Skocz do zawartości

ESCAPE FROM TARKOW


gawron

Rekomendowane odpowiedzi

Wstępna lista zmian - aktualizacja 0.11.5...> :)

Spoiler

Optymalizacja: 

  • zoptymalizowano renderowanie optyk przy pierwszym użyciu 
  • naprawiono freeze'y podczas zmiany pierwszego magazynka
  • naprawiono freeze'y występujące przed otwieranie / zmianą sprzedawcy, interfejs postaci 
  • naprawiono freeze'y kiedy granat wybuchał obok szyb i freeze'y związane z samem zbijaniem szyb
  • naprawiono freeze'y przy pierwszym uderzeniu kuli 
  • inne poprawki dotyczące freeze'ów 
  • różne poprawki błędów powodujących małe freeze'y
  • optymalizacja cieni
  • optymalizacja interfejsów wyświetlających dużą ilość przedmiotów 
  • mała optymalizacja światła słonecznego 
  • optymalizacja fizyki małych obiektów 
  • optymalizacja światła wolumetrycznego
  • optymalizacja lokacji 

Poprawki związane z AI: 

  • naprawiono zachowanie AI podczas wychylania ( u gracza ALT+Q/E ) 
  • poprawiono interakcje AI z drzwiami 
  • balans trudność AI
  • poprawiono zachowanie AI podczas przeładowywania broni 
  • naprawiono błąd związany z wyborem przez AI broni 
  • zmodyfikowano system umieszczania AI w trybie " Horda "  
  • naprawiono brak reakcji AI na trafienie 
  • dodano nowe odgłosy SCAV'ów 
  • zmodyfikowano miejsca umieszczania raiders'ów w laboratorium 
  • ulepszono system AI " szukaj osłony " 
  • ulepszono system priorytetu odgłosów SCAV'ów 
  • ulepszono zachowanie AI podczas otrzymywania obrażeń 
  • AI nie widzą już przez windy
  • AI po śmierci nie spadają już przez podłogę 
  • naprawiono błąd związany z obrażeniami bota, które zostały wyleczone 
  • AI nie zaczną atakować jeżeli zabiłeś jako SCAV innego SCAV gracza, który pierwszy zaczął strzelać 

Poprawki :

  • naprawiono błąd, przez który gracz był w stanie wyrzucić obiekt pod podłogę 
  • naprawiono błąd z de-synchronizacją typu amunicji, który w niektórych przypadkach mógł spowodować 0 obrażeń u SCAV'a
  • naprawiono błąd związany zapętloną animacją leczenia bez efektu
  • naprawiono błąd, w wyniku którego gracz, który ponownie dołączył do raid'u, mógł rzucać nieskończoną ilość granatów
  • naprawiono błąd, w którym ta same animacje były odtwarzane w przypadku wszystkich gestów 
  • naprawiono błąd, przez który boty mogły przechodzić przez drzwi
  • naprawiono błąd, w którym Scav pojawiały się  z sprzecznymi przedmiotami 
  • naprawiono błąd, w którym hełm pozostawał w idealnym stanie po zabiciu gracza w głowę
  • naprawiono usterkę pozwalającą na oszukiwanie broni białej poprzez ubezpieczenie
  • naprawiono błąd, gdy Scav umieszczony na mapie był niewidzialny 
  • naprawiono błąd, który powodował, że pociski smugowe przechodziła przez nieprzeniknione przeszkody
  • naprawiono błąd z brakiem stłuczenia,  gdy hełm został trafiony przez innego gracza
  • naprawiono błąd przy rozładowywaniu amunicji z magazynów SKS
  • naprawiono zniekształcenie wizualne, które powodowało przesunięcie wzroku przy opuszczeniu przyłbicy
  • naprawiono artefakty przy krawędziach ekranu, gdy przyłbica jest opuszczona
  • zmniejszono wpływ post-procesów na szklane szyby ( widok stał się wyraźniejszy i lepszy )
  • naprawiono błąd związany z nieskończonym odgłosem przeszukiwania kiedy zabito przeszukującego zwłoki 
  • naprawiono filtr broni w menu sprzedawców 
  • naprawiono błąd, który nie pozwalał na zresetowanie zakresu wyszukiwanej ceny w wyskakującym okienku po zmianie waluty na inną na pchlim targu
  • naprawiono błąd, przez który nie można było podnieść  broni z zabitego bota
  • naprawiono błąd, gdy postać była odsuwana na bok
  • naprawiono błąd, w wyniku którego można biegać z złamanymi, czarnymi nogami i nie otrzymywać żadnych obrażeń
  • naprawiono siatkę Pilad P1X
  • naprawiono błąd, który powodował, że nie można było zmienić głosu na USEC 2
  • naprawiono nieprawidłową wartość licznika czasu do wyjścia dla niektórych typów ekstrakcji
  • naprawiono błąd powodujący potwierdzenie zakupu pomimo braku wymaganych przedmiotów 
  • naprawiono penetrację metalowego ogrodzenia i szkła w różnych miejscach
  • naprawiono błąd, gdy inni gracze wchodzili w interakcje z drzwiami
  • naprawiono błąd występujący podczas otwierania skrzynek ( pojemniki na loot )
  • różne poprawki w logice zadań
  • naprawiono nakładanie się interfejsów
  • naprawiono wyświetlanie kategorii bez ofert na liście życzeń
  • naprawiono błąd, który pozwalał przejść przez popiersia w laboratorium
  • naprawiono błąd z obliczaniem kosztu przedmiotu po naprawie
  • naprawiono wyświetlanie tekstu zadań w zakładce " Zadania " podczas raid'u
  • naprawiono czas aktywnych buff'ów podczas używania stymulantów
  • naprawiono błąd powodujący błąd 228 na pchlim targu podczas badania obiektu umieszczonego w kontenerze
  • naprawiono "migotanie" podczas przewijania ofert na pchlim targu
  • inne poprawki błędów klienta i serwera prowadzące do desynchronizacji
  • naprawiono różne błędy i problemy powodujące awarie gry 
  • różne poprawki błędów lokalizacji
  • różne poprawki LOD na różnych lokacjach 
  • naprawiono kilka problematycznych lokalizacji spawn'u przedmiotów
  • różne drobne poprawki interfejsu

