Skocz do zawartości
kondotier

RebornFF- Dyskusja ogólna.

Rekomendowane odpowiedzi

smox    2 042

Spolszczenie tego moda dobiegło końca. Teraz tylko testy i wstawiamy.

c5252d445463195.jpg 

  • Dodatnia 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
tom3kb    1 186

Fajnie popatrzyłem czym różni sięFF od 2.52. Dobry wybór ;)

 

Edytowane przez tom3kb

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kondotier    2 666

Dla jasności. Reborn 2.50 Artefakty śmierci i Reborn 2.52 Inną drogą, to ten sam mod, ale różniący się miejscem rozpoczęcia. Stąd tytuł tego drugiego. Pomysł dobry, ale ta kompilacja miesza w fabule.

Natomiast Reborn FF, to mod Reborn 2.50 lecz z wstawionym Addonem Maxa Warlocka, sporo zmieniającym w teksturach RB 2.50. Np. niebo, znowu jest niebem, a nie czarną plamą bez względu na porę doby, w czasie efektów graficznych spotkania z kontrolerem lub burerem, teraz mamy większą szansę nie zginąć wiele razy. I jeszcze takie coś. Usunięto erotomańskie wstawki, pozostawiając roznegliżowane panienki, tylko tam, gdzie mają rację bytu.

Przy graniu w moda Reborn FF, korzystamy z podpowiedzi rozgrywki ( a ta zależna jest od tego jaką frakcję sobie wybierzemy na początku gry - można z czasem zmienić ) dla moda Reborn 2.50, na stronie macierzystej moda.  Nie brać podpowiedzi dla RB 2.52.

Wstawienie więc tu tłumaczenia tych wszystkich podpowiedzi jest niemożliwe.

Jestem kontuzjowany, co moją styczność z klawiaturą ogranicza do kilkunastu minut dziennie. Ale chyba do zakończenia testów wydobrzeję i dam tłumaczenia pomocnych porad.

Wszystkie 3 wersje tego moda, są wstawione na forum, każdy pod własnym tytułem, więc się nie pomylą.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
smox    2 042

Chciałem sobie wyłączyć deszcz i burze. Jednak w plikach moda folder weathers jest dosyć ubogi. Wypakowałem ten folder z podstawki, pozmieniałem to co chciałem i dodałem do moda. Jednak zmian w pogodzie nie ma. Co jest?

Dodano:

Dałem sobie radę. Cały czas mam ładną, słoneczną pogodę. 

Edytowane przez smox

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kondotier    2 666

Uśmiechnij się do Yellow, aby dostosowała istniejące już spolszczenie tego moda, do v.2.50 Artefakty śmierci. Są pewne różnice, wynikłe z dodania addona.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
smox    2 042

Niczego sobie ten mod. Jest łatwiejszy od Duplikatów v.7.63 Odmienne światy. Pozbawiony jest mistyki i świetnie zoptymalizowany.

1e2e0d447886867.jpg 

Tak wyglądają drzwi do Dziadka w Rudym Lesie.

  • Dodatnia 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kondotier    2 666

To zasługa addona od Maxa Warlocka. W oryginalnych Artefaktach śmierci v.2.50, zamiast błękitu nieba, była kosmiczna czerń i całkowicie rozjechane tekstury w czasie działania kontrolera. Było to zamierzone, ale stykający się z tym pierwszy raz, mógł mieć odczucie zabugowania moda.

W RBFF mamy jednak do czynienia z dwiema zonami Zoną i z'ONĄ, choć tę drugą, tylko słyszymy i nie trafiamy do świata równoległego. Odczuwamy to jednak wtedy, gdy znane teleporty przenoszą nas, na inne lokacje, lub jakby w innym czasie. A teleporty ukryte, raz tu, raz tam. Ale to jest atrakcja.

W RBFF, nie ma potrzeby czitowania udźwigu, bo oryginalnie mamy go ustawionego na 200 kg. A mając artefakty na udźwig, które jednocześnie osłabiają promieniowanie, możemy z GG zrobić półciężarówkę.

 

 

ss_user_11-16-15_13-17-34_(escape).jpg

ss_user_11-16-15_15-19-05_(escape).jpg

  • Dodatnia 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kondotier    2 666

To nie tłumacze "ocenzurowali",  ale autor addona Max Warlock. Są też pewne zmiany w rozgrywce, więc zrobione spolszczenie nie będzie pasowało. Patch nie przywróci pierwowzoru.

Jak  chętni na erotycznego hardkora v.2.50  zmotywują tych co tłumaczyli, to jest możliwość adaptacji spolszczenia do RBFF. Nie brałem udziału w spolszczaniu, to nic obiecywać nie mogę.

Szkoda że wywaliłem screeny do v.2.50, ale uwierz, że nie były tak ciekawe, jak są te z RBFF.

Edytowane przez kondotier
  • Dodatnia 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kondotier    2 666

Pytanie do "techników".

Chodzi o timer w Czystym niebie, w tej akcji zatapiania podziemi na Agropromie, kiedy od zaworu biegniemy do drabinki. Co to za plik i gdzie się znajduje.

Potrzebne to jest dla moda RBFF, gdzie czas dobiegnięcia jest dwukrotnie za krótki, aby bez złamania fabuły zdążyć. Brak jest czasu na rozmowę z Luką. Tylko ten co wie, że nie należy rozmawiać, a po teleportacji od razu gnać na złamanie karku, jest w stanie dobiec.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

@kondotier napisz do mnie na PW ze szczegółami typu gdzie dokładnie, jakie są dialogi poprzedzające i lokacja. Niestety nie pamiętam już CZn

I jak tam to spolszczenie reborn FF ;) ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
smox    2 042

Spolszczenie Reborna FF jest w fazie testów. Testuję sam, więc powoli idzie.

Co do tego timera, to nie jest tak tragicznie. Trzeba tylko się sprężyć i omijać mutanty. Udało mi się za drugim razem.

@gawron, to jest Wiepr 12, śrutówka na 14 naboi. Mam z nią problem, bo w rus. poradniku gracz pisze, że można ją odkupić, sprzedając NPC grawiguna. U mnie to nie działa, a szkoda mi go zastrzelić.

Edytowane przez smox
  • Dodatnia 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
gawron    2 370

Zaciekawiło mnie to, a co do zabijania tylko dla przedmiotu, to widzę, że mamy podobne podejście.

  • Dodatnia 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kondotier    2 666

Godlike - to działa tylko w CzN, czy na wszystkich podstawkach? Ten mod RBFF jest mocno poprzerabiany i przy noszeniu np. SEVY czy egzo, znika zegar w minimapie i nie widać okienka timera w podziemiach Agro.

Twój patch to usuwa? Wg. mnie, zegar w minimapie jest usytuowany niefortunnie. Lepszy byłby na dole z lewej.

Po ubraniu SEVY, pojawia się na ekranie widok śpiwora, choć nie ma opcji spania, tylko przyśpieszacz czasu.

Przymierzasz się do grania, to pomyśl o tych niedogodnościach.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
smox    2 042

@Godlike, Chciałem pobrać tą modyfikację wyłączającą widok z hełmu pancerza, ale nie da się. Na Mega pojawia się napis - Wprowadź klucz deszyfrujący.

Już dawno usunąłem ten widok z hełmu, ale chciałem zobaczyć jak Ty to zrobiłeś.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Poprawiłem link. Niestety i MEGA i OneDrive coś kombinują ostatnio i coraz gorzej się te pliki pobiera.

 

Nie wiem co do timera. Po prostu wyłączyłem wszystko co się dało w pliku odpowiadającym za uruchamianie widoku hełmu po założeniu pancerza. Teoretycznie również powinno nie chować to zegara podczas używania SEVY ale sprawdź sam :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


×

Ważny komunikat

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność