Skocz do zawartości

O.D.R.O.D.Z.O.N.Y. - Duplikaty v.7.63 Odmienne światy. - Ogólna dyskusja.


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

@Adamczyk Coś dziwnie Ci się dzieje.

Tego zadania ze smartfonem, to nie pamiętam. Kto go daje i kiedy. No i gdzie on ma być.

Do bunkra na Radarze przez te drzwi gdzie zazwyczaj w modach siedzi snajper, idziesz jak masz wszystkie dokumenty psipięści, rozliczyć się z nich i odebrać Artefakty Śmierci. Nie warto z tym się spieszyć, a lepiej poczekać jak będziesz miał "znalezione" wszystkie teleporty. Dlatego, że jak pamiętasz, z tego bunkra wychodzi się do Leszego Kraju, a na teleporty tam czeka Fejk. W czasie tego rozliczania na górne piętra nie ma dostępu, bo nie ma potrzeby tam iść.

Jak masz te dokumenty, to musisz znaleźć przedstawiciela Świadomości. Jest tak przezroczysty, że można łatwo go nie zauważyć. Jest w środku pomieszczenia, gdzie przy pierwszym pobycie była amunicja.

Ile savów masz w katalogu? Bo to znikanie, to mi wygląda na zapchanie pamięci. Nigdy czegoś takiego nie miałem i nie pamiętam aby ktoś się na takie coś uskarżał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kondotier napisał:

Tego zadania ze smartfonem, to nie pamiętam. Kto go daje i kiedy. No i gdzie on ma być.

 

1693747437_S.T.A.L.K.E.R.ClearSkyScreenshot2021_02.23-23_06_15_89.thumb.png.fae9491dbc2026023dd806e41bb5eca6.png

Tutaj się znajduje, jedynie kogo tam spotkałem to NPC który sprzedaje miejsc teleportów

7 minut temu, kondotier napisał:

Ile savów masz w katalogu? Bo to znikanie, to mi wygląda na zapchanie pamięci. Nigdy czegoś takiego nie miałem i nie pamiętam aby ktoś się na takie coś uskarżał.

 Mam 94, ale jak poprzednio grałem to miałem ponad 200 saveów i takich problemów nie miałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adamczyk  To jest właśnie właściciel tego smartfona. Kup wszystkie teleporty jakie będzie miał do sprzedania. Bo inaczej nie wejdziesz na dach wieżowca, a to jest niezbędne dla wykonania zadania. Inne teleporty też pomogą Ci dostać się w miejsca trudno dostępne.

A co dotyczy zapisów. W żadnym modzie, a co dopiero w takim jak ten, nie powinno się trzymać w katalogu powyżej 20 zapisów. Jak masz zabezpieczone zapisy z początku moda, to popatrz ile one ważyły, a ile waży teraz ostatni. Prawdopodobnie tyle, ile na początku sumarycznie ważyło 1- -15 zapisów. Jaki problem, np. po zmianie lokacji zrobić twardy zapis, wyjść na pulpit i wszystkie wcześniejsze zapisy przenieść do katalogu poza modem, aby w razie problemu, mieć do czego wrócić. Pamiętaj o tym, że ostatni zapis niesie w sobie wszystko to, co jest we wcześniejszych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adamczyk  O przenoszeniu zapisów poza moda, bębni się na forum na okrągło, bo co nowa partia forumowiczów, to problem pojawia się na nowo.

I jeszcze jedna sprawa. Nie radzę używać quicksava z ustawień w modzie. One też prowadzą do problemów. A jest sposób od @scigacz1975 , na bezpieczne szybkie zapisy. Jest cały temat o nich, gdzie masz opisane, jakie komendy dodać do user.ltx  Dają 100% pewność, że zapis jest tak samo pewny, jak i takie które robi się z consoli.

A teraz jeszcze o tych teleportach. Masz wejść do tego mieszkania , do którego wchodzi się po tym bluszczu. Teraz tak nie wejdziesz. Teleportem na dach ( dach przybudówki ) sąsiedniego wieżowca, zeskakujesz i wchodzisz do takiej wnęki w tej przybudówce. Teleportacja na dach z mieszkaniem i musisz znaleźć ścianę nad bluszczem. Czy emisja już Ci przeszkodziła w tym zadaniu? Jeśli nie, to po otrzymaniu info o smartfonie, nie idź do tego enpeca, a gnaj w stronę pralni lub księgarni.

