cichy Opublikowano 27 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Solucja dotyczy rosyjskiej wersji językowej moda, stąd mogą wystąpić różnice z nazwami wybranymi przez tłumaczy w spolszczeniu. Poradnik archiwalny, aktualna wersja z odświeżonymi screenami: Spoiler "Oblivion Lost Remake" - poradnik przejścia cz.1. Spoiler Mod wygląda niesamowicie i ma ten swój klimat. Na zrzutach ekranu widać co mam na myśli :). http://thumbnails107.imagebam.com/26438/a3671e264378843.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26438/d8cc41264378899.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26438/02a77d264378947.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26438/7d170f264379031.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26438/4a4dd7264379090.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26438/9e907f264379171.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26438/5098de264379236.jpg Pierwsze zadanie to odniesienie kontenera na wskazane miejsce i wzięci drugiego - po drodze możemy dziabnąć trzech wojaków - ale ostrożnie i po cichu http://thumbnails105.imagebam.com/26439/486b8c264381334.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26439/a8b23d264381432.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26439/0b0335264381463.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26439/ce965b264381488.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26439/2f2813264381520.jpg Po drodze znalazłem na dzień dobry dwa jednakowe i jeden inny art. http://thumbnails103.imagebam.com/26439/0cf94c264381713.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26439/220acb264381786.jpg Od Żaby dostajemy kolejne zadanie - odnaleźć artefakt. Jest on na wierzy strażniczej na nasypie. Po powrocie dostajemy broń i kolejne zlecenie - spotkać się z Diggerem. Ruszamy. Kolunio jest pod mostkiem koło ATP. http://thumbnails104.imagebam.com/26439/87c5bb264382193.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26439/32cea6264382237.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26439/729a5f264382300.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26439/b0167d264382389.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26439/c92e51264382427.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26439/61b204264382471.jpg Z Digerrem zabijamy mięsacza i wracamy do handlarza. Dostajemy nagrodę i idziemy do ATP ratować żołnierza który ocalał z patrolu. http://thumbnails103.imagebam.com/26447/5857b8264464903.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26447/43b03c264464928.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26447/851604264464964.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26447/896c31264464977.jpg Na miejscu leczymy rannego. Dostajemy sygnał by ubić kontrolera - jest na samej górze w budynku. Następnie eskortujemy uratowanego dz czasu aż dostaniemy sms od Żaby. Kolejne zadanie to dostarczyć amunicję i wrócić z artefaktem. Ruszamy. http://thumbnails103.imagebam.com/26447/f77369264465148.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26447/e24a8c264465256.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26447/dbcbd6264465274.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26447/a1843b264465367.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26447/137041264465415.jpg Rzeczonego Stalkera zgodnie z tym co mówi Żaba znajdujemy w dolinie za mostem w domku. Dokonujemy wymiany i wracamy do handlarza. Po drodze możemy naciąć się na atak pijawek - wygląda to niesamowicie. http://thumbnails105.imagebam.com/26536/b869be265356142.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26536/df34ba265356206.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26536/9f0fae265356252.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26536/28e373265356328.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26536/5e7464265356387.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26536/cda929265356436.jpg Nasze kolejne zadanie to udanie się do kompleksu Med-Przyrządów czyli po staremu Agroprom. Mamy odnaleźć tam wszystkie dokumenty i dostarczyć Żabie. Droga prowadzi przez Wysypisko. Ruszamy. http://thumbnails108.imagebam.com/26536/165370265356827.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26536/756eb6265356865.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26536/0f89d0265356919.jpg Agroprom wygląda świetnie. Po wejściu na jego teren dostajemy sms od Żaby - na terenie są wojskowi. I kolejny - S.O.S - od stalkera. Dajemy mu apteczkę i wykańczamy mutanty. Po tym rozmawiamy z uratowanym - daje nam namiar na schowek Striełoka - jest on gdzie indziej niż w podstawce - info mamy w naszym PDA. Spotkałem też ciekawą anomalię - z Half Life'a. http://thumbnails108.imagebam.com/26543/6c9122265420305.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26543/6f3a55265420367.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26543/e6c5d2265420432.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26543/0c1f5b265420472.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26543/8ad8cc265420513.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26543/bfae39265420568.jpg Odnajdujemy schowek ze zdjęcia - jest za rurami. W nim informację na fleszce - odnaleźć siedem części informacji o Zonie. Kolejny nowy artefakt znalazłem. Dokumenty w budynku wojskowych część 3 jest na piętrze na stole - teraz budynki w środku wyglądają inaczej niż znamy z podstawki. W papierach, na końcu jest informacja by szukać w hangarze na wysypisku za rurami. http://thumbnails101.imagebam.com/26543/1edd2c265421455.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26543/edc15d265421722.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26543/5e808e265421768.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26543/b457e2265421795.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26543/31171a265421845.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26543/64a329265422029.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26543/11c9ed265422098.jpg Kolejne dokumenty znalazłem jak w napisano w FAQ na dachu. Również tam jest namiar na hangar na wysypisku, w kolektorze. http://thumbnails105.imagebam.com/26544/cdf2be265431554.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26544/eb34a6265431595.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26544/ff7647265431632.