Skocz do zawartości

Czas zmian 2.0 - pełny poradnik


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

Solucja dotyczy rosyjskiej wersji językowej moda,
stąd mogą wystąpić różnice z nazwami wybranymi przez tłumaczy w spolszczeniu.


"Czas Zmian 2.0" - poradnik przejścia.

Spoiler

  Rozgrywkę rozpoczynamy na Bagnach. Tam po znanej z podstawowej wersji emisji mówimy z Liebiediewem. Wysyła nas na Jantar. Idziemy tam przez Agroprom. Po drodze kosimy Bandytów - wojna frakcji nie jest nam narzucona - zajmowanie przyczółków jest spontaniczne. Ale można zarobić - graty sprzedajemy u Zimnego - daje dobre ceny. Na Jantarze bierzemy od Sacharowa część zapisów z Emisji i wracamy do Lebiediewa. Teraz kieruje nas do Sidara. Mamy na zlecenie handlarza pomówić z Walerianem. U niego w niewoli jest major Haleckij. Jako, że stalkerzy zaatakowali i pojmali wojaka mamy z niego wyciągnąć kolejną część notatek. Walerian wysyła nas na pogawędkę.
http://thumbnails108.imagebam.com/28572/1554a9285713095.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28572/d5f6e6285713196.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28572/8ab275285713646.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/28572/0b762a285713785.jpg
   W modzie można kupując lub przypadkiem odnajdując schowki natknąć się na niezłe giwery i fleszki na ulepszenia.
http://thumbnails107.imagebam.com/28572/d5332f285714530.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28572/70b855285714755.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/28572/390800285715962.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28572/309300285716115.jpg
   Mówimy z majorem Haleckim. Miał ze sobą niezły sprzęt i w czasie ucieczki przed stalkerami schował go w rurach koło anomalii niedaleko bunkra Sidora. Za dokumenty na temat emisji chce pistolet - dajemy mu po cichu broń. Informacja o schowku była dowodem lojalności z jego strony. Po ucieczce majora Walerian jest wściekły.
http://thumbnails103.imagebam.com/28572/13869d285717307.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/28572/aa096a285717423.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/28572/34bf58285717526.jpg
   Sidor daje nam dokumenty od majora i fleszki na ulepszenia. Papiery zanosimy do generała. Ale to mało. Mamy wrócić do handlarza po więcej informacji. Ten odsyła nas do Czarnego Kopacza na wysypisko - on widzieł Kła i może nam pomóc.
http://thumbnails102.imagebam.com/28572/acae65285719085.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28572/b75301285719262.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28572/77a971285719595.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28572/210d65285719685.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/28572/fe5459285719897.jpg
   Czarnego Kopacza znajdujemy za siedzibą bandytów - Kieł go postrzelił. Był w jego siedzibie - może tam zostawił jakieś ślady - idziemy szukać. Tu napotykamy nową lokację - w niej fajny schowek na kole traktora wiszącego na ścianie. Teraz czas do Doliny Mroku.
http://thumbnails103.imagebam.com/28573/0b0ddb285721340.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28573/62e814285721516.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28573/07693d285721684.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/28573/9f8b5e285721838.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28573/626ee7285721968.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/28573/abc271285722104.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/28573/8f5c05285722196.jpg
  W modzie poruszamy się pojazdami.  W dolinie mroku standardowe zadania z CS. Kupujemy schowki - warto - ja mam na stanie 3 różne dobre snajperki. Za ostatnie zadanie dostajemy Barret M82 A1A. Na finiszu standardowo kupujemy masę sprzętru i ukrywamy - na wysypisku standardowo nas oskubują. Po rabunku dostajemy wiadomość od Liebiediewa - mamy spotkać się z informatorem w Barze. Za 10000 dostajemy namiar na schowek Strzelca (Striełoka). Warto przeszukać schowki na terenie Baru - można znaleźć fleszki i sprzęt. Po wejściu do Agropromu musimy najpierw zatopić jak w CS podziemia.
http://thumbnails101.imagebam.com/28594/344645285936957.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/28594/c8be74285937039.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/28594/3474ad285937141.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28594/bc2560285937288.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28594/72094c285937388.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/28594/533472285937455.jpghttp://thumbnails107.imagebam.com/28594/533472285937455.jpg 
