LVutner Opublikowano 31 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Siemanko. Porada dla tych co nie chcą robić quicksave. Otwieramy user.ltx i wklejamy poniższe komendy bind_console save save1 kPRZYCISK bind_console save save2 kPRZYCISK bind_console save save3 kPRZYCISK oraz do ładowania save bind_console load save1 kPRZYCISK bind_console load save2 kPRZYCISK bind_console load save3 kPRZYCISK Gdzie mamy "kPrzycisk" tam zamiast wyrazu "Przycisk" dajemy nazwę przycisku na klawiaturze np. F5. Przykład: kF5 9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirzal Opublikowano 13 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Sory ale nie rozumiem - jeśli ktoś nie chce robić quicksave to niech nie robi bo przecież sam quicksave sie nie zrobi wiec po co ta porada ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 13 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Mirzal - porada nie jest na quicksave, a na uproszczenie zapisu konsolowego. Zamiast wpisywać ręcznie, po otwarciu consoli, naciskasz wybrany klawisz na pulpicie i gra wpisuje sama. A że te wpisy ulegają nadpisaniu, masz ich maksymalnie trzy, a nie dziesiątki. Dostęp do nich też masz bez consoli, a z menu "Wczytaj grę", lub jak proponują innymi klawiszami, co wg mnie jest zbędne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAMARGON Opublikowano 26 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Dnia 31.01.2016 o 20:07, MonoLityczny napisał: Siemanko. Porada dla tych co nie chcą robić quicksave. Otwieramy user.ltx i wklejamy poniższe komendy bind_console save save1 kPRZYCISK bind_console save save2 kPRZYCISK bind_console save save3 kPRZYCISK oraz do ładowania save bind_console load save1 kPRZYCISK bind_console load save2 kPRZYCISK bind_console load save3 kPRZYCISK Gdzie mamy "kPrzycisk" tam zamiast wyrazu "Przycisk" dajemy nazwę przycisku na klawiaturze np. F5. Przykład: kF5 Witam zrobiłem zapis konsolowy tak jak opisałeś ! jeden pod drugim - jak na przykładzie - zrobiłem zapisz . Po otwarciu pliku ponownie linijki są w jednej linij jedna za drugą Ale działa ! . Mam do ciebie pytanie gdzie można edytować sen - żeby można spać ile się chce jeśli wiesz to byłbym zobowiązany - czasem są potrzebne artefakty a to zależy od ilości emisji - 20 nocek=20 emisji = dużo artefaktów . Z wyrazami szacunku Markus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 A by nie mieć w jednej linijce, za nazwą klawisza, daj spację i Enter. Kolejny klawisz, spacja i Enter. Zapisz plik. Wklejałeś to co podałem i plik nie widzi przeniesień z forum. Z tym snem to nie wiem, ale w modach trzeba jeść. Jak byś dał sen na kilka dób, to się nie obudzisz. Mod cię powiadomi, żeś nieboszczyk. A co za problem spać kilka razy pod rząd, przekąszając w przerwach? I bądź łaskaw, nie cytować całych postów. Cytuj selektywnie tylko to co istotne. W powyższym postcie, cytowanie było całkowicie zbędne. Chyba że chcesz się narazić moderatorom. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 26 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 W skryptach należy sen edytować. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAMARGON Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Dnia 25.03.2016 o 00:46, MonoLityczny napisał: W skryptach należy sen edytować. Witam mógł byś wskazać który plik i która linijka ? byłbym wdzięczny . Z wyrazami szacunku Markus . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksantyp Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 (edytowane) Niestety nie działa pod OP-2 a szkoda (komendy bind_console save ...). Edytowane 1 Kwietnia 2016 przez ksantyp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Poszukaj poprostu w skryptach... czy to tak ... trudno? sleep_manager czy coś w tym stylu... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAMARGON Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Dnia 25.03.2016 o 00:46, MonoLityczny napisał: W skryptach należy sen edytować. Witam szukałem w skryptach - znalazłem plik ui_sleep_dialog . I NA BOGA nie wiem która linijka . w pliku aktor ltx znalazłem linijkę - max_sleep_hours = 24 - oryginalnie wartość = 12 . - 12 zmieniłem na 24 , i nic zmieniałem na wartość 0 i też nic . Moje pytanie nie wynika z lenistwa lecz z niewiedzy . Zatem proszę Waszmość jeśli wiesz pomóż . Pozdrawiam Z wyrazami szacunku Markus . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Jakbyś mógł mi podesłać cały folder scripts... może bym coś solo zdziałał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 8 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Czy tylko mi to nie działa w LA 1.4008 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 2 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 Odpowiedź spóźniona, ale jest Nie działa w LA 1.4008, bo w tej wersji zapisy można robić tylko w obozach - quicksave'y i wszystko inne chyba poleciało (a przynajmniej nie było info na ModDB ostatnio jak patrzyłem na temat jakiegokolwiek ich przywrócenia). Nie ma to jak "utrudnianie" gry (czytaj: nie tyle utrudnianie co robienie jej bardziej upierdliwą) na siłę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.