Skocz do zawartości

Oblivion Lost Remake - poradnik


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

Solucja dotyczy rosyjskiej wersji językowej moda,
stąd mogą wystąpić różnice z nazwami wybranymi przez tłumaczy w spolszczeniu.

 

Poradnik archiwalny, aktualna wersja z odświeżonymi screenami:

Spoiler

 

"Oblivion Lost Remake" - poradnik przejścia cz.1.

 

Spoiler


 Mod wygląda niesamowicie i ma ten swój klimat. Na zrzutach ekranu widać co mam na myśli  :).
http://thumbnails107.imagebam.com/26438/a3671e264378843.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26438/d8cc41264378899.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26438/02a77d264378947.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26438/7d170f264379031.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26438/4a4dd7264379090.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26438/9e907f264379171.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26438/5098de264379236.jpg
   Pierwsze zadanie to odniesienie kontenera na wskazane miejsce i wzięci drugiego - po drodze możemy dziabnąć trzech wojaków - ale ostrożnie i po cichu  ;)
http://thumbnails105.imagebam.com/26439/486b8c264381334.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26439/a8b23d264381432.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26439/0b0335264381463.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26439/ce965b264381488.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26439/2f2813264381520.jpg
   Po drodze znalazłem na dzień dobry dwa jednakowe i jeden inny art.
http://thumbnails103.imagebam.com/26439/0cf94c264381713.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26439/220acb264381786.jpg
   Od Żaby dostajemy kolejne zadanie - odnaleźć artefakt. Jest on na wierzy strażniczej na nasypie. Po powrocie dostajemy broń i kolejne zlecenie - spotkać się z Diggerem. Ruszamy. Kolunio jest pod mostkiem koło ATP.
http://thumbnails104.imagebam.com/26439/87c5bb264382193.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26439/32cea6264382237.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26439/729a5f264382300.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26439/b0167d264382389.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26439/c92e51264382427.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26439/61b204264382471.jpg
   Z Digerrem zabijamy mięsacza i wracamy do handlarza. Dostajemy nagrodę i idziemy do ATP ratować żołnierza który ocalał z patrolu.
http://thumbnails103.imagebam.com/26447/5857b8264464903.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26447/43b03c264464928.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26447/851604264464964.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26447/896c31264464977.jpg
   Na miejscu leczymy rannego. Dostajemy sygnał by ubić kontrolera - jest na samej górze w budynku. Następnie eskortujemy uratowanego dz czasu aż dostaniemy sms od Żaby. Kolejne zadanie to dostarczyć amunicję i wrócić z artefaktem. Ruszamy.
http://thumbnails103.imagebam.com/26447/f77369264465148.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26447/e24a8c264465256.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26447/dbcbd6264465274.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26447/a1843b264465367.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26447/137041264465415.jpg
   Rzeczonego Stalkera zgodnie z tym co mówi Żaba znajdujemy w dolinie za mostem w domku. Dokonujemy wymiany i wracamy do handlarza. Po drodze możemy naciąć się na atak pijawek - wygląda to niesamowicie.
http://thumbnails105.imagebam.com/26536/b869be265356142.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26536/df34ba265356206.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26536/9f0fae265356252.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26536/28e373265356328.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26536/5e7464265356387.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26536/cda929265356436.jpg
   Nasze kolejne zadanie to udanie się do kompleksu Med-Przyrządów czyli po staremu Agroprom. Mamy odnaleźć tam wszystkie dokumenty i dostarczyć Żabie. Droga prowadzi przez Wysypisko. Ruszamy.
http://thumbnails108.imagebam.com/26536/165370265356827.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26536/756eb6265356865.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26536/0f89d0265356919.jpg
   Agroprom wygląda świetnie. Po wejściu na jego teren dostajemy sms od Żaby - na terenie są wojskowi. I kolejny - S.O.S - od stalkera. Dajemy mu apteczkę i wykańczamy mutanty. Po tym rozmawiamy z uratowanym - daje nam namiar na schowek Striełoka - jest on gdzie indziej niż w podstawce - info mamy w naszym PDA. Spotkałem też ciekawą anomalię - z Half Life'a.
http://thumbnails108.imagebam.com/26543/6c9122265420305.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26543/6f3a55265420367.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26543/e6c5d2265420432.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26543/0c1f5b265420472.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26543/8ad8cc265420513.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26543/bfae39265420568.jpg
   Odnajdujemy schowek ze zdjęcia - jest za rurami. W nim informację na fleszce - odnaleźć siedem części informacji o Zonie. Kolejny nowy artefakt znalazłem. Dokumenty w budynku wojskowych część 3 jest na piętrze na stole - teraz budynki w środku wyglądają inaczej niż znamy z podstawki. W papierach, na końcu jest informacja by szukać w hangarze na wysypisku za rurami.
http://thumbnails101.imagebam.com/26543/1edd2c265421455.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26543/edc15d265421722.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26543/5e808e265421768.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26543/b457e2265421795.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26543/31171a265421845.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26543/64a329265422029.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26543/11c9ed265422098.jpg
   Kolejne dokumenty znalazłem jak w napisano w FAQ na dachu. Również tam jest namiar na hangar na wysypisku, w kolektorze.
http://thumbnails105.imagebam.com/26544/cdf2be265431554.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26544/eb34a6265431595.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26544/ff7647265431632.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26544/2c4695265431675.jpg  
   Dokumenty dla Żaby (Ropuchy) znalazłem na szafce na trzecim piętrze budynku wojskowych. Trzeba uważać na zombi i poltergeista które pojawiają się po odnalezieniu walizki.
http://thumbnails105.imagebam.com/26544/99ebda265435663.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26544/981830265435704.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26544/68569a265435747.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26544/bd4e69265435782.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26544/122184265435844.jpg
   Po wejściu na Wysypisku dostajemy sms od Żaby - mamy w hangarze znaleźć artefakt. Jak wejdziemy do ostatniego pomieszczenia, klatką schodową w dół i dalej są rury obok chodnika którym się przemieszczamy - za barierką na końcu leży art. Dokumenty nr 2 są w ogromnej rurze kanalizacyjnej za ostatnim budynkiem hangaru. Odsyłają nas do Cichych Pagórków. Koło żołnierza, nad wejściem (trzeba wejść po schodach na kratki wemma i dalej do budki z trupem) do hali w zielonym pomieszczeniu, są tajne dokumenty - w nich jest informacja by pomówić o nich z handlarzem. Ruszamy.
http://thumbnails102.imagebam.com/26552/a2b9e9265513107.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26552/37dc75265513124.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26552/a5de93265513148.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26552/51a468265513184.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26552/c92115265513228.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26552/527789265513253.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26552/cc68b6265513287.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26552/45049a265513315.jpg
   Rozliczamy zadania na dokumenty i artefakt. Mamy zadanie nocną porą ukraść dokumenty z posterunku na Kordonie. O tajnych papierach znalezionych na Wysypisku mamy rozpytać się w Barze. Kradniemy w miarę bez ofiar kolejną teczkę i wracamy do Żaby. Ten odsyła nas z nimi do Baru  - Barman nas nakieruje i z tą sprawą - sporo musimy się tam dowiedzieć. Idziemy.
http://thumbnails105.imagebam.com/26560/d0cd26265591193.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26560/44e896265591221.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26560/52574e265591302.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26560/9813f2265591343.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26560/36aa9b265591395.jpg
   Takiego Baru jeszcze nie znacie  ;D. Kilka postaci jest nieistotne  -dają tylko pewne wskazówki w poruszaniu się. W bazie Powinności jest też handlarz. Ogólnie po Barze trzeba trochę pochodzić. Mod jest świetny  ;) - inny.
http://thumbnails103.imagebam.com/26560/10d596265591937.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26560/566266265592071.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26560/31dabf265592136.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26560/57ff4d265592202.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26560/24c820265592298.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26560/9f553c265592354.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26560/d3a4eb265592449.jpg
   Przy wejściu do baru spotykamy Łowcę - dostajemy od niego zadanie na odnalezienie jego karabinu w jednym z domów w Dziczy. Rozmawiamy z Barmanem - dajemy walizkę z dokumentami z posterunku Wojskowych. Daje nam zadanie na wyprawę do podziemnego labu w Dolinie Mroku. Mówimy z nim o dokumentach z hangaru - bierze je od nas i obiecuje pomówić o nich z informatorem.
http://thumbnails107.imagebam.com/26578/c50ba4265775362.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26578/848af9265775393.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26578/9e18e8265775436.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26578/3fafd5265775603.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26578/79663f265775759.jpg  
   Rozmawiamy z informatorem. Ten za drobne sumy mówi nam o grupie Striełoka, i o Jeziorze Jantar. Teraz ruszamy do Doliny Mroku, ale najpierw po "gnata" Łowcy  ;). Z tym gnatem to się jednak wstrzymałem. Na Rostoku jest ranny i 3 trupy z PDA - dialogu na razie brak z  żyjącym - może po coś tam jest  ;). Później tam zajrzę.
http://thumbnails103.imagebam.com/26578/bec789265776660.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26578/2b35e3265776671.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26578/bc0cc4265776685.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26578/0fb5f9265776727.jpg

FAQ (Frequently Asked Questions), czyli częste pytania do moda, nieco skromny, ale starczy  ;).
 

P:Dokąd zanieść aktówkę w pierwszym zadaniu Żaby?
O:Wychodzisz z wsi na drogę, przechodzisz ją i do oporu do skały. Dalej na prawo i takm, zanim dojdziesz do Niwy.

p:Gdzie szukać artefakt w drugim zadaniu Żaby?
O:Wychodzisz ze wsi na drogę. Skręcasz na lewo i idziesz do mostu. Tam na górze mała wieża, on wewnątrz jej.

P:Gdzie szukać schowek Striełoka?
O:Otworzyć zadania w PDA i obejrzeć informację o tym zadaniu. Wszystko od razu stanie się zrozumiałe.

P:Gdzie szukać akta na NII Miedpribor dla Żaby?
O:W budynku, jak i w oryginale na trzecim piętrze w centrum pokoju na bufecie.

P:Znalazłem  czerwone akta na NII Miedpribor, gdzie szukać dalej?
O:Pierwsze dwie części leżą na lokacji NII Miedpribor: 1 -  na pierwszym piętrze w głównym kompleksie, 2-  w środkowym kompleksie na dachu. Następujące części trzeba szukać według wskazówek z tych dokumentów.

P:Gdzie szukać artefakt z polecenia Żaby na Wysypisku w hangarze?
O:Jak wchodzisz do hangaru, z prawej strony i z lewej strony są jamy. Skaczesz w skrajną prawą - tam będzie korytarz. Jak tylko wyjdziecie w pomieszczenie, gdzie z lewej strony z dołu ścielą się rury - na nich leży.

P:Znalazłem  akta w hangarze na Wysypisku u trupa wojennego, co robić z nimi?
O:Pomówicie o nich z Żabą, on powie że robić dalej.

P:Gdzie szukać bazę Powinności?
O:Na lokacji Bar w budynku z napisem "WARZYWA". Znaleźć można takim sposobem: jak będziemy wychodzić z Wysypiska w Bar - idziemy prosto po drodze. Jak obok będzie wieża ciśnień - z lewej strony od niej i jest ten budynek.

P:Gdzie szukać akta w x18?
O:W samym dole laboratorium. Tam was czeka burer.

P:Tymczasem przechodząc x18, znalazłem drzwi z kodem, gdzie szukać hasło od nich?
O:One potrzebne dalej w fabule, będziemy szukać kod, w laboratorium nie trzeba.

p:Gdzie szukać pijawki Strongława z polecenia Barmana?
O:Przy wejściu do fabryki Rostok trzeba iść po prawej stronie, następnie pierwszy obrót na prawo. Tam będzie sterta wszelkich gratów. Do zawału nie idziemy - skręcamy na lewo. Wchodzimy do wnętrza pomieszczenia, znów na lewo - tam będą schody w dół, schodzimy. Postępujemy za znakiem Powinnościowca. Leczymy rannego, podążamy za znakami trzech zabitych. Tam spotykamy Strongława.

P:Gdzie szukać strzelbę Myśliwego z Baru?
O:Po drodze z Baru na Ciche Pagórki trzeba skręcić na prawo. Tam będą dwa ("wchodiabielnych"?) w domu. W jednym z nich karabin.

P:Według wskazówki z dokumentu 3 ja muszę dostać czwarty z budynku na Cichych Pagórkach, lecz tam nic nie ma, gdzie je znaleźć?
O:Trzeba pomówić z liderem ugrupowania "Grzech" i spełnić jego zadanie, po tym on otworzy nam pokój z dokumentami.
O:Można zabić lidera ugrupowania Grzech i drzwi otworzy się.

P:Na Radarze wciąż zabija psi-promieniowaniem, że robić?
O:Trzeba wyłączyć psi - instalację Dzięcioł-1 z polecenia Barmana.

p:Jak otworzyć drzwi w x-10?
O:Na piętrze, którym pojawiamy się jest fleszka naukowego, na niej kod.

P:Na Radarze akta wpadły pod ziemię, jak je dostać?
O:Trzeba przejść na lokację.

P:U mnie lider Wolnościowców Chrom zaciął się w jednym miejscu i nie chce rozmawiać. Co robić?
O:Taki bug być może, jeżeli dostać się na lokację Ciche Pagórki, jak pójść z Jantaru na Jasny Promień. Cofnijcie się w zapisie do Cichych Pagórków

P:Gdzie znaleźć Dziennikarza?
O:Następnie, jak znajdziecie wszystkie 7 części dokumentów, Dziennikarz przyśle wam wiadomość o tym, że czeka na terytorium na Jasnym Promieniu. Szukać go  trzeba w domach na pagórkach,koło miasteczka.

P:Przy próbie przebicia się do przejścia na Generatory zabija psi-promieniowanie, że robić?
O:Trzeba znaleźć maszynę. Nieopodal powinna była stać Niwa, lub wziąć w Prypeci uaz lub kamaz.
Przypis: psi-promieniowanie może być nie u wszystkich.

P:Gdzie znaleźć istotę Świadomości w wojennym laboratorium?
O:Wewnątrz są dwa szyby kopalniane. W jednym schodzicie na sam  dół, włazicie w drugi i leziecie na sam wierzch. Dalej wszystkie będzie zrozumiałe.

ŹRÓDŁO: http://ap-pro.ru/forum/35-8912-1

 

"Oblivion Lost Remake" - poradnik przejścia cz.2.

 

Spoiler

 No i jesteśmy w Ciemnej Dolinie - niesamowita. Przychodzi sms  - spotkać się z miejscowym wataszką - idziemy. Ten zleca nam przyprowadzenie grupy stalkerów do obozu - w zamian da nam kod do wejścia do X-16 . Sprowadzamy zbłąkanych do  bazy i dostajemy kod - 4578 .
http://thumbnails103.imagebam.com/26594/0906c9265936556.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26594/da7530265936631.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26594/aaa15b265936822.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26594/4637ea265936896.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26594/30ea5d265936982.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26594/e81280265937019.jpg
   W labie drzwi kodowe i nowe gadziny - kilka poziomów - zupełnie nowa lokacja i naprawdę fajna. Jest przerobiona nie do poznania - sporo się nadreptałem aby się połapać. Napotykamy kolejne drzwi kodowe, drugi poziom - w jego pod-poziomie - nie mamy do nich cyfr - wrócimy tu jeszcze w dalszej części moda. Na samym dole, spotykamy burera - ubijamy gada. Dokumenty są właśnie na tym ostatnim poziomie w pokoiku z oszkloną szafą - do pomieszczenia wchodzimy po schodkach. Przy ciałach w labie znajdujemy dobrego AK z lunetą, magazynkiem 45 naboi i kalibrze 7,62. Fajna zabawka  ;D
http://thumbnails107.imagebam.com/26594/d55e4f265937599.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26594/60c72a265937632.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26594/4c93bd265937672.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26602/78013b266018095.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26602/84200b266018123.jpg
   Po wyjściu z laboratorium atakują nas najemnicy - zabijamy wrogów. Po wejściu na lokacji Bar dostajemy sms od stalkera który jest w szkole. Rozmawiamy z nim - to przedstawiciel Czystego Nieba - proponuje nam odwiedzenie grupy na Agropromie i przystąpienia do nich - zastanowimy się. Rozmawiamy z Barmanem o dokumentach - teraz nasze kroki skierujemy na Jantar by pomówić z naukowcem. Najpierw bierzemy zadanie na pijawkę w Dziczy.
http://thumbnails106.imagebam.com/26603/bc4282266025161.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26603/75bec6266025204.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26603/cc3cb8266025257.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26603/8b895b266025288.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26603/39a46d266025305.jpg
   Idziemy w stronę przejścia na Ciche Pagórki (Magazyny Wojskowe) i przed przejściem odbijamy w prawo - idziemy do końca drogi - tam jest kompleks budynków - baza. Na terenie są dwa baraki mieszkalne, w jednym z nich znajdujemy karabin Hantera na posadzce. Przypadkiem znalazłem przejście na Dzicz którego nie ma na mapie - jest w tunelu drogowym.
http://thumbnails106.imagebam.com/26603/931922266025554.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26603/e41b2d266025585.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26603/0f70c6266025615.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26603/c21be9266025648.jpg
   Przy wejściu na lokację dostajemy sygnał S.O.S. - idziemy na pomoc. Po drodze wpadamy na pijawkę ze zlecenia Barmana - walimy gada.
http://thumbnails105.imagebam.com/26609/96af1c266088260.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26609/22fd2d266088467.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26609/b63820266088514.jpg
   Gościa od S.O.S. znajdziemy w podziemiach. Dajemy mu apteczkę i ruszamy obszukać trupy. Podziemia są dość rozległe - nie znamy takiego Rostoka. W sali z ciałami znajdziemy dobrą rzecz - wykrywacz anomalii. Wracamy do Baru. Rozliczamy karabin u Hantera i pijawkę. Ruszamy nad Jantar.
http://thumbnails104.imagebam.com/26609/f231b2266089071.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26609/c0899d266089137.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26609/eff32c266089200.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26609/391623266089300.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26609/f0519a266089399.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26609/1a0b94266089432.jpg
   Za zadanie na pijawkę dostajemy na własność dom. Jest on koło bazy Powinności. Jest w nim sejf w którym możemy chować towar.
http://thumbnails106.imagebam.com/26638/f77505266372026.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26638/475501266372090.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26638/391751266372127.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26638/216797266372177.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26638/a49b3b266372267.jpg

UWAGA: Przejście do Jantaru jest tu - innymi drogami wywala do pulpitu z takim logiem:

 
[error]Expression    : BI_NONE!=f_bones.back()
[error]Function      : P_build_Shell
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\PhysicsShell.cpp
[error]Line          : 131
[error]Description   : wrong fixed bone
Przejście nie jest wyświetlane na mini-mapie:
http://thumbnails105.imagebam.com/26623/6c0e05266220466.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26623/1d69b2266220655.jpg
   Rozmawiamy z naukowcem i dostajemy namiar na dwa prototypy - jeden jest w labie pod Ciemną Doliną i kod do drzwi które już widzieliśmy to 4678, kolejny jest w Martwym Mieście - o nim mamy pomówić z przywódcą Wolności. Doktor odsyła nas do przedstawiciela Czystego Nieba do pokoju obok.  Ten zleca nam wyprawę samochodem - dostarczyć kontener. Ruszamy. Po powrocie z rajdu idziemy do labu po 1 prototyp.
http://thumbnails107.imagebam.com/26623/cfaedc266222582.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26623/20144b266222757.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26623/37c2ea266222886.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26623/0fa5d4266223076.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26623/eb255d266223236.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26623/e866f3266223258.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26623/66c5cf266223277.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26623/8ae9c3266223361.jpg
   W labie śmigamy na drugi poziom  i tam do pomieszczenia z drzwiami kodowymi - zabieramy prototyp.
http://thumbnails102.imagebam.com/26623/8c0613266223576.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26623/82fa6b266223601.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26623/b5614d266223625.jpg
   Idąc przez Bar zachodzimy do dowódcy Powinności Woronina. Ten ma dla nas zadanie - odnaleźć dokumenty w podziemiach Rostoka. Przy drodze w Barze, w jednym z domów siedzi trzech mistrzów, z jednym z nich rozmawiamy o Striełoku - i jego pobycie na Agropromie.  Ruszamy na Dzicz. Tam po odnalezieniu dokumentów atakuje nas czterech najemników - zabijamy drani i wracamy do zleceniodawcy. W dokumentach jest mowa o Monolicie.
http://thumbnails104.imagebam.com/26638/533dc9266372895.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26638/0a751a266372945.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26638/41104a266373023.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26638/40ed97266373090.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26638/ed4ee1266373127.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26638/d9500e266373214.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26638/47dc6a266373263.jpg
   Po rozliczeniu zadania na papiery, Woronin ma dla nas jeszcze jedno zadanie - załatwić kontrolera w wiosce na Magazynach Wojskowych. Po wejściu na lokację MW dostajemy sms od Naukowca - szuka chętnych by wykończyć zombi na Jantarze. Odnajdujemy mutanta i kasujemy gada. Ruszamy z powrotem. Rozliczamy się z Woronem.
http://thumbnails108.imagebam.com/26638/3e693f266373663.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26638/8cb703266373693.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26638/6426be266373765.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26638/0faf31266373836.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26638/d70ed8266373907.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26638/d112e6266373946.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26641/1ddb98266400881.jpg
  Przy okazji możemy załatwić jeszcze jedną sprawę. Po  wejściu na lokację Ciche Pagórki (Magazyny Wojskowe) dostajemy sms od przywódcy Grzechu. Obiecuje nam dać kolejną część dokumentów w zamian za wypełnienie misji. Mamy podsłuchać i zlikwidować stalkerów w chutorze obok bazy. Robimy to - ja żadnego dialogu nie słyszałem, ale po likwidacji celów dostałem dokumenty - drzwi na piętrze gdzie stacjonuje Grzech się otwierają. Tam jest wzmianka, że kolejna część papierów jest w głównym kompleksie naukowym na Jantarze.
http://thumbnails101.imagebam.com/26621/57c329266206369.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26621/2708ac266206489.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26621/18f22a266206525.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26621/18aabb266206557.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26621/ff1049266206605.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26621/db15cd266206661.jpg
UWAGA: Mnie nie udało się dostać do Martwego Miasta w żaden sposób - przez wylot który pokazałem wyżej - nie mam 2 części psi - blokera. W związku z tym postanowiłem grać "na wariata"  ;D.
   Wracamy nad Jantar. Wiedząc od Naukowca, że maszyna wywołująca emisje nad jeziorem jest pod centralnym kompleksem - idziemy tam. Potrzebne są nam apteczki i bandaże - psi pole daje w kość - da się przedostać do podziemi bez oszustwa (cziterki). Wchodzimy szybko na pierwsze piętro budynku i szybko do szybu windy, po drabinie na dół - tu już psi promieniowania nie ma. Dostajemy sms, że jesteśmy blisko maszyny. Po drodze wykańczamy zombiaka i odnajdujemy mózg w szklanej kopule. Na jego korpusie jest dźwignia - przełączamy ją. Dostajemy sms - że stalker czeka na nas na Bagnach i o spotkaniu z Barmanem - powie nam o centrum zony. Po wyjściu na powierzchnię, zabieramy dokument nr 5 z biurka na piętrze i rozmawiamy z Czysto-niebowcem w bunkrze naukowców. Z dokumentu wynika, że kolejna część jest na Radarze.
http://thumbnails101.imagebam.com/26641/050c13266401887.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26641/ff7a62266401927.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26641/7a1653266401974.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26641/6e98c5266402024.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26641/d18b41266402080.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26641/17a4bb266403150.jpg
UWAGA: Przejścia niewidoczne na PDA niezbędne do dalszej drogi w fabule - motając się z modem wpadłem na nie  ;D.
http://thumbnails103.imagebam.com/26642/985c59266412896.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26642/d3590c266413034.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26642/0d753c266413098.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26642/fa12c7266413185.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26642/1853ea266413267.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26642/aed19b266413354.jpg
   Na Bagnach szukamy nadawcę wiadomości - to Bagienny Doktor - uświadamia nas , że my to Striełok. Prawda przytłacza.
http://thumbnails105.imagebam.com/26642/da8815266413735.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26642/8e6e20266413793.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26642/cbaee2266413905.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26642/fcb9bb266414024.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26642/034589266414098.jpg
   U Barmana rozmawiamy o dokumentach wcześniej zostawionych - tych od wojskowych z hangaru na Wysypisku - zawierają lokalizację anomalii. Druga rozmowa to o centrum Zony. Mamy dotrzeć do Radaru i tam do laboratorium. Dojedziemy tam autkiem  ;D. Na miejscu dostajemy sms od Żaby - spotkanie w jego bunkrze na Magazynach.
http://thumbnails108.imagebam.com/26642/3901dc266414737.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26642/2184a1266414792.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26642/cb9acb266414845.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26642/0e0387266414906.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26642/245890266414941.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26642/df1402266414997.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26642/cc8a68266415080.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26642/a69ce7266415110.jpg

FATAL ERROR

 

  "Oblivion Lost Remake" - poradnik przejścia cz.3.

 

Spoiler

 Odnajdujemy bunkier Żaby na wzgórzu. W rozmowie ostrzega nas przed niebezpieczeństwami na Radarze.
http://thumbnails104.imagebam.com/26650/7dc224266497894.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26650/fc5f3e266497933.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26650/94b123266497962.jpg
   Na Radarze witają nas Najemnicy, Monolit i Wojskowi. Drogi do laboratorium broni BTR. Laboratorium jest bardzo zmienione w porównaniu z tym co znamy z podstawowego"SoC". W jednym z pomieszczeń natknąłem się na fleszkę - na niej kod 7538 . Odnajdujemy drzwi na zamek - pojawia nam się zadanie znajdź kod - my już mamy. Po wbiciu cyfr zadanie się zalicza. Wchodzimy do pomieszczenia i wyłączamy anteny. W drodze do wyjścia przeszkadzają nam Monolitowcy i Najemnicy. Na samym dole labu znalazłem jeszcze jedne drzwi na zamek kodowy - na razie dla nas zamknięte.
http://thumbnails107.imagebam.com/26650/c8212c266498554.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26650/ad8f97266498597.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26650/eea46e266498638.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26650/a4f2fb266498675.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26650/7a1f94266498712.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26650/923821266498750.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26650/f46376266498812.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26650/00750b266498859.jpg
   Idziemy do anten. Tam przeszukujemy baraki personelu. W jednym z nich odnajdujemy 6 część dokumentów. Leżą na posadzce nieopodal masek przeciwgazowych. Z ich treści wynika, że czeka nas wyprawa do Prypeci do szkoły - tam są papiery. Ruszamy.
http://thumbnails108.imagebam.com/26650/1ec834266499541.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26650/79d2f0266499616.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26650/5997a9266499653.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26650/2c0f3c266499695.jpg
   Chimera jest śliczna w tym modzie  ;D. Odnajdujemy szkołę - Prypeć różni się nico od znanej nam. Odnajdujemy budynek szkoły i tam na piętrze jest pomieszczenie zastawione szafami - odwalamy je, a w nim jest 7 część dokumentów o Zonie. Dostajemy sms od Dziennikarza - mamy spotkać się z nim w Martwym Mieście - będzie na nas czekał w jednym z domków na obrzeżach miasta. Tam rozliczamy zadanie.
http://thumbnails108.imagebam.com/26656/1495cf266557036.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26656/2477d0266557111.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26656/c21c26266557154.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26656/7885c1266557213.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26656/881581266557270.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26656/6dcf5b266557309.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26656/54f269266557343.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26656/26bcb0266557383.jpg
   W sarkofagu nie ma nic wartego uwagi oprócz samej lokacji - jest inna niż znamy. Zalicza nam się zadanie i po wykończeniu kilku upierdliwców wychodzimy. Na placu uważamy na mutanty i snajperów z gaussami.
http://thumbnails103.imagebam.com/26656/0c759a266557475.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26656/3fa55c266557497.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26656/121b66266557522.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26656/fe2f46266557624.jpg
   Dostajemy sms - dostać się do labu na Generatorach. Przed wejściem na lokację jest psi-promieniowanie - sprint do wejścia plus apteczki załatwia sprawę. Na miejscu idziemy do znanego już nam kompleksu - tam jest przejście do podziemi.
http://thumbnails103.imagebam.com/26656/2818f3266558176.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26656/2df890266558237.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26656/7d71e0266558313.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/26656/a61745266558351.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/26656/0f72df266558389.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26656/6523c2266558428.jpg
   W labie dostajemy wiadomość - wyłączyć Świadomość. Na przeciw schodów po których schodzimy jest kantorek - w nim na półce zaawansowany detektor anomalii. Idziemy szybem windy w dół a później z samego dołu drugiego szybu do góry - wchodzimy do przedostatniego piętra. Tam w pokoju siedzi przezroczysty facecik - zabijamy go i dostajemy wiadomość by pomówić z istotą widoczną na naszej mapie. Rozmawiamy - ja się zbuntowałem i po dialogu zabiłem drania. Dostajemy sms - wydostać się z laboratorium.
http://thumbnails105.imagebam.com/26656/2c4871266558993.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26656/afefe8266559025.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26656/9e795e266559062.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/26656/1cf538266559124.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/26656/6a11be266559160.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/26656/2017e2266559216.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/26656/fb4387266559269.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/26656/6d98fc266559333.jpg
   Po wyjściu na powierzchnię czeka na nas ekipa ratunkowa - rozmawiamy z naukowcem i oglądamy film końcowy. I to już wszystko...
http://thumbnails106.imagebam.com/26659/3cdd97266587687.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/26659/06e074266587740.jpg

    KONIEC

 

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Mój genialny pomysł i pozwolenie @cichego (Oby Żył Wiecznie :) ) zaowocowało małym suplementem do poradnika, dzięki któremu nie przegapicie zadania, w którym można pobawić się fajnym artefaktem i zyskać ciekawą pukawkę małym nakładem pracy.

Będąc w X-18 po wyłączeniu promieniowania psionicznego schodzicie na sam dół - tam spotykacie małego dziada w czarnym płaszczu, którego posyłacie do piachu. Następnie bierzecie dokumenty i zamiast wchodzić na górę, szukacie miejsca z dwóch pierwszych screenów. Schodzicie na dół po drabinie, gdzie czeka niejaki Staruch, którego denerwuje obecność stalkera-przybłędy. Obiecuje nagrodę za przepędzenie go, a do pomocy w tym zadaniu daje pewien pewien art o nazwie... Art :)

1.thumb.jpg.4c9d0f9e092c7d1891867f9a001659b5.jpg2.thumb.jpg.75e56a9f6708d47799e1181a46185c12.jpg

3.thumb.jpg.d23ab25459c8dc7be3a6d995fa5f6959.jpg

Dzięki niemu możecie przenosić i rzucać różnymi przedmiotami w ten sam sposób, w jaki robiło się to grawigunem w Half-Life'ie (i w Tajnych Ścieżkach też). Z nową zabawką udajecie się na górę - dobra okazja do pozwiedzania poziomu, bo zaprojektowany jest naprawdę świetnie.

4.thumb.jpg.8d55f3e25e332821f1a009c3543fd2d9.jpg

Denisa, bo tak nazywa się poszukiwany stalker, odnajdujecie za barykadą z pudeł, które usuniecie dzięki Artowi. Po krótkiej rozmowie powie jak trafił do labu i podziękuje za pomoc, obiecując prysnąć na powierzchnię tak szybko, jak tylko się da. U mnie stał na swoim miejscu dopóki nie opuściłem mapy, więc raczej nie ma obaw, że zginie.

5.thumb.jpg.6007d30ee14d42cc8857e159d10f3332.jpg

6.thumb.jpg.1f34b7ca1d742d794919046dbda81d0e.jpg

Z dobrą wiadomością wracacie do Starucha. Dostajecie całkiem niezłą broń strzelającą... śrubami :) Jeśli nie macie amunicji, a cierpicie na nadmiar gotówki, to 8 sztuk dostaniecie za 1000 rubli u Kolbata w Barze. Jeśli poskąpicie, to od czasu do czasu znajdziecie je w różnych miejscach Zony. Generalnie zadanie warte nagrody, a wykonać je jest na pewno łatwiej, niż zabrać pijawce lizaka. A propos pijawek - zacnie latają po nafaszerowaniu śrubami :D

a.thumb.jpg.29ef847ccd1db94cf473e5074202b536.jpg

 

PS: miałem problem ze wstawieniem screenów, więc wrzuciłem po prostu w linkach.

Edit: 28 V 2019 - wstawiłem screeny, bo jakimś cudem miałem je jeszcze na dysku zewnętrznym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

"Oblivion Lost Remake" - poradnik przejścia cz.1.

Spoiler

 Mod wygląda niesamowicie i ma ten swój klimat. Na zrzutach ekranu widać co mam na myśli  :).

001.jpg002.jpg003.jpg004.jpg005.jpg006.jpg007.jpg

 Pierwsze zadanie to odniesienie kontenera na wskazane miejsce i wzięci drugiego - po drodze możemy dziabnąć trzech wojaków - ale ostrożnie i po cichu

009.jpg010.jpg011.jpg012.jpg

 Po drodze znalazłem na dzień dobry dwa jednakowe i jeden inny art.

013.jpg014.jpg

Od Żaby dostajemy kolejne zadanie - odnaleźć artefakt. Jest on na wierzy strażniczej na nasypie. Po powrocie dostajemy broń i kolejne zlecenie - spotkać się z Diggerem. Ruszamy. Kolunio jest pod mostkiem koło ATP.

015.jpg016.jpg017.jpg018.jpg019.jpg020.jpg

Z Digerrem zabijamy mięsacza i wracamy do handlarza. Dostajemy nagrodę i idziemy do ATP ratować żołnierza który ocalał z patrolu.

021.jpg022.jpg023.jpg024.jpg

Na miejscu leczymy rannego. Dostajemy sygnał by ubić kontrolera - jest na samej górze w budynku. Następnie eskortujemy uratowanego dz czasu aż dostaniemy sms od Żaby. Kolejne zadanie to dostarczyć amunicję i wrócić z artefaktem. Ruszamy.

025.jpg026.jpg027.jpg028.jpg029.jpg

Rzeczonego Stalkera zgodnie z tym co mówi Żaba znajdujemy w dolinie za mostem w domku. Dokonujemy wymiany i wracamy do handlarza. Po drodze możemy naciąć się na atak pijawek - wygląda to niesamowicie.

031.jpg032.jpg033.jpg034.jpg

Nasze kolejne zadanie to udanie się do kompleksu Med-Przyrządów czyli po staremu Agroprom. Mamy odnaleźć tam wszystkie dokumenty i dostarczyć Żabie. Droga prowadzi przez Wysypisko. Ruszamy.

