carlopapa Opublikowano 14 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Witam czy mógłby ktoś podpowiedzieć jakie pliki w modzie odpowiadają za zmienianie się pogody?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 14 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Ja choć jestem laikiem w tych sprawach to po tym co widzę stawiam na cały katalog "environment". Ale nie traktuj tego jako konkretna odpowiedź. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 14 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Folder "weathers", w "config". Za dynamikę pogody odpowiada skrypt "level_weathers.script" w "scripts". 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlopapa Opublikowano 14 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Folder "weathers", w "config". Za dynamikę pogody odpowiada skrypt "level_weathers.script" w "scripts".O i konkretna odpowiedź, dzięki serdecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlopapa Opublikowano 14 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Chciałbym jeszcze zapytać w jakim pliku należy ustawić aby wyświetlana pogoda była cały czas np. "yantar" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 14 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 W głównym configu, game_maps_single.ltx. Masz tam każdy level gry z osobna. Zazwyczaj jest tam ustawione przy sekcji "weathers", "default".Zmień to default na yantar i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...