Skocz do zawartości

Złoty Kufer - Część I


Rekomendowane odpowiedzi

W załączonym pliku jest patch nr 1 do spolszczenia Złotego kufra. Nowa gra nie jest potrzebna.

Usuwa nie wyświetlanie nazw ugrupowań i dwu komunikatów naszymi znakami, oraz dodaje opis AK-74 przy korzystaniu z opisów skróconych. Mam nadzieję, że to patch pierwszy i zarazem ostatni.

Posiadających uprawnienia, proszę o dodanie do go do pobieralni i do #1.

gamedata.7z

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze więc, pograłem trochę w moda i napiszę co o nim myśle

- Moim zdaniem nie warto sobie nim zawracać głowy, gdyż jest wiele ciekawszych i lepszych.

Złoty kufer jest jak na razie STRASZLIWIE zabugowany... Nieśmiertelni bandyci zamykający się w skadowsku umiemożliwiający dalszą przygodę z fabułą, Emisje zabijające posiaci Fabularne, Crashe przy zabijaniu mutantów.

Kolejna sprawa to pieniądze... Zarabianie to katorga, w całej zonie nie ma nikogo kto dałby choć jedno zadanie za które można dostać sensowną kasę, broń z NPC jest tak zepsuta że używanie jej to samobójswo, Amunicji ciągle brakuje, podczas gdy jedzenia nosimy tyle że można by wyżywić całe Chiny, Wszystko jest drogie jak cholera, Kontakty z Stalkerami zostały ograniczone do "Cześć/Handel", przez co świat wydaje się bez duszy(Nie rozumiem po co autorzy usunęli te wszystkie linie w stylu "co nowego w zonie" bądź "co porabiasz?" które nadawały im charakteru :/)

 

Co prawda mod ma zalety które sprawiają radość z grania, jak np: nowe bronie i doskonałe animacje do nich, pełno nowych schowków czy możliwość robienia sobie jadła, ale to jest Stalker a nie symulator Gotowania Zimnioków :P

Ja osobiście nie mam ani powodu, ani chęci by kiedykolwiek odpalić moda ponownie, jak i również go nie polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak toś zrobił, ale mnie amunicji ciągle mało :P Może w późniejszym etapie gry, ale ja nie jestem w stanie grać... bandyci na skadowsku

Przez Zabugowane miałem bardziej na myśli babole takie jak bandyci na skadowsku(...)  ale wyloty też były:

1) Zabicie mutanta czasami powoduje taki wylot(nie ma lini Fatal Error, więc końcówke :P)

* [ D3D ]: textures[564552 K]
compiling shader font2
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
Input:  1
Config-file [c:\users\public\documents\stalkercop\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 0
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1

2) Handlowałem z Brodaczem i miałem bezlogowy crash

3) Raz miałem takie coś, gdy biegałem po zonie :P

* [ D3D ]: textures[498103 K]
compiling shader font2
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
Input:  1
Config-file [c:\users\public\documents\stalkercop\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 0
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@PainChiller

Z konieczności przeszedłem moda kilka razy. I nie miałem żadnego z Twoich problemów.

Amunicję zbierasz z trupów i z ich rozładowanej broni. Miałem jej taki nadmiar, że sprzedawałem, aby się nie przeciążać. Skuteczność broni powoduje, że zużycie amunicji jest minimalne. Trzech Szabrowników, trzy strzały z PM i amunicji kupa. Mięsaczom strzelaj w odbyt, dzikom z boku pod łopatkę.

Za zadania od NPCów na Skadowsku , w Leśnictwie i Magazynach, otrzymujesz sporo kasy. A i Broda nie jest skąpiradłem. Nagradza obficie.

Kupowałem tylko produkty potrzebne do gotowania. Apteczki i ZM, albo dostawałem, albo znajdowałem w schowkach.

Nie uszczęśliwiłeś przez przypadek moda, jakimiś ulepszeniami?

