Jump to content
Arni

"Ray Of Hope" czyli Stalker MMO i Co-op

Recommended Posts

I na jednym rysunku wygląda, jakby nosił stringi... W połączeniu z tym szelmowskim uśmieszkiem pozwala to wysnuć daleko idący wniosek, że może wcale nie będzie chciał kontrolować umysłu gracza... :D

Przechwytywanie1.PNG.f21df719ad126af65a4ef453ef1a737a.PNGPrzechwytywanie22.PNG.e3466d234fa9772c9a9ff2d1bac4b344.PNG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lista zmian z dzisiaj:

Dźwięk:

- Naprawiono błąd z podwójnym obliczaniem dyfrakcji dźwięku.

- Liniowa formuła tłumienia dźwięku przez odległość zastąpiona bardziej złożoną.

- Interpolacja dźwięku przeniesiona na wyższy poziom - teraz dyfrakcja nie jest wymagana. Dodano 3 dodatkowe ustawienia w user.ltx, aby ustawić jakość pogłosu.

- Zaktualizowano wersję OpenAL Soft do wersji 1.19.0

Generalne:

- Projekty z kodem silnika i ich zależnościami są teraz rozdzielone. Wszystkie pliki binarne zostały przeniesione do zewnętrznego magazynu plików.

- Zaktualizowane ustawienia dla oddzielnych projektów dla wersji z wbudowanymi: opcją debugowania / modami / podstawową wersją.

- Naprawiono kompilację projektu xrRender_R4.

- Refaktoryzacja kodu dla klas CEnviroment. Rozszerzone opcje mgły, wyłączone mieszanie nieba z kolorem mgły.

- Silnik C # ładuje się teraz asynchronicznie po uruchomieniu gry.

- Implementacja xrConsoleEmitter, przerobione powiązanie parametrów mgły dla shaderów.

- Czyszczenie eksportowanych symboli z xrGame.

Odległość wyświetlania mgły jest obecnie ograniczona rzeczywistą odległością widzenia.

- Dodano alternatywny program obsługi wyjątku zamiast bugtrapa (czyżby koniec "ukochanego" zielonego żuczka?)

- Naprawiono parametr uruchamiania -pure_alloc.

- Refaktoryzacja kodu dla BindFactory. Usunięto zbędne nazwy i dodatkowy kod. Funkcja getBindFactory () zastąpiona jest statyczną xrFactory. Refaktoryzacja klas wiążących dla UIComponent. Włączono opcję kompilacji / Zc: forScope i naprawiono błędy z nią związane.

- Usunięto dodatkowe pliki z OpenAL.

- Usunięto xrSASH i naprawiono pojawianie się kursora, gdy asercja się nie powiedzie.

- Wszystkie projekty silnika zostały przeniesione na najnowszą wersję języka C ++.

UI:

- Wyłączono kompilację kodu dla zewnętrznego modułu lua w xrUI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Animacje jedzenia w grze, oraz pierwszy wgląd w HUDa i menu ekwipunku

Jutro postaram się wrzucić kolejną listę zmian (chyba że mnie ktoś uprzedzi :D )

Edited by Arni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgodnie z zapowiedzią, kolejna lista zmian:

- BindFactory: Dodano metodę asThreadSingleton.

- Zależności xrUI są teraz statycznie powiązane.

- Wdrożono najnowszą wersję kompilatorów i SDK.

- Usunięto eksport funkcji Supports. Renderowanie z projektów xrRender, przerobienie interfejsu.

- Klasy UIComponent można teraz tworzyć lub usuwać tylko za pomocą UIContext.

- Zablokowany maksymalny próg dźwięku do 4,0.

Share this post


Link to post
Share on other sites

FAQ moda z discorda (część dostępna w angielski, wersję rosyjską prawdopodobnie przetłumaczę później)

P: Czy planujecie dodać mikrotransakcje?

O: Wszelkie prawa do marki S.T.A.L.K.E.R. należą do studia GSC Game World. Nie mamy żadnych praw do wykorzystania moda w celach komercyjnych, lecz w przyszłości są planowane negocjacje [ze studiem]. W przypadku ich powodzenia, będą to tylko przedmioty kosmetyczne, nie wpływające na grę.

 

P: Kiedy będzie stress-test serwerów?

O: Data jest wciąż nieznana.

 

P: Jakie są minimalne wymagania?

O: Stress-test pokaże.

 

P: Co z oryginalnymi lokacjami z gry?

O: Dodamy większość oryginalnych lokacji wraz ze znaczącymi zmianami.

 

P: Gdzie i jak będzie można zdobyć ekwipunek w grze?

O: Jednym z najważniejszych czynników w Ray Of Hope jest reputacja. Punkty reputacji będzie można zdobyć poprzez wspieranie danej frakcji, głównie poprzez wykonywanie zadań. Wraz z kolejnymi rangami gracz będzie zdobywał nowe wyposażenie odpowiednie dla jego ugrupowania. Trzeba będzie udowodnić, że jesteśmy warci przyłączenia do frakcji. Dlatego ten aspekt pełni tak ważną rolę w grze. Przykład: zabijanie przyjaźnie lub neutralnie nastawionych Stalkerów miałoby wpływ, ostatecznie ograniczając nasze możliwości [dołączenia do frakcji]. Technicznie, Samotnicy są liczeni jako frakcja.

 

P: Jaka będzie maksymalna możliwość graczy na serwerze?

O: Stress-test pokaże.

 

P: Czy będzie modyfikacja broni/pancerzy?

O: Broń będzie można modyfikować.

 

P: Czy konto na forum będzie wpływało na grę?

O: Będzie ono zsynchronizowane z profilem w grze.

 

P: Jak zdobywać reputację?

O: Wypełniając zadania.

 

P: Co ze starymi właściwościami broni/pancerzy/przedmiotów itd.?

O: Wszystko zostanie zrobione od zera.

 

P: Czy świat gry jest podzielony na sektory czy jest połączony w jedną całość?

O: Świat gry jest połączony.

 

P: Czy potrzebuję oryginalnej wersji gry, żeby zagrać w ROH?

O: Nie, ROH jest w pełni standalone.

 

P: Czy będzie jakiś system zabezpieczający przed oszustami?

O: Tak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lista zmian:

- xrEmitter: rozpoznawanie argumentów funkcji lambda po subskrypcji zdarzenia jest teraz automatyczne.

- Naprawiono awarię podczas tworzenia InventoryItemInfo.

- [xrCore]: xrDelegate, usunięte niepotrzebne klasy pomocników.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prototyp launchera, świeżo z discorda

unknown.png

Wersja nie jest finalna, jeszcze wiele może się zmienić, lecz ten jeden screen wystarczył, aby na serwerze wybuchł "pożar', że to tak określę :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cholera jasna. robi się z tego prawdziwy "Gunporn". Wg mnie wygląda to lepiej niż w Gunslinger mod. Animacja jak łuska zacina się w wylocie komory wygląda super.

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minut temu, FeRu napisał:

Wg mnie wygląda to lepiej niż w Gunslinger mod.

Na pewno będzie z tego więcej "pożytku" aniżeli z GNSRa :P Zresztą, nad animacjami do ROHa pracuje Ghost, który był częścią starej ekipy EFT Weapon Packa. Wystarczy popatrzeć przez 5 minut na jego kanał na YT żeby zobaczyć, że koleś zna się na rzeczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.