Skocz do zawartości

United Zone Inside (UZI)


Rekomendowane odpowiedzi

Podstawka to SoC 1.0006 - tu opisałem instalację na PL platformę. Analogicznie postępujemy z najnowszą wersją:

Dnia 26.02.2016 o 20:23, cichy napisał:

INSTALACJA NA POLSKĄ PLATFORMĘ:

1. Po wypakowaniu nakładamy na gamedata  Soc Render - z tego katalogu wklejamy gamedata i pliki
   z katalogu bin: xrRender_R2.dll i xrRender_R1.dll. NIE WKLEJAMY XR_3DA.exe !!!!
2. Nakładamy adaptację celowników pod szerokokątne monitory.
3. Nakładamy  Update_UZI_10.6.2-10.9.
4. Kopia katalogu rus z przemianowaniem na pol i zmiana w pliku localization.ltx na taka postać:


[string_table]
language    = pol
font_prefix    = ;_cent ;_west

5. Wklejamy do katalogu rus i pol brakujące pliki tekstowe z podstawki; pobieramy je stąd:

      https://yadi.sk/d/sCcthW7xpY4XD

6. Do elementu docelowego w skrócie na pulpicie dodajemy po spacji parametry: " -nointro -noprefetch"
7.  Gramy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cichy - Biję się w piersi, mea culpa. Wieczorne zmęczenie zrobiło swoje i nie zaskoczyłem, że skoro trzeba dodać brakujące pliki z naszej podstawki, to jest ona bazą.Jeszcze nie wypakowałem v.11, więc nie wiem co zawiera. Ale przy próbie pobrania dodatków do moda, jest informacja że ich brak.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę polecić repack niższej wersji z linku, który podał  @cichy . Wiem że niektórzy użytkownicy nie uznają torrentów, ale ten osobiście pobrałem i sprawdziłem ( wszystko jest w porządku i jest czysto ). Mamy instalator w którym możemy zaznaczyć jakie dodatki chcemy zainstalować i na jaki monitor. Po zainstalowaniu mamy jeszcze konfigurator, który możemy uruchomić przed grą i ustawić dodatkowo kilka opcji. Mod w tej wersji jest stabilny i w pełni grywalny. Być może dało by się na to nałożyć ostatnią wersję.

Instalator.

Przechwytywanie.PNG.0f1e6ee863c4d5d8a71c24d859845b26.PNG

Pierwsza opcja w konfiguratorze.

konfigurator.JPG.a0c374f7f368af929c0bed6bb7bf6686.JPG  

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU

Mod v.11 uruchomiony na rosyjskiej podstawce. To moja pierwsza znajdźka, prezent od Sidorowicza. Chyba noce bywają bardzo chłodne, skoro trzeba mieć aż dwa śpiwory :036: .

ss_administrator_12-17-17_14-09-23_(predbannik).thumb.jpg.76706d6f5916b4ff28f56bc9854c1795.jpg

Do paczki z modem dodany jest jakiś posExtrakter.exe, o którego drze mordę antywirus, zgłaszając zawartość malware. Przeniosłem go poza moda, a mod i tak ruszył.

Jest opis jego działania, daję w załączeniu.

Readme posExtractor.txt

Może ktoś wyjaśni, czy jest niezbędny dla gracza.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne podbicie, bo piszę sam.

@cichy  @vidkunsen 

1. Czy ta oryginalnie ustawiona na 12 skoczność GG, ma w dalszej grze jakieś uzasadnienie? Zmiany nie są zablokowane?

2. Czy oryginalne niebieskie skrzynie są okradane i co z plecakami?

3. Czy wojakom na czartaku płaci się tylko raz, czy za każdym razem?

Wygląda na to, że mod nie ma tekstur na szerokie ekrany, bo wszyscy NPCe są bardzo spasieni. Nawet gameplaye są 4x3. Są jakieś fixy na tę przypadłość?

