Skocz do zawartości
Arni

"Ray Of Hope" czyli Stalker MMO i Co-op

Rekomendowane odpowiedzi

Ray Of Hope - Луч надежды

12027127_1050841844925945_26250945245201

PLATFORMA: Zew Prypeci 1.6.02

JĘZYK: Rosyjski

AUTORZY: Ray Of Hope Team: Kleidem, Hunter, DokoMaster, Andrey Voytishin ( programista ), Petr Kustov ( programista ), Max Barinov ( twórca modeli ), T0NY ( twórca modeli ), Mark Popovich ( twórca modeli ), Dmitry Demid ( twórca modeli ), Vadim Marchenco ( twórca modeli ), Andrea, Bater, Danger Dave, Hayden, Cas, Airzez, Psycho, Steven Cortez, Kubilay, Ripflux, Alex Radu, Marko Lipovac, ART-IS-TRUTH ( ścieżka dźwiękowa )

 

OPIS:

  Celem modyfikacji jest zmiana klasycznego trybu multiplayer Zewu Prypeci poprzez dodanie możliwości gry w trybie MMO i w trybie Co-op. Prace trwają od 6 lat, przez ten czas ekipa zmodyfikowała silnik tak, aby pozwalał na rozgrywkę nawet do 100 graczy na jednym serwerze, przez co najpewniej będziemy mieli do czynienia z wersją standalone. Mapy zostaną mocno przerobione, zamiast podziału na kilka mniejszych lokacji będziemy mieli dostęp do jednej dużej składającej się z kilku map, które występowały w grach z serii. Przechodzenie pomiędzy połączonymi lokacjami będzie się odbywać bez ekranu ładowania. Inną cechą jest dynamiczny handel, który uwzględnia to, co gracze kupują i sprzedają, przez co w czasie zakupów można zauważyć na bieżąco zmieniający się asortyment, jeśli w tym samym czasie również inny gracz dokonuje zakupów. Możliwe będzie również branie zadań dla całej ekipy jak i dla jednej osoby, przy czym jeśli weźmiemy zadanie tylko dla nas będziemy musieli mieć na uwadze to, że ktoś inny może wykonać to zlecenie przed nami. Gra będzie możliwa po darmowej rejestracji konta odbywającej się poprzez launchera gry.

 

Filmy

Wersja beta pierwszej mapy

Dynamiczny handel

Działający system ulepszeń

 

Screeny

-zDW9xr6620.jpg

NYx-CcqfOUI.jpg62S24xScQ8I.jpg

 Strony internetowe

http://www.moddb.com/mods/ray-of-hope-co-op-online - ModDB

https://www.facebook.com/rohmultiplayer/?fref=ts - Facebook

http://roh-online.com/  http://roh-online.com/en/ - Oficjalna strona moda (RUS i ENG)

https://www.youtube.com/channel/UCPnbT3Oma6wACdYdwAYV0HA - kanał moda na YT

Edytowane przez Route
  • Dodatnia 8

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Autorzy twierdzą, że najpóźniej za 2 lata. Obecnie projekt zajmuje się w fazie testów wersji Alpha. Co ciekawe, miała być ona udostępniona publicznie, ale mieli jakieś problemy i ostatecznie nic z tego nie wyszło.

Aktualizacja:
Wszyscy na ModDB!

Ray Of Hope został zakwalifikowany do konkursu Mod Of The Year. Na stronie moda na ModDB można od teraz oddawać głosy za tym, aby ROH został uznany za najlepszą modyfikację tego roku. Do końca głosowania zostało 9 dni ( na 1.12.15 )

 

Przepraszam, że post pod postem, ale cóż - wyższa konieczność :wink:

Według tego, co Hunter napisał na oficjalnej stronie ROHa na FB wynika, że prace nad mapą dobiegają do końca. Wszystkie bugi związane z adaptacją zostały już rozwiązane, teraz zaczęło się zaludnianie mapy NPCami, mutantami, wstawianiem anomalii, tworzeniem obozów itp. Teoretycznie do 31 grudnia zespół ma całkowicie skończyć pracę nad mapą i ukazać jej finałową wersję wraz z gameplayem, co ukończy prace nad obecnym buildem.

Z innych rzeczy: do moda będzie oficjalnie dołączona trzecia, unikalna wersja SWMa - wrzucona z momentem, kiedy będzie dostatecznie stabilna. Tutaj pokaz tego, czego możemy się spodziewać

A na koniec z innej ROHowej beczki: strona moda na ModDB otrzymała oficjalny layout. Dla mnie wygląda świetnie :biggrin: Przed wejściem jednak radziłbym się zalogować - nie wiem jak u innych, ale u mnie layout strony miesza się ze standardowym tłem MDB, przez co wszystko wygląda nie za ciekawie, nie wiem czemu tak się dzieje.

Co do konkursu Mod Of The Year to info wrzucę, jak tylko będę miał możliwość bo na razie nigdzie nic nie widzę. No, chyba że ktoś mnie uprzedzi :wink:

Edytowane przez Route
ROH kandydatem do tytułu MOTY na MDB
  • Dodatnia 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

http://roh-online.com/en/new-year-event/

Dokładny opis tego eventu i link do pobrania launchera.

To wciąż jednak tylko launcher i klient serwera. Właściwa część moda (czyli Co-op i MMO) wciąż "leży" na dyskach twórców, w przeciwieństwie do tego, co jest dostępne obecnie, nie będzie ona wymagała oryginalnego Zewu, będzie działać jako standalone. Co do tego, jak obecnie wygląda rozgrywka to musisz się orientować filmami na YT, ja sam tego nie sprawdzałem bo osobiście czekam na wersję finałową moda. Nie ma też obecnie serwerów europejskich. Co do filmu prezentującego gameplay z gotowej mapy, wciąż się nie ukazał, ale liczę, że należy się go wkrótce spodziewać. Tutaj jeszcze ogólny projekt mapy, jeszcze z zeszłego roku, przepraszam za "poślizg" ;)

h6jC3Iw8Wtk.jpg

Jeśli coś byłoby niejasne to przepraszam za to, jakiś niedzisiejszy jestem :)

Edytowane przez Route
  • Dodatnia 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Co do powyższego, info dla wszystkich ( z @anatol-em omówiłem kwestię na sb ) - przyczyny powyższego stanu mogą być 2: pierwsza, na obecną chwilę ROH nie posiada europejskich serwerów, druga - komunikat wyświetla się w przypadku próby połączenia z serwerem postawionym na noworoczny event Ray Of Hope ( video z testu PVP ). Znalazłem również temat o ROH na stronie stagila.ru - http://stagila.ru/forum/index.php?showtopic=61305

IP nieaktywnych serwerów: pierwszy -  46.165.1.26:6615 , drugi -  46.165.1.26:6625 . Próba wejścia na te serwery będzie skutkować błędem, który miał @anatol, czyli informacją o braku połączenia.

Edytowane przez Route
  • Dodatnia 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Kilka nowych informacji.

Twórcy modyfikacji online  «Ray of Hope»  podziellili się z graczami świeżymi informacjami z procesu powstawania projektu. W dosyć dużym sprawozdaniu jest mowa o pracy nad światem gry, o poprawie bugów i planach na najbliższy czas.

Przede wszystkim należy wspomnieć o poprawie błędów skryptowych związanych z synchronizacją. Problemy te u twórców moda ciągnęły się od minionej jesieni, lecz teraz wszystkie wszystkie związane z tym wyloty zostały naprawione.

Trwają prace nad światem gry. Przypomnimy, że lokacja w «Ray of Hope» będzie jednym wielkim otwartym światem gry bez dokuczliwych ograniczeń eksploracji. W tym olbrzymim świecie moda zmieści się wiele, już znajome nam lokacje z oryginału do których wniesiono zmiany. W chwili obecnej twórcy są skoncentrowani na tym, by zapełnić przestrzenie między lokacjami i nowymi obiektami, żeby dodać światu gry spójności.

49249273.jpg

W rezultacie prac pojawią się nowe zabudowania, zaniedbane opuszczone kompleksy, drogi, leśne ścieżki i inne obiekty. Ważnym faktem jest to, że twórcy wykorzystają własne modele 3D, nie które z nich są analogiczne do tych widzianych w projekcie Stalker 2.

11408238.jpg

68769219.jpg

41906110.jpg

Jeżeli macie wątpliwości czy wasz komputer podoła tak dużej ilości lokacji to twórcy zadbali także o to by należycie zoptymalizować swój projekt i pracują nad ty także. 

Poprawa bugów i praca nad światem gry to bynajmniej nie cały front prac zespołu. Do wyjścia przygotowuje się fabularny trailer w którym będzie pokazany podstawowy zlepek linii fabularnej gry. 

91614849.jpg

02451609.png

Powstają już nowe linie fabularne moda, postacie i alternatywne historie. Jak widzimy, praca wre, a nam pozostaje tylko życzyć autorom sukcesów.
 

Za ap-pro.ru 2016

Źródło: http://ap-pro.ru/news/ray_of_hope_otchet_o_razrabotke/2016-02-19-730

 

  • Dodatnia 6

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Na 26 sierpnia tego roku zaplanowano rozpoczęcie zamkniętych beta testów, w których ma wziąść udział około 50 graczy. Przedmiotem testów będzie pierwsza kliencka wersja „Ray of Hope” - „Prpolog”. Do „Prologu” wejdą wszystkie elementy gamepleya. Terytorialnie będzie to południowo wschodnia część Zony obejmująca swoim zasięgiem - Bagna, mocno zmieniony Kordon, nieprzebyte lasy Parowu, Dolinę Mroku, Wysypisko i jego okolice, Agroprom wraz z przyległymi terenami oraz mnóstwo porzuconych podziemi, które warto będzie odwiedzić. Należy pamiętać, że „Prolog” jest tylko częścią zaplanowanej całości „Ray of Hope” i nie odzwierciedla ostatecznej wersji gry.

zPvF7lFf-tU.jpg

  • Dodatnia 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie będzie wycieku moda to nie ma się co bać, bo to właśnie przez wyciek Lost Alpha wygląda jak wygląda, wszakże mod nie był jeszcze skończony. Nie rozumiem tylko czemu osoba odpowiadająca za wyciek LA była na tyle głupia, żeby zrobić coś takiego i tłumaczyć, że to żart na Prima Aprilis. A to, że za wyciek był odpowiedzialny Rosjanin to już inna historia... Mniejsza o to, ROH nie równa się LA, tutaj widzę, że ekipa jest zdecydowanie bardziej poważna niż Dezowave czy Team EPIC, bo w przypadku tych dwóch to jakoś nie widzę specjalnej powagi, biorąc pod uwagę to, co robili.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Cały czas obserwuje rozwój tego projektu i myślę że śmiało można powiedzieć, że już niedługo będziemy mogli razem zwiedzać zonę na silniku Stalkera, co jest moim marzeniem odkąd zacząłem w niego grać. Z niecierpliwością czekam i mam nadzieje że się nie zawiedziemy :)

  • Dodatnia 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Czy mam dofinansowywać gości którzy lekko "przypudrowali" silnik do rozgrywek MMO (który z kolei jest/był własnością firmy "XXX") i teraz będą na tym kaskę trzepać?  

  • Dodatnia 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Możesz,nie musisz. Uwzględnij że dokanalit tego co wielu dawno porzuciło a wielu marzyło.

Pięć nowych screenów,opublikowane dzisiaj!

 

qM6bjVUkXno.jpg

OFUc7gAIvzc.jpg

d92k0UJ5hqM.jpg

ng8Hy1t5J1A.jpg

sXswKXzLqTU.jpg

Edytowane przez Strielon
  • Dodatnia 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

"To jest obecna wielkość mapy, północ zony jest w obróbce a nawet południe nie jest jeszcze kompletne. Jak widzicie stare dobre lokacje które wszyscy kochamy już są,z kilkoma extra jak Bagna i Dolina Mroku. Mapa nie jest usegmentowana (brak ładowania) a jest wielką całością. Prawdopodobnie będziemy musieli zrobić dwie wielkie mapy bo X-Ray (silnik gry) już w tym momencie osiąga swoje limity. Brak ładowania pomiędzy laboratoriami i innym podziemnymi lokacjami. Chat/zarządzanie party będzie w twoim PDA. Pojawią się małe nowe lokacje pomiędzy starymi lokacjami które będą pełne niebezpieczeństw. Nigdy nie wiesz co może cię zaatakować zza pagórka ,krzaków i drzew. Również anomalie są mniej widoczne. A jeżeli uderzy emisja to szykuj się na długi bieg.,, 

Tłumaczył:Strielon

Screenshot_2016-09-23-07-59-02.png

  • Dodatnia 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


×

Ważny komunikat

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność