Skocz do zawartości

Nanokombinezon - Wolazar


Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem teleporty żeby otrzymać nanokobinezon od Wolozara w Warlabie i.....
Dalsza część zadania jest w X-16 ale najpierw postanowiłem dokończyć misję z anteną na Kordonie. Wracam zadowolony z Kordonu do Warlabu żeby ją oddać Klonowowi 
i pojawa się problem. W obu szybach windny teleport z zadania na nanokombinezon przerzuca mnie do sali gdzie są dwie duże beczki i tak w koło. Nie mogę się dostać do Klonowa żeby mu oddać antenę i iść dalej na Generatory. W sumie mogę odpuścić ten kombinezon i robić normalną nitkę scenariusza ale szkoda mi paru godzin grania. 
Może przed tym zadaniem powinienem mieć już antenę dla Klonowa ją oddać a potem robić to zadanie na nanokombinezon... ale potem problem może o sobie przypomnieć..  Dzisiaj już nie mam siły walczyć z tematem i sprawdzać. Może ktoś też miał kłopoty z tymi teleportami?        

Edytowane przez kazik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Antena nie ma nic wspólnego z zadaniami Wolazara. Po prostu w szybie windy są dwa teleporty. Jeden przenosi cię wstecz a drugi to ten właściwy, który posunie akcję dalej. Ja teraz nie pamiętam już który był który, ale zdaje mi się że ma to szyb szyb po lewej i musisz skakać na ścianę naprzeciwko wejścia do szybu, teleport jest trochę poniżej wejścia na przeciwległej ścianie. Natomiast jak zeskakujesz na sam dół to wpadasz w teleport który cię cofa. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ten film kończy się zanim mój problem się zaczyna :(  ALE...

Za podpowiedźą kobala zacząłem kombinować z szybem windy i znalazłem takie rozwiązanie - po WILEU próbach !!!!!!!!!!!!!!

Gdy znadujemy się w Warlabie na najwyższym poziomie mamy dostępny tylko lewy szyb windy. Tak jak podpowiedział kobal skoczyłem na ścianę na przeciwko wejścia dwa teleporty w windzie przenosiły mnie do kolejnych żeby kontynuować zadanie na nanokombinezony więc... resztę wymyśliłem sam.

Po przeskoczeniu na przeciwległą ścianę trzeba się obrócić w prawo o 90 stopni. Potem tak się przesuwać żeby zeskoczyć na próg któregoś z niższych pozimów.
Jak to się uda trzeba przeskoczyć na drabinkę i zejść nią na sam dół. Potem trzeba wejść nią do góry na wysokość poziomu gdzie w drugim szybie wychodzimy z niego do Klonowa. To są drzwi gdzie jedno skrzydło jest zasłoniętę a drugie lekko wygięte i górną część mają bez szyby. Z drabinki skaczemy na próg tych drzwi i próbujemy wskoczyć w dziurę w drzwiach (mi się nie udało). Potem skaczemy ponownie na drabinkę i schodzimy na sam dół. Telelporty są wyłączone i można przejść do drugiego szybu. Po oddaniu anteny Klonowowi wychodziłem i wchodziłem ponownie na Warlab teleportów w windzie już nie ma ;) 


kobalapg2312 DZIĘKI za chęć pomocy !     

Takie małe OT:

Czy żeby Duch pojawił się na CAE-1 trzeba przejść przejściem z CAE-2 na CAE-1 i czy tak ma być że jak się teleportowałem na CAE-1
z Warlabu to licznik
do emisji ma odliczać czas?

Edytowane przez kazik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W starszych wersjach było tak, że trzeba było przejść z CEA-2. Inaczej Duch nie współpracował. I tego się trzymałem. Ale jak pisze de Vries można wejść inną drogą. Odliczanie do Emisji to temat z podstawki. Kończy się zabójczą emisją, jeżeli nie wyrobisz się w zadanym czasie. Po wykonaniu któregoś z zadań, bodajże odnalezieniu PDA Striełoka, ta zabójcza emisja zmienia sie w normalną, którą można przeczekać w ukryciu. Licznik dobija do końca i potem można wchodzić na CEA-2 bez stresu. No, prawie bez stresu :) 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy żeby Duch pojawił się na CAE-1 trzeba przejść przejściem z CAE-2 na CAE-1 i czy tak ma być że jak się teleportowałem na CAE-1
z Warlabu to licznik
do emisji ma odliczać czas?

Najpierw trzeba odnieść PDA Striełoka Bagiennemu Doktorowi, które odda Ci z kolei Górnik, kiedy porozmawiasz z nim o notatce, którą znalazłeś przy Monolicie. 

Po wypełnieniu kwestów w Starej Wsi ruszamy do Limańska i później do Szpitala (z małymi wypadami na Niezbadane Tereny) aby dopiero na końcu dać odprowadzić się Duchowi do przejścia CEA-1 => Generatory.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw trzeba odnieść PDA Striełoka Bagiennemu Doktorowi, które odda Ci z kolei Górnik, kiedy porozmawiasz z nim o notatce, którą znalazłeś przy Monolicie. 