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26544/2c4695265431675.jpg Dokumenty dla Żaby (Ropuchy) znalazłem na szafce na trzecim piętrze budynku wojskowych. Trzeba uważać na zombi i poltergeista które pojawiają się po odnalezieniu walizki. http://thumbnails105.imagebam.com/26544/99ebda265435663.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26544/981830265435704.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26544/68569a265435747.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26544/bd4e69265435782.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26544/122184265435844.jpg Po wejściu na Wysypisku dostajemy sms od Żaby - mamy w hangarze znaleźć artefakt. Jak wejdziemy do ostatniego pomieszczenia, klatką schodową w dół i dalej są rury obok chodnika którym się przemieszczamy - za barierką na końcu leży art. Dokumenty nr 2 są w ogromnej rurze kanalizacyjnej za ostatnim budynkiem hangaru. Odsyłają nas do Cichych Pagórków. Koło żołnierza, nad wejściem (trzeba wejść po schodach na kratki wemma i dalej do budki z trupem) do hali w zielonym pomieszczeniu, są tajne dokumenty - w nich jest informacja by pomówić o nich z handlarzem. Ruszamy. http://thumbnails102.imagebam.com/26552/a2b9e9265513107.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26552/37dc75265513124.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26552/a5de93265513148.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26552/51a468265513184.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26552/c92115265513228.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26552/527789265513253.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26552/cc68b6265513287.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26552/45049a265513315.jpg Rozliczamy zadania na dokumenty i artefakt. Mamy zadanie nocną porą ukraść dokumenty z posterunku na Kordonie. O tajnych papierach znalezionych na Wysypisku mamy rozpytać się w Barze. Kradniemy w miarę bez ofiar kolejną teczkę i wracamy do Żaby. Ten odsyła nas z nimi do Baru - Barman nas nakieruje i z tą sprawą - sporo musimy się tam dowiedzieć. Idziemy. http://thumbnails105.imagebam.com/26560/d0cd26265591193.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26560/44e896265591221.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26560/52574e265591302.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26560/9813f2265591343.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26560/36aa9b265591395.jpg Takiego Baru jeszcze nie znacie ;D. Kilka postaci jest nieistotne -dają tylko pewne wskazówki w poruszaniu się. W bazie Powinności jest też handlarz. Ogólnie po Barze trzeba trochę pochodzić. Mod jest świetny - inny. http://thumbnails103.imagebam.com/26560/10d596265591937.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26560/566266265592071.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26560/31dabf265592136.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26560/57ff4d265592202.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26560/24c820265592298.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26560/9f553c265592354.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26560/d3a4eb265592449.jpg Przy wejściu do baru spotykamy Łowcę - dostajemy od niego zadanie na odnalezienie jego karabinu w jednym z domów w Dziczy. Rozmawiamy z Barmanem - dajemy walizkę z dokumentami z posterunku Wojskowych. Daje nam zadanie na wyprawę do podziemnego labu w Dolinie Mroku. Mówimy z nim o dokumentach z hangaru - bierze je od nas i obiecuje pomówić o nich z informatorem. http://thumbnails107.imagebam.com/26578/c50ba4265775362.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26578/848af9265775393.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26578/9e18e8265775436.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26578/3fafd5265775603.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26578/79663f265775759.jpg Rozmawiamy z informatorem. Ten za drobne sumy mówi nam o grupie Striełoka, i o Jeziorze Jantar. Teraz ruszamy do Doliny Mroku, ale najpierw po "gnata" Łowcy ;). Z tym gnatem to się jednak wstrzymałem. Na Rostoku jest ranny i 3 trupy z PDA - dialogu na razie brak z żyjącym - może po coś tam jest ;). Później tam zajrzę. http://thumbnails103.imagebam.com/26578/bec789265776660.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26578/2b35e3265776671.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26578/bc0cc4265776685.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26578/0fb5f9265776727.jpg FAQ (Frequently Asked Questions), czyli częste pytania do moda, nieco skromny, ale starczy ;). P:Dokąd zanieść aktówkę w pierwszym zadaniu Żaby? O:Wychodzisz z wsi na drogę, przechodzisz ją i do oporu do skały. Dalej na prawo i takm, zanim dojdziesz do Niwy. p:Gdzie szukać artefakt w drugim zadaniu Żaby? O:Wychodzisz ze wsi na drogę. Skręcasz na lewo i idziesz do mostu. Tam na górze mała wieża, on wewnątrz jej. P:Gdzie szukać schowek Striełoka? O:Otworzyć zadania w PDA i obejrzeć informację o tym zadaniu. Wszystko od razu stanie się zrozumiałe. P:Gdzie szukać akta na NII Miedpribor dla Żaby? O:W budynku, jak i w oryginale na trzecim piętrze w centrum pokoju na bufecie. P:Znalazłem czerwone akta na NII Miedpribor, gdzie szukać dalej? O:Pierwsze dwie części leżą na lokacji NII Miedpribor: 1 - na pierwszym piętrze w głównym kompleksie, 2- w środkowym kompleksie na dachu. Następujące części trzeba szukać według wskazówek z tych dokumentów. P:Gdzie szukać artefakt z polecenia Żaby na Wysypisku w hangarze? O:Jak wchodzisz do hangaru, z prawej strony i z lewej strony są jamy. Skaczesz w skrajną prawą - tam będzie korytarz. Jak tylko wyjdziecie w pomieszczenie, gdzie z lewej strony z dołu ścielą się rury - na nich leży. P:Znalazłem akta w hangarze na Wysypisku u trupa wojennego, co robić z nimi? O:Pomówicie o nich z Żabą, on powie że robić dalej. P:Gdzie szukać bazę Powinności? O:Na lokacji Bar w budynku z napisem "WARZYWA". Znaleźć można takim sposobem: jak będziemy wychodzić z Wysypiska w Bar - idziemy prosto po drodze. Jak obok będzie wieża ciśnień - z lewej strony od niej i jest ten budynek. P:Gdzie szukać akta w x18? O:W samym dole laboratorium. Tam was czeka burer. P:Tymczasem przechodząc x18, znalazłem drzwi z kodem, gdzie szukać hasło od nich? O:One potrzebne dalej w fabule, będziemy szukać kod, w laboratorium nie trzeba. p:Gdzie szukać pijawki Strongława z polecenia Barmana? O:Przy wejściu do fabryki