Ranger801 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 (edytowane) Tutorial do moda Narodnaja Soljanka (powinno działać na każdej wersji, OP-2, DMX itd.)Otóż jak wiadomo w NS jest pewien utrudniacz (niepotrzebny moim zdaniem) polegający na przeterminowywaniu się artefaktów w poszczególnych miejscach. Pogrzebałem trochę w plikach i dowiedziałem się jak to wyłączyć.Wchodzimy do gamedata\scripts\ i znajdujemy plik arhara_dialog.script. Otwieramy go chociażby notatnikiem i znajdujemy coś takiego: local tabl_art_v_buliz = { ["af_armor_1"] = 0.4, ["af_armor_2"] = 0.3, ["af_armor_3"] = 0.2, ["af_armor_4"] = 0.1, ["af_babka_1"] = 0.4, ["af_babka_2"] = 0.3, ["af_babka_3"] = 0.2, ["af_babka_4"] = 0.1, ["af_cry_1"] = 0.4, ["af_cry_2"] = 0.2, ["af_cry_3"] = 0.1, ["af_dik_1"] = 0.4, ["af_dik_2"] = 0.3, ["af_dik_3"] = 0.2, ["af_dik_4"] = 0.1, ["af_kol_1"] = 0.4, ["af_kol_2"] = 0.3, ["af_kol_3"] = 0.2, ["af_kol_4"] = 0.1, ["af_pudd_1"] = 0.4, ["af_pudd_2"] = 0.3, ["af_pudd_3"] = 0.2, ["af_pudd_4"] = 0.1, ["af_simbion"] = 0.4, ["af_spirit_1"] = 0.4, ["af_spirit_2"] = 0.3, ["af_spirit_3"] = 0.2, ["af_spirit_4"] = 0.1, ["af_caterpillar"] = 0.3, ["af_eye_voron"] = 0.2, ["af_night_star"] = 0.6, ["af_gold_fish"] = 0.6, ["af_cristall"] = 0.6, ["af_soul"] = 0.6, ["af_electra_moonlight"] = 0.6, ["af_ameba_mica"] = 0.6, ["af_dummy_spring"] = 0.6, ["af_dummy_pellicle"] = 0.6, ["af_dummy_battery"] = 0.6, ["af_dummy_dummy"] = 0.6, ["af_dummy_glassbeads"] = 0.6, ["af_rusty_sea-urchin"] = 0.6, ["af_fuzz_kolobok"] = 0.6 } Usuwamy cała sekcję i na jej miejsce wklejamy to: local tabl_art_v_buliz = { ["af_armor_1"] = 0 } Zapisujemy plik. No i to wszystko. Testowałem to osobiście, na Bagnach nie usunęło mi artefaktów ani nie wywaliło bugtrapa. Modyfikaty są usuwane w X-18. Żeby temu zapobiec znajdujemy tą sekcję: local tabl_laba_v_buliz = { ["af_armor_1"] = 1, ["af_armor_2"] = 1, ["af_armor_3"] = 1, ["af_armor_4"] = 1, ["af_babka_1"] = 1, ["af_babka_2"] = 1, ["af_babka_3"] = 1, ["af_cry_1"] = 1, ["af_cry_2"] = 1, ["af_cry_3"] = 1, ["af_dik_1"] = 1, ["af_dik_2"] = 1, ["af_dik_3"] = 1, ["af_dik_4"] = 1, ["af_kol_1"] = 1, ["af_kol_2"] = 1, ["af_kol_3"] = 1, ["af_kol_4"] = 1, ["af_pudd_1"] = 1, ["af_pudd_2"] = 1, ["af_pudd_3"] = 1, ["af_pudd_4"] = 1, ["af_simbion"] = 1, ["af_spirit_1"] = 1, ["af_spirit_2"] = 1, ["af_spirit_3"] = 1, ["af_spirit_4"] = 1, ["af_caterpillar"] = 1, ["af_vyvert_green"] = 1, ["af_blood_green"] = 1 } Usuwamy i zastępujemy tym: local tabl_laba_v_buliz = { ["af_armor_1"] = 0 } Tego z kolei nie testowałem ale na 99,9% nie powinno wywołać bugtrapa. Emisja także usuwa artefakty, żeby temu zapobiec otwieramy amk_mod.script i znajdujemy coś takiego: function blowout_modif_arts() local arts = { ["af_cry_2"] = true, ["af_cry_3"] = true, ["af_babka_3"] = true, ["af_babka_4"] = true, ["af_dik_3"] = true, ["af_dik_4"] = true, ["af_spirit_3"] = true, ["af_spirit_4"] = true, ["af_armor_3"] = true, ["af_armor_4"] = true, ["af_pudd_3"] = true, ["af_pudd_4"] = true, ["af_kol_3"] = true, ["af_kol_4"] = true, ["af_caterpillar"] = true, ["af_simbion"] = true, ["af_dummy_battery_red"] = true, ["af_dummy_spring_red"] = true, ["af_dummy_pellicle_red"] = true, } Usuwamy i zastępujemy tym: function blowout_modif_arts() local arts = { ["af_cry_1"] = false, } Edytowane 3 Stycznia 2016 przez Ranger801 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 4 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Że wam się chce tworzyć takie pierdoły 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 To zaledwie chwila roboty, a efekt umila mi grę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 5 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Dzięki @Ranger801. Zaraz sobie wstawię go moda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 5 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 DZIĘKI ! Już edytowałem plik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 5 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Jeśli choć jedna osoba skorzysta z tego "usprawnienia" to warto było napisać ten temat. Inicjatywa i wykonanie godne pochwały @Ranger801. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 5 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Moim skromnym zdaniem - już ciut dużo tych usprawnień.Arty psują się ? OK - widocznie skończył się "termin przydatności". Znajdę (zrobię) nowego. Ale może się mylę - w końcu ciągle narzekam na OP2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 (edytowane) Każdy ma swój gust nie? OP-2 bardzo często mnie denerwuje, robię takie usprawnienia żeby granie w to było przyjemnością a nie wku*wianiem się co chwilę. Moim zdaniem niech każdy gra jak chce, jak coś się mi się nie podoba to staram się temu zaradzić a nie zostawić w spokoju bo poprawiać według upodobania jest "źle i czitersko". Edytowane 5 Grudnia 2015 przez Ranger801 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 6 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Jasne Ranger , że masz rację.Każdemu to co lubi. To jest tylko moje odczucie - w swoim czasie wrzuciłem kilka z poprawek do OP 2 - chwile pograłem - i wróciłem do starej Gamedaty. Jakoś tak zbyt łatwo się zrobiło. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Zaktualizowałem poradnik, udało mi się znaleźć który skrypt usuwa artefakty w trakcie emisji i go przerobić. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinol1977 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Dla mnie bomba. OP-2 jest jak ktoś to już zauważył dostatecznie wkurzające w pewnych momentach. Dzięki Ranger801. Miałem sam w tym grzebać, ale teraz już nie muszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.