Dodano:

  • nowe spawn'y PMC w laboratorium 
  • możliwość usuwania wiadomości na czacie 
  • dodano ikony dla wszystkich brakujących elementów menu kontekstowego

Zmieniono: 

 

  • dodano możliwość szybkiego anulowania oferty po jej umieszczeniu
  • przesunięto menu podręczne po otwarciu drzwi w trybie ADS
  • dźwięk deszczu jest teraz cichszy
  • korekty w systemie uszkadzania głowy, gdy jest osłonięta przez hełm z różnymi komponentami
  • zmniejszono ilość życia, które postać traci z wyczerpania i odwodnienia
  • zabytkowy toporek dodany jako broń do walki w zwarciu
  • zakończono dopasowanie mechanicznych celowników
  • gesty z granatem są teraz wyświetlane poprawnie
  • bieg z gotowym granatem jest teraz wyświetlany poprawnie
  • ulepszono animacje granatu dymnego RDG
  • poprawiona widoczność siatki EOTech
  • poprawiono pionowanie, nakładanie i pozycjonowanie dźwięków (pierwsza iteracja)
  • naprawiono znacznik kontenera, który można było wyświetlić za ikoną obiektu
  • dodano możliwość podpisania pojemnika na pistolet
  • dodano możliwość rozwinięcia okna inspektora przedmiotów
  • dodano wskaźnik ładowania portretów sprzedawców
  • zmniejszono dokładność strzelania z biodra przez słabszą przyczepności broni
  • naprawiono wyświetlanie elementów interfejsu w menu handlowym, w formacie obrazu 4:3
  • teraz nie możesz wymagać tego samego przedmiotu, co oferujesz na pchlim targu (z wyjątkiem przedmiotów o trwałości i HP)
  • ulepszono system staminy podczas raid'u 
  • dźwięk zakończenia rajdu został przeniesiony z muzyki do dźwięków interfejsu
  • zwiększona odległość LOD w przypadku opasek na ramię
  • zmiany mające na celu zlokalizowanie i ograniczenie problemu z późnymi spawn'ami
  • inne drobne zmiany

I wiadomość nie będzie wip*a, ku uciesze ciułaczy Tarkova.

I tak co miesiąc, dwa, czasami trzy. Ciekaw jestem czy idą śladami Survarium czy mają swój tajny plan?. :)

Gra która miała być niemal 100% realizmu stała się zbiorem bugów, freezów, desynców... i dziesiątek innych błędów których trudno się doliczyć w postach graczy, i w patchach które niby je naprawiają.

Nie gram długo bo od kilku miesięcy ale straciłem nerwy do tej gry, zagram jak wyjdzie wersja finalna :smile_bogat:. Realizm w tej grze jest nie do przejścia. :005:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Post pod postem.

20% zniżki z okazji Dnia Obrońcy Ojczyzny

Drodzy Uciekinierzy!

Z okazji Dnia Obrońcy Ojczyzny, BATTLESTATE GAMES LIMITED oferuje 20% zniżki na wszystkie formy pre-orderów gry Escape From Tarkov, od 23. do 24. lutego, 2019.

Zniżka będzie obowiązywać tylko przez te dwa dni:

Od 22:00 naszego czasu 22. lutego, 2019, do 22:59 24. lutego, 2019.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.