Teleporty na mapie masz zaznaczone takimi kółeczkami. Kolejny przenosi do maszynowni windy w Jubileuszowy. A gdzie kolejny, zapomniałem. Przed teleportem rób sobie zapis, to jak trafisz na nie ten co trzeba, masz z czego wrócić do gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, kondotier napisał:

Czy emisja już Ci przeszkodziła w tym zadaniu? Jeśli nie, to po otrzymaniu info o smartfonie, nie idź do tego enpeca, a gnaj w stronę pralni lub księgarni.

Żadnej emisji nie miałem, wykupiłem od tego NPC wszystkie teleporty , poszedłem do pralni i nikogo tam nie spotkałem ani nie znalazłem, w księgarni w środku przy tej dziwnej budowli dostałem wiadomość ze jakiś obiekt znikł. Po tym przeteleportowałem sie pod windę do lab x8 i zebrałem artefakt.

Wcześniej grając nie zebrałem azbestowego skoczka z Rudego lasu i tellurowego skoczka z metra bo o nich totalnie zapomniałem, nie powinno się niczego stać jakbym teraz je wziął?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adamczyk  No to z tą emisją, to miałeś farta. Nie zapomnij wejść do tego mieszkania na 10 piętrze, teleport jest na przystani, taka zielona szafa. Tylko, że do mieszkania szło się zadaniem, a Ty nic o nim nie piszesz.

O pralni i księgarni pisałem jako o ukryciach. Od sygnału o emisji na dotarcie do nich jest bardzo mało czasu.

Ze Skoczkami nie ma najmniejszego problemu. Zabierasz kiedy znajdziesz. A Skoczka od Leśnika dostałeś?  To za zadanie, chyba za pomoc Wolności zająć koszary na MW.

A tu małe podpowiedzi.

Spoiler

imageproxy.php.jpg

POL2015-06-2212-22-11.png

Tele 1.png

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kondotier napisał:

A Skoczka od Leśnika dostałeś?

Tak dostałem zapomniałem dopisać

 

2 minuty temu, kondotier napisał:

A tu małe podpowiedzi.

O ciekawe dziekuje

Na razie nie mam żadnych zadań, mam teraz po prostu pochodzić po lokacjach i zdobyć zadanie?
 

Poszedłem na lab x16 i zebrałem stamtąd dokumenty i wyłączyłem ten mózg, nie wiem czy dobrze zrobiłem bo wydaje mi się ze na to jakieś zadanie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież zadania masz od samego początku. Znaleźć dokumenty psipięści dla Przezroczystego i teleporty dla Fejka. No i znalezienie i ożywienie trzech enpeców. I nimi kierujesz się przy "łażeniu".

Pamiętaj, że zadania jakie dają tacy zwykli enpece są bardzo ważne. Pierwsze z nich masz już na Wysypisku i wykonując je łapiesz nić przewodnią. Wykonać trzeba wszystkie, bo na przykład takie na kombinezon Beryl uruchamia ważną linię fabularną.

Skoro jesteś w Prypeci, sądziłem, że te wcześniejsze zadania porobiłeś. Bo jeśli nie, to na Wysyp i robić po kolei. Pchli targ ma zleceniodawców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kondotier napisał:

Przecież zadania masz od samego początku. Znaleźć dokumenty psipięści dla Przezroczystego i teleporty dla Fejka. No i znalezienie i ożywienie trzech enpeców.

Zapominam cały czas o tym bo te zadania są ukryte :066:

4 minuty temu, kondotier napisał:

Skoro jesteś w Prypeci, sądziłem, że te wcześniejsze zadania porobiłeś. Bo jeśli nie, to na Wysyp i robić po kolei. Pchli targ ma zleceniodawców.

zadania na pchlim targu zrobiłem, w baru też trochę zrobiłem (nie pamiętam jakie to były ale dostałem za nie kombinezon najemników i czystego nieba)

Mam taki jeszcze malutki problem z powinnością których trzeba doprowadzić do baru. W momencie kiedy podchodzą do mostu to albo siadają i nic nie robią albo idą przez ten most tym samym ginąc w anomalii, czytałem gdzieś w problemach o tym ale nic nie udało mi się zrobić.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adamczyk  Znajdź w poradniku cichego opis, gdzie znajdują się dokumenty psi pięści i zacznij ich szukać.

W temacie zaś, jest mój wpis, gdzie znajdziesz wskazanie, które teleporty trzeba osobiście dotknąć i usłyszeć grzmot. Resztę dostaniesz od Strażników Mapy.