A tu masz screena z moimi zapasami. Amunicji którą sprzedałem, było kilka razy więcej. Kupiłem hełm, hełm taktyczny, gotowałem jedzenie kilka razy, zapijałem herbatką, pełne ulepszenie kałacha i wdzianka, i zobacz ile mam kasy, kiedy idę do Rudego lasu. To co mam w skrzyni, jest do sprzedania, za wyjątkiem garów.

ss_user_03-24-16_17-26-32_(zaton).jpg

A zadanie na ujawnienie machlojek Sowy zrobiłeś? Ceny lecą w dół, nawet u niego.  Wziąłeś zadania od wszystkich NPCów na Skadowsku, Magazynach i Leśnictwie? Sejf na Skadowsku otwarłeś?

A oceniać moda i po grze "trochę", dawać mu finalną ocenę, to dziwny sposób.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, PainChiller napisał:

Dobrze więc, pograłem trochę w moda i napiszę co o nim myśle

- Moim zdaniem nie warto sobie nim zawracać głowy, gdyż jest wiele ciekawszych i lepszych.

Złoty kufer jest jak na razie STRASZLIWIE zabugowany... Nieśmiertelni bandyci zamykający się w skadowsku umiemożliwiający dalszą przygodę z fabułą, Emisje zabijające posiaci Fabularne, Crashe przy zabijaniu mutantów.

Kolejna sprawa to pieniądze... Zarabianie to katorga, w całej zonie nie ma nikogo kto dałby choć jedno zadanie za które można dostać sensowną kasę, broń z NPC jest tak zepsuta że używanie jej to samobójswo, Amunicji ciągle brakuje, podczas gdy jedzenia nosimy tyle że można by wyżywić całe Chiny, Wszystko jest drogie jak cholera, Kontakty z Stalkerami zostały ograniczone do "Cześć/Handel", przez co świat wydaje się bez duszy(Nie rozumiem po co autorzy usunęli te wszystkie linie w stylu "co nowego w zonie" bądź "co porabiasz?" które nadawały im charakteru :/)

 

Co prawda mod ma zalety które sprawiają radość z grania, jak np: nowe bronie i doskonałe animacje do nich, pełno nowych schowków czy możliwość robienia sobie jadła, ale to jest Stalker a nie symulator Gotowania Zimnioków :P

Ja osobiście nie mam ani powodu, ani chęci by kiedykolwiek odpalić moda ponownie, jak i również go nie polecam.

Nie przesadzaj. Nie jest aż tak źle. Fakt, jest pustawo, ale szczerze trochę pograłem i w szoku byłem, ciut się zaludniło.

Kasa... Po co ci kupować co kolwiek jak i tak na strzała z makarowa jest wszystko?

Bugi... Nie, nic z tego, chyba z 5 emisji miałem i każda questowa postać żyje, nikt od nich nie umiera u mnie.

Zadań jest trochę, za prawie każde dostajesz coś ekstra jak spluwy etc. Ja np dostałem spluwe do zadania na kontrolera, SVD, nie narzekam. Troche pobiegałem to i schowków pare odkryłem, tak samo w nich niezłe gnaty leżą[generalnie to i tak kosmetyka].

Ceny jak ceny, są zaporowe, ale znajdź artefakt, to też zaporowo ci za niego zapłacą.

Jedyną rzeczą, która jak dla mnie jest mankamentem to lekka pustka, nic więcej zarzucić tutaj nie idzie, bo zadania są naprawdę fajne.

 

 

Edytowane przez Tario
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, smox napisał:

Napisz sobie alfabet na kartce i zobacz jakie litery wskazują cyfry. Szukaj schowka w tym miejscu.

Nie chcę tutaj podawać odpowiedzi, bo może ktoś będzie chciał sam to rozwiązać.

Nie żeby coś, ale z naszego alfabetu wychodzi totalna bzdura, a liczyć do 30 to jeszcze umiem.

Sprawdzałem zarówno licząc Ą,Ę i inne, oraz nie licząc ich i z tego nie ma nic co miało by chociaż odrobinę składu.

Edytowane przez Tario
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są tylko w schowkach. Ja znalazłem dwa. Fikuśnie schowane. Nie ma sensu szukać więcej - chyba tylko dla własnej satysfakcji - bo i tak w drugiej części moda, zaczniemy zbierać wyposażenie od początku.

Autorzy moda zmienili zdanie i Zaton nie będzie początkową lokacją. 

Ale szukać możesz. Może znajdziesz inne niż ja. Sam jestem ciekaw gdzie.

Kto chce szukać sam, nie zagląda.

Spoiler

1. Oczyszczalnia. Z tyłu, od strony płaskowyżu, szafka elektryczna.

2. Za mostem, drugi słup wysokiego napięcia, na jednej z betonowych podpór.

Inne schowki:

1. Oczyszczalnia, rury prowadzące do środka. Na nich, trzecia rura.

2. Siatkowa brama z tyłu oczyszczalni.

3. Płaskowyż, bliżej Cyrku, w krzaku.

4. Nadbudówki barki Noego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jak co, ale trzeba przyznać, że doświadczenie w szukaniu schowków z podstawek idzie do chrzanu, tutaj są tak sprytnie pochowane, że trzeba mieć naprawdę sokoli wzrok.
 Czasem zajrzysz w jedno miejsce 20 razy i nie zobaczysz nic, a za 21 znajdziesz tam granatnik albo inne cudo.

 

BTW, da się jakoś wejść na dźwigi? Mam na myśli na samą górę wejść, bo póki co moje próby skończyły się na wejściu do połowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bandyci na Skadovsku. Co jak co, ale spokojne te braciaki.

 

 

bandyci na zatonie (1).jpgbandyci na zatonie (2).jpg

Schowek na płaskowyżu z Pancerzem Powinności.

 

 

 

schowek na płaskowyżu z pancerzem powinności (2).jpgschowek na płaskowyżu z pancerzem powinności (3).jpg

schowek na płaskowyżu z pancerzem powinności (1).jpg

 

Schowek pod mostem niedaleko leśniczówki i zakładu utylizacji. - W środku Mp5 i amunicja.

 

 

schowek z mp5 pod mostem.jpg

Pod mostem do Leśniczówki i Zakładu utylizacji - Strzelbucha i krakersy.  - Trzeba się czołgać.

 

 

 

Strzelbucha.jpg

Leśniczówka - Niedźwiedź.

 

 

 

Leśniczówka 1 - Niedźwiedź.jpg

Leśniczówka 2 - Łapy Burrera.

 

 

 

Łapy Burrera.jpg

Leśniczówka 3 - Trzeba przejść po rurze aż do końca na wysunięty budynek - Jedzonko.

 

 

 

Żarcie.jpg

 

 

 

 

Bonus - Anomalne drzewa na dachu Leśniczówki.

 

 

 

W zonie to drzewa i z budynku wyrosną.jpg

 

 

Edytowane przez Tario
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna dawka Skrytek. - Skrytki w spojlerze, jeden pod drugim.

Leśniczówka 4 - By się tam dostać trzeba pójść do oczyszczalni, do recepcji, jak na zdjęciu i wskoczyć w anomalię.

W schowku Pancerz Stalkera.

 

 

 

Anomalia przestrzenna Oczyszczalnia..jpg

Leśniczówka Niedostępny dach. By się dostać trzeba przejść anomalię przestrzenną w oczyszczalni.jpg

 

Oczyszczalnia - Budka strażnika - Elitarny bandaż.

 

 

 

Oczyszczalnia, budka strażnika - Elitarny bandaż.jpg

Oczyszczalnia - Na rurach łączących oba budynki. By się tam dostać trzeba wejść do budynki i obok Sułtana wejść do rury. Dalej traficie sami.

W środku Browning i amunicja

 

 

 

Oczyszczalnia, na rurach między budynkami..jpg

Okolice Barki Noego - Skrytka piwosza 10x wódka.

 

 

 

 

W okolicy Barki Noego - Skrytka pijaka 10x wóda.jpg

Żelazny las - Wejście do Labu - Skrytka medyczna.

 

 

 

Żelazny las, skrytka apteczką - Przed wejściem do Labu.jpg

 

 

 

 

 

Edytowane przez Tario
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Uwaga, bo w środku duża dawka Cheeki Breeki. Znacie skrytki których nie ma na filmie? Dajcie znać!

Co się będę rozdrabniał na spoilery, zdjęcia... Tutaj będzie wszystko. Oglądacie na własną odpowiedzialność, bo jak wiadomo, radość w znajdowaniu schowków jest największa jak robimy to sami.

Edytowane przez Tario
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.