Jump to content
kondotier

RebornFF- Dyskusja ogólna.

Recommended Posts

@wariat  Jeszcze mi powiedz, czy na tej drabince w podziemiach Prypeci u samej góry, miałeś widoczne plecy "Zerowego", dialog z nim  i mod puścił cię dalej?

Z tym PDA to trochę dziwne, bo dostałem go od Projekcji o'ZONa za zadanie na przyniesienie gaussa obcych. I po jego otrzymaniu pojawiło się zadanie też od niego na to PDA.

ss_administrator_08-09-19_10-39-33_(jupiter_underground).thumb.jpg.54d9d3c9d82f7c6a5649ece1a8e5a5c7.jpg

Możliwe, że niepotrzebnie go odpuściłem. Sprawdzę i zobaczę co wyjdzie, choć przyjdzie znowu zonę przemierzyć aż do Bagien i spowrotem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minut temu, kondotier napisał:

czy na tej drabince w podziemiach Prypeci u samej góry, miałeś widoczne plecy "Zerowego", dialog z nim  i mod puścił cię dalej?

Nie doszedłem na Zaton. Utknąłem w Podziemiach tak jak Ty. Wiesz że ten mod nie wybacza błędów, coś zrobisz nie tak i leżymy, tak było też u mnie.

Muszę sobie odświeżyć tego moda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wariat  Rozliczenie się z o'ZONem z zadania na PDA Szramy nic nie zmieniło. Oddalem posiadane, a w zamian dostałem Premiowane. Informacja w nim potwierdza prawidłowość prowadzonej gry. Wróciłem do podziemi i zamiast zadka Zerowego nadal mam widok nieba.

ss_administrator_08-09-19_11-43-02_(limansk).thumb.jpg.4bc476f9fe0d3948e4d3613be8703168.jpgss_administrator_08-09-19_11-57-06_(jupiter_underground).thumb.jpg.f8f6ec7a12dd8aec796fa88df117a7d8.jpg

A te dwie niewidzialne pijawy, mimo że siedzą w anomalii grawitacyjnej, są nieśmiertelne. Pozbyłem się miotacza ognia, a może tylko on jest na nie skuteczny. To samo z grawiganem. Niepotrzebnie wziąłem go na CEA i szlag go trafił.

ss_administrator_08-09-19_12-00-56_(jupiter_underground).thumb.jpg.78d1a0806167ef21c38b752e9a8ca498.jpgss_administrator_08-09-19_12-00-57_(jupiter_underground).thumb.jpg.e1dd4a69eaf9b9370da04219994fdcaf.jpg

Przypuszczam, że przyczyną tego zacięcia może być przeróbka moda. Nie ma żadnego gameplaya z FF, więc trudno wyrokować. Na razie tylko @Anton Gorodecki  pochwalił się jego skończeniem, a ja na jego zapisie. Tyle tylko, że dał mi zapis nie na drabince, ale już przy teleporcie na Zaton. Nie przyszło mi wtedy do głowy, aby ten zapis zachować na forum, jako koło ratunkowe. Nie byłoby to żadnym grzechem, bo nawet Er zrobił dla oryginalnego moda taki zapis ratunkowy na rozpoczęcie rozgrywki w bazie na Bagnach, gdzie mutanty zabijały kwestowych NPCów, zanim zdążyliśmy zrobić parę kroków.

Szkoda że walnął focha, może byłby w stanie coś pomóc.  A grać na oryginale i po rosyjsku mi się nie chce.

@Junx  Wiem że jesteś zapracowany, ale czy Ty nie byłbyś w stanie sprawdzić w skryptach, dlaczego mimo przeprowadzenia prawidłowej gry (  taka sama jak na gameplayach ) nie pojawia się postać tego NPCa widocznego na minimapie?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisałem o tym w dziale problemów, ale nowo grający tam na początek zaglądać nie będą. Ukończyłem moda.

Powtórzyłem grę od wyciągnięcia Artefaktu Krwi ze skrzynki przy moście i usłyszałem grom. Wcześniej chyba tego nie miałem. Pofatygowałem się na Kordon, po PDA Dezertera. W bazie CzN na bagnach przy likwidacji NPCów miałem gromy, ale dopiero po zabiciu nawet psów ( to jest chyba kruczek moda ), dostałem informację od Monolitowca w Limansku, że mam wracać aby pójść do podziemi. Powrót przez MW i wykonywanie tam postawionych zadań w kolejności jak się pojawiały.

Cały czas grałem jako czystoniebowiec, nie zmieniając frakcji u Waleriana na Wolnego Stalkera. Dopiero w Limansku "zapisałem się" do monolitowców. Tak poszedłem na Bagna i tak wróciłem. Po wejściu do Podziemi i rozmowie z Pierwszym, też nie zmieniłem frakcji i zostałem Adeptem Monolitu. Zerowego nie zobaczyłem, ale grzmotnęło i pojawił się śmigłowiec. A dalej już poszło.

ss_administrator_08-10-19_13-07-36_(zaton).thumb.jpg.f58941e3ed49f72f86e0132b4cd667e9.jpg

Czyli że się da przejść. Lubiących wyzwania i mających mocne nerwy, zachęcam do spotkania z modem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wariat133  Tylko przyśpieszanie czasu. Ale pamiętaj, aby przed tą czynnością zawsze coś zjeść, albo wypić butelkę wódki. Na początku moda jeśli nie będziesz miał konserw czy innego "normalnego" jedzenia, możesz zjeść zebrane części zombich. Ale razem z antyradem ( u mnie potrzebne były aż dwa ), lub sporo wódki. Są tanie w sprzedaży, więc nie szkoda. Oszczędzaj mózgi kontrolerów, bo to kupa kasy do pozyskania.

Mod daje bardzo losowe rozwiązania, tak że filmiki z jego rozgrywki, mogą być tylko wskazówkami. Zacząłem grę od nowa i mimo że szedłem własnym śladem, dostałem całkiem inną grę. I kilka niemiłych niespodzianek. Np. na Agropromie będąc tam pierwszy raz, nie miałem żadnego NPCa ( brak spawnu - nie ma nawet trupów ) dającego dialog na pozyskanie Baretty. I nie pojawił się handlarz Powinności dający sporą nagrodę. Nie mogę też podstępem odebrać jej ochroniarzowi Sidora. We wcześniejszych grach już w wirtualnym świecie miałem dostęp do jego zaplecza, mozliwośc zabrania fleszki bez teleportacji, teraz  w tym świcie drzwi miał zamknięte, a po wejściu w scenariusz jest tam teleport aż na CEA. Ale st.ReLock jest unieruchomiony i nie gadatliwy. Ale też w pewnym momencie mod uraczył mnie fajną rzeczą, zaznaczając na mapie wszystkie Skrzyżowania Przestrzeni. mam jednak mały dylemat, bo pomimo zajęcia całych Bagien i wykonaniu na nich wszystkich zadań, nie dostałem zadania na most w Rudym Lesie. Zobaczymy czy jak tam dojdę, będzie można wypuścić Azota z tunelu.

Jeśli grałeś w FF lub v.250, to wymaż z pamięci wszystkie zapamiętane z nich rozwiązania sytuacji. Teraz na nowo wszystko stanęło na głowie. I pamiętaj, aby jak najwcześniej zacząć stawiać drużynę Z, tak aby w końcu Wilk przestał być jej dowódcą. A ilość razy jest spora.

I cieszę się że grasz, bo we dwóch będzie raźniej się zmagać z tym modem. :048:

To oczywiste niedokładności spawnu, ale wygląda jak moda na ochroniarzy. Tyle tylko że ci kasy nie zabierają.

ss_administrator_08-20-19_17-45-06_(marsh).thumb.jpg.3581d6a5c44eddf65a26c6be21e2257c.jpgss_administrator_08-20-19_18-45-20_(marsh).thumb.jpg.cc63460c17b1cae9da4e09d701c3432c.jpg

Takie niebo mamy chyba podczas emisji, chociaż po ich wyłączeniu                        A tu st.ReLock na razie nie gadatliwy.                                na nas nie oddziałują.       

ss_administrator_08-20-19_19-31-04_(marsh).thumb.jpg.1842d7f709381afc78d3aaf43290f36b.jpgss_administrator_08-20-19_23-07-19_(stancia_2).thumb.jpg.8f2ed9c08c61c726a9a52d19ac83a952.jpg    

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kondotier Dziękuję za radę. O tym jedzeniu przed przyspieszaniem czasu wiem, grałem już w tego moda i utknąłem w Podziemiach. Może teraz uda mi się ukończyć.

Wykonałem już zadania npc-ów na bagnach i na kordonie, teraz czas na Wysypisko i zbieranie tam 4 pda.