Rostok trzeba iść po prawej stronie, następnie pierwszy obrót na prawo. Tam będzie sterta wszelkich gratów. Do zawału nie idziemy - skręcamy na lewo. Wchodzimy do wnętrza pomieszczenia, znów na lewo - tam będą schody w dół, schodzimy. Postępujemy za znakiem Powinnościowca. Leczymy rannego, podążamy za znakami trzech zabitych. Tam spotykamy Strongława. P:Gdzie szukać strzelbę Myśliwego z Baru? O:Po drodze z Baru na Ciche Pagórki trzeba skręcić na prawo. Tam będą dwa ("wchodiabielnych"?) w domu. W jednym z nich karabin. P:Według wskazówki z dokumentu 3 ja muszę dostać czwarty z budynku na Cichych Pagórkach, lecz tam nic nie ma, gdzie je znaleźć? O:Trzeba pomówić z liderem ugrupowania "Grzech" i spełnić jego zadanie, po tym on otworzy nam pokój z dokumentami. O:Można zabić lidera ugrupowania Grzech i drzwi otworzy się. P:Na Radarze wciąż zabija psi-promieniowaniem, że robić? O:Trzeba wyłączyć psi - instalację Dzięcioł-1 z polecenia Barmana. p:Jak otworzyć drzwi w x-10? O:Na piętrze, którym pojawiamy się jest fleszka naukowego, na niej kod. P:Na Radarze akta wpadły pod ziemię, jak je dostać? O:Trzeba przejść na lokację. P:U mnie lider Wolnościowców Chrom zaciął się w jednym miejscu i nie chce rozmawiać. Co robić? O:Taki bug być może, jeżeli dostać się na lokację Ciche Pagórki, jak pójść z Jantaru na Jasny Promień. Cofnijcie się w zapisie do Cichych Pagórków P:Gdzie znaleźć Dziennikarza? O:Następnie, jak znajdziecie wszystkie 7 części dokumentów, Dziennikarz przyśle wam wiadomość o tym, że czeka na terytorium na Jasnym Promieniu. Szukać go trzeba w domach na pagórkach,koło miasteczka. P:Przy próbie przebicia się do przejścia na Generatory zabija psi-promieniowanie, że robić? O:Trzeba znaleźć maszynę. Nieopodal powinna była stać Niwa, lub wziąć w Prypeci uaz lub kamaz. Przypis: psi-promieniowanie może być nie u wszystkich. P:Gdzie znaleźć istotę Świadomości w wojennym laboratorium? O:Wewnątrz są dwa szyby kopalniane. W jednym schodzicie na sam dół, włazicie w drugi i leziecie na sam wierzch. Dalej wszystkie będzie zrozumiałe. ŹRÓDŁO: http://ap-pro.ru/forum/35-8912-1 "Oblivion Lost Remake" - poradnik przejścia cz.2. Spoiler No i jesteśmy w Ciemnej Dolinie - niesamowita. Przychodzi sms - spotkać się z miejscowym wataszką - idziemy. Ten zleca nam przyprowadzenie grupy stalkerów do obozu - w zamian da nam kod do wejścia do X-16 . Sprowadzamy zbłąkanych do bazy i dostajemy kod - 4578 . http://thumbnails103.imagebam.com/26594/0906c9265936556.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26594/da7530265936631.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26594/aaa15b265936822.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26594/4637ea265936896.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26594/30ea5d265936982.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26594/e81280265937019.jpg W labie drzwi kodowe i nowe gadziny - kilka poziomów - zupełnie nowa lokacja i naprawdę fajna. Jest przerobiona nie do poznania - sporo się nadreptałem aby się połapać. Napotykamy kolejne drzwi kodowe, drugi poziom - w jego pod-poziomie - nie mamy do nich cyfr - wrócimy tu jeszcze w dalszej części moda. Na samym dole, spotykamy burera - ubijamy gada. Dokumenty są właśnie na tym ostatnim poziomie w pokoiku z oszkloną szafą - do pomieszczenia wchodzimy po schodkach. Przy ciałach w labie znajdujemy dobrego AK z lunetą, magazynkiem 45 naboi i kalibrze 7,62. Fajna zabawka ;D http://thumbnails107.imagebam.com/26594/d55e4f265937599.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26594/60c72a265937632.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26594/4c93bd265937672.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26602/78013b266018095.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26602/84200b266018123.jpg Po wyjściu z laboratorium atakują nas najemnicy - zabijamy wrogów. Po wejściu na lokacji Bar dostajemy sms od stalkera który jest w szkole. Rozmawiamy z nim - to przedstawiciel Czystego Nieba - proponuje nam odwiedzenie grupy na Agropromie i przystąpienia do nich - zastanowimy się. Rozmawiamy z Barmanem o dokumentach - teraz nasze kroki skierujemy na Jantar by pomówić z naukowcem. Najpierw bierzemy zadanie na pijawkę w Dziczy. http://thumbnails106.imagebam.com/26603/bc4282266025161.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26603/75bec6266025204.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26603/cc3cb8266025257.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26603/8b895b266025288.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26603/39a46d266025305.jpg Idziemy w stronę przejścia na Ciche Pagórki (Magazyny Wojskowe) i przed przejściem odbijamy w prawo - idziemy do końca drogi - tam jest kompleks budynków - baza. Na terenie są dwa baraki mieszkalne, w jednym z nich znajdujemy karabin Hantera na posadzce. Przypadkiem znalazłem przejście na Dzicz którego nie ma na mapie - jest w tunelu drogowym. http://thumbnails106.imagebam.com/26603/931922266025554.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26603/e41b2d266025585.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26603/0f70c6266025615.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26603/c21be9266025648.jpg Przy wejściu na lokację dostajemy sygnał S.O.S. - idziemy na pomoc. Po drodze wpadamy na pijawkę ze zlecenia Barmana - walimy gada. http://thumbnails105.imagebam.com/26609/96af1c266088260.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26609/22fd2d266088467.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26609/b63820266088514.jpg Gościa od S.O.S. znajdziemy w podziemiach. Dajemy mu apteczkę i ruszamy obszukać trupy. Podziemia są dość rozległe - nie znamy takiego Rostoka. W sali z ciałami znajdziemy dobrą rzecz - wykrywacz anomalii. Wracamy do Baru. Rozliczamy karabin u Hantera i pijawkę. Ruszamy nad Jantar. http://thumbnails104.imagebam.com/26609/f231b2266089071.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26609/c0899d266089137.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26609/eff32c266089200.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26609/391623266089300.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26609/f0519a266089399.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26609/1a0b94266089432.jpg Za zadanie na pijawkę dostajemy na własność dom. Jest on koło bazy Powinności. Jest w nim sejf w którym możemy chować towar. http://thumbnails106.imagebam.com/26638/f77505266372026.