   Przy wychodzeniu z podziemi dostajemy wiadomość od Liebiediewa - mamy iść nad Jantar. Tam znany etap z CS - wyłączenie instalacji. Po niej zamiast biec do Czerwonego Lasu mówimy  z Sacharowem. Mamy iść do X-16 odnaleźć grupę naukowców. Pamiętamy by obszukiwać wszystkie schowki - naprawdę warto  ;).
http://thumbnails103.imagebam.com/28601/2e8683286000415.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28601/7cc3c0286000512.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/28601/2cb884286000605.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28601/cc1f70286000733.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28601/f40162286000824.jpg
   Do X-18 trzeba się dostać wchodząc do budynku od góry i schodami na sam dół. W labie snajperzy z Gaussami. Obszukujemy ciała grupy naukowców i Świadomości, Przy naukowcach znajdujemy PDA I dokumenty - przy Świadomości fleszkę. Nie zapominamy o schowkach - amunicja do Gaussa może się przydać.
http://thumbnails102.imagebam.com/28603/983df1286025249.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/28603/e40cd8286025322.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/28603/51780f286025405.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/28603/8cb096286025476.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/28603/02c8ee286025586.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28603/f01a94286025707.jpg
   Meldujemy o wykonaniu zadania, nagroda jest świetna. Poza tym dostajemy kartę do X-8. Dajemy dokumenty i fleszkę. W zamian may psi - hełm i namiar na Radar. Do tego kartę dostępu do X-8 w Prypeci.
http://thumbnails104.imagebam.com/28603/30c74b286026449.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/28603/382f83286026557.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/28603/7cadfa286026707.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28620/374bbe286193796.jpg
   Idziemy na Radar przez Magazyny Wojskowe. Po wejściu na lokację zabijamy Monolitowców - u jednego z nich znajdujemy namiar na kombinezon Świadomości. Po walce zabieramy fant i wyruszamy do Prypeci.
http://thumbnails108.imagebam.com/28620/7e8d32286194201.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/28620/6beb08286194272.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28620/ca5ea8286194335.jpg
   Na miejscu ruszamy do pralni. Tam mówimy z Egzorem - odsyła nas do szpitala na poszukiwanie schowka Striełoka. Po drodze znalazłem skrzynie z masą broni i kombinezonów. Może się przydać.
http://thumbnails102.imagebam.com/28652/f141c2286515648.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28652/9fe667286515783.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/28652/ec4f12286515932.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/28652/7712f8286516042.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/28652/caae9d286516165.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/28652/fadac7286516286.jpg
   Schowek Strzelca jest w szpitalu na piętrze - ledwie go znalazłem. Po opróżnieniu schowka przychodzi wiadomość od Liebiediewa - mamy iść na Bagna po nagrodę.
http://thumbnails103.imagebam.com/28652/f7c3f6286517478.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28652/942ae4286517621.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/28652/37daad286517845.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/28652/f938cd286517997.jpg
   Po odebraniu nagrody idziemy do Czerwonego Lasu - tam mieliśmy wcześniej szukać Striełoka. Na miejscu dostajemy wiadomość by pomóc grupie. Nie udaje nam się ich uratować - przychodzi wiadomość by odnaleźć anomalne przejście - wiemy gdzie to  jest - czołg.
http://thumbnails108.imagebam.com/28666/c3d1f6286652891.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/28666/7e6968286653028.jpg
   W modzie, na wszystkich lokacjach są schowki frakcji - mnie udało się odnaleźć tę Monolitu - o tym wyżej była mowa, stalkerów - na nią daje namiar na początku gry uwięziony wojskowy, Wolności i Powinności też znalazłem. Według tego co pisze autor ma ich być 8. Części mutantów mają różne właściwości - warto na to zwrócić uwagę  ;).
http://thumbnails108.imagebam.com/28666/793e3b286654515.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/28666/ea2571286654564.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/28666/dab11a286654605.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28666/37c5db286654669.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/28666/6d69fd286654769.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28666/aa100c286654843.jpg
http://thumbnails107.imagebam.com/28666/bece24286654897.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/28666/0fde30286654965.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/28666/e740d6286655015.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/28666/a15696286655082.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/28666/a5447c286655144.jpg
   Mówimy z Leśnikiem - wykonujemy standardową wyprawę na MW i potem mamy odnaleźć kompas. Jest na innej lokacji. Mamy się tam dostać z szybu kopalni - ale nie z tego ze znanej nam z jaskini z poltergeistami ale z tej ze snorkami. Na lokacji jest tylko Cerkiew - zabieramy art i po odnalezieniu wyjścia lądujemy w Prypeci.
http://thumbnails107.imagebam.com/28702/4cef7f287012172.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/28702/7d3dc1287012267.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/28702/da960a287012410.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/28702/01ef0a287012738.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28702/d12b6e287012899.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/28702/106b8d287013164.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/28702/540e8e287013367.jpg
   Mając kartę dostępu do X-8 wszedłem tam korzystając z okazji pobytu  w Prypeci. Odnalazłem tam trzy dokumenty w różnych miejscach laboratorium. Dokument Kajmanowa dotyczący projektu Apokalipsa, dokumentację anten na Radarze i dokument dotyczący przejścia Prypeć-1 i modelu 62.
http://thumbnails101.imagebam.com/28729/e6c374287284991.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28729/12e08d287285056.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28729/3b900f287285149.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/28729/016c74287285222.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/28729/d1c272287285397.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/28729/2d3abc287285473.jpg
   Sprzedajemy dokumenty Sacharowowi. Nic więcej nie mówi - pamiętamy, ze nie byliśmy w X-18. Zajrzałem do baru. Od Feniksa wziąłem zadanie na odnalezienie jego kolegi w Mrocznym Parowie. Od Informatora dowiedziałem się, ze dokumenty można znaleźć w labie w Dolinie Mroku. Po dotarciu tam przy ciałach odnajdujemy karty kodowe do drzwi w labie. Na samym dole są dokumenty dot modelu 62.
http://thumbnails101.imagebam.com/28776/69584e287751815.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/28776/a28d57287751885.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28776/289c1e287751944.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28776/196d6e287751992.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/28776/95e518287752157.jpg http://thumbnails102.imagebam.com/28776/b1db56287752217.jpg
   Poszedłem od razu do Mrocznego Parowu - tam odnajdujemy ciało - zabieramy PDA - jest problem z odejściem od niego - trzyma nas anomalia, ale metoda prób i błędów udaje nam się odejść od ciała. Zadanie zalicza się dopiero po wejściu na Bar. Tam rozliczamy się z Feniksem. Poszedłem dalej na Jantar i oddałem dokumenty - w zamian otrzymałem podrasowanego Gaussa. Teraz czas do Leśnika oddać art.
http://thumbnails106.imagebam.com/28776/77ccb9287752958.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/28776/7aec81287753036.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/28776/269cc6287753167.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/28776/6ceb1d287753214.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/28776/e0a90c287753239.jpg
   Oddajemy kompas - dalej standardowe wyłączenie pola i uwolnienie uwięzionych w nim ludzi. Szturmujemy most i pacyfikujemy Limańsk. Przechodzimy Szpital - tam w sejfie można znaleźć fajną pukawkę  ;). Ze Szpitala trafiamy do tunelu Prypeć - 1. Tam radzę używać broni dystansowej - snajperką likwidujemy burery i kontrolerów. Wychodzimy w Prypeci - tam można naprawić broń i odnowić ekwipunek. Trafiamy na CEZAS - u mnie wejście będąc na lokacji się nie podświetlało - będąc na innej przejście widać - jest obok kina. Na elektrowni ścigamy Strzelca - doprowadzamy do likwidacji pola i trafiamy na Generatory. Mamy ścigać Striełoka. Następuje emisja - ja umarłem. Anabiotyku który mamy w inwentarzu nie da się użyć. Prawdopodobnie autor chciał byśmy pociągnęli grę do końca - tak nas zmotywował. Udało mi się nawet dogonić Strzelca - ale nie miał innych dialogów poza standardowymi - co słychać. To tyle na ten temat.
http://thumbnails106.imagebam.com/28795/957b5a287942133.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28795/209021287942257.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28795/af2de4287942316.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/28795/59067a287942484.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28795/2c7178287942624.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/28795/69bf68287942738.jpg


   KONIEC

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

"Czas Zmian 2.0" - poradnik przejścia.

Spoiler

Rozgrywkę rozpoczynamy na Bagnach. Tam po znanej z podstawowej wersji emisji mówimy z Liebiediewem. Wysyła nas na Jantar. Idziemy tam przez Agroprom. Po drodze kosimy Bandytów - wojna frakcji nie jest nam narzucona - zajmowanie przyczółków jest spontaniczne. Ale można zarobić - graty sprzedajemy u Zimnego - daje dobre ceny. Na Jantarze bierzemy od Sacharowa część zapisów z Emisji i wracamy do Lebiediewa. Teraz kieruje nas do Sidara. Mamy na zlecenie handlarza pomówić z Walerianem. U niego w niewoli jest major Haleckij. Jako, że stalkerzy zaatakowali i pojmali wojaka mamy z niego wyciągnąć kolejną część notatek. Walerian wysyła nas na pogawędkę.

001.jpg002.jpg003.jpg004.jpg

W modzie można kupując lub przypadkiem odnajdując schowki natknąć się na niezłe giwery i fleszki na ulepszenia.

005.jpg006.jpg007.jpg

Mówimy z majorem Haleckim. Miał ze sobą niezły sprzęt i w czasie ucieczki przed stalkerami schował go w rurach koło anomalii niedaleko bunkra Sidora. Za dokumenty na temat emisji chce pistolet - dajemy mu po cichu broń. Informacja o schowku była dowodem lojalności z jego strony. Po ucieczce majora Walerian jest wściekły.

008.jpg009.jpg010.jpg

Sidor daje nam dokumenty od majora i fleszki na ulepszenia. Papiery zanosimy do generała. Ale to mało. Mamy wrócić do handlarza po więcej informacji. Ten odsyła nas do Czarnego Kopacza na wysypisko - on widzieł Kła i może nam pomóc.

011.jpg012.jpg013.jpg014.jpg015.jpg

Czarnego Kopacza znajdujemy za siedzibą bandytów - Kieł go postrzelił. Był w jego siedzibie - może tam zostawił jakieś ślady - idziemy szukać. Tu napotykamy nową lokację - w niej fajny schowek na kole traktora wiszącego na ścianie. Teraz czas do Doliny Mroku.

016.jpg017.jpg018.jpg019.jpg020.jpg021.jpg022.jpg

W modzie poruszamy się pojazdami.  W dolinie mroku standardowe zadania z CS. Kupujemy schowki - warto - ja mam na stanie 3 różne dobre snajperki. Za ostatnie zadanie dostajemy Barret M82 A1A. Na finiszu standardowo kupujemy masę sprzętru i ukrywamy - na wysypisku standardowo nas oskubują. Po rabunku dostajemy wiadomość od Liebiediewa - mamy spotkać się z informatorem w Barze. Za 10000 dostajemy namiar na schowek Strzelca (Striełoka). Warto przeszukać schowki na terenie Baru - można znaleźć fleszki i sprzęt. Po wejściu do Agropromu musimy najpierw zatopić jak w CS podziemia.

023.jpg024.jpg025.jpg026.jpg027.jpg028.jpg

Przy wychodzeniu z podziemi dostajemy wiadomość od Liebiediewa - mamy iść nad Jantar. Tam znany etap z CS - wyłączenie instalacji. Po niej zamiast biec do Czerwonego Lasu mówimy  z Sacharowem. Mamy iść do X-16 odnaleźć grupę naukowców. Pamiętamy by obszukiwać wszystkie schowki - naprawdę warto  ;).

029.jpg030.jpg031.jpg032.jpg033.jpg

Do X-18 trzeba się dostać wchodząc do budynku od góry i schodami na sam dół. W labie snajperzy z Gaussami. Obszukujemy ciała grupy naukowców i Świadomości, Przy naukowcach znajdujemy PDA I dokumenty - przy Świadomości fleszkę. Nie zapominamy o schowkach - amunicja do Gaussa może się przydać.

034.jpg035.jpg036.jpg037.jpg038.jpg039.jpg

Meldujemy o wykonaniu zadania, nagroda jest świetna. Poza tym dostajemy kartę do X-8. Dajemy dokumenty i fleszkę. W zamian may psi - hełm i namiar na Radar. Do tego kartę dostępu do X-8 w Prypeci.

040.jpg041.jpg042.jpg043.jpg

Idziemy na Radar przez Magazyny Wojskowe. Po wejściu na lokację zabijamy Monolitowców - u jednego z nich znajdujemy namiar na kombinezon Świadomości. Po walce zabieramy fant i wyruszamy do Prypeci.

044.jpg045.jpg046.jpg

Na miejscu ruszamy do pralni. Tam mówimy z Egzorem - odsyła nas do szpitala na poszukiwanie schowka Striełoka. Po drodze znalazłem skrzynie z masą broni i kombinezonów. Może się przydać.

047.jpg048.jpg049.jpg050.jpg051.jpg052.jpg

Schowek Strzelca jest w szpitalu na piętrze - ledwie go znalazłem. Po opróżnieniu schowka przychodzi wiadomość od Liebiediewa - mamy iść na Bagna po nagrodę.