036.jpg

Agroprom wygląda świetnie. Po wejściu na jego teren dostajemy sms od Żaby - na terenie są wojskowi. I kolejny - S.O.S - od stalkera. Dajemy mu apteczkę i wykańczamy mutanty. Po tym rozmawiamy z uratowanym - daje nam namiar na schowek Striełoka - jest on gdzie indziej niż w podstawce - info mamy w naszym PDA. Spotkałem też ciekawą anomalię - z Half Life'a.

039.jpg040.jpg041.jpg042.jpg043.jpg044.jpg

Odnajdujemy schowek ze zdjęcia - jest za rurami. W nim informację na fleszce - odnaleźć siedem części informacji o Zonie. Kolejny nowy artefakt znalazłem. Dokumenty w budynku wojskowych część 3 jest na piętrze na stole - teraz budynki w środku wyglądają inaczej niż znamy z podstawki. W papierach, na końcu jest informacja by szukać w hangarze na wysypisku za rurami.

045.jpg046.jpg047.jpg048.jpg050.jpg051.jpg

Kolejne dokumenty znalazłem jak w napisano w FAQ na dachu. Również tam jest namiar na hangar na wysypisku, w kolektorze.

053.jpg054.jpg

Dokumenty dla Żaby (Ropuchy) znalazłem na szafce na trzecim piętrze budynku wojskowych. Trzeba uważać na zombi i poltergeista które pojawiają się po odnalezieniu walizki.

056.jpg057.jpg058.jpg059.jpg

Po wejściu na Wysypisku dostajemy sms od Żaby - mamy w hangarze znaleźć artefakt. Jak wejdziemy do ostatniego pomieszczenia, klatką schodową w dół i dalej są rury obok chodnika którym się przemieszczamy - za barierką na końcu leży art. Dokumenty nr 2 są w ogromnej rurze kanalizacyjnej za ostatnim budynkiem hangaru. Odsyłają nas do Cichych Pagórków. Koło żołnierza, nad wejściem (trzeba wejść po schodach na kratki wemma i dalej do budki z trupem) do hali w zielonym pomieszczeniu, są tajne dokumenty - w nich jest informacja by pomówić o nich z handlarzem. Ruszamy.

060.jpg061.jpg062.jpg064.jpg065.jpg066.jpg067.jpg

Rozliczamy zadania na dokumenty i artefakt. Mamy zadanie nocną porą ukraść dokumenty z posterunku na Kordonie. O tajnych papierach znalezionych na Wysypisku mamy rozpytać się w Barze. Kradniemy w miarę bez ofiar kolejną teczkę i wracamy do Żaby. Ten odsyła nas z nimi do Baru  - Barman nas nakieruje i z tą sprawą - sporo musimy się tam dowiedzieć. Idziemy.

069.jpg070.jpg071.jpg072.jpg

Takiego Baru jeszcze nie znacie  ;D. Kilka postaci jest nieistotne - dają tylko pewne wskazówki w poruszaniu się. W bazie Powinności jest też handlarz. Ogólnie po Barze trzeba trochę pochodzić. Mod jest świetny - inny.

073.jpg074.jpg075.jpg076.jpg077.jpg078.jpg

Przy wejściu do baru spotykamy Łowcę - dostajemy od niego zadanie na odnalezienie jego karabinu w jednym z domów w Dziczy. Rozmawiamy z Barmanem - dajemy walizkę z dokumentami z posterunku Wojskowych. Daje nam zadanie na wyprawę do podziemnego labu w Dolinie Mroku. Mówimy z nim o dokumentach z hangaru - bierze je od nas i obiecuje pomówić o nich z informatorem.

080.jpg082.jpg083.jpg084.jpg

Rozmawiamy z informatorem. Ten za drobne sumy mówi nam o grupie Striełoka, i o Jeziorze Jantar. Teraz ruszamy do Doliny Mroku, ale najpierw po "gnata" Łowcy  ;). Z tym gnatem to się jednak wstrzymałem. Na Rostoku jest ranny i 3 trupy z PDA - dialogu na razie brak z  żyjącym - może po coś tam jest  ;). Później tam zajrzę.

085.jpg086.jpg087.jpg088.jpg

 

FAQ (Frequently Asked Questions), czyli częste pytania do moda, nieco skromny, ale starczy  ;).

P:Dokąd zanieść aktówkę w pierwszym zadaniu Żaby?
O:Wychodzisz z wsi na drogę, przechodzisz ją i do oporu do skały. Dalej na prawo i takm, zanim dojdziesz do Niwy.

p:Gdzie szukać artefakt w drugim zadaniu Żaby?
O:Wychodzisz ze wsi na drogę. Skręcasz na lewo i idziesz do mostu. Tam na górze mała wieża, on wewnątrz jej.

P:Gdzie szukać schowek Striełoka?
O:Otworzyć zadania w PDA i obejrzeć informację o tym zadaniu. Wszystko od razu stanie się zrozumiałe.

P:Gdzie szukać akta na NII Miedpribor dla Żaby?
O:W budynku, jak i w oryginale na trzecim piętrze w centrum pokoju na bufecie.

P:Znalazłem  czerwone akta na NII Miedpribor, gdzie szukać dalej?
O:Pierwsze dwie części leżą na lokacji NII Miedpribor: 1 -  na pierwszym piętrze w głównym kompleksie, 2-  w środkowym kompleksie na dachu. Następujące części trzeba szukać według wskazówek z tych dokumentów.

P:Gdzie szukać artefakt z polecenia Żaby na Wysypisku w hangarze?
O:Jak wchodzisz do hangaru, z prawej strony i z lewej strony są jamy. Skaczesz w skrajną prawą - tam będzie korytarz. Jak tylko wyjdziecie w pomieszczenie, gdzie z lewej strony z dołu ścielą się rury - na nich leży.

P:Znalazłem  akta w hangarze na Wysypisku u trupa wojennego, co robić z nimi?
O:Pomówicie o nich z Żabą, on powie że robić dalej.

P:Gdzie szukać bazę Powinności?
O:Na lokacji Bar w budynku z napisem "WARZYWA". Znaleźć można takim sposobem: jak będziemy wychodzić z Wysypiska w Bar - idziemy prosto po drodze. Jak obok będzie wieża ciśnień - z lewej strony od niej i jest ten budynek.

P:Gdzie szukać akta w x18?
O:W samym dole laboratorium. Tam was czeka burer.

P:Tymczasem przechodząc x18, znalazłem drzwi z kodem, gdzie szukać hasło od nich?
O:One potrzebne dalej w fabule, będziemy szukać kod, w laboratorium nie trzeba.

p:Gdzie szukać pijawki Strongława z polecenia Barmana?
O:Przy wejściu do fabryki Rostok trzeba iść po prawej stronie, następnie pierwszy obrót na prawo. Tam będzie sterta wszelkich gratów. Do zawału nie idziemy - skręcamy na lewo. Wchodzimy do wnętrza pomieszczenia, znów na lewo - tam będą schody w dół, schodzimy. Postępujemy za znakiem Powinnościowca. Leczymy rannego, podążamy za znakami trzech zabitych. Tam spotykamy Strongława.

