Skocz do zawartości

The Project Medeiros


cichy

Rekomendowane odpowiedzi


the_project_medeiros_cover.png


Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 16.01.2015 r.
Autorzy: SOR-Team
Autor spolszczenia: @gawron
Śr. długość rozgrywki: (ok. 10 godzin)


OPIS:

  Pokaż ukrytą zawartość

GALERIA:

  Pokaż ukrytą zawartość

INSTALACJA:

  Pokaż ukrytą zawartość

LINKI DO POBRANIA:

  Pokaż ukrytą zawartość


Źródło: Logo2021_site.png.1d603075f10eb6d7a4300f627d4274d9.png.ae2c1f6c5cbf1f5decbbdb65861ce2e7.png

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Project Medeiros... Mod, który jak by to nie zabrzmiało, urzekł mnie swoją atmosferą. Przeczytałem na jego temat wiele opinii (od zachwytów po te skrajnie niepochlebne) i faktycznie muszę przyznać, że chwilami miałem wrażenie, jakby ekipie tworzącej gdzieś się śpieszyło. Część błędów udało mi się naprawić (nie miały one większego znaczenia, po prostu robiły złe wrażenie, np. nielogiczne zadanie z podstawki – wystarczyło zmienić treść, czy worek z kombinezonem ważący 0,05 kg i takie tam), a o kilku niedociągnięciach będzie poniżej w spoilerze. Cieszę się, że (właściwie całkiem przypadkowo) odgrzebałem tego już nie najnowszego moda, bo miałem możliwość razem z Noem przemierzać Zonę w poszukiwaniu mistycznych amuletów, pieczęci i makkerów. Wszystko zostało okraszone bardzo dobrą oprawą dźwiękową, wykorzystano także najlepsze kawałki z TT2, Striełok to nawet słucha Rammsteina, tak że przyjemnie można spędzić chwilę przy radyjku. Dla własnych potrzeb zmieniłem grafikę otoczenia, wykorzystując textury z Misery 2, Autumn Aurora i NPŚ W P K, tak że u mnie Noe przemierzał Zonę późną jesienią. @Ranger801 sprawił, że napisy początkowe przewijają się prawidłowo i ważna informacja Bagiennego Doktora jest dosłownie czytelna. Nie będę rozpisywał się na temat fabuły, to już zrobił @cichy w #1. Dodam tylko, że autorzy nie proponują nam sensacyjnej historii gieroja wysłanego z ważną misją do Zony, ale zabarwioną odrobiną mistyki opowieść, użyję nawet określenia "baśń" o jednej z legend Zony, jaką z pewnością jest Noe. Myślę, że właśnie w ten sposób należy traktować Project Medeiros. Zdaję sobie sprawę, że nie jest to mod z najwyższej półki, ale dzięki, chociażby klimatowi, jaki udało się osiągnąć autorom, z pewnością jest to modyfikacja zasługująca na uwagę, a odpowiednio poprowadzona fabuła może zapewnić parę godzin ciekawej gry.

Noe.thumb.jpg.5b949d9e925f6099bcd6fbe2accc2970.jpg

WAŻNE INFORMACJE:

  Pokaż ukrytą zawartość

PARĘ SCREENÓW:

  Pokaż ukrytą zawartość

Link do paczki z texturami - https://cloud.mail.ru/public/BTHr/zCANU87Sn

  • Dodatnia 12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba grałem w tego moda? Aż tak mi pamięć szwankuje? Pograłem trochę, nie pamiętam czemu przerwałem, chyba przez konieczność wykonania tych rzeczy "jak najszybciej" z tymi detektorami. Trochę irytowała konieczność skutecznej walki połączonej z niemal natychmiastowym szabrowaniem, najczęstszy powód wczytywania na nowo w modzie. Może dam mu jeszcze jedną szansę...

Widzę że masz moda po polsku. Myślałem że poza maszynowym angielskim tłumaczeniem nie był on spolszczany?

Edytowane przez ZapomnialemLoginu
litrówki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co jest grane, ale wczoraj zrobiłem tu wpis, a dzisiaj go nie ma.

Pisałem, że grałem w tego moda, nie podjąłem się tłumaczenia, bo była to pierwsza wersja, a na dodatek mod był dwujęzyczny. Dialogi po rosyjsku, a opisy broni angielskie. Wtedy też robiłem wpisy. Może są tam, gdzie jest ta pierwsza wersja, a ten mod ma dwa tematy.

@gawron - brawo za tłumaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 10.03.2017 o 22:38, gawron napisał(a):

Właśnie został spolszczony, polonizacja jest w fazie testów i poprawek.

Z tym szabrowaniem masz rację, jednak bez tego detektora nie wykonamy jednego zadania, nic się nie stanie, ale stracimy szansę na Swaroga.

Rozwiń  

Nic się nie stanie? Dla mnie strata szansy na Svaroga to koniec gry właściwie :dry: nie mógłbym dać wtedy upustu swojej chciwości, łażenie z najlepszą zabawką w Zonie (zaraz po Gaussie i exo) to dla mnie najważniejsza część gry...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @kondotier. Wrzuciłem to pytanie bo myślałem, że @gawron wie coś na temat zdublowanych folderów. Sam nie wgłębiałem się jeszcze. Czekam na polonizację. Ale patrząc pobieżnie, folder ten (kopia) zawiera normalne wartości GG (w pliku actor.ltx), natomiast ten 'normalny' jest w grażdance. 

@vidkunsen po przetłumaczeniu przez przełożnik Miroszewiczny wygląda to tak - ѫîďч˙ . Dzięki za link. Może się przyda. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo

To co jest w pliku actor po średniku grażdanką, to są opisy co wartości w danej linii oznaczają. Nie mam już tego moda więc nie jestem w stanie sprawdzić co jest zmienione, ale zmiany mogą być też w tych liniach:

;actor_condition only

jump_power 				= 0.01 ;умешьшение силы с прыжком без учета веса ноши
jump_weight_power       = 0.05  ;0.045                                        ;умешьшение силы с прыжком с учетом веса ноши, для максимального допустимого веса
overweight_jump_k       = 5		;10                ;10                                        ;коэффициент влияние перегрузки прыжок с весом (умножается на jump_weight_power)

stand_power             = -0.005
walk_power              = 0.00001  ;0.000012                                ;умешьшение силы за секнду во время ходьбы без учета веса ноши
walk_weight_power       = 0.00005   ;0.0001;                        ;умешьшение силы за секнду во время ходьбы с учетом веса ноши, для максимального допустимого веса
overweight_walk_k       = 5			;9        ;10                                ;коэффициент влияние перегрузки ноши (умножается на walk_weight_power)
accel_k                 = 3			;5                                        ;коэффициент на бег (умножается walk_power, walk_weight_power)
sprint_k                = 75 ;75        ;коэффициент на "sprint" бег (умножается walk_power, walk_weight_power)



Sam możesz to sprawdzić, porównując oba pliki za pomocą WinMerge.

A jeśli chcesz wiedzieć jak odczytać to co wychodzi w robaczkach, napisz na PW to powiem jak.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 11.03.2017 o 12:37, ZapomnialemLoginu napisał(a):

Nic się nie stanie? Dla mnie strata szansy na Svaroga to koniec gry właściwie :dry: nie mógłbym dać wtedy upustu swojej chciwości, łażenie z najlepszą zabawką w Zonie (zaraz po Gaussie i exo) to dla mnie najważniejsza część gry...

Rozwiń  

W ogóle nie używam egzoszkieletów, gaussówi i zachodniego złomu, ale mamy punkt wspólny - Swaroga, jak najbardziej:).

W tym modzie, tak jak w Zonie, parę rzeczy jest nieprzewidywalnych, np. nie wiadomo czy na Zatonie pojawią się zombiaki. Jeśli tak, to z Niedźwiedziem nie powinno być problemu, jeśli nie, pozostają handlarze, ale u nich ten towar jest niezwykle rzadko. Schowków jest sporo, wszystkich nie sprawdzałem. Tak że może być taka sytuacja, że Niedźwiedzia weźmiemy do ręki dopiero w Prypeci. Taki urok moda. Chyba że zajrzymy do plików...

  W dniu 11.03.2017 o 11:37, DaarMoo napisał(a):

 w config są dwa pliki creatures. 

Przechwytywanie3.PNG.d536677cb371b5176d66c6ed2ea58030.PNG

Sprawdzałeś o co chodzi ?

Rozwiń  

Kopii plików w tym modzie jest więcej, w ogóle panuje w nim artystyczny nieład. Lepiej niczego nie usuwać, przekonałem się o tym, kiedy musiałem tracić czas po wywaleniu takiej kopii. Trochę dziwne, ale w jednym przypadku mod czyta tekst właśnie z takiego pliku.

W spoilerze są próbki różnic w wyglądzie otoczenia, przed i po zmianie.

  Pokaż ukrytą zawartość

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny mod. Jak na razie wszystko mi się podoba. Nowa fabuła zapowiada się bardzo ciekawie. Mam pytanie do kogoś kto grał. Przy pierwszej pieczęci była podpowiedź gdzie szukać drugiej. Przy drugiej podpowiedzi gdzie szukać trzeciej nie było. Coś przegapiłem, czy tak ma być?

 

ss_anita i sylwia_03-19-17_23-07-00_(zaton).jpg

ss_anita i sylwia_03-19-17_22-38-26_(zaton).jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zaczniemy poszukiwania po rozmowie z Bagiennym Doktorem i pierwszą pieczęć znajdziemy dzięki jego wskazówce, to przy każdej powinna być podpowiedź oprócz ostatniej. Natomiast jeżeli sam zacząłeś poszukiwania po przypadkowym znalezieniu jednej z nich, to mogłeś zacząć poszukiwania "od środka" i jako trzecią znaleźć właśnie tą "ostatnią" bez podpowiedzi.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 20.03.2017 o 04:52, gawron napisał(a):

Jeśli zaczniemy poszukiwania po rozmowie z Bagiennym Doktorem i pierwszą pieczęć znajdziemy dzięki jego wskazówce, to przy każdej powinna być podpowiedź oprócz ostatniej.

Rozwiń  

Tak, dzięki. To moja pomyłka. Pomyliłem miejsca i przypadkowo znalazłem ostatnią pieczęć. Wszystko jest ok:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo

A nie nawybierałeś jakichś opcji w instalatorze moda przypadkiem? Ja tam widziałem do wyboru jakieś "krzaczki" i 4:3 albo 16:9 i DX9, DX11.

Ja prewencyjnie nic nie wybrałem tylko naciskałem "dalej/ok" i u mnie na monitorze 16:9 i 1980x1080 celowniki wyglądają tak, no i walą w punkt.

 

11.jpg

111.jpg

1111.jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.