Skocz do zawartości

Porady od graczy dla graczy


Junx

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Mam problem ginę po wypiciu wódki. Czy można coś z tym zrobić? Zrobiłem spawn tabletek suworotki, ale nie pomagają. Chce pogadać z gościem pijemy po maluchy i już przychodzi mi sms, że za dużo wypiłem i padam na ziemię. Pomocy bez tego nie da się przejść gry bo w kilku momentach trzeba z postacią wypić, żeby dostać informację do kontynuacji misji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś dokładnie taką samą sytuację- kilkakrotnie po "użyciu" pojawiał się komunikat o smierci NN. Po badaniach "empirycznych"okazało się  że  - w/g założeń gry-można  jak pamiętam - wypić pod rząd 5 lub 7 butelek - potem zgon."Przegryzanie" surowicą nie pomaga.Ot - modderzy kufajmani wprowadzili troche realizmu do gry:005:. Nota bene - popijanie wódy ze stalkerami - tymi oznaczonymi na zielono - często skutkuje otrzymaniem informacji o schowkach , co jest o wiele tańszą - rzekłbym budżetową-formą pozyskiwania informacji, aczkolwiek obarczoną  ryzykiem.

Edytowane przez boberm
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak długo działa bo jestem teraz w czarnej dupie minęło już ze 12 godzin od ostatniej flachy u kucharza na magazynach, a tam ze trzy poszły :) I dalej nic, zrobiłem komara i dalej jedna flacha i trup. Da się to jakoś ominąć w dmx nie było tego problemu, antyrady mam nigdy nie używałem wódy do obniżenia promieniowania. Tak 5 flach pod rząd i zgon sprawdziłem na początku gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się zrobiłem inaczej. Wyrzuciłem wszystkie arty z plecaka do schowka, odczekałem 24h i znów mogę walnąć 5 flaszeczek :). Sprawdzę jeszcze z artami w plecaku może któryś jest odpowiedzialny za to, albo po prosty trzeba odczekać 24h, żeby wytrzeźwieć :) 

Tak jak myślałem jeśli ten problem występuje trzeba odczekać ok. 24h i zeruje wypite flachy.

Pozdrawiam wszystkich fanów !

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 8 miesięcy temu...

Uwolnienie grupy Gila Sławika: Ja miałem taki problem, że wybijałem wszystkich monolitowców, a zadanie się nie zaliczało. Dlaczego? 

Ponieważ moja snajperka (Antykiller) nie "pokazywała"  pozostałych monolitowców. Dopiero filmik z youtube uświadomił mi, że u mnie jest coś nie tak: na filmiku widać też grupę Gila na zielono, a ja w ogóle nic nie widziałem. Rozwiązanie jest trywialne: należy w opcjach ustawić na maxa zasięg widzenia dla postaci. Nie wiem dlaczego (pewnie ustawienia domyślne moda) ja miałem gdzieś na 60%. Po zmianie ustawień zadanie naprawdę staje się łatwiejsze.

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do tych co grają i przede wszystkim do tych, co w OP-2 zagrali gdy tylko się pojawił. Dotyczy czita na pojawianie się się w mutantach ich części zawsze i w każdym. teraz linki do tego czita są nieaktywne.

Ilość rąk zombich jakie się u mnie pojawiają, pozwoli mi chyba zadanie na zebranie 40 ukończyć pod koniec moda. Odporność zombiaków na hedszoty, uderzenie młotem jest porażająca. A rączki u mnie pojawiają się akurat w tych lekko przezroczystych, których nawet NPCe z dobrą bronią długo zabić nie mogą.

Tak, że jeśli u kogoś ten czit się zachował, proszę o podrzucenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, tylko skąd nabrać tyle granatów? Autorzy nie przewidzieli wózeczka, który GG będzie za sobą ciągał, targając cały majdan. Zamieniając arty i części mutków na amunicję i wódkę, automatycznie odwlekamy wykonanie zadań na ich dostarczenie. Może za którymś razem nam się powiedzie. Ci co grali w Solianki, mają zadanie ułatwione, bo wiedzą co dla kogo zbierać. Ja tego nie wiem, wiem robię błędy. Na samym początku znalazłem Grozę z celownikiem laserowym. Sprzedałem, a teraz Woron jej chce do kompletu. Zadania nie wykonam, albo bóg wie kiedy znajdę drugą.

Na razie z krótkim epizodem dla sprawdzenia teleportacji przez Fanata na MW, nie wyszedłem wyżej niż Jantar-Bar. Ale wyraźnie widać że zrobiono wszystko, aby gracz ganiał w kółeczko jak pies za własnym ogonem. To nie chodzi o posyłanie na zadanie kilka lokacji dalej, ale np. zadanie od Zimnego na Agropromie. Niby nic, ale teleportu powrotnego nie ma i gnać trzeba przez Wysypisko i Kordon.

@kazik - wstawiłem te pliki gdzie należy, ale przynajmniej na razie, wielkiej różnicy nie widzę. Dalej mam całe stada psipsów bez ogonów. W innych przypadkach na stado jeden. Zombiacy też są oszczędni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, kondotier napisał:

Ilość rąk zombich jakie się u mnie pojawiają, pozwoli mi chyba zadanie na zebranie 40 ukończyć pod koniec moda. Odporność zombiaków na hedszoty, uderzenie młotem jest porażająca. A rączki u mnie pojawiają się akurat w tych lekko przezroczystych, których nawet NPCe z dobrą bronią długo zabić nie mogą

Młot jest bardzo skuteczny - jedno uderzenie i po zombiaku (kwestia wprawy). Proponuję korzystać z godzin "grozy" np. na bazie Wolności, gdzie pomogą też inni. Dodatkowo podczas godziny grozy nie ma "wybuchowych" zombiaków i 'łapek" jest jakby więcej. Inne miejsce to lasek na wysypisku - stała obecność zombiaków.

