Jump to content
cichy

R.E.B.O.R.N. (O.D.R.O.D.Z.O.N.Y.) Duplikaty v.7.63 Odmienne światy. -Ogólna dyskusja.

Recommended Posts

@jurek48  Domyślam się, że to akcja na lokacji starego wysypiska. Zawsze podawaj na jakiej lokacji jesteś. Ten schowek z naszymi rzeczami można znaleźć zawsze. Ja grałem na modzie stawianym bez repacka - stawianym chyba trzy razy - i zawsze go miałem. Takich teleportów jest więcej.

Ale muszę Cię ostrzec. Jest teleport z Jupitera do Doliny Kamieni, który czyści bezzwrotnie, nawet z przedmiotów niezbędnych do gry na innych lokacjach, takich jak karty dostępu, co uniemożliwia dalszą grę wg. scenariusza. Ale nie należy się bać iść tam gołodupcem w sweterku, zostawiając swoje rzeczy w bunkrze i idąc do teleportu tylko z jakąś strzelbą na wszelki wypadek, co jest rozwiązaniem optymalnym. Albo w plecaku na terenie zakładu ( z lewej strony po wejściu przez bramę przy ścianie budynku są takie zagłębienia ). Po znalezieniu się w Dolinie Kamieni, mod pozwala na szybkie znalezienie wyposażenia potrzebnego na tej lokacji. Jeśli zechcesz, to podpowiem gdzie i jak zabrać.

A po wykonaniu tu zadań, wracając na Jupiter nazbieramy tyle wyposażenia, czasem lepszego niż mieliśmy, że ledwo uniesiemy, a z częśći nawet trzeba będzie zrezygnować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kondotier dzięki za wyjaśnienie.Czy chodzi o znalezienie sposobu na wejście do lab x-18,jeśli tak to poradnik mnie na to przygotował.Po prostu wszystkie rzeczy oprócz pda zostawiłem w skrzyni przed wejściem do labu i dalej kontynuowałem grę.Faktycznie można zdobyć dwa świetne exo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jurek48  Skupiłem się na ogałacających teleportach. X18 tak, bo Dolina Kamieni to w tym modzie odpowiednik Doliny Mroku. Ja w swojej grze lokacje Starego Wysypiska ( a może Ujęcie Wodne - nie pamiętam ) i Doliny Kamieni widocznie robiłem w odwrotnej kolejności niż Ty. Najpierw było SW, a dużo później DK.

Dlatego podawanie lokacji dla uzyskania porady, jest tak bardzo istotne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jurek48  :brawo:.    Teraz :witam: Cię pośród "matjerych" stalkerów. Mało jest takich, co się na to zdobyli i moda przeszli.

Twój sukces, może zachęci kolejnych, do zagrania w tego znakomitego przecież moda.

A co dotyczy jego drugiej części, to już jest. Ale jej autor ER, nadal nie jest z niej zadowolony i ciągle ją "ulepsza". Dlatego dostępna jest tylko dla wybranych przez niego graczy. A to że nawet do strony z nią nie ma dostępu, to efekt hakerskiego ataku na nią, w celu pozyskania dostępu do OBT moda, bez specjalnego hasła dla testerów. Ale to się może zmienić już niedługo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kondotier masz rację mod jest przedni i trudny,ale jest przetłumaczony co ułatwia rozumienie + poradnik bez którego by było o wiele trudniej.Nie przechodzić moda jak opisuje to @cichy bo to inna wersja,ale bardzo pomocna.Czekam na dalszy ciąg tej serii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wie ktoś może czy jest w tej grze mechanik który zrobi mi serwomotory (możliwość biegania) w egzoszkielecie??

jeden już mam full zmodowany ale bez serwomotorów właśnie i przydałoby się zdobyć drugi, więc dołączam też pytanie o lokalizację drugiego egzemplarza 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello. The game DOPPELGANGER 7.63 Time Gap, you went completely. Strelok will not appear in the Bar.
You will find Strelok in Bar, in the third part of the game.
The third part - R.E.B.O.R.N .: SOURCE, will be released in two weeks. The game begins, just from a meeting with Strelok. smile
Im hoping that you could understand me too. ~ Pani Deweloperka z oficjalnej strony Reborna 

Dla wszystkich czekających na kolejną część z serii STALKER Reborn =D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sidorowiczcz

To jest odpowiedź na Twoje pytanie, czy tylko znaleziona dla innego rus gracza?

