Skocz do zawartości
Testolityczny

Ogólny temat o X-Ray Engine

Rekomendowane odpowiedzi

Temat poświęcony zagadnieniom dotyczących silnika napędzającego naszą grę, X-Ray.

 

 

Dokumentacje, FAQ:

Możliwości skryptowe X-Ray Ext. (cz. pierwsza)

Możliwości skryptowe X-Ray Ext. (cz.druga)

Dokumentacja X-Ray z 2004 roku

 

Fora o silniku X-Ray:

Forum X-Ray Engine

 

Czyste pliki źródłowe:

Cień Czarnobyla oraz Czyste Niebo (1.5.10)

Zew Prypeci oraz SDK do niego

S.T.A.L.K.E.R. 2

OGSE 0.6.9.3

 

Repozytoria oraz kody źródłowe:

X-Ray 1.0007rc1

OpenXRay (1.6.02 oraz 1.5.10)

Repo ForserX (SoC)

X-Ray Extensions (SVN232)

Cut X-Ray Project

X-Ray 1.7.00 64x (CoP)

Kod źródłowy OLR 3.0 z przed 6 miesięcy

Repozytorium DevBoxTeam_Ru

Usprawnienia:

Spoiler

PanicLog (SoC, CS, CoP)

Zmieniona binarka xrCore.dll umożliwiająca na dokładne odczytanie logów gry.

Zapisuje każdy szczegół.

 

Keylogger dla SoC

Przeportowane wychwytywanie klawiszy z GTA IV. Pozwala na pisanie skryptów

opierających się na klikaniu klawiszy. Na przykład klakson w DMX.

 

FoV Switcher (SoC, CS, CoP)

Programik do zmiany kąta widzenia w grze. Opiera się na podmianie 

pliku xrGame.dll.

 

EnvFX (SoC, CS, CoP)

Ogólna przebudowa techniczna dźwięku w STALKERze. Dodano tryb stereo, algorytmy

resamplera, HRTF oraz kilka pomniejszych usprawnień. Teraz EAX działa jak należy.

 

Prawidłowa prędkość śniegu (CoP 1.6.02)

Spowolnione opady deszczu/śniegu na bardziej realne. Bardzo dobry dodatek do

modów zimowych.

 

Zmodyfikowany xrGame.dll (SoC 1.0004)

Zmodyfikowany xrGame.dll przez pewnego moddera. Do zmian wnosi tylko callbacki

dla skrypterów, komendy typu g_god czy pasek amunicji.

 

Poprawiony 1.0006 (Macron)

Patcher dla plików gry. Dodaje on obsługę większej ilości pamięci RAM oraz przełączanie pomiędzy

wersjami gry (RUS/WW), prócz tego ma też kilka innych funkcji.

 

 

Poprawki:

Spoiler

Renderowanie modeli HQ (CoP)

Poprawka od Shokera na poprawne wyświetlanie dynamicznych modeli wysokiej

jakości. Dla przykładu, modele broni czy też NPC.

 

Obsługa wielu rdzeni (SoC, CS, CoP)

Niewielka poprawka umożliwiająca X-Ray'owi na korzystanie z większej ilości rdzeni.

Domyślnie były to dwa rdzenie. Poprawka odnosi się jedynie do zmiany pewnej linijki.

 

Fix net_Export (CoP)

Poprawka synchronizacji obiektów z serwerem gry. Co tu się rozwijać? Programiści

GSC popełnili małą lecz znaczącą literówkę w pliku Level_Network.cpp.

 

Wpływ anomalii na NPC (CoP)

Zmiana w pliku space_restrictor.cpp umożliwia wpływanie anomalii na NPC.

Co się z tym wiąże NPC są ostrożniejsi i mogą korzystać ze śrub.

 

mVPTexgen (SoC)

Sampler dla shaderów znany z nowych wersji X-Raya, zalecany przy tworzeniu shaderów wpływających

na oświetlenie bądź teksturowanie otoczenia.  Do samodzielnego dodania do kodu źródłowego. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 2.02.2016 o 20:07, MonoLityczny napisał:

Flossy Community (X-Ray)

Ta strona i społeczność już dawno nie żyją

Dnia 2.02.2016 o 20:07, MonoLityczny napisał:

Dokumentacja X-Ray z 2004 roku

Słyszałem, że ta dokumentacja jest wykonana z oryginalnych kodów builda 1935

 

(Proszę wybaczyć za mój zły Polski)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, MonoLityczny napisał:

ForserX z jakiegoś powodu to musiał usunąć

Flossy Group (a Flossy Community) było moim nazwie, ale rozpadł się. Dlatego strona Flossy Community nie powróci. Forser teraz działa w składzie WebBox. Oto ich pracy: 1 a 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność