Skocz do zawartości

Old Story - poradnik


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

Solucja dotyczy rosyjskiej wersji językowej moda,
stąd mogą wystąpić różnice z nazwami wybranymi przez tłumaczy w spolszczeniu.


"Old Story" - poradnik przejścia.

Spoiler

 Zaczynamy w innym miejscu niż zazwyczaj. Mamy pomówić z profesorem Tukariewem. Osłaniamy go przed mutantami. Następnie w drodze na Jantar. Docieramy pierwsi w okolice pociągu - tam odnajdujemy ciała - nic nie zabieramy, w jednym z nich ukrywamy swoje rzeczy - za chwilę załatwi nas emisja i wszystko stracimy. W drodze na nasyp jest ciało z dokumentami. Trafiamy po emisji do bazy Czystego Nieba - tam na dzień dobry znalazłem koło lady handlarza PDA.
http://thumbnails110.imagebam.com/30991/65a261309908866.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/30991/9de20b309908933.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/30991/771aea309909022.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/30991/4bb419309909109.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/30991/5fe99b309909205.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/30991/2d2c22309909319.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/30991/b457be309909386.jpg
    Bagna możemy zajmować walcząc z Bandytami lub nie. Ja wybrałem drugą opcję. Mówimy z Mininem - ten daje nam zadanie zająć Spaloną wieś - na jej terenie szaleja Poltergeisty. Od Fomy na wierzy dostajemy zadanie na pozbycie się snajpera z Cerkwi. Mamy to zrobić nocą - w dzień nie da się tam podejść, miejsca broni anomalia. Poszedłem w międzyczasie po swoje graty. Zabrałem z ciał PDA i urządzenie. Zaszedłem do jaskini pod mostem kolejowym za siatką - tam spotkałem Topola i jego towarzysza. W zamian za informację o podziemiach Agropromu oddałem sprzęt elektroniczny jaki znalazłem. Przy okazji znalazłem kolejne ciało z dokumentami.
http://thumbnails110.imagebam.com/30992/c31d6b309910554.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/30992/0a901d309910636.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/30992/b2bcf9309910750.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/30992/6cb4c4309910866.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/30992/e5fd72309910942.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/30992/c11c7c309911042.jpg
   Załatwiamy Poltergeisty za pomocą butli z acetylenem jakie są w wiosce i beczki z benzyną. Nocą idziemy do Cerkwi. Tam snajper jest na czerwono ale nie strzela - można pogadać. Możemy go zabić albo przynieść dwie macki pijawek z przystani łodzi. Wykonujemy te zadanie dla Sławika. Ten po naszym powrocie z trofeum ulatnia się i miejsce zajmuje Czyste Niebo. Możemy pomówić z Lebiediewiem o przejściu na Jantar. Mamy dwie opcje - załatwić Bandytów, lub przejść na Kordon przy posterunku wojskowym. Jest też 3 możliwość - załatwić sprawę z dowódca bandytów - dostarczyć mu PDA z bazy CN na którym są dane ze schowkami. Przychodzi SMS od Sławika - ma dla nas kolejne zadanie. Idziemy z nim na grzyby. Zielonkawe są bardzo toksyczne, brązowe są dobre. Zbieramy mu pięć dobrych i zaliczamy zadanie.
http://thumbnails112.imagebam.com/30992/a0876d309912005.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/30992/aab2fe309912058.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/30992/882ce5309912107.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/30992/c32b49309912138.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/30992/330922309912184.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/30992/f2fcac309912273.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/30992/8459dc309912325.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/30992/e8f427309912381.jpg
   Pogadałem z Gazastym - przywódcą Bandytów. W bazie CN znalazłem wiele PDA. Jedno - z pokoju Lebiediewa trzeba zabrać nocą gdy go tam nie ma - inaczej zaczyna się nawalanka na naszą osobę. Tego najważniejszego PDA ze schowkami nie znalazłem. Na Kordon poszedłem z przewodnikiem z południowego chutoru. - TO BYŁO MOŻLIWE PRZY WCZEŚNIEJSZYM PATCHU. Teraz nie wyjdziemy przez południowy chutor dopóki nie dogadamy się z bandytami albo ich nie zabijemy
http://thumbnails112.imagebam.com/30992/bb6225309912808.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/30992/f828d1309912862.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/30992/84401e309912897.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/30992/0422b8309912945.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/30992/431caf309912973.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/30992/08177f309913017.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/30992/be3c2e309913066.jpg
   Po ostatnim możemy dogadać się z bandytami lub zaatakować ich po rozmowie z Liebiediewem. Udajemy się z przewodnikiem do naszego oddziału i pacyfikujemy trzy punkty.  Po tym udajemy się na Jantar. Na miejscu mówimy z Sacharowem na temat emisji - tę sprawę mamy rozwiązać idąc na Kordon do Sidorowicza. Przy okazji pobytu na Jantarze możemy się dozbroić - znalazłem fajne wdzianko i dobrą broń przy ciałach. Znalazłem też PDA naukowca - sprzedałem dla Sachara. Możemy też wyłączyć emiter z podstawki - tym razem przy pomocy wojska i śmigłowców. Na Kordonie mówimy z Sidorowiczem i idziemy na spotkanie z agentem Chalickiego - sam major siedzi na razie w pierdlu.
