agropromu jest cały czas nieaktywny. Czy posiadanie przy sobie wszystkich dokumentów "Psi-Piesc" determinuje otwarcie  czy coś innego? 

Edit: Psi-Kułak to które dokumenty ? Jest ich 3 czy 5 ?

Edytowane przez DaarMoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, więc wczytałem i idę do rudego lasu.

Zostawię na razie ten inny agroprom, nie będę szedł za brodą na jantar a potem wracał.

Poradnik poradnikiem ale jednak jest on dość mglisty, jest odprowadzenie brody, inny agroprom, metro i potem cichy pisze że wrócił na agroprom, a ja nie mam pojęcia jak.

No w sumie dobrze zrobiłem, zagadałem do brody z wysypiska i dostałem kombinezon, w poradniku o tym nie było, przynajmniej na początku.

Edytowane przez xxelektroxx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że się wcinam i dyskusja jest przez to niespójna :), ale przeczytałem na problemach technicznych info  cytuję za kondotier  " ja wchodziłem do metra z Wysypiska. Teleport w hangarze, po prawej stronie wrót, za okratowanymi drzwiami, naprzeciw handlarza z podstawki"  Ja mam znacznik - strzałkę w PDA, jako skrót do miejsca zadania, ale nie wiem jak do tego teleportu wleźć. Krata mnie nie puszcza, drzwi się nie chcą otworzyć (komunikat zamknięte). Czy jakieś zadanie "uwalnia" drzwi ? - czy po prostu jestem ślepy i nie mogę znaleźć innego wejścia ? Zacząłem mod przed spolszczeniem i mogłem nieco akcji nie zrozumieć :(, a po spolszczeniu mam trochę informacji w krzaczkach. Tak obok to wracam 2 raz z Leszego Kraju i przejście na CEZAS wg komunikatu nie ma teraz zasilania (gram na 7.62).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xxelektroxx nie chcę Cię martwić, ale Cię zmartwię. To dopiero początek. Grając w 7.63, z poradnika Cichego można korzystać do połowy. Później trzeba ciągle przeskakiwać żeby znaleźć, albo i nie, zadanie które robisz.  Mod, po prostu wymaga dużo uwagi - jak grasz pierwszy raz. Potem jest trochę łatwiej. Choć niedużo. I jeszcze te światy alternatywne. Ale... TAKIEGO moda po prostu jeszcze nie było ! Po prostu.     

Edytowane przez DaarMoo
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Kieł - masz już chyba arty Skoczek. Zobacz czy któryś z nich nie nie zaprowadzi Cię do Wsch. Prypeci. Niekoniecznie bezpośrednio, czasem trzeba użyć dwu po kolei.

Owszem, mam juz 4, ale wszystkie w schowku w Jupiterze. Do Doliny szedłem goły tylko z lornetką i nożem. 

Ale dostałem sie już do Zatonu,  obok zakładu utylizacji jest tp do Jupitera, z tym że przejście jeszcze nie 'okrzepło?'. Zawsze było 'wrosło'... Jednocześnie dostałem info o jakiejś żywej duszy na Zatonie, tak biegam w te i nazat i ani widu ani słychu.

W Rudym Lesie wypełniłem wszystkie chyba zadania od dziadka, ostatnie miałem na pomoc Wolności odzyskać ich baze. 

Czyżbym musiał zaczynać od nowa?

 

EDIT:

Udało się, wybrałem się jeszcze raz z Doliny Mroku na Inny Agroprom-Metro-Szpital?-CEA-2-Zaton,i na stacji pojawił się Noe, pogadałem z nim o projekcie A-Z-Y-L, potem koleś w Żelaznym i Zarka w jaskini snorków którą odprowadziłem na most i teleport na Jupiter okrzepł :)

Edytowane przez _KieŁ_
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie.

Kiedy można przejść na Bagna ? Teleport z Agropromu jest cały czas nieaktywny. Czy posiadanie przy sobie wszystkich dokumentów "Psi-Piesc" determinuje otwarcie  czy coś innego? 

Edit: Psi-Kułak to które dokumenty ? Jest ich 3 czy 5 ?

Ja poszedłem na Bagna po wykonaniu zadania na Martwym Kordonie na doprowadzenie do jaskini członków ugrupowania Związek Radziecki i oddaniu Przewodnikowi dokumentów. Pojawiła się wtedy wiadomość - Odkryć niedostępne dotąd terytoria. Dokumenty "Psi Pięść" i "Psi-Kułak", to jedno i to samo. Jest ich 6, a ostatni jest na Bagnach. Wchodząc na Bagna trzeba mieć 5 dokumentów przy sobie. Podnosząc ostatni zadanie się zalicza i można je oddać przedstawicielowi Świadomości-Z w bunkrze i odzyskać artefakty.

Przepraszam, że się wcinam i dyskusja jest przez to niespójna :), ale przeczytałem na problemach technicznych info  cytuję za kondotier  " ja wchodziłem do metra z Wysypiska. Teleport w hangarze, po prawej stronie wrót, za okratowanymi drzwiami, naprzeciw handlarza z podstawki"  Ja mam znacznik - strzałkę w PDA, jako skrót do miejsca zadania, ale nie wiem jak do tego teleportu wleźć. Krata mnie nie puszcza, drzwi się nie chcą otworzyć (komunikat zamknięte). Czy jakieś zadanie "uwalnia" drzwi ? - czy po prostu jestem ślepy i nie mogę znaleźć innego wejścia ? Zacząłem mod przed spolszczeniem i mogłem nieco akcji nie zrozumieć :(, a po spolszczeniu mam trochę informacji w krzaczkach. Tak obok to wracam 2 raz z Leszego Kraju i przejście na CEZAS wg komunikatu nie ma teraz zasilania (gram na 7.62).

Nie wiem jak jest z tym teleportem za drzwiami. Byłem tam na początku rozgrywki i krata była zamknięta na 100%. Jak pojawiła się ta informacja od @kondotiera, to sprawdziłem i krata dała się otworzyć. 

Zaktualizuj sobie grę do wersji 7.63 i wstaw ostatnią wersję spolszczenia, a "krzaczki" znikną.

Edytowane przez smox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Smox !

Ale mam problem z przewodnikiem.

W trakcie eskortowania czerwonoarmistów dostałem sms o śmierci dowódcy i że powinienem zabrać dokument. Ok. Tak zrobiłem. Ale gdy odprowadziłem ostatniego, żadnego sms-a od przewodnika nie dostałem i nigdzie go nie ma. Na razie biegam po lokacji i czekam.

Generalnie zabieram się za reanimację Kła. Wczytałem wcześniejszy save (dobrze że miałem).     

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autor przewidział taką opcję, bo nawet podczas rozmowy z Przewodnikiem można oddać mu te dokumenty lub nie oddać. Niestety, nie sprawdzałem co będzie jak się nie odda. Mnie dowódca też zginął, ale wczytałem zapis i go uratowałem. Jeżeli prowadzisz członka ugrupowania Związek Radziecki, to można go zostawić, będzie czekał na Ciebie.

Wskrzesiłem Lukę i Ducha, ale z Kłem mam problem. Artefakt mam, tylko którędy zanieść trupa, jeżeli nie pojawia mi się to zadanie?

 

Edytowane przez smox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wskazuję tych komu odpowiadam, bo to dla wszystkich.

Po pierwsze, w tym modzie część drzwi otwiera się na dwa etapy. Najpierw przy "Zamknięte" klikamy pierwszy raz na 'Użyj"  "F"- lub na klawisz jaki ma ktoś do tego przypisany i otwiera się opcja otwierania.

Kiedy wejdziemy na lokację Strażnica, pogadamy z ważną postacią, pojawia się nam większość scenariuszowych teleportów.

Na lokację Cmentarzysko pojazdów śmiało wchodźmy z całym sprzętem. Pojawiamy się bez niego, ale czeka na nas w północno zachodniej części lokacji, za końcówką rurociągu, po drugiej stronie rzeki na wysokiej skarpie. Nią trzeba dojść tak daleko, aby po drugiej stronie na wprost, mieć takie wielkie kamienie, a lekko w prawo pomiędzy krzakami widzieć końcówkę rurociągu. W przerwie pomiędzy krzakami widać zakopany sejf. W nim jest wszystko.

ssuser1007.jpgssusersos.jpg

A tu lokalizacja odzysku sprzętu na Pustkowiach.

Do wykonania zadań na tej lokacji, od Zulusa dostajemy broń i amunicję. Od obecnych innych NPCów kupujemy wódkę (leczy), bandaże.

W wieżyczce, tam gdzie się pojawią połamańce, lekarstwa. Dalej na północ zabudowania, z automatycznym karabinem maszynowym. Przeszukać wszystkie budynki.

ssuser1008.jpgssuseroco.jpg

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smox, czyli śmierć dowódcy blokuję w pewien sposób pojawienie się przewodnika, czy sms-a od niego. Przy drugim podejściu uratowałem dowódcę , ale doszedłem do wniosku, że jeżeli pierwszym razem ginie i dostaję info w pda, to tak ma być. Więc zginął. Ale okazuje się chyba, że mod w tym miejscu jest mało elastyczny.

U mnie z kolei wątek Ducha jest szczątkowy. W tej chwili nawet nie pamiętam w którym miejscu coś o nim było. A gdzie jest art do jego wskrzeszania ? 

