Gość pavulon Opublikowano 12 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Po zdobyciu placu w Prypeci mam wylotExpression : vertex || show_restrictions(m_object) Function : CPatrolPathManager::select_point File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\patrol_path_manager.cpp Line : 155 Description : any vertex in patrol path [monolith_lenin_lenin4_walk] in inaccessible for object [blizn_krug7] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 12 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 W katalogu gamedata / scripts znajdź plik bind_stalker.script. Otwórz go w notatniku. Znajdź linijkę function actor_binder:net_spawn(data)Zaraz pod nią dodaj taki wpislocal se_obj = alife (): object ("blizn_krug7")if se_obj thenalife (): release (se_obj, true)endZapisz i graj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Dzięki za szybką pomoc już myślałem że sobie nie pogram. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.