I miła przygoda na początek gry. W koszarach zaskoczyła mnie emisja i przy wstrząsach otworzyła się krata do handlarza. Skorzystałem z okazji, wlazłem i w moim inwentarzu znalazła się spora ilość amunicji do kałacha, snajperki i wintoreza. W ich kontekście pytałem o okradanie schowków, bo na razie nie ma potrzeby tego nosić. Szkoda, że reszta znajdujących się tam rzeczy, to tylko dekoracja.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier ta oryginalnie ustawiona skoczność u mnie się przydała np. w szpitalu w drodze na generatory, nie ma tam przewodnika ( żeby dostać się dalej trzeba mieć wyższy skok żeby wskoczyć przez wyrwę w suficie, w wielu innych sytuacjach zaoszczędziła mi czas na obchodzenie ogrodzeń :)). Co do skrzyń i plecaków nie wiem, lubię nosić wszystko przy sobie, więc podnoszę udźwig i plecaki sprzedaję. W repacku wszystko jest w porządku jeżeli chodzi o format ekranu 16:9. Broni i amunicji w modzie nie brakuje, też się o to martwiłem na początku, teraz mam wszystkiego full wypas i niczego nie kupuję, jedyne wydatki to naprawa sprzętu ( brak możliwości modernizacji, czasami znajdziemy coś ulepszonego ). Za arty i części mutantów najlepiej płaci Sacharow.   

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mkk7 - Jeśli dopiero w szpitalu ta skoczność ma zastosowanie, to sobie na razie zrobię "normalną". Na razie kupiłem sobie AK, aby skorzystać z darmowej amunicji. Byłoby grzechem i głupotą marnować 300 kulek.

Zaatakowały mnie psy, to zrobiłem użytek z obrzyna. 4 psy, miały tylko 1 ogon. Sprzedałem go Preparatorowi w pieczarze. Dał za ogon 600ru, czyli u niego prawie cenę trzech paczek śrutu. Dobra relacja.

Ruszam na Bagna i Topiele. Zobaczę czy mocno buty zmoczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiąc układy za kasę z trepami czy bandytami płacisz raz ale to może ci skomplikować rozgrywkę gdy w/w są na żółto a nie na czerwono na którejś lokacji.

Broń jak jest zepsuta to daj ja na stan - wsadź do ciała jakiegoś poległego lub zostaw w barze na widoku, ktoś zawsze sobie weźmie a tobie nie będzie ciążyła.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka sprawa. Czy Pieczara i Labirynt do drzwi którego dostaliśmy kody, to jedna lokacja, czy dwie różne. Wszedłem do niej z Obrzeży (koło Preparatora ), wytłukłem wszystko co chodziło i latało, zebrałem arty, ale za cholerę nie mogę znaleźć drogi do labiryntu. Jak bym nie chodził, to zawsze kończę w zaułku jakiegoś teleportu na powierzchnię.

Nawet skorzystałem z mapki dla NS z zaznaczonymi drogami. Ale zauważyłem, że Pieczara w pewnym miejscu jest przegrodzona ( inny kolor tekstur ).

@cichy  nie przerobił byś tej mapki Pieczary tak, aby jak ta do NS pokazywała drogę, a przynajmniej miejsce gdzie się ona kończy, a zaczyna labirynt.  Patrz dodano.

@vidkunsen Chyba taki prezent już mi się nie powtórzy, choć schowek na Bagnach przed przejściem na Topiele był całkiem całkiem. Z jego zawartością można na grać.

ss_administrator_12-18-17_13-33-44_(marsh).thumb.jpg.f35459440e356558099ae46fa3e6e700.jpg

Po "zwiedzeniu" Topieli, na razie połowy Tuneli Prypeci i Ujęcia Wodnego ( stare wysypisko ) wróciłem na Obrzeża się porozliczać. Popatrzcie ile części, z jakich mutków przywlokłem i ile za nie płaci Preparator.

ss_administrator_12-18-17_16-37-23_(predbannik).thumb.jpg.fbebec272ce7a82408b40293c3ab7586.jpgss_administrator_12-18-17_16-38-25_(predbannik).thumb.jpg.63b4ef136cba3e3ae25643cbb342ff36.jpg

Policzcie też burery w tunelach Prypeci. Ale to nie wszystkie. Do widocznych trzeba dodać jeszcze 5.

ss_administrator_12-18-17_15-04-10_(jupiter_underground).thumb.jpg.ca51ea1e34330c91c02130f71e5b5f90.jpgss_administrator_12-18-17_15-05-27_(jupiter_underground).thumb.jpg.914f45be5a03c6f0c865ba385c29ea55.jpg

A tu widoki cieszące oko z Topieli.

ss_administrator_12-18-17_14-00-23_(swamp_old).thumb.jpg.e3c36c268e042302617dae4e5b89910d.jpgss_administrator_12-18-17_14-08-19_(swamp_old).thumb.jpg.a77cd214e195ee9fa21982fadb93f5c3.jpg

 

DODANO: Po wzięciu zadania od handlarza w miasteczku, wysyła mnie do Wilczego lasu, a tam na mapie jest wejście do labiryntu. Czyli że rutyna gubi. Niepotrzebnie się nabiegałem w pieczarze, szukając drogi do niego. Ale ostatecznie kilka artów i części mutantów wynagrodziły trudy.

 

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier nic nie napisałeś i na screenach nie widzę tego artu w nagrodę od leśniczego w Wilczym Lesie za zdania na kontrolera ( ale pewnie zrobiłeś to zadanie ). Schowek przed wejściem na Topiel jest naprawdę bogaty, z tym kombinezonem już chyba do końca moda się nie rozstanę :).

Tunel Prypeć to faktycznie zbieranina całej menażerii z zony i to w nadmiarze :), ale w tym modzie nie ma niepotrzebnych utrudnień i łatwo z dobrym sprzętem się z nimi uporać. Do labiryntu jeszcze się nie wybrałem, to pewnie masz też kod do Warlabu i jeżeli masz zadanie na broń z niego to po drodze w Limańsku możesz się obłowić na monolitoiwcach :), jest tam handlarz co dobrze płaci za sprzęt i wystarczy parę kursów do niego z tym co zbierzemy po zabitych ( a są nieźle wyposażeni, coś można zostawić dla siebie, w sumie mam już ponad cztery miliony i nie za bardzo jest na co wydawać :) ). Przed wejściem do Limańska w stałym schowku jest wypasiony gaus, dla mnie raczej do testów i ozdoby bo z broni mam już wszystko co jest najbardziej skuteczne i przydatne.

ss_mkk7_12-17-17_17-43-37_(red_forest).thumb.jpg.af230857e42108fd2f3cfdb554c10d55.jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mkk7 - Na razie tylko wziąłem zadanie na snajperkę, które pozwoliło mi rozwiązać problem odrębności Pieczary i Labiryntu.

Kody przecież dostajemy z fleszki, jaką "pożyczył" nam Skupień. Są w zakładkach PDA.

Teraz wybieram się do Sidorowicza na Kordon. Tylko zastanawiam się jak. Przez czartak płacąc wojsku, czy przez Stare wysypisko. Ale chyba zrobię to drugie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier to zadanie na kontrolera jest tylko u leśniczego w Wilczym Lesie, trzeba się do jego chatki pofatygować bez konkretnego celu ( art wart zachodu, jego właściwości pokazałem na screenie w temacie ). Właśnie podniesiona skoczność przydała mi się na Zatonie przy wyjściu z Tunelu Prypeć, chociaż mogłem wyjść też inną drogą. Wracam do UZI na Zaton sprawdzić Labirynt bo jest tam przejście do niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mkk7 - Wszystko w swoim czasie. Załatwiłem co było do zrobienia na Kordonie, niby to samo co w podstawce, ale z tym co się ma, nie ma żadnych problemów z np. bandytami na ATP.

Do Wilczego lasu zajrzę, jak mod zaprowadzi mnie w pobliże. A tam w lesie "po ustanowkie". Przecież aby wejść do Labiryntu, chyba trzeba dojść do tej chatki. Nie sądzę, aby Leśniczego gdzie indziej umieścili.

To kolejny mod, nie dla "tragarzy". Nie ma sensu targać, bo co chwila nowa broń, amunicja.

Trochę nie dopatrzyli, bo np. w wiosce na Kordonie, zamiast pancerza najemników, który teraz jest nam zbędny, mogło być coś innego. O ile nie zostawili go dla "pośpiesznych", którzy zamiast najpierw iść na Topiele, od razu poszli na Kordon.

Była mała przerwa w grze, to wpadłem się podzielić informacją. Jeśli akcja moda będzie się dalej tak rozwijać i współgrać ze scenariuszem podstawki, to mod wart będzie zainteresowania jakiegoś tłumacza solisty.

