Skocz do zawartości

Dolina szeptów - poradnik


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

Solucja dotyczy rosyjskiej wersji językowej moda,
stąd mogą wystąpić różnice z nazwami wybranymi przez tłumaczy w spolszczeniu.


"Dolina Szeptów" poradnik przejścia.

Znalazłem taki skrócony "autorski plan działań". Pochodzi on z tej strony: http://ap-pro.ru/forum/36-4106-52 i można go pobrać w oryginale (Rus) z tego linka: [KLIK] . A oto treść:

    !!! To nie streszczenie fabuły !!! Fabułę czytajcie w dialogach. To - autorski plan działań przy przechodzeniu.

6b9302254951215.jpg

  "(1) Wpierw spotkamy  dwóch stalkierów, którzy napomykają, że tu jest jaskinia, w której leży artefakt.
Czytamy dialog, znajdujemy jaskinię, schodzimy, zabijamy wszystkich, przeszukujemy trupy (PDA Wowki - oddać Oziorskomu (7)), zabieramy pożyteczny artefakt.
Pojawi się teleport. W niego trzeba zajść od tyłu - to tak anomalia bawi się z nami w "kotka i myszkę".

  Docieramy do obozu (2). Spotykamy się z Mętnym, który daje zlecenie zabrać fleszkę u stalkera.
Idziemy tam, gdzie, niewątpliwie, znajduje się ten stalker (3). Odbijamy go u bandytów, zabieramy fleszkę. Jeżeli bandyci go jednakże zabiją - nic nie szkodzi, zdejmujemy przedmiot z trupa.
Lecz jeżeli stalker wyżył, to powie z wdzięczność o położeniu dobrego schowka (schowek - magazyn kontenerów (9), na drzewie. Można zaskoczyć z dachu). Przekazujemy zadanie Mętnemu.

  W obozie (2) będzie stać stalker, który zaproponuje popolowanie na mutanty. Jeżeli zrezygnujecie, to później to zadanie nie będzie dostępne. PDA Ilja Barbosa wygodnie po wszystkim oddać Mętnemu.
W tym zaś obozie (2) kwest u handlowca na wyszukiwanie anomalnej rośliny. (w sekrecie - za tę roślinę inny handlowiec da więcej niż pieniądze, dlatego nie śpieszcie się oddawać jej  pierwszemu)

  Więc, Mętny opowiada GG o tym, że stalkierzy poszli do Maksimiliana. I o tym, że GG może nie tracić czasu i od razu pomóc ostatniemu (Maksymilianowi). A mianowicie, zabrać jego rzecz od bandytów.
Po drodze do obozu bandytów będziemy przechodzić anomalię. Obok jest jaskinia (4). W jaskini zombi i trup. Zabijamy zombi, z trupa zdejmujemy PDA (PDA Srogiego). Czytamy, staje się jasne komu on potrzebny.
Będziemy wchodzić do bandytów (24). Tu dwa warianty - albo wykupić przesyłkę, albo zabrać na siłę. Rozwiązanie należy do was (bardziej warto zabić bratków)

  Spotykamy się z Maksimilianem (5), oddajemy skrzynkę. Maksimilian prosi o pomoc w zniszczeniu obozu najemników. Dobrze zgodzić się, chociaż można i  odmówić. Oglądamy podstawowy wariant - TAK.
Bierzemy snajperkę u handlowca. U niego (handlarza) bierzemy kwest na wyszukiwanie helikoptera, który nie doleciał i noteboka w nim.
W tym samym miejscu bierzemy kwest u technika na wyszukiwanie Giena, który ukradł narzędzia. Przy znalezieniu Giena (6) nie śpieszycie się go zabijać - skrzynki przy nim nie. Giena trzeba ranić i rozpytać się.
Po drodze do Gienia przeszukujemy jaskinie (10) i zdejmujemy PDA z trupa. Tam podpowiedź o dobrym schowku. W skutku sam PDA można sprzedać handlowcowi (5)
Tak samo można oddać technikowi (5) PDA Srogiego z dalszym prostym kwestem na wyszukiwanie broni (schowek pojawi się na mapie - 8 ).
Na tej zaś bazie (5) można spełnić zadanie od siedzącego w piwnicy stalkera Artura - podrzuci pieniędzy i artefakt. Daleko biegać nie trzeba będzie, dlatego można spełnić od razu.
Więc, biegniemy z Maksimilianem na miejsce (11). Tam nas już spotykają jego towarzysze broni.

  Oczyszczamy bazę najemników (9). Jeżeli Maksimilian przeżył, to mówimy z nim i on wysyła nas do Radika. Jeżeli nie przeżył, to pojawi się znak na mapie, gdzie znajduje się Radik (12)
Idziemy do Radika, nie zapomniawszy zabrać  z sobą 5-6 sztuk czegoś jadalnego (chleb, kiełbasa, konserwa, coś słodkiego do herbaty...)
Po drodze, w jednej z anomalii (13), leży trup wojskowego (z zaginionego helikoptera), u którego bierzemy klucz.
Spotykamy się z Radikiem, oddajemy mu prowiant. Ten opowiada, że grupę złapali najemnicy i trzymają  ich na swojej podstawowej bazie (14). Oddaje PDA Bęcwała. Proponuje współpracę - godzimy się.

  Czytamy dialog o planie Radika. I pierwsze, że trzeba - dostać ubranie najemnika. Szukać go nie trzeba, ono był w przesyłce, którą GG zabrał u bandytów.
Biegniemy na bazę stalkerow (5). Po drodze znajdujemy miejsca gdzie spadł helikopter i skrzynkę obok niego (15). Kluczyk u nas już jest - otwieramy, zabieramy. Zadanie na notebuk można przekazywać (5).
Po drodze na bazę stalkerow można spełnić kwest nowego handlowca (9). Przynajmniej go  należy wziąć - jeszcze jedna jaskinia stanie się dostępna dla zwiedzania.
Na bazie stakerow zabieramy ubranie najemnika. Czytamy dialog, patrzymy na boki, bierzemy jeszcze jedenego stalkera do grupy. We dwóch idziemy do Radika (12).
Mówimy z Radikiem. Wykonujemy lekkie zadanie na wyszukiwanie PDA najemnika.

  Teraz pełny komplet - ubranie i PDA najemnika. Przedzieramy się z oddziałem Radika przez gęste hordy mutantów  do obozu najemników (16).
Dalej GG powinien już iść sam. Przekonujemy się, że GG ubrany w potrzebne ubranie i jest obecny PDA najemnika w inwentarzu.
Spokojnie będziemy wchodzić na bazę najemników  (14)- oni przyjmują GG za swojego. Szukamy zakładników. Kiedy GG zobaczy - likwidujemy najemników.
Jeżeli oddział Radika przeżył - dobrze. Jeżeli nie - nic nie szkodzi. Będzie tylko zawalone samo zadanie od Radika, lecz nie dalsza fabuła.
Znajdujemy prowodyra, przeszukujemy, zabieramy klucz od komory, gdzie leży zakładnik i PDA Obytego. Jeżeli zakładnik Fiodor przeżył, to otwieramy drzwi i oglądamy scenkę - przerywnik.
Nie śpieszymy się odchodzić. Dalej od bazy na ścieżce będzie anomalia, a obok będzie żyć bezdomny (17). Wykonujemy jego zadanie, otrzymujemy "kompas" - przyda się.

  W poszukiwaniu Tchórza znajdujemy bazę Wolnościowców (18). Rozmawiamy z dowódcą. Czytamy dialogi. Mówimy z Tieslą i wykonujemy jego kwest na wyszukiwanie brakujących przedmiotów - "kompas" (już jest) i mikroschemat.
Mikroschemat znajduje się u Olega, który ukrywa się niedaleko od kontenerów (19). Jak mówiła babcia:"nie idź w wąskim korytarzu na człowieka z karabinem maszynowym"
Najbardziej bezpieczny sposób zabić Olega: prosto nad nim jest komin - tam z ulicy można coś rzucić, na przykład granat.
Zabieramy u Olega mikroschemat i przekazujemy wszystko Misiowi Tiesla (18). Ten da proste zadanie na oczyszczenie miejscowości - wykonujemy.
Dalej idziemy z Tieslą na miejsce teleportacji (20). Ustawiamy skaner, skaczemy w anomalię.
Wchodzimy do jaskini, zabijamy mutantów, znajdujemy artefakt i trup Tchórza (nie zapominamy o detiektorze- tam są artefakty). Zabieramy PDA. Wracamy w tył, oglądamy scenkę - przerywnik.

  Dla GG zabrali wszystko, prócz PDA. Biegniemy w MaksimilIana (9), jeżeli jet żywy i opowiadamy o tym co się zdarzyło. On odda klucz od swojej osobistej skrzynki na bazie stalkerów i powie, co robić.
Jeżeli Maksimilian martwy, to od razu idziemy na bazę stalkerów (5), znajdujemy tam Wołodie, przygotowujemy się. Razem z Wołodią będziemy pacyfikować  obóz Wolnościowców (18). To można zrobić i w pojedynkę.
Zabieramy swoje rzeczy. Z trupa Tiesli można zabrać dokumentację dotyczącą  teleportów, oddać ją technikowi na bazie (5) i ten powie co robić (czytamy dialogi).

Teraz trzeba zabić Mętnego (2), żeby przejść do wyjścia z Doliny. Zabijamy Mętnego samemu lub w kooperacji ze stalkerami. Przy podejściu do bazy Mętnego, Grisza zaproponuje GG kooperację (21).

  Dalej można odejść z Doliny (22), lecz... zostały jeszcze kwesty - pomoc naukowym. Pierwszy na bazie, gdzie kontenery (9). Ze względu na wspólną lokację docelaową go można połączyć z kwestem "pilot" (22).
Po przejściu zadeania o pomiarach - linija zadań na bazie stalkerów (5). W jaskini nie zapominamy o detektorze - tam są artefakty.
No i ze względu na rozrywkę można pochodzić turystycznie po dolinie (22).

Jak sprzykrzy się - odchodzimy ze Strefy.

  Schowki
(23) - nigdzie nie zaznaczony schowek. Plecak na drzewie. (fajny towar)
(9) - Plecak na drzewie. Zeskoczyć  z dachu. (fajny towar)
(10) - Plecak na drzewie (fajny towar)
(2) - w toalecie naboje.
pozostałe schowki pokarzą się przy rewizji trupów zadaniowych postaci."

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zmienił(a) tytuł na Dolina szeptów - poradnik

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.