A Kła będę ciągnął z Wschodniej Prypeci. Art mam.

A i jeszcze jedno. Jak myślisz, czy jeżeli załatwię pozytywnie sprawę z tym przewodnikiem (zrobię to na save-ie z przed paru dni) to po wczytaniu ostatniego, aktualnego mod wpuści mnie na Bagna ? 

     

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe sprostowanie - na Pustkowiach miejsce gdzie odbieramy nasze wyposażenie po zabiciu kontrolerów jest losowe. W ostatniej rozgrywce było w skrzyni w UAZ-ie.

@DaarMoo - Myślę, że po rozmowie z Przewodnikiem przejście na Bagna się otworzy.  O Duchu i Kle mówi Striełok w bazie Powinności. Jego trupa znajdziesz w X-16 na Jantarze. Artefakt jest obok.

Edytowane przez smox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

smox - na screenie jest informacja o UAZie i to, że miejsce pokazuje znacznik.

DaarMoo - przecież Dziadek mówił Ci, że arty ożywiania są blisko nieboszczyka. Przy Duchu jest on o boks wcześniej, niż plecak z artem na udźwig w plecaku, za tym słupem ognia.

Przy podejściu, wygląda jak śruba, dopiero w plecaku ma kształt czaszki.

Z Kłem nie ma sprawy. Drugiego jego zduplikowanego trupa masz w szkole, na 2 piętrze, a teleport pod nim w piwnicy. Jak brałeś dokumenty koło niego, to dostałeś o tym teleporcie komunikat. Czytać i jeszcze raz czytać wszystkie pojawiające się informacje !!!

Na rus forum jest porada, aby za ożywianie brać się dopiero po zaliczeniu Topieli. A lokację z pieczarą i ją samą, trzeba zaliczyć wcześniej, w celach zapoznawczych. Tyle od autorów moda.

Jeszcze raz powtarzam. Każdy ma swoją grę, zależną od tego co wcześniej zrobił, lub nie zrobił, gdzie był, lub nie był.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DaarMoo. Nie myl lokacji. Dolina kamieni ma Nul-teleport, ograbiający na zawsze. Obojętnie skąd do niej wejdziemy. Chyba to jest przygotowanie do dalszej części moda.

Nie mogłem tego sprawdzić czy bambetle są gdzieś schowane, bo do tej doliny wchodziłem bez sprzętu. Ale jak masz czas i ochotę, to sprawdź. Może znajdziesz ciekawe rozwiązanie dla innych.

Na Cmentarzysko pojazdów wchodzisz z innych lokacji, albo teleportując się skoczkiem z Wysypiska. Dopiero wtedy działa odzysk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kondotier, jak bym miał Skoczka to bym nie zadawał pytania. W związku z tym, na Cmentarzysko wchodziłem tylko przez Dolinę Kamieni.  

A dialog z Dziadkiem zapomniałem. Przecież chyba mogę.

Smox, o Duchu właśnie sobie przypomniałem. Dzięki.

Edytowane przez DaarMoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W którym miejscu na Jantarze znajduje się wejście do X16? Główne drzwi do budynku z wejściem są zamknięte, a pokój dostępny przez okno jest odgrodzony deskami od schodów.

Ciężko mi szukać bo psi pole cały czas wali i zombi strzelają, chociaż jak wszedłem na jantar z rostocku, wróciłem do fabryki i znowu na jantar to pole przesunęło się tak, że nie sięga mnie zaraz po wejściu, tylko dopiero kilka metrów dalej, przy bramie. 

Edytowane przez xxelektroxx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xxelektoxxx - są dwie możliwości wejścia, tak jak pisał smox, z drugiej strony budynku.

Jedno z poziomu ulicy, w takiej przybudówce jest wyrwa murze. A drugie, to z tego następnego budynku, z dachu. Z niego na rurociąg, lub po dachu do desek, a nimi do tego z wejściem do podziemi. Jeśli masz tego Skoczka, z metra, Jantar-JantarKNP, to mogłeś stamtąd zabrać psi-chełm nieskalibrowany, który z artami na psi ( takie zajączki playboya) daje mocną ochronę.

Rada ze strony rus forum. Nie wyłączmy ani jednego poziomu w głównej sali podziemi, ani tego na samej górze !!!.

Nie zapomnij znaleźć artu śmierci Ducha i zajrzeć do plecaka, niedaleko trupa. Możesz go od razu wytaskać, bo zadania na to nie będzie i zawlec na Dzicz, zaraz za teleportem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie skoczka z metra nie mam, na razie metro zostawiłem, mam tylko tego z magazynów. 

kondotier, masz na myśli żeby trupa ducha i artefakt zabrać z jantaru czy tylko artefakt jego śmierci? 

Dzięki za pomoc. 

Jeszcze jedno pytanie, jakie są skutki wyłączenia dźwigni w głównej sali z mózgiem? W poradniku cichego jest żeby wyłączyć 3 pierwsze, a tą którą wyłączaliśmy w podstawce zostawić, a Ty mówisz że w rosyjskim poradniku jest żeby żadnej nie ruszać.

Edytowane przez xxelektroxx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja znowu namieszam :(. W poradniku jest "Oddajemy archiwum Łukaszowi - dostajemy w zamian namiar na Striełoka (już go spotkaliśmy sami) i Kła - ten jest na ATP O Duchu i Kle mówi Striełok w bazie Powinności. Problem w tym , że Łukasz mi o Strełoku nie powiedział, a teraz chyba już go Monolitowcy odstrzelili - Magazyny całe na czerwono i szwendając się nie mogę go znaleźć. W Barze w bazie Powinności Strełoka (w więzieniu) nie ma ( zaglądam tam przy każdej bytności w Barze) skutkiem chyba tego w Prypeci nie było trupa Kła ?  na 2 piętrze mimo znacznika, że tam jest. Trup był tylko przy pralni. Czy zadanie na ożywienie pojawia się w pda ? Mam 3 trupy i 3 arty - nie wiem czy ten fakt sam z siebie uruchomi skrypt "maszyny" w Pieczarze (jeszcze tam nie doszedłem). A drugie takie nieco trywialne - jak użyć radia czasu, żeby mnie straż nie odstrzeliła ? Nawet jak się schowam to strażnik "czatuje" na mnie zamiast "torować" mi drogę przez wrogów :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trupy można ożywiać jak tylko uda Ci się otworzyć drzwi w podziemiach do maszyny. Ja to robiłem po kolei z każdym ciałem. Zadanie na ożywienie nie pojawia się - jest skutkiem logicznym odnalezienia ciał i artefaktów.

   Z radiem Czasu tak niestety jest - wzywasz pomoc i dajesz dyla. Co do Łukasza - Smox mi mówił że w wersji 7.63 monolit już nie pacyfikuje Magazynów Wojskowych. Łukasz powinien żyć. Na rus stronach wyczytałem, że Striełok pojawi się w Barze na pewnym etapie gry i tak i tak, niezależnie od rozmowy z Łukaszem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Magazyny całe na czerwono i szwendając się nie mogę go znaleźć. 

Miałem to samo grając we wcześniejsze wersje. Co bym nie zrobił, to Monolit wcześniej czy później zajmował Magazyny Wojskowe, w tym bazę Wolności.  W wersji 7.63 to poprawili. I dobrze, bo sporo zadań tam właśnie zrobiłem, jest też handlarz, mechanik i przewodnik. Dopiero pod koniec rozgrywki Monolit próbuje atakować, ale bezskutecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu hurtem na parę problemów.

Przenieś trupa Ducha za teleport na Dzicz. Arta i znaleziona resztę trzymać przy sobie i pilnował. Potem np. na Magazynach można trzymać w schowku w Bazie. Inne też i zabrać do plecaka na ozywianie.

Łukasz o Kle mówi dopiero po wykonaniu zadania na Archiwistę i przyniesieniu mu Archiwum.

Losowo, w Barze, mimo gadki że siedzi w pierdlu, może się pojawić tak jak u mnie, tam gdzie stoi Azot.( naprzeciw wejścia na Arenę).

8zt8syk88uvb.jpg

Aby Monolit nie likwidował nam wolności, należy zrobić takie ustawienia jak na screenie. Trzy zielone przyciski. To rada od autorów moda.

ssuser1010.jpg

Najlepiej już na początku gry, ale tuż przed wejściem na MW i w trakcie, też można. Oczywiście wczytać grę na nowo.

W Prypeci drugi trup jest na trzecim pietrze, za kratami. Z drugiego piętra skaczmy w tej wyrwie na skośną płytę i po niej do korytarza. Obok plecak z czymś tam. Jest na to zadanie.

Dowódca Sowietskiego Sojuzu na Martwym Kordonie musi przeżyć. Mamy fajną sygnalizację że zginął. Wybucha Hamvi którym przyjechaliśmy od teleportu.

Warto nim przyjechać, bo bez problemu docieramy do wyrobiska, uciekając przed emisją.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z tym ożywianiem, wczoraj przed pierwszą wyprawą na Kordon, zatargałem ciało do Zapomnianego Lasu i co dali? Teleport w jeziorku nie bierze np: Lukiego, chyba że nie tędy droga... 

Na Kordon długo zwlekałem, a w grze jestem już troche- ok 80 zadań (4 spartaczone poboczne, 10 niewidocznych)

Edytowane przez _KieŁ_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.