To zadanie z Powinnością to masz świeże, czy wziąłeś dawno? Bo jak świeże, to wróć w zapisach na Jantar, albo na wejście do dziczy i nie bierz zadania na prowadzenie. Znajdź tylko wśród nich rusznikarza i handlarza. Bo stojąc na początku dziczy, jeszcze wiele razy będą Ci pomocni w remontach i zaopatrzeniu.

Spoiler

A w kolejnej części moda Źródle, nawet jak ich nie ruszysz, dostaniesz nagrodę za ich przeprowadzenie.

A nawet jakbyś ich wszystkich doprowadził do baru, to i tak od razu wrócą na dzicz aby zginąć.

Jeśli zadanie masz stare, to przy moście obejdź ich jak najdalej, bo wtedy pozostaną siedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adamczyk Wszystkich będzie Ci trudno doprowadzić, bo dalej, przy budowie też będą zgrywać bohaterów. To samo przy przewiązce. ER obawiał się chyba, że jak dojdą i zostaną w barze, to graczom będzie za łatwo. Ale dobrze jest przy tym moście ich zostawić samych i odejść tak daleko, aby ich nie było na minimapie. Tacy osamotnieni, potrafią przejść bez zginięcia.

Nie piszesz, kiedy zadanie na prowadzenie wziąłeś. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, kondotier napisał:

Nie piszesz, kiedy zadanie na prowadzenie wziąłeś. 

Nie wziąłem go w ogóle, z wcześniejszych prób przejścia moda o tym zadaniu wiem, dlatego go nie chciałem brać.

Jak byłem w prypeci to poszedłem stamtąd na Jupiter żeby znaleść schowki kła. Byłem też w tym przezroczystym pociągu w którym był artefakt, z tego co pamietam to w bunkrze mieli się znajdować naukowcy ale jedynie co tam znalazłem to hełm.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Jeśli nie porozmawiasz z ich dowódcą ( nie pamiętam który to ) to oni nie ruszą. Musiałeś pogadać i to uruchomiło skrypt. Rozmowy z tymi pozostałymi nic nie ruszają.

Ale jak Ci choć jeden dotrze do baru, to możesz szybko gnać do Woronina, zanim on wróci na Dzicz.

A na Jupiterze byłeś "z wyprzedzeniem", stąd takie pustki. Najpierw trzeba poszarpać za drzwi na Jantarze i dostać informację, że Sacharow zmienił lokację. Drzwi się nie otworzą, ale do środka bunkra można wejść, wchodząc na dach. W środku jest teleport do bunkra na Jupiterze. Ale to nie jest sytuacja scenariuszowa. Najpierw trzeba porobić zadania poboczne, aż się dostanie takie na Beryla. Beryl jest na Agropromie1. Jak Beryl znajdziemy, przychodzi info o pomocy naukowcom idącym z Bagien. Trzeba ich zaprowadzić do bunkra na Jantarze i wtedy scenariusz z Sacharowem zaskoczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier
Dzisiaj z rana zaczęły się pojawiać problemy z modem, nie mogłem za nic włączyć grę, przeinstalowałem ją i wrzuciłem moje save'y, gdy wczytywałem save to gra wieszała się na ekranie ładowania i nic nie mogłem dalej zrobić, dla testu wybrałem ,,Nowa gra'' i tu wszystko normalnie działało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Bez loga brak możliwości ustalenia przyczyny.

Mogę gdybać. Albo masz za dużo zapisów w katalogu, albo za dużo dziadostwa w schowkach. Spróbuj uruchomić na jakimś wcześniejszym zapisie.

Schowki Kła jeszcze zdążysz zabrać, więc proponuję zapis w Prypeci i powrót na południe.

A co najgorsze, możesz mieć coś pokiełbaszone w grze. Tylko wcześniejszy zapis jak jeszcze mod działał, zmniejszyć ilość dziadostwa w schowkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier 
Przedtem zanim to się stało, zostawiłem sobie tylko 5 saveów, reszte usunąłem. Testowałem jeszcze save z początku gry w bunkrze radaru i ten sam problem był.
Przypomniał mi się problem też że kiedyś jak przeszedłem na CEA-2 to nagle wygląd celowników mi się zmienił i przy jednym teleporcie pokazywał mi się komunikat że dla cziterów nie ma miejsca w zonie (wcześniej gdzieś o tym pisałem). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł  A znowu coś poczitowałeś? ER wstawił do moda perfidne pułapki. Mogłeś trafić na jedną z nich.