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26638/475501266372090.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26638/391751266372127.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26638/216797266372177.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26638/a49b3b266372267.jpg UWAGA: Przejście do Jantaru jest tu - innymi drogami wywala do pulpitu z takim logiem: [error]Expression : BI_NONE!=f_bones.back() [error]Function : P_build_Shell [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\PhysicsShell.cpp [error]Line : 131 [error]Description : wrong fixed bone Przejście nie jest wyświetlane na mini-mapie: http://thumbnails105.imagebam.com/26623/6c0e05266220466.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26623/1d69b2266220655.jpg Rozmawiamy z naukowcem i dostajemy namiar na dwa prototypy - jeden jest w labie pod Ciemną Doliną i kod do drzwi które już widzieliśmy to 4678, kolejny jest w Martwym Mieście - o nim mamy pomówić z przywódcą Wolności. Doktor odsyła nas do przedstawiciela Czystego Nieba do pokoju obok. Ten zleca nam wyprawę samochodem - dostarczyć kontener. Ruszamy. Po powrocie z rajdu idziemy do labu po 1 prototyp. http://thumbnails107.imagebam.com/26623/cfaedc266222582.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26623/20144b266222757.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26623/37c2ea266222886.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26623/0fa5d4266223076.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26623/eb255d266223236.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26623/e866f3266223258.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26623/66c5cf266223277.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26623/8ae9c3266223361.jpg W labie śmigamy na drugi poziom i tam do pomieszczenia z drzwiami kodowymi - zabieramy prototyp. http://thumbnails102.imagebam.com/26623/8c0613266223576.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26623/82fa6b266223601.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26623/b5614d266223625.jpg Idąc przez Bar zachodzimy do dowódcy Powinności Woronina. Ten ma dla nas zadanie - odnaleźć dokumenty w podziemiach Rostoka. Przy drodze w Barze, w jednym z domów siedzi trzech mistrzów, z jednym z nich rozmawiamy o Striełoku - i jego pobycie na Agropromie. Ruszamy na Dzicz. Tam po odnalezieniu dokumentów atakuje nas czterech najemników - zabijamy drani i wracamy do zleceniodawcy. W dokumentach jest mowa o Monolicie. http://thumbnails104.imagebam.com/26638/533dc9266372895.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26638/0a751a266372945.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26638/41104a266373023.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26638/40ed97266373090.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26638/ed4ee1266373127.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26638/d9500e266373214.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26638/47dc6a266373263.jpg Po rozliczeniu zadania na papiery, Woronin ma dla nas jeszcze jedno zadanie - załatwić kontrolera w wiosce na Magazynach Wojskowych. Po wejściu na lokację MW dostajemy sms od Naukowca - szuka chętnych by wykończyć zombi na Jantarze. Odnajdujemy mutanta i kasujemy gada. Ruszamy z powrotem. Rozliczamy się z Woronem. http://thumbnails108.imagebam.com/26638/3e693f266373663.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26638/8cb703266373693.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26638/6426be266373765.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26638/0faf31266373836.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26638/d70ed8266373907.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26638/d112e6266373946.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26641/1ddb98266400881.jpg Przy okazji możemy załatwić jeszcze jedną sprawę. Po wejściu na lokację Ciche Pagórki (Magazyny Wojskowe) dostajemy sms od przywódcy Grzechu. Obiecuje nam dać kolejną część dokumentów w zamian za wypełnienie misji. Mamy podsłuchać i zlikwidować stalkerów w chutorze obok bazy. Robimy to - ja żadnego dialogu nie słyszałem, ale po likwidacji celów dostałem dokumenty - drzwi na piętrze gdzie stacjonuje Grzech się otwierają. Tam jest wzmianka, że kolejna część papierów jest w głównym kompleksie naukowym na Jantarze. http://thumbnails101.imagebam.com/26621/57c329266206369.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26621/2708ac266206489.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26621/18f22a266206525.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26621/18aabb266206557.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26621/ff1049266206605.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26621/db15cd266206661.jpg UWAGA: Mnie nie udało się dostać do Martwego Miasta w żaden sposób - przez wylot który pokazałem wyżej - nie mam 2 części psi - blokera. W związku z tym postanowiłem grać "na wariata" ;D. Wracamy nad Jantar. Wiedząc od Naukowca, że maszyna wywołująca emisje nad jeziorem jest pod centralnym kompleksem - idziemy tam. Potrzebne są nam apteczki i bandaże - psi pole daje w kość - da się przedostać do podziemi bez oszustwa (cziterki). Wchodzimy szybko na pierwsze piętro budynku i szybko do szybu windy, po drabinie na dół - tu już psi promieniowania nie ma. Dostajemy sms, że jesteśmy blisko maszyny. Po drodze wykańczamy zombiaka i odnajdujemy mózg w szklanej kopule. Na jego korpusie jest dźwignia - przełączamy ją. Dostajemy sms - że stalker czeka na nas na Bagnach i o spotkaniu z Barmanem - powie nam o centrum zony. Po wyjściu na powierzchnię, zabieramy dokument nr 5 z biurka na piętrze i rozmawiamy z Czysto-niebowcem w bunkrze naukowców. Z dokumentu wynika, że kolejna część jest na Radarze. http://thumbnails101.imagebam.com/26641/050c13266401887.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26641/ff7a62266401927.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26641/7a1653266401974.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26641/6e98c5266402024.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26641/d18b41266402080.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26641/17a4bb266403150.jpg UWAGA: Przejścia niewidoczne na PDA niezbędne do dalszej drogi w fabule - motając się z modem wpadłem na nie ;D. http://thumbnails103.imagebam.com/26642/985c59266412896.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26642/d3590c266413034.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26642/0d753c266413098.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26642/fa12c7266413185.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26642/1853ea266413267.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26642/aed19b266413354.jpg Na Bagnach szukamy nadawcę wiadomości - to Bagienny Doktor - uświadamia nas , że my to Striełok. Prawda przytłacza. http://thumbnails105.imagebam.com/26642/da8815266413735.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26642/8e6e20266413793.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26642/cbaee2266413905.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26642/fcb9bb266414024.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26642/034589266414098.jpg U Barmana rozmawiamy o dokumentach wcześniej zostawionych - tych od wojskowych z hangaru na Wysypisku - zawierają lokalizację anomalii. Druga rozmowa to o centrum Zony. Mamy dotrzeć do Radaru i tam do laboratorium. Dojedziemy tam autkiem ;D. Na miejscu dostajemy sms od Żaby - spotkanie w jego bunkrze na Magazynach. http://thumbnails108.imagebam.com/26642/3901dc266414737.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26642/2184a1266414792.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26642/cb9acb266414845.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26642/0e0387266414906.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26642/245890266414941.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26642/df1402266414997.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26642/cc8a68266415080.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26642/a69ce7266415110.jpg FATAL ERROR "Oblivion Lost Remake" - poradnik przejścia cz.3. Spoiler Odnajdujemy bunkier Żaby na wzgórzu. W rozmowie ostrzega nas przed niebezpieczeństwami na Radarze. http://thumbnails104.imagebam.com/26650/7dc224266497894.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26650/fc5f3e266497933.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26650/94b123266497962.jpg Na Radarze witają nas Najemnicy, Monolit i Wojskowi. Drogi do laboratorium broni BTR. Laboratorium jest bardzo zmienione w porównaniu z tym co znamy z podstawowego"SoC". W jednym z pomieszczeń natknąłem się na fleszkę - na niej kod 7538 . Odnajdujemy drzwi na zamek - pojawia nam się zadanie znajdź kod - my już mamy. Po wbiciu cyfr zadanie się zalicza. Wchodzimy do pomieszczenia i wyłączamy anteny. W drodze do wyjścia przeszkadzają nam Monolitowcy i Najemnicy. Na samym dole labu znalazłem jeszcze jedne drzwi na zamek kodowy - na razie dla nas zamknięte. http://thumbnails107.imagebam.com/26650/c8212c266498554.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26650/ad8f97266498597.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26650/eea46e266498638.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26650/a4f2fb266498675.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26650/7a1f94266498712.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26650/923821266498750.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26650/f46376266498812.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26650/00750b266498859.jpg Idziemy do anten. Tam przeszukujemy baraki personelu. W jednym z nich odnajdujemy 6 część dokumentów. Leżą na posadzce nieopodal masek przeciwgazowych. Z ich treści wynika, że czeka nas wyprawa do Prypeci do szkoły - tam są papiery. Ruszamy. http://thumbnails108.imagebam.com/26650/1ec834266499541.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26650/79d2f0266499616.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26650/5997a9266499653.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26650/2c0f3c266499695.jpg Chimera jest śliczna w tym modzie ;D. Odnajdujemy szkołę - Prypeć różni się nico od znanej nam. Odnajdujemy budynek szkoły i tam na piętrze jest pomieszczenie zastawione szafami - odwalamy je, a w nim jest 7 część dokumentów o Zonie. Dostajemy sms od Dziennikarza - mamy spotkać się z nim w Martwym Mieście - będzie na nas czekał w jednym z domków na obrzeżach miasta. Tam rozliczamy zadanie. http://thumbnails108.imagebam.com/26656/1495cf266557036.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26656/2477d0266557111.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26656/c21c26266557154.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26656/7885c1266557213.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26656/881581266557270.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26656/6dcf5b266557309.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26656/54f269266557343.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26656/26bcb0266557383.jpg W sarkofagu nie ma nic wartego uwagi oprócz samej lokacji - jest inna niż znamy. Zalicza nam się zadanie i po wykończeniu kilku upierdliwców wychodzimy. Na placu uważamy na mutanty i snajperów z gaussami. http://thumbnails103.imagebam.com/26656/0c759a266557475.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26656/3fa55c266557497.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26656/121b66266557522.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26656/fe2f46266557624.jpg Dostajemy sms - dostać się do labu na Generatorach. Przed wejściem na lokację jest psi-promieniowanie - sprint do wejścia plus apteczki załatwia sprawę. Na miejscu idziemy do znanego już nam kompleksu - tam jest przejście do podziemi. http://thumbnails103.imagebam.com/26656/2818f3266558176.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26656/2df890266558237.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26656/7d71e0266558313.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26656/a61745266558351.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26656/0f72df266558389.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26656/6523c2266558428.jpg W labie dostajemy wiadomość - wyłączyć Świadomość. Na przeciw schodów po których schodzimy jest kantorek - w nim na półce zaawansowany detektor anomalii. Idziemy szybem windy w dół a później z samego dołu drugiego szybu do góry - wchodzimy do przedostatniego piętra. Tam w pokoju siedzi przezroczysty facecik - zabijamy go i dostajemy wiadomość by pomówić z istotą widoczną na naszej mapie. Rozmawiamy - ja się zbuntowałem i po dialogu zabiłem drania. Dostajemy sms - wydostać się z laboratorium. http://thumbnails105.imagebam.com/26656/2c4871266558993.