Tego nie zrobiłem. Teraz zgadałem z Doktorem o ożywianiu zmarłych za jego poradą dotarłem do Monolitu i przy nim leżała notatka Striełoka. Po jej podniesieniu pojawiła się nowa droga CAE-2 -> CAE-1. Na próbę nie robiłem zadania z artefaktem "Żywe Serce" dla Doktora tylko teleportowałem się na CAE-2 stamtąd przeszedłem nową drogą na CAE-1 i Duch zaraz przy przejściu na mnie czekał :) Mam ponad 9 minut na liczniku odmierzającym czas do emisji więc nie wytrzymałem z ciekawości i poszedłem za Duchem do przejścia CAE-1 -> Generatory Wszystko OK.
 

Tak jeszcze myślę czy robić to zadanie na "Żywe Serce" dla Bagiennego Doktora bo będę miał problem z receptą na "Skalp Kontrolera" ten art jest wymagany przez Górnika. Z tego co pamietam ze wcześniejszej wersji Soljanki tą receptę daje Woronin po zdaniu na Maskujące Egzo ale nie ma u niego w dialogach zlecenia na zdobycie tego kombinezonu. Czy trzeba po kolei robić wszystkie zdania dla niego żeby zadanie na Egzo się pojawiło? Nie pamiętam czy to "Zywe Serce" jest potem potrzebne do czegoś? Czy mogę sobie ten wątek odpuścić i iść od razu z Duchem na Generatory tym bardziej że "Zywe Serce" można kupić u Sacharowa na Jantarze..... 

Edytowane przez kazik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędzej czy później dostaniesz te zadanie od Woronina. Żywe Serce będzie później potrzebne do innych zadań i to kilka sztuk. Głupio by było za każdym razem wywalać ciężką kasę za nie. Na CEA-2 możesz wchodzić podczas odliczania ale pamiętaj, jak licznik dobiegnie do końca umrzesz. I juz nie wejdziesz na CEA-2. By zadziałał skrypt wyłączający morderczą emisję na liczniku musi zostać przynajmniej jedna sekunda.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  

Z tego co pamietam ze wcześniejszej wersji Soljanki tą receptę daje Woronin po zdaniu na Maskujące Egzo ale nie ma u niego w dialogach zlecenia na zdobycie tego kombinezonu.  

Zadanie za Kombinezon Maskujący dostaniesz od Woronina po wykonaniu zadania na Termosy.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Zadanie za Kombinezon Maskujący dostaniesz od Woronina po wykonaniu zadania na Termosy.

Dzięki za tą podpowiedź ;) 

Zrobiłem całe zadanie na art "Żywe Serce" dało mi to dwie rzeczy receptę na art + wyłączenie licznika czasu do emisji na CAE-1.
Jestem teraz na Generatorach z Duchem.

kobal i Anton Gorodecki DZIĘKUJĘ za pomoc !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 1 rok później...
34 minuty temu, tybet64 napisał:

Film obejrzałem ale jego rzuca powyżej przejścia a mnie w samo przejście.

Dlatego pod filmem napisałem wstaw sejwa. Sorry ale w OP-2 grałem chyba z rok temu i nie pamiętam na wyrywki co i jak robiłem 
dlatego najpierw odsyłam do filmów.
Więc jeszcze raz jak chcesz wstaw sejwa i sprawdzę u siebie.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę bardzo.

tybet_quicksave.dds

tybet_quicksave.sav

 

Dziwna rzecz się stała. Olałem ten schowek i poszedłem robić inne rzeczy. Po jakimś czasie wróciłem do x16 , patrzę a tu nie ma zadania. Poszedłem do Warlabu wziąłem jezscze raz to zadanie i jak wchodzę na Jantar to już nie mam tego zadania.Próbowałem kilka razy z takim samym efektem.

Edytowane przez tybet64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry ale już się pogubiłem... Przysłałeś sejwa pod rurami i u mnie tak jak na filmie (01:07) teleport przerzuca GG na schody:
oldman_quicksave.dds
oldman_quicksave.sav
Trzeba iść w górę do końca schodów i na ostatnim piętrze w rogu korytarza następny teleport przerzuca GG
do sali z mózgiem... Wszystko jest tak jak na filmie i nie wiem jak mam Ci pomóc.
Dodatkowo idziesz w miejsce gdzie radiacja szaleje a nie masz przed nią na pasie żadnej osłony.... za to w plecaku 15 Skrętaków itd...
 
   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie rzuca mnie dokładnie na wyjście. I jak klikam że nie chce wychodzić to mnie "zawraca" a jak kliknę "tak" no to wychodzę z labu.

A z tymi skrętakami to nic takiego , trochę mam pomieszane w plikach. Jak mnie pamięć nie myli to w "Powrocie Szramy" jak się klikało na "nie" to można było dalej iść a tu nie mogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuję. Może się uda.

Niestety cały czas mam to:

 

ss_tybet_01-09-18_20-28-32_(l08u_brainlab).jpg

Dam sobie chyba spokój z tym nanokombinezonem. Jak wreszcie dorwę Skat-15 to nic mi więcej nie będzie potrzebne. Chociaż trochę to potrwa bo nijak nie mogę znaleźć egzo neutrałów. Chodzę co chwila na ATP i tłukę bandziorów ale jak na razie żaden nie miał. Ten nieboszczyk na Radarze też nie ma.

Niestety na twoim sejwie wyrzuca mnie tu

 

ss_tybet_01-09-18_21-46-19_(l08u_brainlab).jpg

zamiast na tych rurach i po prostu nie mam następnego teleportu.

 

ss_tybet_01-09-18_21-46-10_(l08u_brainlab).jpg

Edytowane przez tybet64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.