Skocz do zawartości

Małe usprawnienia Solianki by YUREK


Yurek

Rekomendowane odpowiedzi

Postanowiłem otworzyć temat dotyczący małych usprawnień. Zbierane w nim będą pliki rozwiązujące różne problemy, które grający w Soliankę może podczas swej przygody z grą napotkać. Dodatkowo będzie to dział, w którym będą umieszczane ewentualne modyfikacje elementów świata gry.

1. plik poprawiający skoczność i umiejętność wspinania się GG

(rozwiązuje problem ze ścianą w Labiryncie podczas kwestu na szkatułkę i kwestu na dysk z Labiryntu)

https://www.rapidsha...wspinaczka_.zip

2. plik poprawiający błąd po misji w Warlabie

(otrzymujemy nagrodę "Złotą sztabkę Łukasza", która zmienia nasze relacje względem Wolności i Powinności. Niestety przy okazji pojawia się błąd - oddział Wolności na Barierze (MW) traktuje nas jako wroga i otwiera ogień).

https://www.rapidsha..._Wolnością_.zip

Powyższy problem można rozwiązać też w inny sposób (by korndddd):

Tych na Barierze można odstrzelić (Czapa ma unikalny HK36), nie zmieni to nastawienia Wolnościowców w głównej bazie. Na miejsce tych na Barierze przyjdą nowi i oni również będą przyjaźnie nastawieni.

3. plik zmieniający klasyczny duży celownik "krzyżowy" na mniejszy (taki jak w Priboi Story)

(z myślą o tych, których wkurza klasyczny duży celownik)

https://www.rapidsha...wy_mniejszy.zip

4. plik zmieniający klasyczny duży celownik "krzyżowy" na kropkę

(z myślą o tych, których wkurza jakikolwiek celownik)

https://www.rapidsha...ik_-_kropka.zip

5. plik spawnera na dokumenty z Trupa z Czerwonego Lasu...("forest_last_dead_listok"))

(zdarza się, że trupa stalkera z frakcji Ostatni Dzień zapada się w tekstury i nie można znaleźć przez to przy nim dokumentu, który daje przejście z Czerwonego Lasu do Warlabu - ten plik ratuje sytuację)

https://www.rapidsha...onym_Lesie_.zip

6. mały patch (kompatybilny z polonizacją trurl'a z 20.01.11) poprawiający opis i wyświetlanie ikony "grawi-karabinu" na HUDzie po wzięciu go do rąk przez GG.

PLIK INSTALUJEMY JAKO OSTATNI !

https://www.rapidsha..._-_poprawka.zip

7. NanoCell Inventory (by korn 06)

Mini modzik zmniejszający ikonki w plecaku i na ekranie handlu. Zamiast dużych komórek siatki w wersji oryginalnej mamy teraz znacznie mniejsze, co ułatwia przeglądanie zawartości (mniej scrollowania).

https://www.rapidsha...SHoC___mody.rar

Jak pewnie zauważyliście większość plików to pliki spawnera. Otóż jest tak dlatego, że dzięki temu narzędziu możemy w trywialnie łatwy sposób wyjść z opresji spowodowanych błędami gry. Modyfikacja pliku spawnera jest bardzo łatwa (łatwiejsza od modyfikowania pliku handlarza) i opisana w pobieralni, a poza tym nie musimy ganiać do najbliższego handlarza, któremu udało się dodać do sprzedaży nasz przedmiot kwestowy :D.

Zachęcam innych do dołączania do tematu plików, które im uratowały dalszą zabawę w Soliankę :P

link do pobrania SPAWNERA:

https://www.rapidsha...027/spawner.zip

Instrukcja użycia SPAWNERA (by widower)

Spawner dla NS na bazie Atlasa. Amunicja spawnuje się idealnie, bronie, artefakty, części z mutków i kombinezony tylko w paczkach. W czasie gry wciskamy ESC a potem F2, F3 lub F4.

Jak zespawnować przedmioty kwestowe i inne samodzielnie dodane:

----- SPOSóB PIERWSZY -----

(uniwersalny do samodzielnego tworzenia przedmiotów do spawnu). Pobieramy spawner i wklejamy do odpowiedniego katalogu gry....

Otwieramy plik ui_atlas2.script i w nim szukamy

function atlas:spawn_inventory_weapon()
I pod dopisujemy:

self:spawn_inventory("nazwa_przedmiotu")
Za nazwa_przedmiotu wpisujemy nazwę z listy dostępnej na Forum

Zapisujemy i uruchamiamy grę,wciskamy F3 i kliknij przycisk "Weapons". Wpisany przedmiot pojawi się w ekipunku, a my mamy zaliczony kwest ;)

----- SPOSóB DRUGI -----

(wykorzystujący gotowe pliki spawnu przedmiotów)

1. otwórz folder pod ścieżką: X:Program FilesTHQS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobylgamedatascripts

2. zrób kopię oryginalnego pliku: ui_atlas2.script

3. skopiuj i zamień plik ui_atlas2.script załączony w archiwum ZIP pod wskazaną ścieżkę.

4. po odpaleniu gry naciśnij ESC i następnie F3

5. na włączonym ekranie spawnera kliknij na przycisku "Weapons", a usłyszysz dźwięk zaliczenia kwestu .

6. przywróć (po wyjściu z gry) oryginalny plik: ui_atlas2.script

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yurek, pierwsze dwa punkty nie skomentuję... Z pozostałych niestety powieliłem sam, to dysk Pantery i zdjęcie zmutowanego kontrolera. Muszę jednak napisać, że próbowałem na wszystkie możliwe sposoby ale najprawdopodobniej z winy moda (tego w Soljance nigdy nie można być pewnym...)nie byłem w stanie podołać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael odpiął/ęła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.