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26656/afefe8266559025.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26656/9e795e266559062.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26656/1cf538266559124.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26656/6a11be266559160.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26656/2017e2266559216.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26656/fb4387266559269.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26656/6d98fc266559333.jpg Po wyjściu na powierzchnię czeka na nas ekipa ratunkowa - rozmawiamy z naukowcem i oglądamy film końcowy. I to już wszystko... http://thumbnails106.imagebam.com/26659/3cdd97266587687.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26659/06e074266587740.jpg KONIEC 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Mój genialny pomysł i pozwolenie @cichego (Oby Żył Wiecznie ) zaowocowało małym suplementem do poradnika, dzięki któremu nie przegapicie zadania, w którym można pobawić się fajnym artefaktem i zyskać ciekawą pukawkę małym nakładem pracy. Będąc w X-18 po wyłączeniu promieniowania psionicznego schodzicie na sam dół - tam spotykacie małego dziada w czarnym płaszczu, którego posyłacie do piachu. Następnie bierzecie dokumenty i zamiast wchodzić na górę, szukacie miejsca z dwóch pierwszych screenów. Schodzicie na dół po drabinie, gdzie czeka niejaki Staruch, którego denerwuje obecność stalkera-przybłędy. Obiecuje nagrodę za przepędzenie go, a do pomocy w tym zadaniu daje pewien pewien art o nazwie... Art Dzięki niemu możecie przenosić i rzucać różnymi przedmiotami w ten sam sposób, w jaki robiło się to grawigunem w Half-Life'ie (i w Tajnych Ścieżkach też). Z nową zabawką udajecie się na górę - dobra okazja do pozwiedzania poziomu, bo zaprojektowany jest naprawdę świetnie. Denisa, bo tak nazywa się poszukiwany stalker, odnajdujecie za barykadą z pudeł, które usuniecie dzięki Artowi. Po krótkiej rozmowie powie jak trafił do labu i podziękuje za pomoc, obiecując prysnąć na powierzchnię tak szybko, jak tylko się da. U mnie stał na swoim miejscu dopóki nie opuściłem mapy, więc raczej nie ma obaw, że zginie. Z dobrą wiadomością wracacie do Starucha. Dostajecie całkiem niezłą broń strzelającą... śrubami Jeśli nie macie amunicji, a cierpicie na nadmiar gotówki, to 8 sztuk dostaniecie za 1000 rubli u Kolbata w Barze. Jeśli poskąpicie, to od czasu do czasu znajdziecie je w różnych miejscach Zony. Generalnie zadanie warte nagrody, a wykonać je jest na pewno łatwiej, niż zabrać pijawce lizaka. A propos pijawek - zacnie latają po nafaszerowaniu śrubami PS: miałem problem ze wstawieniem screenów, więc wrzuciłem po prostu w linkach. Edit: 28 V 2019 - wstawiłem screeny, bo jakimś cudem miałem je jeszcze na dysku zewnętrznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 4 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 "Oblivion Lost Remake" - poradnik przejścia cz.1. Spoiler Mod wygląda niesamowicie i ma ten swój klimat. Na zrzutach ekranu widać co mam na myśli :). Pierwsze zadanie to odniesienie kontenera na wskazane miejsce i wzięci drugiego - po drodze możemy dziabnąć trzech wojaków - ale ostrożnie i po cichu Po drodze znalazłem na dzień dobry dwa jednakowe i jeden inny art. Od Żaby dostajemy kolejne zadanie - odnaleźć artefakt. Jest on na wierzy strażniczej na nasypie. Po powrocie dostajemy broń i kolejne zlecenie - spotkać się z Diggerem. Ruszamy. Kolunio jest pod mostkiem koło ATP. Z Digerrem zabijamy mięsacza i wracamy do handlarza. Dostajemy nagrodę i idziemy do ATP ratować żołnierza który ocalał z patrolu. Na miejscu leczymy rannego. Dostajemy sygnał by ubić kontrolera - jest na samej górze w budynku. Następnie eskortujemy uratowanego dz czasu aż dostaniemy sms od Żaby. Kolejne zadanie to dostarczyć amunicję i wrócić z artefaktem. Ruszamy. Rzeczonego Stalkera zgodnie z tym co mówi Żaba znajdujemy w dolinie za mostem w domku. Dokonujemy wymiany i wracamy do handlarza. Po drodze możemy naciąć się na atak pijawek - wygląda to niesamowicie. Nasze kolejne zadanie to udanie się do kompleksu Med-Przyrządów czyli po staremu Agroprom. Mamy odnaleźć tam wszystkie dokumenty i dostarczyć Żabie. Droga prowadzi przez Wysypisko. Ruszamy. Agroprom wygląda świetnie. Po wejściu na jego teren dostajemy sms od Żaby - na terenie są wojskowi. I kolejny - S.O.S - od stalkera. Dajemy mu apteczkę i wykańczamy mutanty. Po tym rozmawiamy z uratowanym - daje nam namiar na schowek Striełoka - jest on gdzie indziej niż w podstawce - info mamy w naszym PDA. Spotkałem też ciekawą anomalię - z Half Life'a. Odnajdujemy schowek ze zdjęcia - jest za rurami. W nim informację na fleszce - odnaleźć siedem części informacji o Zonie. Kolejny nowy artefakt znalazłem. Dokumenty w budynku wojskowych część 3 jest na piętrze na stole - teraz budynki w środku wyglądają inaczej niż znamy z podstawki. W papierach, na końcu jest informacja by szukać w hangarze na wysypisku za rurami. Kolejne dokumenty znalazłem jak w napisano w FAQ na dachu. Również tam jest namiar na hangar na wysypisku, w kolektorze. Dokumenty dla Żaby (Ropuchy) znalazłem na szafce na trzecim piętrze budynku wojskowych. Trzeba uważać na zombi i poltergeista które pojawiają się po odnalezieniu walizki. Po wejściu na Wysypisku dostajemy sms od Żaby - mamy w hangarze znaleźć artefakt. Jak wejdziemy do ostatniego pomieszczenia, klatką schodową w dół i dalej są rury obok chodnika którym się przemieszczamy - za barierką na końcu leży art. Dokumenty nr 2 są w ogromnej rurze kanalizacyjnej za ostatnim budynkiem hangaru. Odsyłają nas do Cichych Pagórków. Koło żołnierza, nad wejściem (trzeba wejść po schodach na kratki wemma i dalej do budki z trupem) do hali w zielonym pomieszczeniu, są tajne dokumenty - w nich jest informacja by pomówić o nich z handlarzem. Ruszamy. Rozliczamy zadania na dokumenty i artefakt. Mamy zadanie nocną porą ukraść dokumenty z posterunku na Kordonie. O tajnych papierach znalezionych na Wysypisku mamy rozpytać się w Barze. Kradniemy w miarę bez ofiar kolejną teczkę i wracamy do Żaby. Ten odsyła nas z nimi do Baru - Barman nas nakieruje i z tą sprawą - sporo musimy się tam dowiedzieć. Idziemy. Takiego Baru jeszcze nie znacie ;D. Kilka postaci jest nieistotne - dają tylko pewne wskazówki w poruszaniu się. W bazie