053.jpg054.jpg055.jpg056.jpg

Po odebraniu nagrody idziemy do Czerwonego Lasu - tam mieliśmy wcześniej szukać Striełoka. Na miejscu dostajemy wiadomość by pomóc grupie. Nie udaje nam się ich uratować - przychodzi wiadomość by odnaleźć anomalne przejście - wiemy gdzie to  jest - czołg.

057.jpg058.jpg

W modzie, na wszystkich lokacjach są schowki frakcji - mnie udało się odnaleźć tę Monolitu - o tym wyżej była mowa, stalkerów - na nią daje namiar na początku gry uwięziony wojskowy, Wolności i Powinności też znalazłem. Według tego co pisze autor ma ich być 8. Części mutantów mają różne właściwości - warto na to zwrócić uwagę  ;).

059.jpg060.jpg061.jpg062.jpg

063.jpg064.jpg065.jpg066.jpg067.jpg

068.jpg069.jpg

Mówimy z Leśnikiem - wykonujemy standardową wyprawę na MW i potem mamy odnaleźć kompas. Jest na innej lokacji. Mamy się tam dostać z szybu kopalni - ale nie z tego ze znanej nam z jaskini z poltergeistami ale z tej ze snorkami. Na lokacji jest tylko Cerkiew - zabieramy art i po odnalezieniu wyjścia lądujemy w Prypeci.

070.jpg071.jpg072.jpg073.jpg074.jpg075.jpg076.jpg

Mając kartę dostępu do X-8 wszedłem tam korzystając z okazji pobytu  w Prypeci. Odnalazłem tam trzy dokumenty w różnych miejscach laboratorium. Dokument Kajmanowa dotyczący projektu Apokalipsa, dokumentację anten na Radarze i dokument dotyczący przejścia Prypeć-1 i modelu 62.

077.jpg078.jpg079.jpg080.jpg081.jpg082.jpg

Sprzedajemy dokumenty Sacharowowi. Nic więcej nie mówi - pamiętamy, ze nie byliśmy w X-18. Zajrzałem do baru. Od Feniksa wziąłem zadanie na odnalezienie jego kolegi w Mrocznym Parowie. Od Informatora dowiedziałem się, ze dokumenty można znaleźć w labie w Dolinie Mroku. Po dotarciu tam przy ciałach odnajdujemy karty kodowe do drzwi w labie. Na samym dole są dokumenty dot modelu 62.

083.jpg084.jpg085.jpg086.jpg087.jpg088.jpg

Poszedłem od razu do Mrocznego Parowu - tam odnajdujemy ciało - zabieramy PDA - jest problem z odejściem od niego - trzyma nas anomalia, ale metoda prób i błędów udaje nam się odejść od ciała. Zadanie zalicza się dopiero po wejściu na Bar. Tam rozliczamy się z Feniksem. Poszedłem dalej na Jantar i oddałem dokumenty - w zamian otrzymałem podrasowanego Gaussa. Teraz czas do Leśnika oddać art.

089.jpg090.jpg091.jpg092.jpg093.jpg

Oddajemy kompas - dalej standardowe wyłączenie pola i uwolnienie uwięzionych w nim ludzi. Szturmujemy most i pacyfikujemy Limańsk. Przechodzimy Szpital - tam w sejfie można znaleźć fajną pukawkę  ;). Ze Szpitala trafiamy do tunelu Prypeć - 1. Tam radzę używać broni dystansowej - snajperką likwidujemy burery i kontrolerów. Wychodzimy w Prypeci - tam można naprawić broń i odnowić ekwipunek. Trafiamy na CEZAS - u mnie wejście będąc na lokacji się nie podświetlało - będąc na innej przejście widać - jest obok kina. Na elektrowni ścigamy Strzelca - doprowadzamy do likwidacji pola i trafiamy na Generatory. Mamy ścigać Striełoka. Następuje emisja - ja umarłem. Anabiotyku który mamy w inwentarzu nie da się użyć. Prawdopodobnie autor chciał byśmy pociągnęli grę do końca - tak nas zmotywował. Udało mi się nawet dogonić Strzelca - ale nie miał innych dialogów poza standardowymi - co słychać. To tyle na ten temat.

094.jpg095.jpg096.jpg098.jpg099.jpg

KONIEC

Poradnik by cichy

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zmienił(a) tytuł na Czas zmian 2.0 - pełny poradnik

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.