cichy Opublikowano 31 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 16.01.2015 r. Autorzy: SOR-Team Autor spolszczenia: @gawron Śr. długość rozgrywki: (ok. 10 godzin) OPIS: Spoiler Bohaterem moda jest znany nam wszystkim stalker o ksywce Noe, który postanawia opuścić Zonę, jednak nie będzie to takie proste jak na pierwszy rzut oka może się wydawać - Strefa za wszelką cenę stara się mu to uniemożliwić. Czyżby na Noego czekała jeszcze jedna, z góry zaplanowana podróż ? Fabuła rozgrywa się na dwóch lokacjach - Zatonie oraz Prypeci; Liczne zadania poboczne; Wykorzystano paczkę broni z OWR 2.1; Dodano 2 nowe mutanty; Nowe ugrupowanie - "Komsomoły"; Usunięto oryginalne schowki i dodano 150 nowych; 40 artefaktów; Wiele nowych przedmiotów. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Po rozpakowaniu archiwum uruchamiamy instalator. W ścieżce instalacji wskazujemy folder, w którym mamy Zew Prypeci. Dodajemy spolszczenie do głównego katalogu gry. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Yandex - [KLIK] Spolszczenie: Nasz serwer - [KLIK] Autor spolszczenia moda NIE WYRAŻA ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Źródło: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 10 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Project Medeiros... Mod, który jak by to nie zabrzmiało, urzekł mnie swoją atmosferą. Przeczytałem na jego temat wiele opinii (od zachwytów po te skrajnie niepochlebne) i faktycznie muszę przyznać, że chwilami miałem wrażenie, jakby ekipie tworzącej gdzieś się śpieszyło. Część błędów udało mi się naprawić (nie miały one większego znaczenia, po prostu robiły złe wrażenie, np. nielogiczne zadanie z podstawki – wystarczyło zmienić treść, czy worek z kombinezonem ważący 0,05 kg i takie tam), a o kilku niedociągnięciach będzie poniżej w spoilerze. Cieszę się, że (właściwie całkiem przypadkowo) odgrzebałem tego już nie najnowszego moda, bo miałem możliwość razem z Noem przemierzać Zonę w poszukiwaniu mistycznych amuletów, pieczęci i makkerów. Wszystko zostało okraszone bardzo dobrą oprawą dźwiękową, wykorzystano także najlepsze kawałki z TT2, Striełok to nawet słucha Rammsteina, tak że przyjemnie można spędzić chwilę przy radyjku. Dla własnych potrzeb zmieniłem grafikę otoczenia, wykorzystując textury z Misery 2, Autumn Aurora i NPŚ W P K, tak że u mnie Noe przemierzał Zonę późną jesienią. @Ranger801 sprawił, że napisy początkowe przewijają się prawidłowo i ważna informacja Bagiennego Doktora jest dosłownie czytelna. Nie będę rozpisywał się na temat fabuły, to już zrobił @cichy w #1. Dodam tylko, że autorzy nie proponują nam sensacyjnej historii gieroja wysłanego z ważną misją do Zony, ale zabarwioną odrobiną mistyki opowieść, użyję nawet określenia "baśń" o jednej z legend Zony, jaką z pewnością jest Noe. Myślę, że właśnie w ten sposób należy traktować Project Medeiros. Zdaję sobie sprawę, że nie jest to mod z najwyższej półki, ale dzięki, chociażby klimatowi, jaki udało się osiągnąć autorom, z pewnością jest to modyfikacja zasługująca na uwagę, a odpowiednio poprowadzona fabuła może zapewnić parę godzin ciekawej gry. WAŻNE INFORMACJE: Spoiler - Wstęp do moda zawiera informację. - Po drodze do miejsca sygnału (Żelazny las) warto zajrzeć na Stację benzynową i wykonać pierwsze zadanie Czołgisty. - Ze Striełokiem (miejsce sygnału) rozmawiamy po wykonaniu powyższego zadania, przed drugim, czyli atakiem na Magazyny podstacji. - Po odbiciu Magazynów musimy być szybsi od kolegów w przeszukiwaniu trupów – przy jednym jest detektor. - Po odbiciu Magazynów warto od razu pomóc Aszotowi. - Nie należy przeszukiwać helikopterów, niczym to nie skutkuje, jednak zadania będą niepotrzebnie wisiały w PDA. - Należy zachować po jednym egzemplarzu każdego detektora, przydadzą się później. - Na Magazynach podstacji (bazie stalkerów) Noe teoretycznie nie powinien przetrwać emisji, jednak gdy zamiast szukać schronienia, Noe emisję po prostu prześpi, wszystko powinno być w porządku (warto sprawdzić). - Nie powinienem nawet tego pisać, ale warto pamiętać, że części mutantów to także towar, że nie wspomnę o artefaktach, a przy cenach panujących tego roku w Zonie każdy ogonek ma znaczenie. PARĘ SCREENÓW: Spoiler Link do paczki z texturami - https://cloud.mail.ru/public/BTHr/zCANU87Sn 12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strielon Opublikowano 10 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Bedzie kiedyś przetlumaczony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 10 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 (edytowane) Chyba grałem w tego moda? Aż tak mi pamięć szwankuje? Pograłem trochę, nie pamiętam czemu przerwałem, chyba przez konieczność wykonania tych rzeczy "jak najszybciej" z tymi detektorami. Trochę irytowała konieczność skutecznej walki połączonej z niemal natychmiastowym szabrowaniem, najczęstszy powód wczytywania na nowo w modzie. Może dam mu jeszcze jedną szansę... Widzę że masz moda po polsku. Myślałem że poza maszynowym angielskim tłumaczeniem nie był on spolszczany? Edytowane 10 Marca 2017 przez ZapomnialemLoginu litrówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 10 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Właśnie został spolszczony, polonizacja jest w fazie testów i poprawek. Z tym szabrowaniem masz rację, jednak bez tego detektora nie wykonamy jednego zadania, nic się nie stanie, ale stracimy szansę na Swaroga. 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 10 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 @gawron Ty to lubisz wyskakiwać z tymi polonízacjami jak "czołg z nienacka" Pamiętam niezbyt dobre opinie o tym modzie u nas ale trzeba będzie samemu wreszcie ograć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 10 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Pies z kulawą nogą nie zaglądał do tematu, więc nie było potrzeby błyskać. @tom3kb, że tak zacytuję klasyka: opinie są jak dziurki w dupie - każdy ma własną. 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 10 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Oj tak prowda.A tak powaznie to super ze mod będzie po polsku.Dzieki @gawron. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 11 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Nie wiem co jest grane, ale wczoraj zrobiłem tu wpis, a dzisiaj go nie ma. Pisałem, że grałem w tego moda, nie podjąłem się tłumaczenia, bo była to pierwsza wersja, a na dodatek mod był dwujęzyczny. Dialogi po rosyjsku, a opisy broni angielskie. Wtedy też robiłem wpisy. Może są tam, gdzie jest ta pierwsza wersja, a ten mod ma dwa tematy. @gawron - brawo za tłumaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 11 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 @gawron w config są dwa pliki creatures. Sprawdzałeś o co chodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 11 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 13 godzin temu, gawron napisał: Właśnie został spolszczony, polonizacja jest w fazie testów i poprawek. Z tym szabrowaniem masz rację, jednak bez tego detektora nie wykonamy jednego zadania, nic się nie stanie, ale stracimy szansę na Swaroga. Nic się nie stanie? Dla mnie strata szansy na Svaroga to koniec gry właściwie nie mógłbym dać wtedy upustu swojej chciwości, łażenie z najlepszą zabawką w Zonie (zaraz po Gaussie i exo) to dla mnie najważniejsza część gry... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 11 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 @DaarMoo ęîďč˙ = копия = kopia Tak win1250 widzi grażdankę. Najprawdopodobniej w tym Katalogu w pliku actors, są jakieś zmiany udźwigu, albo możliwości GG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 11 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Może to coś pomoże: http://brugia.ayz.pl/cyrylica/ Poza tym są programy które przekładają tekst: ęîďč˙ na bastardę grażdanki cyrylicy i głagolicy ub łaciński tak by był poprawnie dla ciebie widoczny na twoim komputerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 11 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Dzięki @kondotier. Wrzuciłem to pytanie bo myślałem, że @gawron wie coś na temat zdublowanych folderów. Sam nie wgłębiałem się jeszcze. Czekam na polonizację. Ale patrząc pobieżnie, folder ten (kopia) zawiera normalne wartości GG (w pliku actor.ltx), natomiast ten 'normalny' jest w grażdance. @vidkunsen po przetłumaczeniu przez przełożnik Miroszewiczny wygląda to tak - ѫîďч˙ . Dzięki za link. Może się przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 12 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 @DaarMoo To co jest w pliku actor po średniku grażdanką, to są opisy co wartości w danej linii oznaczają. Nie mam już tego moda więc nie jestem w stanie sprawdzić co jest zmienione, ale zmiany mogą być też w tych liniach: ;actor_condition only jump_power = 0.01 ;умешьшение силы с прыжком без учета веса ноши jump_weight_power = 0.05 ;0.045 ;умешьшение силы с прыжком с учетом веса ноши, для максимального допустимого веса overweight_jump_k = 5 ;10 ;10 ;коэффициент влияние перегрузки прыжок с весом (умножается на jump_weight_power) stand_power = -0.005 walk_power = 0.00001 ;0.000012 ;умешьшение силы за секнду во время ходьбы без учета веса ноши walk_weight_power = 0.00005 ;0.0001; ;умешьшение силы за секнду во время ходьбы с учетом веса ноши, для максимального допустимого веса overweight_walk_k = 5 ;9 ;10 ;коэффициент влияние перегрузки ноши (умножается на walk_weight_power) accel_k = 3 ;5 ;коэффициент на бег (умножается walk_power, walk_weight_power) sprint_k = 75 ;75 ;коэффициент на "sprint" бег (умножается walk_power, walk_weight_power) Sam możesz to sprawdzić, porównując oba pliki za pomocą WinMerge. A jeśli chcesz wiedzieć jak odczytać to co wychodzi w robaczkach, napisz na PW to powiem jak. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 12 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 @gawron w poście 2 wrzuciłeś link do tekstur. Jak one mają się do tych z moda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 12 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Dnia 11.03.2017 o 13:37, ZapomnialemLoginu napisał: Nic się nie stanie? Dla mnie strata szansy na Svaroga to koniec gry właściwie nie mógłbym dać wtedy upustu swojej chciwości, łażenie z najlepszą zabawką w Zonie (zaraz po Gaussie i exo) to dla mnie najważniejsza część gry... W ogóle nie używam egzoszkieletów, gaussówi i zachodniego złomu, ale mamy punkt wspólny - Swaroga, jak najbardziej. W tym modzie, tak jak w Zonie, parę rzeczy jest nieprzewidywalnych, np. nie wiadomo czy na Zatonie pojawią się zombiaki. Jeśli tak, to z Niedźwiedziem nie powinno być problemu, jeśli nie, pozostają handlarze, ale u nich ten towar jest niezwykle rzadko. Schowków jest sporo, wszystkich nie sprawdzałem. Tak że może być taka sytuacja, że Niedźwiedzia weźmiemy do ręki dopiero w Prypeci. Taki urok moda. Chyba że zajrzymy do plików... Dnia 11.03.2017 o 12:37, DaarMoo napisał: w config są dwa pliki creatures. Sprawdzałeś o co chodzi ? Kopii plików w tym modzie jest więcej, w ogóle panuje w nim artystyczny nieład. Lepiej niczego nie usuwać, przekonałem się o tym, kiedy musiałem tracić czas po wywaleniu takiej kopii. Trochę dziwne, ale w jednym przypadku mod czyta tekst właśnie z takiego pliku. W spoilerze są próbki różnic w wyglądzie otoczenia, przed i po zmianie. Spoiler 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 19 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Bardzo fajny mod. Jak na razie wszystko mi się podoba. Nowa fabuła zapowiada się bardzo ciekawie. Mam pytanie do kogoś kto grał. Przy pierwszej pieczęci była podpowiedź gdzie szukać drugiej. Przy drugiej podpowiedzi gdzie szukać trzeciej nie było. Coś przegapiłem, czy tak ma być? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 20 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Jeśli zaczniemy poszukiwania po rozmowie z Bagiennym Doktorem i pierwszą pieczęć znajdziemy dzięki jego wskazówce, to przy każdej powinna być podpowiedź oprócz ostatniej. Natomiast jeżeli sam zacząłeś poszukiwania po przypadkowym znalezieniu jednej z nich, to mogłeś zacząć poszukiwania "od środka" i jako trzecią znaleźć właśnie tą "ostatnią" bez podpowiedzi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 20 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Też zacząłem grać i na początku wszystko fajnie wygląda, zapowiada się nieźle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 20 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Tak, prezentuje się pięknie. Jak to było w "Rejsie" - "w tych pięknych okolicznościach przyrody...". Musiałem tylko popracować nad lornetką. Nie było automatycznego namierzania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 20 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 13 godzin temu, gawron napisał: Jeśli zaczniemy poszukiwania po rozmowie z Bagiennym Doktorem i pierwszą pieczęć znajdziemy dzięki jego wskazówce, to przy każdej powinna być podpowiedź oprócz ostatniej. Tak, dzięki. To moja pomyłka. Pomyliłem miejsca i przypadkowo znalazłem ostatnią pieczęć. Wszystko jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 U mnie wszystkie celowniki optyczne wyglądają tak : Spoiler Zmiana parametrów x, y i powiększenia nic nie daje. Przy takim ustawieniu pocisk przelatuje nad widocznym w oddali ogrodzeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 @DaarMoo A nie nawybierałeś jakichś opcji w instalatorze moda przypadkiem? Ja tam widziałem do wyboru jakieś "krzaczki" i 4:3 albo 16:9 i DX9, DX11. Ja prewencyjnie nic nie wybrałem tylko naciskałem "dalej/ok" i u mnie na monitorze 16:9 i 1980x1080 celowniki wyglądają tak, no i walą w punkt. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Zgadza się @tom3kb , zaznaczyłem kilka rzeczy. Czyli mam rozwiązanie. Dzięki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.