Powinności jest też handlarz. Ogólnie po Barze trzeba trochę pochodzić. Mod jest świetny - inny. Przy wejściu do baru spotykamy Łowcę - dostajemy od niego zadanie na odnalezienie jego karabinu w jednym z domów w Dziczy. Rozmawiamy z Barmanem - dajemy walizkę z dokumentami z posterunku Wojskowych. Daje nam zadanie na wyprawę do podziemnego labu w Dolinie Mroku. Mówimy z nim o dokumentach z hangaru - bierze je od nas i obiecuje pomówić o nich z informatorem. Rozmawiamy z informatorem. Ten za drobne sumy mówi nam o grupie Striełoka, i o Jeziorze Jantar. Teraz ruszamy do Doliny Mroku, ale najpierw po "gnata" Łowcy ;). Z tym gnatem to się jednak wstrzymałem. Na Rostoku jest ranny i 3 trupy z PDA - dialogu na razie brak z żyjącym - może po coś tam jest ;). Później tam zajrzę. FAQ (Frequently Asked Questions), czyli częste pytania do moda, nieco skromny, ale starczy ;). P:Dokąd zanieść aktówkę w pierwszym zadaniu Żaby? O:Wychodzisz z wsi na drogę, przechodzisz ją i do oporu do skały. Dalej na prawo i takm, zanim dojdziesz do Niwy. p:Gdzie szukać artefakt w drugim zadaniu Żaby? O:Wychodzisz ze wsi na drogę. Skręcasz na lewo i idziesz do mostu. Tam na górze mała wieża, on wewnątrz jej. P:Gdzie szukać schowek Striełoka? O:Otworzyć zadania w PDA i obejrzeć informację o tym zadaniu. Wszystko od razu stanie się zrozumiałe. P:Gdzie szukać akta na NII Miedpribor dla Żaby? O:W budynku, jak i w oryginale na trzecim piętrze w centrum pokoju na bufecie. P:Znalazłem czerwone akta na NII Miedpribor, gdzie szukać dalej? O:Pierwsze dwie części leżą na lokacji NII Miedpribor: 1 - na pierwszym piętrze w głównym kompleksie, 2- w środkowym kompleksie na dachu. Następujące części trzeba szukać według wskazówek z tych dokumentów. P:Gdzie szukać artefakt z polecenia Żaby na Wysypisku w hangarze? O:Jak wchodzisz do hangaru, z prawej strony i z lewej strony są jamy. Skaczesz w skrajną prawą - tam będzie korytarz. Jak tylko wyjdziecie w pomieszczenie, gdzie z lewej strony z dołu ścielą się rury - na nich leży. P:Znalazłem akta w hangarze na Wysypisku u trupa wojennego, co robić z nimi? O:Pomówicie o nich z Żabą, on powie że robić dalej. P:Gdzie szukać bazę Powinności? O:Na lokacji Bar w budynku z napisem "WARZYWA". Znaleźć można takim sposobem: jak będziemy wychodzić z Wysypiska w Bar - idziemy prosto po drodze. Jak obok będzie wieża ciśnień - z lewej strony od niej i jest ten budynek. P:Gdzie szukać akta w x18? O:W samym dole laboratorium. Tam was czeka burer. P:Tymczasem przechodząc x18, znalazłem drzwi z kodem, gdzie szukać hasło od nich? O:One potrzebne dalej w fabule, będziemy szukać kod, w laboratorium nie trzeba. p:Gdzie szukać pijawki Strongława z polecenia Barmana? O:Przy wejściu do fabryki Rostok trzeba iść po prawej stronie, następnie pierwszy obrót na prawo. Tam będzie sterta wszelkich gratów. Do zawału nie idziemy - skręcamy na lewo. Wchodzimy do wnętrza pomieszczenia, znów na lewo - tam będą schody w dół, schodzimy. Postępujemy za znakiem Powinnościowca. Leczymy rannego, podążamy za znakami trzech zabitych. Tam spotykamy Strongława. P:Gdzie szukać strzelbę Myśliwego z Baru? O:Po drodze z Baru na Ciche Pagórki trzeba skręcić na prawo. Tam będą dwa ("wchodiabielnych"?) w domu. W jednym z nich karabin. P:Według wskazówki z dokumentu 3 ja muszę dostać czwarty z budynku na Cichych Pagórkach, lecz tam nic nie ma, gdzie je znaleźć? O:Trzeba pomówić z liderem ugrupowania "Grzech" i spełnić jego zadanie, po tym on otworzy nam pokój z dokumentami. O:Można zabić lidera ugrupowania Grzech i drzwi otworzy się. P:Na Radarze wciąż zabija psi-promieniowaniem, że robić? O:Trzeba wyłączyć psi - instalację Dzięcioł-1 z polecenia Barmana. p:Jak otworzyć drzwi w x-10? O:Na piętrze, którym pojawiamy się jest fleszka naukowego, na niej kod. P:Na Radarze akta wpadły pod ziemię, jak je dostać? O:Trzeba przejść na lokację. P:U mnie lider Wolnościowców Chrom zaciął się w jednym miejscu i nie chce rozmawiać. Co robić? O:Taki bug być może, jeżeli dostać się na lokację Ciche Pagórki, jak pójść z Jantaru na Jasny Promień. Cofnijcie się w zapisie do Cichych Pagórków P:Gdzie znaleźć Dziennikarza? O:Następnie, jak znajdziecie wszystkie 7 części dokumentów, Dziennikarz przyśle wam wiadomość o tym, że czeka na terytorium na Jasnym Promieniu. Szukać go trzeba w domach na pagórkach,koło miasteczka. P:Przy próbie przebicia się do przejścia na Generatory zabija psi-promieniowanie, że robić? O:Trzeba znaleźć maszynę. Nieopodal powinna była stać Niwa, lub wziąć w Prypeci uaz lub kamaz. Przypis: psi-promieniowanie może być nie u wszystkich. P:Gdzie znaleźć istotę Świadomości w wojennym laboratorium? O:Wewnątrz są dwa szyby kopalniane. W jednym schodzicie na sam dół, włazicie w drugi i leziecie na sam wierzch. Dalej wszystkie będzie zrozumiałe. ŹRÓDŁO: http://ap-pro.ru/forum/35-8912-1 "Oblivion Lost Remake" - poradnik przejścia cz.2. Spoiler No i jesteśmy w Ciemnej Dolinie - niesamowita. Przychodzi sms - spotkać się z miejscowym wataszką - idziemy. Ten zleca nam przyprowadzenie grupy stalkerów do obozu - w zamian da nam kod do wejścia do X-16 . Sprowadzamy zbłąkanych do bazy i dostajemy kod - 4578. W labie drzwi kodowe i nowe gadziny - kilka poziomów - zupełnie nowa lokacja i naprawdę fajna. Jest przerobiona nie do poznania - sporo się nadreptałem aby się połapać. Napotykamy kolejne drzwi kodowe, drugi poziom - w jego pod-poziomie - nie mamy do nich cyfr - wrócimy tu jeszcze w dalszej części moda. Na samym dole, spotykamy burera - ubijamy gada. Dokumenty są właśnie na tym ostatnim poziomie w pokoiku z oszkloną szafą - do pomieszczenia wchodzimy po schodkach. Przy ciałach w labie znajdujemy dobrego AK z lunetą, magazynkiem 45 naboi i kalibrze 7,62. Fajna zabawka ;D Po wyjściu z laboratorium atakują nas najemnicy - zabijamy wrogów. Po wejściu na lokacji Bar dostajemy sms od stalkera który jest w szkole. Rozmawiamy z nim - to przedstawiciel Czystego Nieba - proponuje nam odwiedzenie grupy na Agropromie i przystąpienia do nich - zastanowimy się. Rozmawiamy z Barmanem o dokumentach - teraz nasze kroki skierujemy na Jantar by pomówić z naukowcem. Najpierw bierzemy zadanie na pijawkę w Dziczy. Idziemy w stronę przejścia na Ciche Pagórki (Magazyny Wojskowe) i przed przejściem odbijamy w prawo - idziemy do końca drogi - tam jest kompleks budynków - baza. Na terenie są dwa baraki mieszkalne, w jednym z nich znajdujemy karabin Hantera na posadzce. Przypadkiem