cichy Posted October 10, 2015 Report Share Posted October 10, 2015 Solucja dotyczy rosyjskiej wersji językowej moda, stąd mogą wystąpić różnice z nazwami wybranymi przez tłumaczy w spolszczeniu. "Pod Osłoną Śmierci 1 (poprzednik Klondajka)" - poradnik przejścia. Spoiler Zaczynamy na kordonie na posterunku Wojskowych jako Arkan. W naszym inwentarzu mamy 2 PDA - możemy brac zadania z automatu typu zabić chimerę, znaleźć artefakt. Mówimy z dowódcą - naszym pierwszym zadaniem jest rozgromienie grupy Bandytów przy przejściu na Wysypisko. Nie jest łatwo - bandyci są bardzo sprawni - tak jak i mutanty w okolicy. Po pacyfikacji obozowiska wracamy do pułkownika Tarasowa. Rozliczamy zlecenie i dostajemy kolejne - na odnalezienie grupy lecącej śmigłowcem - w tym celu musimy zaczerpnąć informacji u generała na Agropromie. Po drodze wdepnąłem do Sidorowicza na herbatkę. Ten daje zlecenie - odzyskać dokumenty od grupy bandytów którzy splądrowali schowek. Znajdziemy ich w okolicy nasypu kolejowego. Po rozwałce przy jednym z ciał znajdujemy dokumenty. Wracamy do handlarza. Ten daje nam namiar na kolejne papiery - powinny być we wraku jakim przywieziono na Kordon Striełoka. Dokumenty są nie w samej Trupiarce ale obok - pod jodłą - w jej okolicy jest mocne promieniowanie. Zanosimy je do Sidora i dostajemy namiar na kolejne - na Wysypisku w anomalię wpadł stalker - miał przy sobie ogniotrwałą walizkę - mamy ją odnaleźć. Zaczynamy również wykonywać zadanie na odnalezienie oddziału ze śmigłowca. Na ATP spotykamy Kapitana. Mamy wszystkich pozostałych odnalezionych informować o tym. Przy tunelu z elektrami pod nasypem kolejowym spotkałem rannego Nikolenko - mówi nam że z Tumanowem szli do zabudowań - dajemy gościowi apteczkę ale on i tak będzie leżał. Nieopodal przy elewatorze pomagamy Tumanowowi w walce z psami i przeprowadzamy rozmowę. Po wejściu na Wysypisko spotykamy Krawczenkę - nie dajemy mu apteczki - mówi nam że więcej na temat śmigłowca dowiemy się na bazie Wolności. Walizkę znajdujemy koło kilku anomalii spalacz - koło śmigłowca i 2 ciężarówek - leży pod drzewem. Śmignąłem na Agroprom. Tam mówimy z generałem i dalej po walizkę. Walimy zombi. Wchodzimy na 2 piętro - sprawdzamy walizkę - to ważne by zaliczyło się zadanie na odnalezienie walizki i weszło nowe na otwarcie . Zabijamy zombi i przy ciałach odnajdujemy klucze do skrzynki. Z niej zabieramy mapy. Rozliczamy zadanie z Sidorowiczem. Dostajemy kasę. Czas na Magazyny Wojskowe. Przed wejściem na Bar niespodzianka - wielu zombiaków - najlepiej skasować z odległości. Na MW odnajdujemy Lewczenko i Gromowa - są na placu. Cały oddział dołączy do nas w Ciemnej Dolinie - tam się spotkamy. Po drodze mamy odnaleźć Powinnościowca w wiosce pijawek. Jest martwy. Idziemy do posterunku najemników - tam mówimy z Kobaltem - na Zatonie mamy zabić Holmsa. Jest to w naszym interesie jak przekonuje rozmówca - zobaczymy. W dolinie mroku mówimy z Kapitanem - robimy rekonesans i ponownie rozmawiamy z dowódcą. Ruszamy na prawdopodobne miejsce katastrofy. Następuje atak Monolitu. Po walce rozmawiamy z Kapitanem - mamy odnaleźć urządzenie zagłuszające i namierzające. Odnajdujemy nieopodal i rozmawiamy ponownie z Kapitanem - ruszamy na Zaton. Na Skadowsku odnajdujemy Holmsa - tajemnicę śmigłowca możemy rozwikłać dostając się na Jantar - ale tam ścieżka prowadzi tylko z Doliny Mroku. Aby tam się dostać musimy odnaleźć mapy przejścia i anomali. Są one w Podstacji. Po odnalezieniu ich wracamy do Holmsa. Przejście do Doliny Mroku pojawia się w tym miejscu gdzie pojawiliśmy się na Skadowsku - w pokoju z sejfem. Po dotarciu na miejsce mówimy z Borowem - mamy strącić śmigłowiec - dostajemy RPG. Zadanie nie jest proste. Po wykonaniu zlecenia dostajemy kolejny namiar - odnaleźć i obszukać zwłoki uczonego. Odnajdujemy ciało. Po powrocie do bazy spotykamy dwóch naukowców - nikogo więcej. Okazuje się, że zdarzenie z zestrzelonym śmigłowcem miało miejsce dwa lata wcześniej. Po tym nastąpiła pacyfikacja bazy. Od naukowca dostajemy mapę z planem gdzie jest przejście na Jantar. Na miejscu Sacharow nie ma nic ciekawego do powiedzenia. Poszedłem do laboratorium - trzeba mieć dobrą ochronę antyradiacyjną i leki w drodze do wejścia do podziemia - tam w labie na samym końcu stoi Glok. Wypytuje nas czy chcemy zniszczyć jego pracę. Na poparcie jego słów mamy pomówić z Sacharowem. Ten potwierdza, że maja ochronę i w razie braku współpracy zostali by zlikwidowani. Mamy odnaleźć przewodnika do Prypeci gdzie na dachu jest śmigłowiec. Mamy tez odnaleźć anomalię na Jantarze. Anomalie znalazłem koło starego autobusu. Pognałem do Baru i tam porozmawiałem z Kwantem. Dowiadujemy się o śmierci Feodała. Teraz dostać się można do Prypeci przez Radar. Wcześniej wykańczamy mutantów w Barze i ruszamy. Na radarze standardowo- monolit i spore stado mutantów - jest ostro. Zostało nam ostatnie zadanie - wsiąść do śmigłowca. W Prypeci przechodzimy przez serię teleportów, by w finale znaleźć się we wnętrzu śmigłowca - widok z kabiny znany nam z Gladiatora II - zresztą podpisany ;). Rozwalamy pierwszy śmigłowiec (UWAGA: korzystamy z amunicji w inwentarzu) - ma on czerwony zakres życia w prawym górnym rogu ekranu - i to tyle. Są jeszcze kolejne helikoptery ale nie prowadzi to do niczego - czas poczekać na kolejną część moda. KONIEC CZĘŚCI I MODA. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacjent1972 Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 Ja na Jantar dostałem się z Baru, przez Dzicz. Tam były otwarte przejścia. Dlatego wyprzedziłem trochę spotkanie z Glockiem w Labie. Mam nadzieje że nie wpłynie to na dalszą rozgrywkę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.