Ale jeśli nawet pierwsze zapisy dają problemy, to nie widzę innej możliwości, jak ponowne postawienie moda i gra od początku. Bo na tej instalacji, nawet nowa gra może znów się wkrzaczyć.

PODBICIE.

@Suseł

Tu masz mój zapis z gry zakończonej powodzeniem. Jest z Wysypiska, po zabraniu PDA Korsarza i powrocie do Brody Myśliwego. Sprawdź, czy na nim mod Ci ruszy. Jak ruszy, to możesz grać dalej, po usunięciu cziterki.

046 rozmawiac.dds

046 rozmawiac.sav

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Jak w każdym modzie, grafikę należy ustawiać po swój komputer i go nie przeceniać. Mod był robiony lata temu, dla ówczesnych komputerów, ale te dzisiejsze też nie zawsze dają mu radę.

Natomiast ustawienia o których piszesz, wpływają na trudność gry. Np. gdy ustawisz ekspansję, to na MW Monolit ciągle będzie właził na lokację, a Ty za każdym razem będziesz zużywał tony amunicji. Trzeba dać obronę. Zresztą, propozycja jak ustawić wszystkie opcje, jest w temacie. Ale na działanie moda wpływu nie mają.

Może za to mieć wpływ broń, która pozostała leżeć po wojnach frakcji. Dlatego taką nie zabieraną, lepiej wsadzić do trupa, bo wtedy razem z nim mod ja usunie i nie będzie zabierać pamięci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, kondotier napisał:

Mod był robiony lata temu, dla ówczesnych komputerów, ale te dzisiejsze też nie zawsze dają mu radę.

Też zauważyłem to, wszystkie ustawienia max co się dało i ledwo 40 FPS i się dosyć długo gra wczytywała

8 godzin temu, kondotier napisał:

Natomiast ustawienia o których piszesz, wpływają na trudność gry. Np. gdy ustawisz ekspansję, to na MW Monolit ciągle będzie właził na lokację, a Ty za każdym razem będziesz zużywał tony amunicji. Trzeba dać obronę. Zresztą, propozycja jak ustawić wszystkie opcje, jest w temacie. Ale na działanie moda wpływu nie mają.

Ja cały miałem włączone ,, Domyślnie" i resztę ustawień wyłączoną miałem

8 godzin temu, kondotier napisał:

Może za to mieć wpływ broń, która pozostała leżeć po wojnach frakcji. Dlatego taką nie zabieraną, lepiej wsadzić do trupa, bo wtedy razem z nim mod ja usunie i nie będzie zabierać pamięci.

Nie pomyślałem o tym, prawie wszędzie gdzie poszedłem gdzieś leżała broń, najwięcej tego było w Prypeci bo kopacze razem z monolitem tak uciekali że co chwilę gdzieś w anomalie wpadali i ginęli 

Jak na razie jedynie co mogę zrobić to znów od początku grać i jeszcze bardziej uważać.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Z tym "uważać", masz jak najbardziej rację. Ale pamiętaj, że Twoimi działaniami w tym modzie, kierują te trzy podstawowe zadania. Reszta jest tylko środkiem do celu. Nie należy też za wcześnie pchać się na Jupiter, bo to jest lokacja newralgiczna, przenosząca scenariusz na prawą stronę mapy. Najlepiej dopiero po zajęciu bunkra na Jantarze przez naukowców. Albo spowrotem z niego szybko wrócić. W czasie tej Twojej poprzedniej wyprawy na Jupiter, nie odnalazłeś handlarza Krzyża. Jest tam, gdzie w podstawce był magazyn Wolności.

Wiesz, jak od Fejka wyciągnąć Barettę? Jest to opisane w poradniku. A z amunicją do niej nie jest aż tak źle. Tyle tylko, że nie należy jej używać na byle mutanta czy jakiegoś nieważnego enpeca.

Sprawdź w temacie gdzie są te dokumenty psipięści i ważne teleporty. I ich lokalizacją kieruj się przy wyborze lokacji. Kilka razy mod zabierze Ci ekwipunek ( po prawej stronie mapy ) ale tylko raz bezpowrotnie, co przy nieuważnej grze i zabraniu ze sobą kart dostępu i skoczków powoduje położenie gry. To sytuacja, gdy Sacharow wysyła do Doliny Kamieni. Natomiast zabrany ekwipunek przy wejściu do Starego wysypiska ( chyba tak się nazywa?) , odzyskuje się, tylko trzeba wiedzieć, gdzie szukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.