znalazłem przejście na Dzicz którego nie ma na mapie - jest w tunelu drogowym. Przy wejściu na lokację dostajemy sygnał S.O.S. - idziemy na pomoc. Po drodze wpadamy na pijawkę ze zlecenia Barmana - walimy gada. Gościa od S.O.S. znajdziemy w podziemiach. Dajemy mu apteczkę i ruszamy obszukać trupy. Podziemia są dość rozległe - nie znamy takiego Rostoka. W sali z ciałami znajdziemy dobrą rzecz - wykrywacz anomalii. Wracamy do Baru. Rozliczamy karabin u Hantera i pijawkę. Ruszamy nad Jantar. Za zadanie na pijawkę dostajemy na własność dom. Jest on koło bazy Powinności. Jest w nim sejf w którym możemy chować towar. Rozmawiamy z naukowcem i dostajemy namiar na dwa prototypy - jeden jest w labie pod Ciemną Doliną i kod do drzwi które już widzieliśmy to 4678, kolejny jest w Martwym Mieście - o nim mamy pomówić z przywódcą Wolności. Doktor odsyła nas do przedstawiciela Czystego Nieba do pokoju obok. Ten zleca nam wyprawę samochodem - dostarczyć kontener. Ruszamy. Po powrocie z rajdu idziemy do labu po 1 prototyp. W labie śmigamy na drugi poziom i tam do pomieszczenia z drzwiami kodowymi - zabieramy prototyp. Idąc przez Bar zachodzimy do dowódcy Powinności Woronina. Ten ma dla nas zadanie - odnaleźć dokumenty w podziemiach Rostoka. Przy drodze w Barze, w jednym z domów siedzi trzech mistrzów, z jednym z nich rozmawiamy o Striełoku - i jego pobycie na Agropromie. Ruszamy na Dzicz. Tam po odnalezieniu dokumentów atakuje nas czterech najemników - zabijamy drani i wracamy do zleceniodawcy. W dokumentach jest mowa o Monolicie. Po rozliczeniu zadania na papiery, Woronin ma dla nas jeszcze jedno zadanie - załatwić kontrolera w wiosce na Magazynach Wojskowych. Po wejściu na lokację MW dostajemy sms od Naukowca - szuka chętnych by wykończyć zombi na Jantarze. Odnajdujemy mutanta i kasujemy gada. Ruszamy z powrotem. Rozliczamy się z Woronem. Przy okazji możemy załatwić jeszcze jedną sprawę. Po wejściu na lokację Ciche Pagórki (Magazyny Wojskowe) dostajemy sms od przywódcy Grzechu. Obiecuje nam dać kolejną część dokumentów w zamian za wypełnienie misji. Mamy podsłuchać i zlikwidować stalkerów w chutorze obok bazy. Robimy to - ja żadnego dialogu nie słyszałem, ale po likwidacji celów dostałem dokumenty - drzwi na piętrze gdzie stacjonuje Grzech się otwierają. Tam jest wzmianka, że kolejna część papierów jest w głównym kompleksie naukowym na Jantarze. UWAGA: Mnie nie udało się dostać do Martwego Miasta w żaden sposób - przez wylot który pokazałem wyżej - nie mam 2 części psi - blokera. W związku z tym postanowiłem grać "na wariata" ;D. Wracamy nad Jantar. Wiedząc od Naukowca, że maszyna wywołująca emisje nad jeziorem jest pod centralnym kompleksem - idziemy tam. Potrzebne są nam apteczki i bandaże - psi pole daje w kość - da się przedostać do podziemi bez oszustwa (cziterki). Wchodzimy szybko na pierwsze piętro budynku i szybko do szybu windy, po drabinie na dół - tu już psi promieniowania nie ma. Dostajemy sms, że jesteśmy blisko maszyny. Po drodze wykańczamy zombiaka i odnajdujemy mózg w szklanej kopule. Na jego korpusie jest dźwignia - przełączamy ją. Dostajemy sms - że stalker czeka na nas na Bagnach i o spotkaniu z Barmanem - powie nam o centrum zony. Po wyjściu na powierzchnię, zabieramy dokument nr 5 z biurka na piętrze i rozmawiamy z Czysto-niebowcem w bunkrze naukowców. Z dokumentu wynika, że kolejna część jest na Radarze. UWAGA: Przejścia niewidoczne na PDA niezbędne do dalszej drogi w fabule - motając się z modem wpadłem na nie ;D. Na Bagnach szukamy nadawcę wiadomości - to Bagienny Doktor - uświadamia nas , że my to Striełok. Prawda przytłacza. U Barmana rozmawiamy o dokumentach wcześniej zostawionych - tych od wojskowych z hangaru na Wysypisku - zawierają lokalizację anomalii. Druga rozmowa to o centrum Zony. Mamy dotrzeć do Radaru i tam do laboratorium. Dojedziemy tam autkiem ;D. Na miejscu dostajemy sms od Żaby - spotkanie w jego bunkrze na Magazynach. "Oblivion Lost Remake" - poradnik przejścia cz.3. Spoiler Odnajdujemy bunkier Żaby na wzgórzu. W rozmowie ostrzega nas przed niebezpieczeństwami na Radarze. Na Radarze witają nas Najemnicy, Monolit i Wojskowi. Drogi do laboratorium broni BTR. Laboratorium jest bardzo zmienione w porównaniu z tym co znamy z podstawowego"SoC". W jednym z pomieszczeń natknąłem się na fleszkę - na niej kod 7538. Odnajdujemy drzwi na zamek - pojawia nam się zadanie znajdź kod - my już mamy. Po wbiciu cyfr zadanie się zalicza. Wchodzimy do pomieszczenia i wyłączamy anteny. W drodze do wyjścia przeszkadzają nam Monolitowcy i Najemnicy. Na samym dole labu znalazłem jeszcze jedne drzwi na zamek kodowy - na razie dla nas zamknięte. Idziemy do anten. Tam przeszukujemy baraki personelu. W jednym z nich odnajdujemy 6 część dokumentów. Leżą na posadzce nieopodal masek przeciwgazowych. Z ich treści wynika, że czeka nas wyprawa do Prypeci do szkoły - tam są papiery. Ruszamy. Chimera jest śliczna w tym modzie ;D. Odnajdujemy szkołę - Prypeć różni się nico od znanej nam. Odnajdujemy budynek szkoły i tam na piętrze jest pomieszczenie zastawione szafami - odwalamy je, a w nim jest 7 część dokumentów o Zonie. Dostajemy sms od Dziennikarza - mamy spotkać się z nim w Martwym Mieście - będzie na nas czekał w jednym z domków na obrzeżach miasta. Tam rozliczamy zadanie. W sarkofagu nie ma nic wartego uwagi oprócz samej lokacji - jest inna niż znamy. Zalicza nam się zadanie i po wykończeniu kilku upierdliwców wychodzimy. Na placu uważamy na mutanty i snajperów z gaussami. Dostajemy sms - dostać się do labu na Generatorach. Przed wejściem na lokację jest psi-promieniowanie - sprint do wejścia plus apteczki załatwia sprawę. Na miejscu idziemy do znanego już nam kompleksu - tam jest przejście do podziemi. W labie dostajemy wiadomość - wyłączyć Świadomość. Na przeciw schodów po których schodzimy jest kantorek - w nim na półce zaawansowany detektor anomalii. Idziemy szybem windy w dół a później z samego dołu drugiego szybu do góry - wchodzimy do przedostatniego piętra. Tam w pokoju siedzi przezroczysty facecik - zabijamy go i dostajemy wiadomość by pomówić z istotą widoczną na naszej mapie. Rozmawiamy - ja się zbuntowałem i po dialogu zabiłem drania. Dostajemy sms - wydostać się z laboratorium. Po wyjściu na powierzchnię czeka na nas ekipa ratunkowa - rozmawiamy z naukowcem i oglądamy film końcowy. I to już wszystko... KONIEC Poradnik by cichy 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.