boberm Opublikowano 21 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 (edytowane) Przeciwnicy w tym modzie są wymagający , niebezpieczni i morderczo skuteczni . Posiadanie odpowiednich narzędzi perswazji bywa czasami jedynym argumentem trafiającym bezpośrednio do ich umysłów - dosłownie .Nadzwyczaj pomocnym w tej wymianie argumentów bywa zestaw narzędzi o popularnej nazwie "broń palna". Na pierwszych etapach rozgrywki zdarzają się sytuacje, w których do naszych łapek wpadnie broń z grupy unikalnych. Np L 85 kal 5,45x39 .Broń taka sobie ... ale ma jedną niezaprzeczalną zaletę . Dostępność popularnej , rosyjskiej proweniencji amunicji 5,45 - tak zwykłej jak i przeciwpancernej.Np sprzedaje onąż niejaki Kuzniecow za wódę , lub Zyła za żarcie.Jedyną wadą używania tej broni są mizerne parametry "argumentów". I tutaj jest czas na zabawę w Rusznikarza. Wchodzimy do katalogu Gamedata /config/misc/unique_items .... szukamy linii odpowiedzialnych za interesującą nas broń i widzimy następujący wpis:[wpn_l85_kalibr]:wpn_l85$spawn = "weapons\uniq\wpn_l85_kalibr"ammo_class = ammo_5.45x39_fmj, ammo_5.45x39_ap, ammo_5.45x39_izomorfinv_name = wpn-l85_kalibrinv_name_short = wpn-l85_kalibrdescription = enc_kalibr_wpn_l85inv_grid_width = 5inv_grid_height = 2inv_grid_x = 43inv_grid_y = 27cost = 5600silencer_name = wpn_addon_sil_545_arsilencer_x = 195silencer_y = 18Niestety nie ma w nich składowych nas interesujących. Musimy ręcznie dopisać kilka linijek .Docelowo wygląda to tak:[wpn_l85_kalibr]:wpn_l85$spawn = "weapons\uniq\wpn_l85_kalibr"ammo_class = ammo_5.45x39_fmj, ammo_5.45x39_ap, ammo_5.45x39_izomorfinv_name = wpn-l85_kalibrinv_name_short = wpn-l85_kalibrdescription = enc_kalibr_wpn_l85inv_grid_width = 5inv_grid_height = 2inv_grid_x = 43inv_grid_y = 27cost = 5600fire_dispersion_base = 0.00016hit_power = 1.73silencer_hit_power = 1.69silencer_name = wpn_addon_sil_545_arsilencer_x = 195silencer_y = 18 Te trzy dodatkowe wpisy odpowiadaja za celność i siłę ognia broni tworząc z- kolokwializując - jaj nie urywającej broni , całkiem zgrabny kawałek metalu , niwelujący w jakimś stopniu "robocopowość" przeciwników.Uwaga: sugeruję stosować ten rodzaj"obróbki" broni tylko w przypadku mało spotykanych typów strzeladeł , aby zminimalizować prawdopodobieństwo spotkania NPC-ka z taka sama bronią. Edytowane 22 Września 2015 przez boberm 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łobuz Opublikowano 22 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Łał odbierasz smaczek tej grzePrzecież tu chodzi o to żeby pokombinować a nie jak w Mass Effect przebijać się siłą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 22 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 (edytowane) Ależ nikt nie każe Ci stosować tego typu "wspomaganie". Szczególnie że jesteś- de facto - raczej doświadczonym "mieszkańcem" Zony.Pamiętajmy także o tych , którzy zaczynają swoją przygodę- a poziom trudności w tym modzie jest lekko odstręczający przeciętnego zjadacza chleba. Edytowane 22 Września 2015 przez boberm 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łobuz Opublikowano 22 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 boberm może byś zrobił 21 slotów na ArtyTo by się przydało bo ciągłe przekładanie artów do walki i do poszukiwań męczyChodzi głównie o promieniowanie -więcej slotów więcej artów na pasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 23 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Obawiam się , że to zadanie trochę przerasta moje nadzwyczaj skromne mozliwości związane z "rozkminieniem"kodu Stalkera.Na tym Forum jest na pewno mnóstwo osób mających doskonałe rozeznanie w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShogunShinto Opublikowano 7 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Szybkie pytanko. Wspominany był niski przysiad. Mowa o tym do samej podłogi. Miałem plik actor wgrany z tego forum od któregoś ze stalkerów ale gdy weszła poprawka na udźwig to niestety jest problem. Ten przysiad jest niezmiernie potrzebny. Wie ktoś jakie parametry zmienić? Oczywiście bez grzebania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 7 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Ustawienia poniższe pozwalały mi zajrzec do - chyba - każdej dziury.Actor.ltxph_box0_center = 0.0, 0.9, 0.0ph_box0_size = 0.35, 0.9, 0.35ph_box1_center = 0.0, 0.6, 0.0 ph_box1_size = 0.35, 0.6, 0.35 ph_box2_center = 0.0, 0.35, 0.0 ph_box2_size = 0.1, 0.25, 0.1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.