Edytowane przez ksantyp
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier- jak pisałem wczesniej - jest gdzieś lecz nie wiadomo gdzie - spis w formie tekstowej w .pdf - ie na temat zawartości questów zbierackich. Mimo chęci - niestety nie znalazłem , ale znalazłem to:http://stalker-worlds.ru/forum/topic/2853-siuzhet-khomiachestvo/   - spis  dla wszystkich postaci . Może będzie pomocny.

Edit: możej eszcze to:

Задания на принос хабара.doc

Edytowane przez boberm
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kondotier, nie stresuj się tak. Grozę z laserowym celownikiem zdobędziesz na lokacji ATP w bazie bandytów i to nie jedną. Wszystko znajdziesz z tokiem gry i to w ilościach hurtowych. Po prostu trochę luzu. Jeżeli czegoś ci brakuje to zapisz to sobie na kartce i rób coś innego. Jeżeli masz problem ze stadem zombiaków przy tunelu na Kordonie to zwyczajnie ucieknij. Jak wyjdziesz poza pole ich widzenia to po prostu staną w miejscu. Z tokiem gry zdobędziesz porządny sprzęt, miotacz ognia, karabin maszynowy Kord, anomalne granaty i kilkadziesiąt zombie nie będzie specjalnym problemem. Wymacaj co dają NPC za cykliczne zadania poboczne typu "przynieś coś tam" albo " zabij coś tam". Można dostać za to niezły towar. Na przykład dowódca posterunku przy wejściu do Baru daje cykliczne zadanie wybicia stada psów w okolicy. W nagrodę daje ammo i Złotego Kotleta. A Złote Kotlety z kolei można wymienić na przykład na zestawy remontowe albo jakąś broń u innego handlarza. A Łukasz daje chyba anomalne granaty za swoje zadania cykliczne. A jak naprawdę ci się śpieszy to zainstaluj sobie spawner. Poczytaj sobie ten temat, szczególnie ostatni post

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kobal - Nie stresuję się, gram sobie na luzie. To coś, co może być traktowane jako sarkanie czy marudzenie, to są moje odczucia grając pierwszy raz w moda, nie mając doświadczenia z Solianek. 

Dowiedziałem się od gameplayowców, że w OP-2 zwielokrotniono odporność wrogich NPCów, mutantów, ilość itemów potrzebnych do wykonania zadania itp. itd.

Ci co grali w Solianki powinni zrozumieć, że nie znając ich, można mieć niekomfortowe odczucia przy grze w OP-2.

Dlatego szukam wszelkich czitów, które dla mnie ten mod uczynią spokojnie grywalnym. Najwyżej nie zrobię wszystkich dodatkowych zadań, albo jak wcześniej pojawi się jakiś nowy mod, dołączę do grona tych, co zaczęli a nie skończyli.

A spawnera zainstaluję w ostateczności.

Ale zanim to nastąpi jeszcze trochę wam potruję i posuszę głowy pytaniami :033:.

 

@kazik - też tak przypuszczałem. W tej grze nabrałem już trochę doświadczenia i poznałem pomysły autorów moda na "uprzyjemnienie" gry. Może jak za jakiś czas zdecyduję się na ponowną grę od początku, będzie jak znalazł. A rączek mam już ponad 30, więc jakoś pójdzie.

I na koniec taka ciekawostka. Kupiłem "Rękawice mistrza", podobne do tych zmniejszających kopa od artefaktów, ale bez tej właściwości. Na bagnach, w cerkwi bez wyjętej broni zaatakował mnie ten misiowaty mutant (patrz screen ), na zabicie takiego poprzednio potrzebowałem sporo kulek. Nie mając wyjścia podjąłem walkę bokserską i o dziwo, po paru prostych i sierpowych mutant padł. To samo było z towarzyszącymi mu połamańcami.

ss_administrator_03-09-17_17-53-52_(marsh).thumb.jpg.8ea579f9a825d289b7440f45c98fe08d.jpg

Może ta informacja też się komuś przyda. Rękawice to dobra broń, gdy blisko stojący wróg wytrąci nam karabin.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

PODBICIE TEMATU.

Potrzebuję wyjaśnienia dotyczącego teleportu z ATP na MW

Mam już dwa, to od Kalinina za arty na drodze i to od Adrenaliny na kamieniach. Ale że zdjęcie tych kamieni, które miałem w PDA jak je dawał Adrenalina, zniknęło, została tylko informacja, posłużyłem się poradnikiem. I w tym poradniku jest jeszcze 3.teleport na dachu ATP który na razie u mnie nie działa.

58d18390c99f5_dachwATP.thumb.jpg.4325b944768ec5d36eed1e7d7dcd443e.jpg

Łaziłem po dachu, zeskakiwałem w kierunku celownika, do dziur w dachu, podskakiwałem w górę, bez skutku. Nie dostaję okienka do teleportacji. Co należy zrobić, aby go uruchomić?  Będzie jak oddam dysk Adrenalinie, bo go mam?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.