http://thumbnails111.imagebam.com/31127/281715311260625.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/31127/add92a311260666.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/31127/88c9e4311260742.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/31127/22b8eb311260844.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/31127/a6abb0311260935.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/31127/1818cf311260961.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/31127/ca6546311260996.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/31127/0c5bf1311261036.jpg
   Idziemy do sierżanta Repkina, od niego dostajemy pistolet dla majora. Następnie idziemy na bazę neutralnych i dajemy Chalickiemu broń. Wracamy do agenta i zdajemy relację. Major czeka na nas na posterunku. Wojsko od teraz jest już neutralne. Chalicki w rewanżu daje nam fleszkę z danymi emisji i ma dla nas zadanie na odnalezienie jego towarzysza na Kordonie - świetnego mechanika.
http://thumbnails112.imagebam.com/31130/438593311296112.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/31130/7f98ee311296212.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/31130/0d8d50311296289.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/31130/1caefe311296370.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/31130/db2e3d311296442.jpg
    Nasz poszukiwany to nikt inny jak wojskowy który siedzi pod mostem na przeciw ATP - dla niego odnalazłem PDA w anomalii. Doprowadzamy go na posterunek i mówimy z Chaleckim. Kolejne kroki skierowałem na Bagna do Lebiediewa. Pomówiłem z nim o fleszce - ten odesłał mnie do profesora Kołańczy. Ten z kolei doradził bym udał się na Kordon do Sidorowicza i zasięgnął języka czy nikt nie szukał części radiowych. Sidor dał  namiar na Chandrę który udał się do Doliny Mroku do Wolności.
http://thumbnails101.imagebam.com/31130/7ce051311297222.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/31130/244e16311297283.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/31130/ae4667311297367.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/31130/6c592a311297458.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/31130/e28115311297542.jpg
   W dolinie mroku na samym początku informuje nas o Chandrze. Udajemy się do bazy. Tam mówimy z Dziennikarzem o grupie NATOwskiej wysłanej do Zony. Jeżeli byśmy się natknęli na jakieś wieści mamy dać mu znać. Mówimy z jednym dowódcą, później po wykonaniu zadań z kolejnym - z Czechowem. Po szturmie na bazę najemników odnajdujemy Chandrę - opowiada nam o swoich układach z Powinnością. Teraz musimy odnaleźć Sońkę na bazie Powinności.
http://thumbnails112.imagebam.com/31132/60085c311312546.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/31132/690e23311312573.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/31132/a94ab0311312595.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/31132/edbacc311312733.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/31132/6616a6311312787.jpg
   Poszukiwanie Sońki jest powiązane z zadaniem zatopienia podziemia z podstawki. Spotykamy w końcu naszego zaginionego. Mamy z nim się później spotkać na terenie Magazynów. Ruszamy. Wykonujemy zmodyfikowane lekko zadania z podstawowej CS. Sońkę i Chandrę spotykamy na Magazynach. Przesłuchują Kła który mówi o NATO-wskiej ekspedycji. Pada strzał z oddali i Kieł ginie. Z dwoma towarzyszami jeszcze się będziemy widzieć. Poszedłem teraz do Reportera w Dolinie Mroku. Opowiedziałem o ekspedycji. Odesłał mnie do Leśnika a sam udał się na Magazyny Wojskowe. W tym modzie nie wyłączamy "bąbla" dosłownie - robi to Chog. Dalej standardowo - droga przez Limańsk, szpital i podziemie Prypeci do CEZAS. Tu pościg za Strzelcem - kończymy na Generatorach. Oglądamy scenkę jak dwóch ludzi razi go pistoletem Gaussa. Przenosi nas do Czerwonego Lasu na most.
http://thumbnails109.imagebam.com/31147/51baf4311467881.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/31147/d04d8b311467933.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/31147/812608311467997.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/31147/03fb93311468058.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/31147/88b3bc311468174.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/31147/46df06311468248.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/31147/057e48311468307.jpg
   We free play mamy jeszcze zadanie na oddanie prototypu - w bazie CN odbieramy nagrodę - swojego Wintara Szrama - ja swój na początku gry ukryłem przy trupie nim przeniosło mnie do bazy po emisji - teraz mam 2  ;D. Gauss dajemy mechanikowi. Reporter siedzi jak siedział w DM i nie ma nowego dialogu - czyli to koniec  ;).
http://thumbnails109.imagebam.com/31150/36d9ee311496511.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/31150/f8a523311496638.jpg


        KONIEC

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

"Old Story" - poradnik przejścia.

Spoiler

Zaczynamy w innym miejscu niż zazwyczaj. Mamy pomówić z profesorem Tukariewem. Osłaniamy go przed mutantami. Następnie w drodze na Jantar. Docieramy pierwsi w okolice pociągu - tam odnajdujemy ciała - nic nie zabieramy, w jednym z nich ukrywamy swoje rzeczy - za chwilę załatwi nas emisja i wszystko stracimy. W drodze na nasyp jest ciało z dokumentami. Trafiamy po emisji do bazy Czystego Nieba - tam na dzień dobry znalazłem koło lady handlarza PDA.

001.jpg002.jpg003.jpg004.jpg005.jpg006.jpg007.jpg

Bagna możemy zajmować walcząc z Bandytami lub nie. Ja wybrałem drugą opcję. Mówimy z Mininem - ten daje nam zadanie zająć Spaloną wieś - na jej terenie szaleja Poltergeisty. Od Fomy na wierzy dostajemy zadanie na pozbycie się snajpera z Cerkwi. Mamy to zrobić nocą - w dzień nie da się tam podejść, miejsca broni anomalia. Poszedłem w międzyczasie po swoje graty. Zabrałem z ciał PDA i urządzenie. Zaszedłem do jaskini pod mostem kolejowym za siatką - tam spotkałem Topola i jego towarzysza. W zamian za informację o podziemiach Agropromu oddałem sprzęt elektroniczny jaki znalazłem. Przy okazji znalazłem kolejne ciało z dokumentami.

008.jpg009.jpg010.jpg011.jpg012.jpg013.jpg

Załatwiamy Poltergeisty za pomocą butli z acetylenem jakie są w wiosce i beczki z benzyną. Nocą idziemy do Cerkwi. Tam snajper jest na czerwono ale nie strzela - można pogadać. Możemy go zabić albo przynieść dwie macki pijawek z przystani łodzi. Wykonujemy te zadanie dla Sławika. Ten po naszym powrocie z trofeum ulatnia się i miejsce zajmuje Czyste Niebo. Możemy pomówić z Lebiediewiem o przejściu na Jantar. Mamy dwie opcje - załatwić Bandytów, lub przejść na Kordon przy posterunku wojskowym. Jest też 3 możliwość - załatwić sprawę z dowódca bandytów - dostarczyć mu PDA z bazy CN na którym są dane ze schowkami. Przychodzi SMS od Sławika - ma dla nas kolejne zadanie. Idziemy z nim na grzyby. Zielonkawe są bardzo toksyczne, brązowe są dobre. Zbieramy mu pięć dobrych i zaliczamy zadanie.

014.jpg015.jpg016.jpg017.jpg018.jpg019.jpg020.jpg021.jpg

Pogadałem z Gazastym - przywódcą Bandytów. W bazie CN znalazłem wiele PDA. Jedno - z pokoju Lebiediewa trzeba zabrać nocą gdy go tam nie ma - inaczej zaczyna się nawalanka na naszą osobę. Tego najważniejszego PDA ze schowkami nie znalazłem. Na Kordon poszedłem z przewodnikiem z południowego chutoru. - TO BYŁO MOŻLIWE PRZY WCZEŚNIEJSZYM PATCHU. Teraz nie wyjdziemy przez południowy chutor dopóki nie dogadamy się z bandytami albo ich nie zabijemy

022.jpg023.jpg024.jpg025.jpg026.jpg027.jpg028.jpg

Po ostatnim możemy dogadać się z bandytami lub zaatakować ich po rozmowie z Liebiediewem. Udajemy się z przewodnikiem do naszego oddziału i pacyfikujemy trzy punkty.  Po tym udajemy się na Jantar. Na miejscu mówimy z Sacharowem na temat emisji - tę sprawę mamy rozwiązać idąc na Kordon do Sidorowicza. Przy okazji pobytu na Jantarze możemy się dozbroić - znalazłem fajne wdzianko i dobrą broń przy ciałach. Znalazłem też PDA naukowca - sprzedałem dla Sachara. Możemy też wyłączyć emiter z podstawki - tym razem przy pomocy wojska i śmigłowców. Na Kordonie mówimy z Sidorowiczem i idziemy na spotkanie z agentem Chalickiego - sam major siedzi na razie w pierdlu

029.jpg030.jpg031.jpg032.jpg033.jpg034.jpg035.jpg036.jpg

Idziemy do sierżanta Repkina, od niego dostajemy pistolet dla majora. Następnie idziemy na bazę neutralnych i dajemy Chalickiemu broń. Wracamy do agenta i zdajemy relację. Major czeka na nas na posterunku. Wojsko od teraz jest już neutralne. Chalicki w rewanżu daje nam fleszkę z danymi emisji i ma dla nas zadanie na odnalezienie jego towarzysza na Kordonie - świetnego mechanika.

037.jpg038.jpg039.jpg040.jpg041.jpg

Nasz poszukiwany to nikt inny jak wojskowy który siedzi pod mostem na przeciw ATP - dla niego odnalazłem PDA w anomalii. Doprowadzamy go na posterunek i mówimy z Chaleckim. Kolejne kroki skierowałem na Bagna do Lebiediewa. Pomówiłem z nim o fleszce - ten odesłał mnie do profesora Kołańczy. Ten z kolei doradził bym udał się na Kordon do Sidorowicza i zasięgnął języka czy nikt nie szukał części radiowych. Sidor dał  namiar na Chandrę który udał się do Doliny Mroku do Wolności.

042.jpg043.jpg044.jpg045.jpg046.jpg

W dolinie mroku na samym początku informuje nas o Chandrze. Udajemy się do bazy. Tam mówimy z Dziennikarzem o grupie NATOwskiej wysłanej do Zony. Jeżeli byśmy się natknęli na jakieś wieści mamy dać mu znać. Mówimy z jednym dowódcą, później po wykonaniu zadań z kolejnym - z Czechowem. Po szturmie na bazę najemników odnajdujemy Chandrę - opowiada nam o swoich układach z Powinnością. Teraz musimy odnaleźć Sońkę na bazie Powinności.

047.jpg048.jpg049.jpg050.jpg051.jpg

Poszukiwanie Sońki jest powiązane z zadaniem zatopienia podziemia z podstawki. Spotykamy w końcu naszego zaginionego. Mamy z nim się później spotkać na terenie Magazynów. Ruszamy. Wykonujemy zmodyfikowane lekko zadania z podstawowej CS. Sońkę i Chandrę spotykamy na Magazynach. Przesłuchują Kła który mówi o NATO-wskiej ekspedycji. Pada strzał z oddali i Kieł ginie. Z dwoma towarzyszami jeszcze się będziemy widzieć. Poszedłem teraz do Reportera w Dolinie Mroku. Opowiedziałem o ekspedycji. Odesłał mnie do Leśnika a sam udał się na Magazyny Wojskowe. W tym modzie nie wyłączamy "bąbla" dosłownie - robi to Chog. Dalej standardowo - droga przez Limańsk, szpital i podziemie Prypeci do CEZAS. Tu pościg za Strzelcem - kończymy na Generatorach. Oglądamy scenkę jak dwóch ludzi razi go pistoletem Gaussa. Przenosi nas do Czerwonego Lasu na most.

052.jpg053.jpg054.jpg055.jpg056.jpg057.jpg058.jpg

We free play mamy jeszcze zadanie na oddanie prototypu - w bazie CN odbieramy nagrodę - swojego Wintara Szrama - ja swój na początku gry ukryłem przy trupie nim przeniosło mnie do bazy po emisji - teraz mam 2  ;D. Gauss dajemy mechanikowi. Reporter siedzi jak siedział w DM i nie ma nowego dialogu - czyli to koniec  ;).

059.jpg060.jpg

KONIEC

Poradnik by cichy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zmienił(a) tytuł na Old Story - poradnik

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.