Bolus Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 (edytowane) Hmm chyba ta sola mnie ostatnio coś nie lubi:FATAL ERROR [error]Expression : I != levels().end()[error]Function : GameGraph::CHeader::level[error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h[error]Line : 171[error]Description : there is no specified level in the game graph : 61 stack trace:Powstał ten wylot w x18 więc pomyślałem wczytam autosave może coś pójdzie i nic nie wyskakiwało to myśle ok po czym po powrocie już w doline ledwo wychodze z fabryki i bum wylot. Gram z tą łatką co kobal wrzucił jakby ktoś pytał :). Edytowane 2 Grudnia 2015 przez Bolus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 To sprawa grafiki. Jakiś element nie spawnuje się tak jak powinien. Koliduje z innym elementem na mapie i powoduje wylot. Są oczywiście mądre tłumaczenia. Werteksy, wierzchołki graficzne, a-life, ale kto to zrozumie. Generalnie pomaga tylko wczytywanie poprzednich zapisów, aż dany element zaskoczy. Może to coś co wyniosłeś z labu powoduje konflikt. Zwróć uwagę gdzie występuje wylot. Powinien występować w określonym miejscu. Jeśli tak to spróbuj je ominąć z daleka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.