1 godzinę temu, kondotier napisał:

Ale też w pewnym momencie mod uraczył mnie fajną rzeczą, zaznaczając na mapie wszystkie Skrzyżowania Przestrzeni

Ja o tych teleportach wiem, są na Kordonie, w DM, na Agro, na Jantarze i na MW. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wariat  Policz sobie wszystkie widoczne niebieskie teleporty na mapach lokacji. Zsumuj i ma wyjść 36. Jak nie ma, to powtarzaj grę od momentu zanim do GB przemówił Lebiediew. To takie szcz szcz, po którym pokazuje się to okienko wyboru.  A po Szutisz, budiesz żyt', trzeba czekać aż odezwie się Monolit i wypowie co ma do powiedzenia. To są kruczki moda.

A tak dla ciekawości, grasz chyba za czystoniebowca?

A z tych Skrzyżowań, to dwa masz w Bazie CzN. Jedno jest na drzewie koło mechanika, a drugie na zapleczu Gudwina.

Spoiler

Z drzewa przenosi na Wysyp, z zaplecza do DM.

ss_administrator_08-21-19_18-19-56_(agroprom).thumb.jpg.f8caa5d2fb8521cd73a1179dcf45b8f9.jpgss_administrator_08-21-19_18-20-32_(agroprom).thumb.jpg.2c1b255fe98074bf350190a521f351a4.jpg

Ale są aktywne tylko jak widać te białe kółeczka na mapie, po rozmowie z Locmanem

Z kapciory za Sidorem przeniosło mnie na CEA. Skorzystałem z okazji i wytłukłem - nie dając się złapać teleportowi - snajperów na sarkofagu. A miałem tylko SWD. Potem po teleportach, aż na dach ze st.ReLockiem, też likwidacja Monolitu, teleport i po estakadach tak aby z jednej z nich móc zeskoczyć na

płonący śmigłowiec. Wylądowałem w Limansku, czyszczenie aż do fontanny i powrót teleportem w piwnicy na estakadę.

Kiedy do Limanska zawitałem ponownie z teleportu na bagienku Jantaru, był tam taki sam spokój jak zostawiłem. Czyli jak trafię tam ze scenariuszem, nie będę się musiał boksować.

Pisałem, że przy czyszczeniu bagien nie dostałem zadania zdobycia mostu. Poszedłem jeszcze raz na Bagna, dostałem zadanie kolejny raz uchwycić południową wieś i zadanie zaskoczyło. Czyli że pospieszyłem się z ich opuszczaniem, choć wszystko było zajęte.

Jestem już w lesie i zobaczę jak wyjdzie mi to z uwolnieniem CzN. Nie mam Baretty ( a kulek pod dostatkiem ), może być ciężko, chyba że najemnicy z Barettami wcześniej się dadzą zbić jakimś mutkom.

Mod ma tyle różnorakich rozwiązań, że za cholerę nie da się powtórzyć dwa razy tego samego. Życzę Ci :viva:.

@wariat  JA Z PRZEPROSINAMI.   :lol2:  :018:  :070:

  Nie popatrzyłem na temat działu i piszę o modzie Inną Drogą, a to jest Dział dla FF. Ten sam scenariusz, ale między modami kolosalna różnica. Jeszcze raz przepraszam i o tych moich powyższych radach zapomnij.

A jakbyś znowu utknął w podziemiach, to wstawiłem trzy zapisy ratunkowe, pozwalające dograć do końca i zobaczyć finał moda. I nie ma się co wstydzić, skoro ER lub któryś z jego pomocników zrobił taki zapis dla samego początku gry w v. 2.50. Zdają sobie sprawę z tego, że nie każdy za logiką ERa nadąża.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po wyglądzie mapy z Twoich screenów od razu zobaczyłem że to 2.50 albo 2.52 ale nic nie szkodzi:)

Tak, gram jako "czysty".  Teraz jestem w podziemiach agro mam znależć Lukę ale mam problem bo mam jedne zamknięte drzwi z kratą. Jeszcze z tym pokombinuję. W razie problemów napiszę w odpowiednim temacie.

A tak w ogóle RBFF jest fajną odskocznią od OP 2.1 i to w dodatku na Czyste Niebo. Niewiele modów jest do tego.

I dziękuje za kolejne porady:) Choć są do nowszej wersji, to mogą mieć zastosowanie również w RBFF.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wariat Są dostępne 3 czity. Na wydłużenie czasu potrzebnego na wyłącznie taimera w podziemiach Agro, na SPAS12 i Winchester do slotu pistoletowego, oraz usuwanie hełmów z pancerzy, aby był widoczny taimer, no i lepsza widoczność. Są wstawione do wpisu, z sygnaturą użytkownika Gość. Masz je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wariat  Z nią możesz się nie śpieszyć, dopóki nie zaprowadzisz jej ojca do sztolni w Rudym Lesie. Ona jest "nieśmiertelna" więc możesz spokojnie ją zostawiać na którejkolwiek lokacji, a nawet w Rudym lesie.

Mnie v.2.52 zrobiła nieprzyjemny kawał. Ale też dostałem ostrzeżenie, że dalej grać nie warto. Zaczęła mnie przerzucać na CEA  z różnych teleportów. Chyba tylko po to, abym  się dowiedział, że st.ReLock mi zginął. Ot taka przewrotność logiki Era.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kondotier Trudno, cóż poradzić. Fabuła, (a raczej jej brak) w tych modach to nie lada orzech do zgryzienia.

Jako czystoniebowiec ukończyłem podziemia. Nikt nie chce mi dawać żadnego zadania, choć teraz jestem już stalkerem. Nie miałem zadania na pda Kudłatego ani na Wiepra. Azot na moście w Limańsku też milczy, a chyba powinien mi dać zadanie na jakieś PDA. Zobaczymy, jak daleko tak zajadę...

Teraz z estakady w DM przeniosłem się do piwnicy w Limańsku, stamtąd do Szpitala, gadałem z Bezimiennym i wróciłem na Kordon pierwszym teleportem. Zostawiłem najlepsze spluwy w schowkach i tą samą drogą jestem znów w Szpitalu, wybieram się na CEA. Tylko nie wiem czy powinienem zostawić też wszystkie fleszki i PDA (oprócz PDA Gryka, które będzie potrzebne st.ReLockowi). Bo wiem że wszystko mi zniknie. 

Cóż, nie ma ryzyka, nie ma zabawy. Zobaczymy co będzie dalej.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wariat  Mod jest tak zrobiony, że szybko dorobisz się nowego sprzętu. Szkoda tylko będzie stracić grawigana i Zwierzoboja. Jak masz wstawionego czita na strzelby w slocie pistoletowym, Zwierzoboja zastąpisz bez problemu ulepszonym SPASem. Zabieraj więc jak najmniej rzeczy przydatnych do gry, a na CEA zbędnych. Jak tam byłeś, to wiesz co się przyda, a co nie.  Powinieneś pamiętać, że po rozmowie ze st.ReLockiem trafisz znów do Pierwszego i po rozmowie teleport za nim przeniesie cię jako gołodupca do Limaska. Tak że najlepiej tam, w tym pniu koło altany przy tunelu można sobie zostawić jakąś kurcinę i pukawki. Bo o egzo na strychu koło fontanny pamiętasz? Natomiast PDA Gryka jest konieczne na dokończenie rozmowy i pchnięcie scenariusza.

A PDA i fleszki już są zbędne. Zaprowadziły Cię do st.ReLocka i ich rola się skończyła. Gdzie są teleporty, masz w pamięci.

A czy miałem rozmowę na PDA Kudłatego i z Azotem, nie pamiętam, bo te nowe gry mi namieszały. Tyle tylko, że ja cały czas grałem czystoniebowcem, u Waleriana nie zmieniając frakcji. I właśnie jako czystoniebowiec byłem w stanie choć bez rozmowy z Zerowym przejść Podziemia Prypeci i moda dokończyć.

A na Wiepra w podziemiach Agro, też nie miałem dialogu. Mimo że na wszelkie sposoby próbowałem wydusić z Wiwisektora naprowadzenie.

Zadania jakie można brać u NPCów są zależne do jakiej frakcji należymy. Zmieniłeś frakcję, więc i gadający NPCe się zmienili. A Barettę jeśli nie dostałeś zadania na PDA Kudłatego, możesz sposobem uzyskać na ochroniarzach Sidora, albo liczyć na spawn Najemników w Rudym Lesie. Ich Baretty przy kolejnym powrocie do mostu powinny leżeć na ziemi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kondotier CEA niedawno zaliczyłem. Jestem w limańsku. Uzbroiłem się już, Egzę Monolitu znalazłem, Galeckija odprowadziłem do tunelu. Co robić dalej?

Byłem na budowie, gadałem z przezroczystym o'zonem, a jego duplikat mówi żebym przyniósł jakąś broń, ale zadanie się nie pojawia, nie wiem gdzie i czego szukać. 

Chyba muszę się teraz wydostać z Limańska teleportem na estakadę w DM, zgarnąć ostatnią fleszkę, i doprowadzić Galeckiego i Anielę do Rudego lasu i zgarnąć 1-szy artefakt śmierci. Przy okazji zdobyć PDA Dezertera z Kordonu. Chyba dopiero wtedy ruszą kwesty z Limańska. 

I proszę, powiedz jeszcze, w którym momencie mam zaprowadzić Pilota na Plac budowy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duplikat o'ZONa w dialogu tylko mówi o spec gausie, ale musisz wejść jeszcze w ten kwest na branie zadań. Wtedy powinien Ci wyskoczyć znacznik na czołgu w uroczysku RL. Jak pojawi się znacznik, to masz dwie możliwości.

1. Od razu iść po tę broń. Znaleźć ją, a właściwie to odbić pająkom, psom i zombiakom. Jeśli Galecki czeka w tunelu to zrób rozmowę aby przeszedł. Jak pójdziesz za nim, to tak czy siak znajdziesz się na czołgu. Nie wiem gdzie pozostawiłeś Anielę, bo jeśli w RL, możesz ją doprowadzić do tatusia. Tatuś już w sztolni powinien być, bo go zaprowadziłeś  spod mostu. Nie wchodź za nią do sztolni, bo zaczyna wariować. Wejdź jak jej znacznik na minimapie zatrzyma się koło znacznika Galekiego. Twardy zapis, podejdź, dialog i po arta śmierci? Pamiętasz gdzie jest?

2. Wracasz pod fontannę, włazisz do Pilota po drzewach. Szkoda że nie zrobiłeś tego jak byłeś po egzę, bo początek wędrówki taki sam. Z dachu przeskakujesz na pierwsze drzewo, po gałęziach na następne i na nim na lego taki bezlistny konar na rogu budynku. Skok na dach domu z Pilotem. Ale wcześniej musisz mieć pewność, że droga do budowy jest wolna od wszelkiego rodzaju przeciwieństw. A i tak podróż nim traw wieczność, bo dziad lezie na kucaka. Musi dotrzeć na 1. piętro budowy, stanie i powie gdzie jest teleport. W dialogu jest błąd tłumaczenia, bo mówi że ma zginąć, a powinno być zniknąć. I to robi. Ty robisz teraz to co w pkt.1 

Teraz możesz zrobić znowu na dwojaka. Dezerter i fleszka. Powrót na budowę, oddajesz gausa i za budową mała bitwa z mutkami i Monolitem. Trzeba uważać, aby nie postrzelić Gigi i jego kompanów. Wstępujesz do Monolitu, dostajesz sprzęt, naprawiasz zepsute, kupujesz co Ci brakuje i gnasz na Bagna do Bazy, aby wybić wszystko co żywe, łącznie z psami. Jeśli nie wezwie Ci Giga do powrotu, coś jeszcze gdzieś przetrwało. Szukasz aż znajdziesz. Jak z lasu wróciłeś od razu, to po wezwaniu Dezerter fleszka i powrót na budowę. Rozliczenie i do teleportu w Podziemia Prypeci. Skacz z kaemem w rękach, przyda się. W podziemiach nie zapomnij zanim zrobisz choć krok, aby się zapisać, bo nadal żelazne kratownice są przepuszczalne. Koło kwestowego stań tak, abyś widział tunele i miał wolne pole. A reszta to zależy od szczęścia. :viva:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyszedłem teleportem na estakadę w DM i zabrałem ostatnią fleszkę. Teraz kieruję się na Kordon po swoje rzeczy które zostawiłem przed wędrówką na CEA, no i fleszkę Dezertera. 

Anielę mam na Jantarze, tak więc będzie po drodze. Zostawię ją przy wejściu w RL i pójdę przeprowadzić tatusia.

Co do czołgu... jeszcze tam nawet nie byłem, w ogóle nie łażę po tym lesie, bo... Te pokraczne, obrzydliwe, wstrętne pająki... Brrr. Ale zrobiłem sobie na nich czita, że są bardzo powolne:D Jakos sobię poradzę. A dlaczego przy prowadzeniu tatusia i tak tam trafię? przeniesie mnie?

Dopiero potem wybiorę się do Limańska i zacznę te zadania od o'zonów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Społeczność
Discord