Bo jeszcze trzeba znać pytanie. Mógł zapytać, bo kto nie zorientował się, że to nie koniec moda, po polataniu sobie nad barem mógł mieć wątpliwości czy to faktycznie koniec.

No i gdzie to znalazłeś, bo dostęp do forum tych modów (Duplikaty i Źródło ) jest zamknięty. A dostępna z naszych źródeł wersja moda, nie może mieć takiej zmiany.

A informacja o tym, że w trzeciej części spotkamy Striełoka w Barze jest informacją o kontynuacji tej sceny latania.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Udało mi się tym razem skończyć tego moda. To moje 3 albo 4 podejście. Mod jest dosyć specyficzny, ale ten świat przedstawiony i wątek równoległych rzeczywistości wciągnęły mnie do tego stopnia, że nie odpuściłem.

Spoiler

1453967742_S.T.A.L.K.E.R.ClearSkyScreenshot2020_08.04-19_58_51_97.thumb.png.78abaa44d3581733d4298c0af728e2f0.png1217761038_S.T.A.L.K.E.R.ClearSkyScreenshot2020_08.04-19_58_59_49.thumb.png.271573b52118b041cbe6b260ed7d8685.png

Od początku przechodzenia moda zastanawiało mnie, czy można spotkać sobowtóra protagonisty z racji tematyki fabuły moda oraz tego, że obecne są sobowtóry innych postaci przedstawionych w modzie. Znalazłem jedynie tego trupa:

Spoiler

trup2.thumb.png.e85e1199b2ac4e87ffa6c7b8f6978141.png

Mocną stroną moda jest ogromna i ciekawa zawartość. Przykładowo: nie wiem, czy grałem w moda z większą ilością różnych mutantów. Od nowych „gatunków” standardowych mutantów po izlomy, zmutowane byki i pająki. W ogóle te pająki XD, za pierwszym razem jak je spotkałem to się nieźle wystraszyłem i początkowo omijałem je szerokim łukiem. Urzeka także szeroka gama dźwięków otoczenia na różnych lokacjach, która tworzyła niepowtarzalną atmosferę, zwłaszcza w lokacjach podziemnych. Nie brakuje też nowych frakcji, modeli, przedmiotów i innych rzeczy które można było by długo wymieniać.

Oczywiście jak wiadomo mod posiada różne rozwiązania i błędy, które potrafią na danym etapie przechodzenia zniechęcić do rozgrywki, ale z odpowiednim, cierpliwym i finezyjnym podejściem oraz pomocą poradnika można w zasadzie wszystko ogarnąć. Sam wątek fabularny o ile zainteresował mnie na początku, potem wydawał się słabo rozbudowywany i mało wciągający. Można było po prostu odnieść wrażenie, że niektóre zadania wykonywało się całkowicie bez żadnego sensu, np. wątek na Topielach i zadania dla Sacharowa. Niemniej jednak fajnie się w to grało. Na pewno jest to ciekawy i nietypowy mod stanowiący dobrą pozycję na Czyste Niebo, na które przecież nie ma zbyt wielu ciekawych modów. Teraz można trochę się pobawić w wojny frakcji 😊

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Skryty099         :brawo:Udowodniłeś niedowiarkom, że jak się chce, to można.

Co dotyczy mutantów ( byki, pająki ) to wiedz, że aby mieć taką ilość lokacji, ER wykorzystywał również i te, które pojawiły się w modach jedno lokacyjnych, razem z mutantami tam występującymi. Chcesz się jeszcze raz z bykami, pająkami, żabami wielkości świni spotkać? To zagraj w moda "Nowicjusz". Warty tego.

Pokrętna logika ERa powoduje, że rozwiązania jakie sobie zaplanował, nie zawsze są do ogarnięcia i wyglądają jak błędy. Ale tak nie jest, to jest przemyślane i prowadzi do popchnięcia fabuły. Przykład: robisz zadanie i słyszysz grzmot. Zadanie zaliczone. Grzmotu nie ma, coś nie tak. Ale ten grzmot można przegapić. Tak samo gracz może nie zwrócić uwagi na fioletową informację, o procencie zgodności jego gry z założeniami scenariusza. A to jest bardzo ważna podpowiedź.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity