Yurek Opublikowano 11 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Postanowiłem otworzyć temat dotyczący małych usprawnień. Zbierane w nim będą pliki rozwiązujące różne problemy, które grający w Soliankę może podczas swej przygody z grą napotkać. Dodatkowo będzie to dział, w którym będą umieszczane ewentualne modyfikacje elementów świata gry. 1. plik poprawiający skoczność i umiejętność wspinania się GG (rozwiązuje problem ze ścianą w Labiryncie podczas kwestu na szkatułkę i kwestu na dysk z Labiryntu) https://www.rapidsha...wspinaczka_.zip 2. plik poprawiający błąd po misji w Warlabie (otrzymujemy nagrodę "Złotą sztabkę Łukasza", która zmienia nasze relacje względem Wolności i Powinności. Niestety przy okazji pojawia się błąd - oddział Wolności na Barierze (MW) traktuje nas jako wroga i otwiera ogień). https://www.rapidsha..._Wolnością_.zip Powyższy problem można rozwiązać też w inny sposób (by korndddd): Tych na Barierze można odstrzelić (Czapa ma unikalny HK36), nie zmieni to nastawienia Wolnościowców w głównej bazie. Na miejsce tych na Barierze przyjdą nowi i oni również będą przyjaźnie nastawieni. 3. plik zmieniający klasyczny duży celownik "krzyżowy" na mniejszy (taki jak w Priboi Story) (z myślą o tych, których wkurza klasyczny duży celownik) https://www.rapidsha...wy_mniejszy.zip 4. plik zmieniający klasyczny duży celownik "krzyżowy" na kropkę (z myślą o tych, których wkurza jakikolwiek celownik) https://www.rapidsha...ik_-_kropka.zip 5. plik spawnera na dokumenty z Trupa z Czerwonego Lasu...("forest_last_dead_listok")) (zdarza się, że trupa stalkera z frakcji Ostatni Dzień zapada się w tekstury i nie można znaleźć przez to przy nim dokumentu, który daje przejście z Czerwonego Lasu do Warlabu - ten plik ratuje sytuację) https://www.rapidsha...onym_Lesie_.zip 6. mały patch (kompatybilny z polonizacją trurl'a z 20.01.11) poprawiający opis i wyświetlanie ikony "grawi-karabinu" na HUDzie po wzięciu go do rąk przez GG. PLIK INSTALUJEMY JAKO OSTATNI ! https://www.rapidsha..._-_poprawka.zip 7. NanoCell Inventory (by korn 06) Mini modzik zmniejszający ikonki w plecaku i na ekranie handlu. Zamiast dużych komórek siatki w wersji oryginalnej mamy teraz znacznie mniejsze, co ułatwia przeglądanie zawartości (mniej scrollowania). https://www.rapidsha...SHoC___mody.rar Jak pewnie zauważyliście większość plików to pliki spawnera. Otóż jest tak dlatego, że dzięki temu narzędziu możemy w trywialnie łatwy sposób wyjść z opresji spowodowanych błędami gry. Modyfikacja pliku spawnera jest bardzo łatwa (łatwiejsza od modyfikowania pliku handlarza) i opisana w pobieralni, a poza tym nie musimy ganiać do najbliższego handlarza, któremu udało się dodać do sprzedaży nasz przedmiot kwestowy . Zachęcam innych do dołączania do tematu plików, które im uratowały dalszą zabawę w Soliankę link do pobrania SPAWNERA: https://www.rapidsha...027/spawner.zip Instrukcja użycia SPAWNERA (by widower) Spawner dla NS na bazie Atlasa. Amunicja spawnuje się idealnie, bronie, artefakty, części z mutków i kombinezony tylko w paczkach. W czasie gry wciskamy ESC a potem F2, F3 lub F4. Jak zespawnować przedmioty kwestowe i inne samodzielnie dodane: ----- SPOSóB PIERWSZY ----- (uniwersalny do samodzielnego tworzenia przedmiotów do spawnu). Pobieramy spawner i wklejamy do odpowiedniego katalogu gry.... Otwieramy plik ui_atlas2.script i w nim szukamy function atlas:spawn_inventory_weapon() I pod dopisujemy: self:spawn_inventory("nazwa_przedmiotu") Za nazwa_przedmiotu wpisujemy nazwę z listy dostępnej na Forum Zapisujemy i uruchamiamy grę,wciskamy F3 i kliknij przycisk "Weapons". Wpisany przedmiot pojawi się w ekipunku, a my mamy zaliczony kwest ----- SPOSóB DRUGI ----- (wykorzystujący gotowe pliki spawnu przedmiotów) 1. otwórz folder pod ścieżką: X:Program FilesTHQS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobylgamedatascripts 2. zrób kopię oryginalnego pliku: ui_atlas2.script 3. skopiuj i zamień plik ui_atlas2.script załączony w archiwum ZIP pod wskazaną ścieżkę. 4. po odpaleniu gry naciśnij ESC i następnie F3 5. na włączonym ekranie spawnera kliknij na przycisku "Weapons", a usłyszysz dźwięk zaliczenia kwestu . 6. przywróć (po wyjściu z gry) oryginalny plik: ui_atlas2.script Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vorenus Opublikowano 11 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Yurek, pierwsze dwa punkty nie skomentuję... Z pozostałych niestety powieliłem sam, to dysk Pantery i zdjęcie zmutowanego kontrolera. Muszę jednak napisać, że próbowałem na wszystkie możliwe sposoby ale najprawdopodobniej z winy moda (tego w Soljance nigdy nie można być pewnym...)nie byłem w stanie podołać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.