Niech ktoś wrzuci na jakiś hosting, tego patcha na 24 gniazda na pasie. Linki z #1 martwe. Mam artów sporo, a powiesić nie ma gdzie.

 

             Trochę nowych drzew koło ATP urosło.                                        A i nowych gryzoni się namnożyło.

ss_administrator_12-19-17_14-28-45_(l01_escape).thumb.jpg.77be7da9df89866a9ab5cb580ab0a240.jpgss_administrator_12-19-17_16-17-57_(l01_escape).thumb.jpg.b45edc043941389bbff9a8fe6132ce69.jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie w modzie dość szybko możemy zdobyć bardzo dobre wyposażenie ( początek na to nie wskazywał :)). Niezależnie od moda lubię mieć możliwość zbierania bez obaw że za chwile będę musiał się czegoś pozbywać, z kasą pomimo wysokich cen u handlarzy też już od dawna nie mam problemów, a raczej jest teraz problem na co ją wydać :). Wchodząc od Zatonu do Labiryntu. lądujemy od razu na samej górze pomieszczenia z drzwiami na dwóch poziomach i tu pojawił się problem, kody do żadnych drzwi nie działają ( ten do Warlabu jest Ok ), próbowałem różnych kombinacji i bez skutku. Na Zatonie w sumie dwa zadania i po wykonaniu tego na uwolnienie stalkerów z przestrzennej anomalii informacja żeby skontaktować się z naukowcami na Jupiterze przy okazji bytności tam.

Wejście na Zaton i od razu niespodzianka z Burerami w około :).

ss_mati_12-19-17_14-18-56_(zaton).thumb.jpg.cba329d46f0602283d94cdf9249da389.jpg

Następny ciekawy schowek i kolejny dodatek do arsenału :).

ss_mati_12-19-17_12-01-53_(l03_agroprom).thumb.jpg.d1a2f2be064ed90f68dce6a54cfb97d6.jpg

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier niestety nie wrzucę takiego patcha bo instalowałem wersję 10.10 z repacka, tam jest ta opcja do zaznaczenia w instalatorze ( widok w screenie który wrzuciłem wcześniej ). 

Zrobiłem próbę z labiryntem od strony Wilczego Lasu i efekt ten sam, brak reakcji drzwi na kody z PDA, być może w trakcie dalszej rozgrywki coś się wyjaśni albo @vidkunsen coś więcej wie na ten temat, lub na stronie moda coś jest na ten temat. Oszukałem drzwi granatem i dostałem się do środka:), ale tam nic konkretnego niema, albo będzie później, albo to jakaś lipa :).

ss_mati_12-20-17_13-50-08_(av_peshera).thumb.jpg.bc33fdb18df1e7852252466a8b6da7f5.jpg

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to prośba przekazana do @cichy lub @vidkunsen   

@mkk7 Możliwe, że "coś" się pojawi i kody zadziałają z jakimś zadaniem. Czytaj dodane.

Będąc za pierwszym razem w ukryciu Striełoka na Agro, zapomniałem zabrać fleszkę. Wróciłem tam, ale wchodząc przez wentylację. Efek na screenach

ss_administrator_12-20-17_13-02-52_(l03u_agr_underground).thumb.jpg.ca9dab3b0d3ef140e003aa6c2e4100cd.jpgss_administrator_12-20-17_12-22-44_(cs_agroprom_underground).thumb.jpg.c25b14823547ede7ee512f26cd2cca31.jpg

Jak widać, dwa różne ukrycia i różne bogato wyposażone schowki. Ale będę musiał jeszcze raz wrócić, bo wyszedłem z podziemi jak wszedłem. Czyli przy zakładzie i zadanie wyjścia nie zaliczone. Połapałem się dopiero na Kordonie.

DODANO.

Po znalezieni snajperki w Wilczym lesie i zrobieniu zadań Leśniczego, postanowiłem zapoznać się z Labiryntem. Również u mnie kody do drzwi nie zadziałał. No to obejrzałem filmiki. No i wyszło, że będą skuteczne gdy zadanie na pójście tam da nam Doktor siedzący na Topielach. Gameplayer grał inaczej niż ja, bo na Bagna i Topiele poszedł dopiero pod koniec gry, więc nie wiadomo kiedy Doktor daje to zadanie. W każdym bądź razie, bez tego naprowadzenia nie ma się po co tam pchać. A przy okazji znalazłem teleport z Pieczary do Labiryntu. Są w niej trzy teleporty obok siebie, widoczne na minimapie. Jeden z nich to do Labiryntu. Tak że od Doktora do Labiryntu krótka droga :020: .