P:Gdzie szukać strzelbę Myśliwego z Baru?
O:Po drodze z Baru na Ciche Pagórki trzeba skręcić na prawo. Tam będą dwa ("wchodiabielnych"?) w domu. W jednym z nich karabin.

P:Według wskazówki z dokumentu 3 ja muszę dostać czwarty z budynku na Cichych Pagórkach, lecz tam nic nie ma, gdzie je znaleźć?
O:Trzeba pomówić z liderem ugrupowania "Grzech" i spełnić jego zadanie, po tym on otworzy nam pokój z dokumentami.
O:Można zabić lidera ugrupowania Grzech i drzwi otworzy się.

P:Na Radarze wciąż zabija psi-promieniowaniem, że robić?
O:Trzeba wyłączyć psi - instalację Dzięcioł-1 z polecenia Barmana.

p:Jak otworzyć drzwi w x-10?
O:Na piętrze, którym pojawiamy się jest fleszka naukowego, na niej kod.

P:Na Radarze akta wpadły pod ziemię, jak je dostać?
O:Trzeba przejść na lokację.

P:U mnie lider Wolnościowców Chrom zaciął się w jednym miejscu i nie chce rozmawiać. Co robić?
O:Taki bug być może, jeżeli dostać się na lokację Ciche Pagórki, jak pójść z Jantaru na Jasny Promień. Cofnijcie się w zapisie do Cichych Pagórków

P:Gdzie znaleźć Dziennikarza?
O:Następnie, jak znajdziecie wszystkie 7 części dokumentów, Dziennikarz przyśle wam wiadomość o tym, że czeka na terytorium na Jasnym Promieniu. Szukać go  trzeba w domach na pagórkach,koło miasteczka.

P:Przy próbie przebicia się do przejścia na Generatory zabija psi-promieniowanie, że robić?
O:Trzeba znaleźć maszynę. Nieopodal powinna była stać Niwa, lub wziąć w Prypeci uaz lub kamaz.
Przypis: psi-promieniowanie może być nie u wszystkich.

P:Gdzie znaleźć istotę Świadomości w wojennym laboratorium?
O:Wewnątrz są dwa szyby kopalniane. W jednym schodzicie na sam  dół, włazicie w drugi i leziecie na sam wierzch. Dalej wszystkie będzie zrozumiałe.

ŹRÓDŁO: http://ap-pro.ru/forum/35-8912-1

"Oblivion Lost Remake" - poradnik przejścia cz.2.

Spoiler

No i jesteśmy w Ciemnej Dolinie - niesamowita. Przychodzi sms  - spotkać się z miejscowym wataszką - idziemy. Ten zleca nam przyprowadzenie grupy stalkerów do obozu - w zamian da nam kod do wejścia do X-16 . Sprowadzamy zbłąkanych do  bazy i dostajemy kod - 4578.

089.jpg090.jpg091.jpg092.jpg093.jpg

W labie drzwi kodowe i nowe gadziny - kilka poziomów - zupełnie nowa lokacja i naprawdę fajna. Jest przerobiona nie do poznania - sporo się nadreptałem aby się połapać. Napotykamy kolejne drzwi kodowe, drugi poziom - w jego pod-poziomie - nie mamy do nich cyfr - wrócimy tu jeszcze w dalszej części moda. Na samym dole, spotykamy burera - ubijamy gada. Dokumenty są właśnie na tym ostatnim poziomie w pokoiku z oszkloną szafą - do pomieszczenia wchodzimy po schodkach. Przy ciałach w labie znajdujemy dobrego AK z lunetą, magazynkiem 45 naboi i kalibrze 7,62. Fajna zabawka  ;D

095.jpg096.jpg097.jpg098.jpg099.jpg

Po wyjściu z laboratorium atakują nas najemnicy - zabijamy wrogów. Po wejściu na lokacji Bar dostajemy sms od stalkera który jest w szkole. Rozmawiamy z nim - to przedstawiciel Czystego Nieba - proponuje nam odwiedzenie grupy na Agropromie i przystąpienia do nich - zastanowimy się. Rozmawiamy z Barmanem o dokumentach - teraz nasze kroki skierujemy na Jantar by pomówić z naukowcem. Najpierw bierzemy zadanie na pijawkę w Dziczy.

100.jpg101.jpg102.jpg

Idziemy w stronę przejścia na Ciche Pagórki (Magazyny Wojskowe) i przed przejściem odbijamy w prawo - idziemy do końca drogi - tam jest kompleks budynków - baza. Na terenie są dwa baraki mieszkalne, w jednym z nich znajdujemy karabin Hantera na posadzce. Przypadkiem znalazłem przejście na Dzicz którego nie ma na mapie - jest w tunelu drogowym.

105.jpg106.jpg107.jpg108.jpg

Przy wejściu na lokację dostajemy sygnał S.O.S. - idziemy na pomoc. Po drodze wpadamy na pijawkę ze zlecenia Barmana - walimy gada.

110.jpg111.jpg

Gościa od S.O.S. znajdziemy w podziemiach. Dajemy mu apteczkę i ruszamy obszukać trupy. Podziemia są dość rozległe - nie znamy takiego Rostoka. W sali z ciałami znajdziemy dobrą rzecz - wykrywacz anomalii. Wracamy do Baru. Rozliczamy karabin u Hantera i pijawkę. Ruszamy nad Jantar.

112.jpg113.jpg114.jpg115.jpg116.jpg117.jpg

Za zadanie na pijawkę dostajemy na własność dom. Jest on koło bazy Powinności. Jest w nim sejf w którym możemy chować towar.

118.jpg119.jpg120.jpg121.jpg122.jpg

Rozmawiamy z naukowcem i dostajemy namiar na dwa prototypy - jeden jest w labie pod Ciemną Doliną i kod do drzwi które już widzieliśmy to 4678, kolejny jest w Martwym Mieście - o nim mamy pomówić z przywódcą Wolności. Doktor odsyła nas do przedstawiciela Czystego Nieba do pokoju obok.  Ten zleca nam wyprawę samochodem - dostarczyć kontener. Ruszamy. Po powrocie z rajdu idziemy do labu po 1 prototyp.

125.jpg126.jpg127.jpg128.jpg129.jpg130.jpg131.jpg132.jpg

W labie śmigamy na drugi poziom  i tam do pomieszczenia z drzwiami kodowymi - zabieramy prototyp.

133.jpg134.jpg135.jpg

Idąc przez Bar zachodzimy do dowódcy Powinności Woronina. Ten ma dla nas zadanie - odnaleźć dokumenty w podziemiach Rostoka. Przy drodze w Barze, w jednym z domów siedzi trzech mistrzów, z jednym z nich rozmawiamy o Striełoku - i jego pobycie na Agropromie.  Ruszamy na Dzicz. Tam po odnalezieniu dokumentów atakuje nas czterech najemników - zabijamy drani i wracamy do zleceniodawcy. W dokumentach jest mowa o Monolicie.

136.jpg137.jpg138.jpg139.jpg140.jpg141.jpg142.jpg

Po rozliczeniu zadania na papiery, Woronin ma dla nas jeszcze jedno zadanie - załatwić kontrolera w wiosce na Magazynach Wojskowych. Po wejściu na lokację MW dostajemy sms od Naukowca - szuka chętnych by wykończyć zombi na Jantarze. Odnajdujemy mutanta i kasujemy gada. Ruszamy z powrotem. Rozliczamy się z Woronem.

143.jpg144.jpg145.jpg146.jpg147.jpg148.jpg149.jpg

Przy okazji możemy załatwić jeszcze jedną sprawę. Po  wejściu na lokację Ciche Pagórki (Magazyny Wojskowe) dostajemy sms od przywódcy Grzechu. Obiecuje nam dać kolejną część dokumentów w zamian za wypełnienie misji. Mamy podsłuchać i zlikwidować stalkerów w chutorze obok bazy. Robimy to - ja żadnego dialogu nie słyszałem, ale po likwidacji celów dostałem dokumenty - drzwi na piętrze gdzie stacjonuje Grzech się otwierają. Tam jest wzmianka, że kolejna część papierów jest w głównym kompleksie naukowym na Jantarze.

150.jpg151.jpg152.jpg153.jpg155.jpg

UWAGA: Mnie nie udało się dostać do Martwego Miasta w żaden sposób - przez wylot który pokazałem wyżej - nie mam 2 części psi - blokera. W związku z tym postanowiłem grać "na wariata"  ;D.
   Wracamy nad Jantar. Wiedząc od Naukowca, że maszyna wywołująca emisje nad jeziorem jest pod centralnym kompleksem - idziemy tam. Potrzebne są nam apteczki i bandaże - psi pole daje w kość - da się przedostać do podziemi bez oszustwa (cziterki). Wchodzimy szybko na pierwsze piętro budynku i szybko do szybu windy, po drabinie na dół - tu już psi promieniowania nie ma. Dostajemy sms, że jesteśmy blisko maszyny. Po drodze wykańczamy zombiaka i odnajdujemy mózg w szklanej kopule. Na jego korpusie jest dźwignia - przełączamy ją. Dostajemy sms - że stalker czeka na nas na Bagnach i o spotkaniu z Barmanem - powie nam o centrum zony. Po wyjściu na powierzchnię, zabieramy dokument nr 5 z biurka na piętrze i rozmawiamy z Czysto-niebowcem w bunkrze naukowców. Z dokumentu wynika, że kolejna część jest na Radarze.

156.jpg157.jpg158.jpg159.jpg160.jpg161.jpg

UWAGA: Przejścia niewidoczne na PDA niezbędne do dalszej drogi w fabule - motając się z modem wpadłem na nie  ;D.

162.jpg163.jpg164.jpg166.jpg167.jpg

Na Bagnach szukamy nadawcę wiadomości - to Bagienny Doktor - uświadamia nas , że my to Striełok. Prawda przytłacza.

169.jpg170.jpg171.jpg

U Barmana rozmawiamy o dokumentach wcześniej zostawionych - tych od wojskowych z hangaru na Wysypisku - zawierają lokalizację anomalii. Druga rozmowa to o centrum Zony. Mamy dotrzeć do Radaru i tam do laboratorium. Dojedziemy tam autkiem  ;D. Na miejscu dostajemy sms od Żaby - spotkanie w jego bunkrze na Magazynach.

172.jpg173.jpg175.jpg176.jpg177.jpg180.jpg

"Oblivion Lost Remake" - poradnik przejścia cz.3.

Spoiler

Odnajdujemy bunkier Żaby na wzgórzu. W rozmowie ostrzega nas przed niebezpieczeństwami na Radarze.

182.jpg183.jpg184.jpg

Na Radarze witają nas Najemnicy, Monolit i Wojskowi. Drogi do laboratorium broni BTR. Laboratorium jest bardzo zmienione w porównaniu z tym co znamy z podstawowego"SoC". W jednym z pomieszczeń natknąłem się na fleszkę - na niej kod 7538. Odnajdujemy drzwi na zamek - pojawia nam się zadanie znajdź kod - my już mamy. Po wbiciu cyfr zadanie się zalicza. Wchodzimy do pomieszczenia i wyłączamy anteny. W drodze do wyjścia przeszkadzają nam Monolitowcy i Najemnicy. Na samym dole labu znalazłem jeszcze jedne drzwi na zamek kodowy - na razie dla nas zamknięte.

185.jpg186.jpg187.jpg188.jpg189.jpg191.jpg

Idziemy do anten. Tam przeszukujemy baraki personelu. W jednym z nich odnajdujemy 6 część dokumentów. Leżą na posadzce nieopodal masek przeciwgazowych. Z ich treści wynika, że czeka nas wyprawa do Prypeci do szkoły - tam są papiery. Ruszamy.

192.jpg193.jpg

Chimera jest śliczna w tym modzie  ;D. Odnajdujemy szkołę - Prypeć różni się nico od znanej nam. Odnajdujemy budynek szkoły i tam na piętrze jest pomieszczenie zastawione szafami - odwalamy je, a w nim jest 7 część dokumentów o Zonie. Dostajemy sms od Dziennikarza - mamy spotkać się z nim w Martwym Mieście - będzie na nas czekał w jednym z domków na obrzeżach miasta. Tam rozliczamy zadanie.

196.jpg197.jpg199.jpg200.jpg201.jpg202.jpg203.jpg

W sarkofagu nie ma nic wartego uwagi oprócz samej lokacji - jest inna niż znamy. Zalicza nam się zadanie i po wykończeniu kilku upierdliwców wychodzimy. Na placu uważamy na mutanty i snajperów z gaussami.

204.jpg206.jpg207.jpg

Dostajemy sms - dostać się do labu na Generatorach. Przed wejściem na lokację jest psi-promieniowanie - sprint do wejścia plus apteczki załatwia sprawę. Na miejscu idziemy do znanego już nam kompleksu - tam jest przejście do podziemi.

208.jpg209.jpg211.jpg212.jpg213.jpg

W labie dostajemy wiadomość - wyłączyć Świadomość. Na przeciw schodów po których schodzimy jest kantorek - w nim na półce zaawansowany detektor anomalii. Idziemy szybem windy w dół a później z samego dołu drugiego szybu do góry - wchodzimy do przedostatniego piętra. Tam w pokoju siedzi przezroczysty facecik - zabijamy go i dostajemy wiadomość by pomówić z istotą widoczną na naszej mapie. Rozmawiamy - ja się zbuntowałem i po dialogu zabiłem drania. Dostajemy sms - wydostać się z laboratorium.

215.jpg216.jpg217.jpg219.jpg220.jpg221.jpg

Po wyjściu na powierzchnię czeka na nas ekipa ratunkowa - rozmawiamy z naukowcem i oglądamy film końcowy. I to już wszystko...

222.jpg223.jpg

KONIEC

Poradnik by cichy

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zmienił(a) tytuł na Oblivion Lost Remake - poradnik

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.