cichy Opublikowano 10 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Solucja dotyczy rosyjskiej wersji językowej moda, stąd mogą wystąpić różnice z nazwami wybranymi przez tłumaczy w spolszczeniu. "Bojowe Przygotowanie 2.0" - PORADNIK. Przejście nowej linii fabularnej. Spoiler Modyfikacja ta wydała mi się na tyle ciekawa, aby stworzyć do niej poradnik. Będę go uzupełniał na bieżąco. Początek gry jest taki jak w podstawowej wersji. Zmiany, zauważymy już podzczas szturmu na ATP, gdzie do akcji przyłącza się Wojsko. Sprzęt i uzbrojenie jest niesamowite i śmiertelnie niebezpieczne. Pełen realizm. Po wybiciu bandytów i Wojskowych, "czyścimy" niedobitki w okolicy (mogą zabić naszego przyszłego pracodawcą) i wracamy do Wioski Kotów. Tam w pierwszym domu po prawej spotykamy Kuratora. Stajemy się agentem rządu, (kod 027) nasze zadanie zebrać dokumentację projektu, na który składją się trzy dyplomatki - to pierwszy etap naszej długiej drogi. Wojskowi nie znając naszej tożsamości są nam wrodzy. Pierwszą teczkę mamy znaleźć na Bagnach w jednym z kompleksów budynków. http://thumbnails106.imagebam.com/23445/377bec234448696.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/23445/93c7cb234448772.jpg Rzeczoną dyplomatkę znalazłem w ziemiance: http://thumbnails102.imagebam.com/23445/65316c234448994.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/23445/34f26e234449062.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/23445/ceaa4e234449127.jpg Spawn może nastąpić w siedmiu różnych miejscach - można się nabiegać. Po odnalezieniu jej dostajemy wiadomość SMS, że pracodawca będzie czekał w bazie Czystego Nieba. Kiedy odnajdujemy dokumenty, na Bagno napadają bandyci, chcąc pozbawić nas łupu. Odnajdujemy Przewodnika, który zabiera nas do celu. http://thumbnails102.imagebam.com/23445/43b1ae234449588.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/23445/6085ba234449640.jpg Kurator wysyła nas po kolejną z 3 części. Tym razem na lokację ATP jaką znamy z Solanki. Na pierwszym piętrze w jednym z budynków kompleksu w centralnej części lokacji, znajdziemy informację. Idziemy. I jest: http://thumbnails108.imagebam.com/23446/219b5b234450167.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/23446/6c348a234450211.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/23446/6cad04234450256.jpg Po odnalezieniu dyplomatki nr2 dostajemy wiadomość, że nasz przełożony jest na Magazynach Wojskowych w bazie Wolnośćci. Czas ruszć. Spotykamu Kuratora - daje nam namiar na 3 część dokumentów. Czerwony Las, jakinia. http://thumbnails108.imagebam.com/23446/5e0e86234453219.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/23446/3aae8f234453278.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/23446/c94b7d234453321.jpg Są trzy - ja dokumenty znalazłem w tej: http://thumbnails107.imagebam.com/23446/165dc5234453430.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/23446/db95b8234453475.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/23446/ce306a234453517.jpg Po odnalezieniu przychodzi wiadomość aby udać się do wcześniejszego miejsca pobytu zleceniodawcy. W bazie powinności dowiadujemy się, że trzy dyplomatki zawierały dokumentację nowej broni - grawigana. Teraz musimy go odnaleźć w Labiryncie. http://thumbnails104.imagebam.com/23446/b31c3e234453903.jpg Udajemy się na Wilcze Legowisko. Na przeciw chatki Dziadka Szczukara jest jaskinia - tam jest wejście do Labiryntu. Mamy kody do czworga drzwi od Kuratora. Czas wykazać się męstwem 😮 http://thumbnails101.imagebam.com/23446/2f116b234454324.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/23446/18fa56234454373.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/23446/ba4f67234454414.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/23446/3db03c234454520.jpg Po przebrnięciu 4 drzwi kodowych, stad mutantów, nasz upór zostaje nagrodzony - wystarczy się wydostać :o. Posuwamy się do góry - doprowadzi nas to do przejścia na Jantar. Tam spotykamy Kuratora. Po dokumenty tym razem wybieramy się na Radar. Zgodnie ze wskazówkami, szukamy w koszarach. http://thumbnails107.imagebam.com/23456/a40fff234551801.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/23456/296c71234551837.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/23456/0aa504234551861.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/23456/46e7e1234551892.jpg Z uzyskanymi informacjami, zgodnie z SMS, idziemy do bazy Wolności na Magazynach Wojskowych. Po ty losy pchną nas po kontener do Starej Wsi. Szukać powinniśmy w podziemiach lub w podwalu. http://thumbnails104.imagebam.com/23456/658c18234552562.jpg Po długiej i nierównej walce z przeciwnościami, docieramy do celu. Pośród ziemianek odnajdujemy tę właściwą: http://thumbnails102.imagebam.com/23473/af2146234725510.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/23473/0f5771234725562.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/23473/02a878234725629.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/23473/da573a234725699.jpg Dostajemy wiadomość - na Magazyny. Tu dostajemy dwa kolejne zadania w Martwym Mieście. Odnaleźć blok komputerowy i dokumentację techniczną. Każdy z naszych celów znajduje się na 5 piętrze dwóch różnych budynków ( w Rosji piąte piętro to u nas 4, tam jako piętro liczy się również parter). http://thumbnails101.imagebam.com/23533/24a3fc235320979.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/23533/c20770235321102.jpg Idziemy na lokację. Tam, najlepiej mieć dobry karabin snajperski - bardzo ułatwi eliminację przeciwników. Odnajdujemy interesujące nas budynki. http://thumbnails107.imagebam.com/23533/1fe1ac235321517.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/23533/eb2cd1235321576.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/23533/31460e235321675.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/23533/7f257b235321712.jpg Teraz już tylko powrót na Jantar. Tu kolejne zadanie. Odnaleźć dokumenty, koło głazów, w okolicy strąconego helikoptera. Pozostawił je tam konający pilot. W drogę - Zona wzywa :o. http://thumbnails108.imagebam.com/23533/506924235321979.jpg Nasze kroki kierujemy do Zapomnianego lasu. Zgodnie z podpowiedzią jest tam kilka rozbitych śmigłowców. Przy pierwszym odnajdujemy skrzynkę z dobrymi artefaktami (między innymi Blask Księżyca): http://thumbnails103.imagebam.com/23666/4e8a94236657731.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/23666/f048f9236657791.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/23666/3a97fc236657850.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/23666/d228aa236657899.jpg Przy kolejnym, odnajdujemy upragnioną nagrodę - dokumenty. http://thumbnails106.imagebam.com/23666/894fe8236658053.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/23666/e4821c236658116.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/23666/52f678236658154.jpg Wracamy na Magazyny Wojskowe - w bazie Wolności czeka na nas Kurator. W lesie spotkamy masę mutantów i dwie grupy Niemieckich najemników. Po oddaniu dokumentów musimy dozbierać jeszcze resztę z 4 mln rubli. "Targamy" ile się da sprzętu do handlarzy i gotowe - dostajemy kolejne zlecenie. Czeka nas rajd po Starym Jantarze, Jupiterze i Zatonie - cel: likwidacja grup naukowców i Monolitu, oraz zniszczenie fabryk broni i robotów, pacyfikacja laboratorium L-8. Ruszamy. http://thumbnails107.imagebam.com/23666/42f307236658798.jpg Kierujemy się do fabryki na Jupiterze. Tam czeka nas starcie z naukowcami, Monolitem i robotami - przydadzą się granaty. http://thumbnails106.imagebam.com/23764/2f7d98237638120.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/23764/5eda7d237638168.jpg Kolejny krok to wyprawa do L-8 (to tak naprawdę X-8 po liftingu - kilkupoziomowe z dodatkiem podziemi Agropromu z "CS"). Tam pacyfikujemy przeciwników i odnajdujemy dokumenty. http://thumbnails104.imagebam.com/23764/d37c96237638321.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/23764/2b5955237638360.jpg Przez kazamaty labu docieramy na Zaton. Tu ciąg dalszy likwidacji Monolitu i naukowców. Pod Żelaznym Lasem pozbywamy się przeciwników. http://thumbnails102.imagebam.com/23813/f9fd15238123537.jpg W między czasie dostajemy komunikat o miejscu spotkania z Kuratorem - jaskinia obok wioski. Udajemy się tam. http://thumbnails106.imagebam.com/23790/54562d237898266.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/23790/fda1d8237898289.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/23790/6eb2cd237898323.jpg Przed przejściem przez Mogilnik na Stary Jantar czeka nas starcie z wozami pancernymi w kompleksie Oczyszczalni. http://thumbnails101.imagebam.com/23790/5a199c237898491.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/23790/be5e1b237898527.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/23790/fac865237898568.jpg Na Starym Jantarze czeka nas kolejne starcie z Monolitem. Kadrę naukową, którą mamy zlikwidować odnajdziemy w podziemiach. http://thumbnails107.imagebam.com/23813/895ef8238120059.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/23813/3c29ba238120164.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/23813/0d7afc238120258.jpg W Warlabie czeka nas starcie ze sporą ilością dobrze uzbrojonych przeciwników. Kod do drzwi to: 0123. http://thumbnails102.imagebam.com/23813/2fae73238123777.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/23813/838dc9238123839.jpg Teraz już tylko freeplay. Jest towarzystwa do wybicia w bród. Miłej zabawy ;). W tym modzie likwidujesz roboty w fabryce na Jupiterze. W sobotę dodam resztę poradnika a to na smak: http://thumbnails106.imagebam.com/23732/2f7d98237310102.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/23732/5eda7d237310131.jpg Trzy już ubiłem ale zostały jeszcze 2 i nowa lokacja lab L-8 ;D ** Tych trzech kolesi, znanych z "Priboi Story", spotkałem na Jupiterze w okolicach Bunkra Naukowców: http://thumbnails107.imagebam.com/23794/d61783237933596.jpg Ten przyjemniaczek, znany z moda "Reborn 2.52", wałęsał się na Zatonie, w rejonie Stacji Antenowej Krąg (nie żaden Krug 😮 😞 http://thumbnails106.imagebam.com/23794/e718e9237933849.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/23794/234a0b237933928.jpg Mod zaskakujący 😮 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 6 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 "Bojowe Przygotowanie 2.0" - PORADNIK. Przejście nowej linii fabularnej. Spoiler Modyfikacja ta wydała mi się na tyle ciekawa, aby stworzyć do niej poradnik. Będę go uzupełniał na bieżąco. Początek gry jest taki jak w podstawowej wersji. Zmiany, zauważymy już podzczas szturmu na ATP, gdzie do akcji przyłącza się Wojsko. Sprzęt i uzbrojenie jest niesamowite i śmiertelnie niebezpieczne. Pełen realizm. Po wybiciu bandytów i Wojskowych, "czyścimy" niedobitki w okolicy (mogą zabić naszego przyszłego pracodawcą) i wracamy do Wioski Kotów. Tam w pierwszym domu po prawej spotykamy Kuratora. Stajemy się agentem rządu, (kod 027) nasze zadanie zebrać dokumentację projektu, na który składją się trzy dyplomatki - to pierwszy etap naszej długiej drogi. Wojskowi nie znając naszej tożsamości są nam wrodzy. Pierwszą teczkę mamy znaleźć na Bagnach w jednym z kompleksów budynków. Rzeczoną dyplomatkę znalazłem w ziemiance: Spawn może nastąpić w siedmiu różnych miejscach - można się nabiegać. Po odnalezieniu jej dostajemy wiadomość SMS, że pracodawca będzie czekał w bazie Czystego Nieba. Kiedy odnajdujemy dokumenty, na Bagno napadają bandyci, chcąc pozbawić nas łupu. Odnajdujemy Przewodnika, który zabiera nas do celu. Kurator wysyła nas po kolejną z 3 części. Tym razem na lokację ATP jaką znamy z Solanki. Na pierwszym piętrze w jednym z budynków kompleksu w centralnej części lokacji, znajdziemy informację. Idziemy. I jest: Po odnalezieniu dyplomatki nr2 dostajemy wiadomość, że nasz przełożony jest na Magazynach Wojskowych w bazie Wolnośćci. Czas ruszć. Spotykamu Kuratora - daje nam namiar na 3 część dokumentów. Czerwony Las, jaskinia. Są trzy - ja dokumenty znalazłem w tej: Po odnalezieniu przychodzi wiadomość aby udać się do wcześniejszego miejsca pobytu zleceniodawcy. W bazie powinności dowiadujemy się, że trzy dyplomatki zawierały dokumentację nowej broni - grawigana. Teraz musimy go odnaleźć w Labiryncie. Udajemy się na Wilcze Legowisko. Na przeciw chatki Dziadka Szczukara jest jaskinia - tam jest wejście do Labiryntu. Mamy kody do czworga drzwi od Kuratora. Czas wykazać się męstwem 😮 Po przebrnięciu 4 drzwi kodowych, stad mutantów, nasz upór zostaje nagrodzony - wystarczy się wydostać :o. Posuwamy się do góry - doprowadzi nas to do przejścia na Jantar. Tam spotykamy Kuratora. Po dokumenty tym razem wybieramy się na Radar. Zgodnie ze wskazówkami, szukamy w koszarach. Z uzyskanymi informacjami, zgodnie z SMS, idziemy do bazy Wolności na Magazynach Wojskowych. Po ty losy pchną nas po kontener do Starej Wsi. Szukać powinniśmy w podziemiach lub w podwalu. Po długiej i nierównej walce z przeciwnościami, docieramy do celu. Pośród ziemianek odnajdujemy tę właściwą: Dostajemy wiadomość - na Magazyny. Tu dostajemy dwa kolejne zadania w Martwym Mieście. Odnaleźć blok komputerowy i dokumentację techniczną. Każdy z naszych celów znajduje się na 5 piętrze dwóch różnych budynków ( w Rosji piąte piętro to u nas 4, tam jako piętro liczy się również parter). Idziemy na lokację. Tam, najlepiej mieć dobry karabin snajperski - bardzo ułatwi eliminację przeciwników. Odnajdujemy interesujące nas budynki. Teraz już tylko powrót na Jantar. Tu kolejne zadanie. Odnaleźć dokumenty, koło głazów, w okolicy strąconego helikoptera. Pozostawił je tam konający pilot. W drogę - Zona wzywa :o. Nasze kroki kierujemy do Zapomnianego lasu. Zgodnie z podpowiedzią jest tam kilka rozbitych śmigłowców. Przy pierwszym odnajdujemy skrzynkę z dobrymi artefaktami (między innymi Blask Księżyca): Przy kolejnym, odnajdujemy upragnioną nagrodę - dokumenty. Wracamy na Magazyny Wojskowe - w bazie Wolności czeka na nas Kurator. W lesie spotkamy masę mutantów i dwie grupy Niemieckich najemników. Po oddaniu dokumentów musimy dozbierać jeszcze resztę z 4 mln rubli. "Targamy" ile się da sprzętu do handlarzy i gotowe - dostajemy kolejne zlecenie. Czeka nas rajd po Starym Jantarze, Jupiterze i Zatonie - cel: likwidacja grup naukowców i Monolitu, oraz zniszczenie fabryk broni i robotów, pacyfikacja laboratorium L-8. Ruszamy. Kierujemy się do fabryki na Jupiterze. Tam czeka nas starcie z naukowcami, Monolitem i robotami - przydadzą się granaty. Kolejny krok to wyprawa do L-8 (to tak naprawdę X-8 po liftingu - kilkupoziomowe z dodatkiem podziemi Agropromu z "CS"). Tam pacyfikujemy przeciwników i odnajdujemy dokumenty. Przez kazamaty labu docieramy na Zaton. Tu ciąg dalszy likwidacji Monolitu i naukowców. Pod Żelaznym Lasem pozbywamy się przeciwników. W między czasie dostajemy komunikat o miejscu spotkania z Kuratorem - jaskinia obok wioski. Udajemy się tam. Przed przejściem przez Mogilnik na Stary Jantar czeka nas starcie z wozami pancernymi w kompleksie Oczyszczalni. Na Starym Jantarze czeka nas kolejne starcie z Monolitem. Kadrę naukową, którą mamy zlikwidować odnajdziemy w podziemiach. W Warlabie czeka nas starcie ze sporą ilością dobrze uzbrojonych przeciwników. Kod do drzwi to: 0123. Teraz już tylko freeplay. Jest towarzystwa do wybicia w bród. Miłej zabawy ;). W tym modzie likwidujesz roboty w fabryce na Jupiterze. W sobotę dodam resztę poradnika a to na smak: Trzy już ubiłem ale zostały jeszcze 2 i nowa lokacja lab L-8 ;D ** Tych trzech kolesi, znanych z "Priboi Story", spotkałem na Jupiterze w okolicach Bunkra Naukowców: Ten przyjemniaczek, znany z moda "Reborn 2.52", wałęsał się na Zatonie, w rejonie Stacji Antenowej Krąg (nie żaden Krug 😮 😞 Mod zaskakujący 😮. Poradnik by cichy 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.