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@anatol @kamil190  Czy w dysponujecie patchem dającym 24 gniazda na artefakty?

Gram na wersji 11.0, wszystko pięknie ładnie, tylko tych gniazd brakuje. Moda stawiałem na rus podstawkę.

@mkk7  - Nawiązując do arta ze schowka Leśniczego. W v.11.0 nie jest on już tak atrakcyjny, bo ma tylko 1 pozytywną opcję na wytrzymałość.

ss_administrator_12-21-17_10-46-25_(aver).thumb.jpg.f5731f69363ba4922b52d64baf30c3bd.jpg

Informacja dla tych co dopiero będą grali. Po wykonaniu zadania o znalezieniu kryjówki Striełoka ( zadanie z Kretem ), trzeba koniecznie wyjść na teren INB. Jeśli wrócimy do kreta, zadanie wyjścia z podziemi nie zaliczy się. Ale można to szybko naprawić, wchodząc do podziemi z INB. Daję tę informację, bo jak po rozmowie z Kretem pójdziemy nie do podziemi, a do dezertera i kupimy kopie dokumentów, to bitwa o INB staje się zbyteczna.

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że sprawa z drzwiami w labiryncie jest wyjaśniona. Ciekawostka z Azotem na stacji Janów, przy pierwszym spotkaniu z nim nie ma opcji naprawy sprzętu, w miarę wykonywania zadań dla naukowców z bunkra pojawia się zadanie z częściami do deszyfratora dla niego i po jego wykonaniu mamy już możliwość napraw u Azota.

Deszyfrator od Azota dla Germana.

ss_mkk7_12-21-17_16-55-44_(jupiter).thumb.jpg.21a1a121f311bb410c7a20b8e2638e0f.jpg

Ta linia zadań jest dość rozbudowana i czeka nas trochę biegania po lokacjach, np. trzy unikalne arty ze schowków w szpitalu.

ss_mkk7_12-20-17_19-29-21_(hospital).thumb.jpg.c055547f04e258372442a5f40de13d2b.jpgss_mkk7_12-20-17_19-35-36_(hospital).thumb.jpg.9cbf4638706ac15eb30adf008d7f180e.jpg

ss_mkk7_12-20-17_19-35-41_(hospital).thumb.jpg.fe7e2ecf5db4da9e6d4e106220e3062b.jpg

Akcja z rannym stalkerem o której wspominał @kamil190 i przylot wezwanego śmigłowca ( u mnie akurat pora deszczowa :)).

ss_mkk7_12-20-17_18-38-01_(jupiter).thumb.jpg.92d2d003c9290a36e57d9e410ce51ab6.jpg

Spotkałem też pijawkę o której wspominał @vidkunsen i nie był to dla niej szczęśliwy dzień :D, ta akurat szwendała się po Zatonie.

ss_mkk7_12-20-17_16-46-10_(zaton).thumb.jpg.bf22a6e50008b7d0781e17512cf1d412.jpg

W trakcie pobytu w Prypeci kolejny ciekawy schowek i tym razem znaleziony egzo już tak nie cieszy, kombinezon Czystego Nieba jest najlepszy.

ss_mkk7_12-21-17_19-13-01_(l11_pripyat).thumb.jpg.36b706694fc21f16dc9e9d5bc1435caf.jpg

Wygląda na to że wersja 10.10 jest bardziej łaskawa dla graczy :).

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cichy :018:

Jestem na MW, wysłał mnie Łukasz do obrony Bariery, aby zapomnieć o odmowie wstąpienia do nich. Wszystko poszło ładnie do momentu, kiedy po walce przychodzi komunikat, aby pogadać z Kiepem. Nie mogę tego zrobić, bo nie wraca na miejsce, ale robi takie kółeczko na drodze. Aby mu pomóc się zatrzymać, nawet wszedłem na Radar i wróciłem, a on dalej spaceruje. Też to mieliście?

Bo jak nie, to cofnę się w zapisach i nie zrobię zadania na donosiciela, po którym z automatu idzie zadanie na wstąpienie do Wolności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.