Skocz do zawartości

Reborn: 2.52 - Inna Droga


Rekomendowane odpowiedzi

afac97662414.png
Tytuł Oryginalny: Reborn 2.52 Другой путь
Platforma: Czyste Niebo 1.5.10
Data Premiery: 11.01.2012r
Autor: Reborn Team


OPIS:

Spoiler

Mod wprowadza zasadnicze zmiany w stosunku do poprzedniej wersji Reborna 2.50 Artefakty Śmierci:

  • Po rozpoczęciu gry jako członek Monolitu otrzymujemy swobodny dostęp do Limańska; 
  • Podczas pobytu na CEA nie tracimy wyposażenia; 
  • Możliwość dostania się na Agroprom dzięki przewodnikom; 
  • Nowa muzyka; 
  • Przy wyborze frakcji na początku gry dodano Powinność; 

Ponadto autor postanowił wnieść kilka poprawek do fabuły: 

  • Od Anieli zamiast artefaktu otrzymamy ważną informacje; 
  • Buchacz wskazuje namiar na schowek z nabojami do Barrety;
  • Pełnej informacji o teleportach udziela Pilot;
  • Dodano pendrive Wtrąconego, który zawiera istotną informację; 

Niektóre mody z serii Reborn doczekały się również polskiej wersji językowej. Należą do niej: 

Pozostałe mody z serii Reborn:

SCREENY:

Spoiler

c3dc7c7333a8.jpg

5aa4572e789d.jpg

5d6229f9171a.jpg

023303dd2127.jpg

VIDEO:

Spoiler

Let's play

 

INSTALACJA:

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji:

  • Czyste Niebo 1.5.10 
  • Mod posiada własny instalator - wystarczy postępować zgodnie z jego wskazówkami.
  • Do katalogu patches wklejamy zawartość pobranego patcha. 
  • W głównym katalogu gry umieszczamy folder bin ze zgodą na zamianę plików.

W katalogu patches powinny znajdować następujące poliki:

  • y_reborn_320.db
  • z_reborn_320.db
  • z_reborn_321.db

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Patch

Angielska wersja językowa: 

Źródło: Logo2021_site.png.1d603075f10eb6d7a4300f627d4274d9.png

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • pacjent1972 przypiął/eła ten temat
  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

W związku z rozpoczęciem gry w tego moda przez Ranger801,  proponuję dalszą dyskusję z tematu o RBFF przenieść tutaj.

Cytaty z wcześniejszych postów;

cyt1. Pobrałem wersję przetłumaczoną na angielski.

cyt2. Mam już kilka RPG, PKM i drobnicę na sprzedaż, jestem już na Wysypisku, mam 2 PDA (Szeludena i Z Wysypiska, zapomniałem wziąć tego z bagna na Agro, ale to wszystko z czasem).

cyt3. Mam nadzieję że mi się uda, czuję się jakbym eksplorował nieznane tereny na których nikogo wcześniej nie było. :happy:

 

No i życzę powodzenia, pionierze :smile_snork:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam angielskiego, więc nie odpowiem.

Mod v.2.51 RBFF Artefakty śmierci bazuje na v.2.50 i jest to ten sam mod, tylko mniej hardcorowy.

Natomiast RB Inną drogą to v.2.52. Jaki numer ma jego angielskie wydanie jest mi niewidomym. W każdym bądź razie Inną drogą, zaczyna się koło tartaku na Zatonie, gdzie gołodupcowi gryzą ją psy, a po przebiegnięciu całej lokacji, na Skadowsku znajduje strzelbę i parę kulek do niej, a na moście pistolet Gaussa. Jak pójdzie po moście dalej, to szybko moda skończy finałową sceną. A jak pójdzie do Żelaznego lasu i nie da się zjeść, będzie grał dalej fabułę z v.2.50 ( i też RBFF), ale w trochę innej kolejności. Coś jakby wybór innej frakcji niż CzN w RBFF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

W każdym bądź razie Inną drogą, zaczyna się koło tartaku na Zatonie, gdzie gołodupcowi gryzą ja psy i po przebiegnięciu całej lokacji, na Skadowsku znajduje strzelbę i parę kulek do niej

Pamiętam, a wydostanie się z Zatonu to była masakra ;) jakbym nie zerknął na początek na YT to bym odpuścił, później już idzie normalnie grać, zanim dotrzemy na Bagna zaliczamy parę map po drodze, a później to już wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb

Tak, to ta wersja.

@kondotier

Wersja ENG to 2.53

Po wydostaniu się z Zatonu należy udać się na Bagna, jeśli tego nie zrobimy to nie odblokuje się fabuła (zamknięte drzwi do Waleriana, Wilk nie chce z nami rozmawiać, zamknięte drzwi do bunkra na Jantarze itp.). Po dotarciu na Bagna i rozmowie z Lebiediewem akcja leci jak w FF. Nie wiem czy później się coś zmieni, gram w frakcji Stalkerów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, trochę już przeszedłem i muszę powiedzieć że pomimo że w tym modzie jest więcej "udziwnień" to gra mi się w niego lepiej niż w FF. Póki co fabuła jest taka sama jak w FF, robię teraz zadanie z Wiwsektorem. W tej wersji na mapie wyświetlają się na mapie różne ważne rzeczy które w FF były omawiane tylko w dialogach np.:

ss_ranger_03-04-16_17-33-14_(agroprom).t

Na mapie jest też zaznaczona część (choć nie wszystkie) tajnych przejść. Oferta handlarzy jest nieco skromniejsza, u zwykłych handlarzy nie udało mi się zakupić amunicji do PKM a Łowcy artefaktów nie sprzedają już Grawi, Złotych rybek i Bąbli. Giga chyba już czeka: :biggrin:

ss_ranger_03-02-16_18-29-00_(escape).thu

Musiałem usunąć część udziwniaczy w postaci jęków z'ONY i nieubranych pań na niebie bo to było karygodne :dry:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UWAGA: W v.2.52 Inną drogą, jest zmiana w sprawie PDA Gryka. Teraz nie musimy czekać aż Czarny Serż zginie, ale rozmawiamy z żywym i oddaje nam to PDA.

@Ranger801. Dobrze by było, gdybyś tu napisał, który to dialog (treść). Napisz tak jak jest, po angielsku, oraz przetłumacz na polskie.

Są też zmiany w dialogu z Pilotem (Locmanem) w Limańsku i trochę inna gra w Rudym lesie po grze na budowie w Limańsku.

Od Anieli nie dostajemy Artu śmierci, ale jest inny dialog.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
On 02.03.2016 at 5:46 PM, kondotier said:

Nie znam angielskiego, więc nie odpowiem.

Mod v.2.51 RBFF Artefakty śmierci bazuje na v.2.50 i jest to ten sam mod, tylko mniej hardcorowy.

Natomiast RB Inną drogą to v.2.52. Jaki numer ma jego angielskie wydanie jest mi niewidomym. W każdym bądź razie Inną drogą, zaczyna się koło tartaku na Zatonie, gdzie gołodupcowi gryzą ją psy, a po przebiegnięciu całej lokacji, na Skadowsku znajduje strzelbę i parę kulek do niej, a na moście pistolet Gaussa. Jak pójdzie po moście dalej, to szybko moda skończy finałową sceną. A jak pójdzie do Żelaznego lasu i nie da się zjeść, będzie grał dalej fabułę z v.2.50 ( i też RBFF), ale w trochę innej kolejności. Coś jakby wybór innej frakcji niż CzN w RBFF.

2.50 i 2.52 gry niby są podobne,ale tylko to 2.52 daje zupełnie inne możliwości.2.52 mogę przejść całą grę prawie i tylko wtedy iść na Bagna i uruchomić Reborn,potem pozostanie tylko wziąć PDA Грыка i uratować Strzałka.Jeśli dobrze znasz rosyjski,oto link na moje jest takie przejście. http://www.reborn-stalker.ws/forum/20-21-132249-16-13. Ale to było dawno temu,a teraz mogę nawet z Zalewem odejść w Wiadukt,wyjść w Лиманске i tak rozpocząć grę.

http://www.reborn-stalker.ws/forum/20-21-132249-16-1416659583

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LIQUIDATOR - witam na naszym forum. Widzę, że jesteś cudzoziemskim uczestnikiem naszego forum. To dobrze, bo możesz nas wspomóc z wiedzą o kolejnej części Reborna - Źródle. I na pewno też o jego poprzednikach.

Znasz polski, czy to tłumaczenie translatorowe? My Стрелок nie tłumaczymy na Strzelca (u Ciebie Strzałka ), ale zostawiamy jako Striełok.  Jeśli masz problemy z pisaniem po polsku, pisz po rosyjsku. Będziemy tłumaczyć.

@LIQUIDATOR -    Поздравляю с регистровкой. Мы очень рады таковым гостям. Пиши пожалста по руски - будет лутше.
Большое спасиба за следующую подсказку прохождения мода.  Тебе легче следить развите мода Истчник. Будь любезный информировать как поступы.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 2 lata później...

ss_administrator_08-15-19_20-21-52_(escape).thumb.jpg.6ecb3fc6458794c09548fd481b6c8798.jpg

 

Z braku świeżych modów, postanowiłem wrócić do przeszłości. Na pierwszy ogień poszedł Reborn FF, a teraz gram w tego samego moda, ale w zmienionej przez ERa wersji - "Inną drogą". Jest to zasługą @Sierioża :018: , który mi go dostarczył nie w wersji instalacyjnej, ładującej go do oryginalnej podstawki i plików Files, ale jako paczki fuul, zawierającej tak oryginalną rosyjską podstawkę, jak i już wstawionego moda. I tu ukłon w jego stronę, aby udostępnił linka do tej paczki, tak aby mający chęc w niego zagrać, nie mieli problemów z postawieniem go.

A scenariusz moda to dzieje po znanej z Czystego Nieba emisji, gdy Naznaczony zabił Striełoka. teraz ma to odmienić.

Ta wersja w odróżnieniu od wersji podstawowej znanej z FF, różni się tym, że zaczynamy jako gołodupiec koło tartaku na Zatonie, bez możliwości wyboru frakcji. Atakują nas psy, jacyś NPCe, a przy ważnym Żelaznym lesie na dodatek pająki, które trzeba oszukać. . Rolą gracza jest przedostać się na Bagna, aby tam zacząć grę wg scenariusza. Zaczyna się więc ucieczka na czas, aby zdążyć zanim wykończy nas głód i skończy się wódka, będąca tak wyciszaczem głodu, jak i jedynym skutecznym środkiem medycznym. Tu na Zatonie możemy zdobyć pierwsze egzemplarze broni, ze skrzyni koło śmigłowca na bagienku, ze skrzyni na Skadowsku i z pierwszego GAZa na moście od strony Leśnictwa. Dalej na most nie idziemy, bo zarezerwowane to jest na finał. Tę broń możemy zbierać, zawsze to będzie łatwiej przebijać się aż na Bagna.

Niektórzy z grających, np. nasz kolega @LIQUIDATOR , zanim doszedł do bagien, wykonywał już część zadań należących do scenariusza. Np. te na Agropromie. Inni natomiast zgodnie z zamysłem autora moda, parli na bagna, aby tam zacząc grę jakby od nowa. Ten mod pozwala na jedno i drugie rozwiązanie. Ale na Bagna i tak trzeba dojść aby zobaczyć i wybrać:

ss_administrator_08-12-19_17-58-52_(marsh).thumb.jpg.8af7507d0fe09c395c6c01ea87791817.jpgss_administrator_08-12-19_18-01-43_(marsh).thumb.jpg.30cc4548378982e29b5799d933fd306c.jpg

Mamy w modzie ERowskie rozwiązania jak przenikają się światy materialny i kwantowy, co odzwierciedla się obrazami nieba, w zależności od naszej gry.

ss_administrator_08-12-19_19-23-49_(marsh).thumb.jpg.cab327e50ac7edb5aa57a297011e5941.jpgss_administrator_08-13-19_10-03-57_(marsh).thumb.jpg.457b52c72992f50d67cc9e7d5ac872c3.jpgss_administrator_08-13-19_15-55-59_(marsh).thumb.jpg.c944d82d04432a579cdf5009084dbe93.jpgss_administrator_08-14-19_21-36-29_(darkvalley).thumb.jpg.31e0ae30ff85b4fae32dd4a5ed9d395d.jpg

ss_administrator_08-13-19_16-23-13_(escape).thumb.jpg.3962e4b168167ac1cffb496301d63ee4.jpgss_administrator_08-14-19_20-31-26_(agroprom_underground).thumb.jpg.75241962cfd9422907cc0680ed9b9a35.jpg

Pełny opis moda, poradnik do gry znaleźć można tutaj:

https://stalkerteam.pl/topic/12156-reborn-252-inną-drogą-другой-путь/

A mod trudnością przypomina NS.

Moda w postaci paczki (od @Sierioża) umożliwiającej jego postawienie bez użycia instalatora, można pobrać z naszej pobieralni:

https://zone.stalkerteam.pl/file/304

Instalacja polega na rozpakowaniu paczki - zawierającej podstawkę i moda - wklejenia jej do zrobionego wcześniej katalogu, zrobienia skrótu pulpitowego od silnika na pulpicie. Mod gotów do zagrania. Odinstalowanie, to przeniesienie katalogu z modem i skrótu pulpitowego do kosza.

UWAGA:   Mod nie jest przetłumaczony, wymaga znajomości rosyjskiego.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyś grałem w tego moda ale w wersje english, tam miała numerek 2.53.

Jakby ktoś chciał się dobić to może spróbować jak nie paniemaju pa ruski.

https://www.moddb.com/mods/reborn-another-way-253-eng

Ale odradzam jak już coś to grać w tego FF :) bo jest w miarę "normalny".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widząc na filmikach GB biegającego z Wieprem i ustalając moment kiedy się w niego zaopatrzył, znalazłem kruczek moda. Może to być poradą dla innych grających. Można go pozyskać tylko do czasu, zanim z początkowej wirtualnej rzeczywistości, na Bagnach nie wrócimy do tej "realnej". Po wejściu na Wysypisko musimy na złomowisku pojazdów zlikwidować bandytów ( choć są na żółto i nie agresywni ), ale tak, aby choć jeden z uwięzionych stalkerów przeżył. Wtedy dostajemy informację o schowku. Z likwidacją Bandytów należy się śpieszyć, bo stalkerzy włażą w anomalie i giną. Wtedy grę trzeba powtarzać. Również w grze w świecie "realnym", nie dostajemy naprowadzenia na schowek, chociaż NPCe przeżyją. Musiałem grę powtórzyć, ale się opłaciło. Ten Wiepr jest naprawdę potężną bronią, pozwalającą likwidować jednym, dwoma wystrzałami nawet tych nieumarłych, których z innej broni trudno unieszkodliwić. O zombiakach i innych zwierzęcych mutantach nie wspomnę.

A co dotyczy zombich wszystkich odmian. Możemy z nich pobrać ich worek mosznowy z jądrami ( jadalny z antyradem ). I to jest ukryta wskazówka dla gracza. Krocze jest ich czułym punktem. Nawet ze zwykłej strzelby, strzał w krocze ich zabija.

I druga zauważona rzecz. Znani z FF Łowcy Artefaktów, którzy są dostarczycielami ułatwiających grę Artefaktów i niektórych egzemplarzy broni, przynajmniej u mnie, tak przy grze za czystoniebowca jak i za stalkera, byli dostępni tylko w czasie gry  w świecie wirtualnym. Po pojawieniu się w realnym, już się nie pojawili. Dlatego dobrze jest, choć to może być dość trudne, przy pierwszym wejściu na Agroprom zrobić jak najwięcej zadań, które pozwolą nam na zdobycie kasy i się u nich zaopatrzyć w artefakty. Ale nie jest to konieczne, bo już w grze na Bagnach i dalej, szybko uzyskałem ( znajdując i kupując schowki ) te, które pozwalają mi na swobodną grę.

Na Bagnach bez zadania warto odwiedzić pieczarę przy moście do Tuzli. Jest tam Weles i wykrywany nim art na udźwig.

Co w modzie sobie "ułatwiłem". Przede wszystkim zamieniłem latarkę, na tę super mocną. Wykorzystałem też czit do FF, wydłużający czas potrzebny na wyłączenie zegara w podziemiach Agropromu. Można przy nim pogadać na szybko z Luką i zdążyć wyłączyć zegar, co bez czita jest niemożliwe. Czas rozmowy wyczerpuje limit czasu.

W tym modzie "loty" spowodowane przez kontrolera, nie są już tak szokujące, a Zarkę z Bagien można wyprowadzić też bez problemu, już po wejściu na Bagna od północnej wsi. Jak wyjdzie na Agroprom, każdy przewodnik dostaje opcje wyprowadzenia z Bagien, bez konieczności ich zajmowania. No i koło tele na Agro stoi Łowca Artefaktów, u którego możemy się zaopatrzyć.

Po dotarciu w rejon Bazy czystoniebowców, znany z FF dialog z Lebiediewem i wybór opcji gry. Sugeruję wybór początku gry czystoniebowcem, bo zajmując Bagna mamy blisko po nagrody. I daje to najwięcej gry scenariuszowej. A po wyjściu z nich możemy frakcję zmienić, co znowu daje więcej gry. A dalej wg. uznania i tego na co mod pozwoli. A na to drugie mamy bardzo duży wpływ swoją rozważną lub pośpieszną grą. Dalsza gra, to już tak jak w FF. Podpowiedzi do gry w znalezionych PDA i fleszkach. Te z estakady muszą być wszystkie, bo otwierają drogę na CEA, a później do Limanska.

Aby w DM pojawił się Pierwszy Stalker bez którego mamy blokadę scenariusza, musimy wyjść z podziemi Agropromu, obojętnie którym teleportem.

ss_administrator_08-15-19_14-20-42_(escape).thumb.jpg.6bb5cf16980379e6907e5c3b23c26c88.jpgss_administrator_08-15-19_15-02-33_(marsh).thumb.jpg.72f5bc206a0c248e28795a0fd432c041.jpgss_administrator_08-15-19_18-08-48_(marsh).thumb.jpg.f110559e7d8b5d9fbd93086e2cdafd84.jpgss_administrator_08-15-19_20-04-45_(escape).thumb.jpg.c3f9b48e068b3fb571e67c3ec0591116.jpg

 

ss_administrator_08-15-19_19-27-10_(marsh).thumb.jpg.ad9630a97356869f97788f281024818b.jpgss_administrator_08-15-19_19-27-26_(marsh).thumb.jpg.5f248985e2943b59f0404afac5efeb2b.jpgss_administrator_08-15-19_20-28-09_(escape).thumb.jpg.8c395b374e19c616b28d813e98bd7c29.jpgss_administrator_08-15-19_20-28-50_(escape).thumb.jpg.fc690d2d4d44ccdfc1da4353d844a6d4.jpg

Tym którzy zdecydują się na grę, życzę :viva:.

 

  • Super 1
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAK SIĘ GRA SAMEMU, TRZEBA NIESTETY PISAĆ SAM POD SOBĄ.

Pchnąłem grę do przodu. Muszę przyznać, że powtórzenie gry i zdobycie Wiepra się opłaciło. To zabójcza broń, tak na mutanty, jak i nawet na inne trudne do likwidacji cele. Tyle tylko, że teraz mam zablokowane zadanie na Barettę, bo to co mi dają jest na Wiepra. A ja go nie oddam. Barettę pozyskałem sztuczką-oszustwem, od ochroniarza Sidorowicza.

Ale natrafiłem na celowe utrudnienie gry, zmuszające do częstego stawiania Drużyny - Z.  Potrzebujemy, aby na jej czele stał Czarny Żorż, ale przez pierwsze kilka postawień mamy Wilka. Często się zdarza, że taka drużyna nie ginie, więc kolejnej nie postawimy. Aby nie powtarzać gry i mieć pewność że wszyscy zginą, wybieramy w dialu z nimi opcję wysyłki ich do zajęcia wskazanego miejsca. Powinno to być miejsce, gdzie mamy pewność, że zginą. Robimy inne zadania i za jakiś czas znów wywołujemy.

Mnie się w końcu Czarny Żorż pojawił, ale co z tego, skoro nie miał przy sobie żadnego PDA.

ss_administrator_08-16-19_21-39-55_(yantar).thumb.jpg.8b94d7024c04d5023cd66d0111bfea94.jpg

Czyli trzeba będzie drużynę stawiać dalej, aż do skutku. Tyle dobrze, że do wizyty na CEA, zostało mi jeszcze sporo do zrobienia.

 

Wykonanie niektórych zadań jest bardzo opłacalne. Pokrywa koszty odkupienia przyniesionego pancerza specnazu, mocno poprawiającego ochronę GB.

ss_administrator_08-16-19_12-28-36_(agroprom).thumb.jpg.5dbcba137fd8634942104afa6fce4795.jpg

Słabą stroną mojej gry jest zbyt krótki okres od gry w FF, więc w niektórych momentach gram "na pamięć", a w tej wersji są zamierzone niedogodności, wymagające kilkukrotnego odwiedzenia tej samej lokacji. Tak mam z fleszką żołnierza na Kordonie. Jeszcze się nie zespawnował.

Nie ma chętnego, aby zagrać równolegle ze mną? Nie jest tak trudno jak w tej podstawowej wersji (2.50 ), więc można grać spokojnie.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KOLEJNY RAZ SAM POD SOBĄ.

ss_administrator_08-17-19_19-15-00_(red_forest).thumb.jpg.c6b24ba365c54136890c59be297df7c8.jpg

Problem pozyskania PDA Gryka od Czarnego Żorża rozwiązany. Świeże w głowie przechodzenie FF, trochę mi namieszało i wprowadziło w błąd. Jeśli ktoś będzie grał w Inną Drogę, o rozwiązaniach z FF niech lepiej zapomni. FF jest oparte na v. 2.50, a tam jest inaczej niż w Innej Drodze.  Teraz Fleszki, PDA są tylko ozdobnikami i podpowiadaczami gdzie szukać ukrytych teleportów.

W FF Czarny Żorż pojawiał się już od pierwszego postawienia drużyny Z. I musiał zginąć, aby z trupa zabrać PDA. Teraz też się może pojawić, ale dopóki nie jest on jej dowódcą, PDA Gryka nie będzie dostępne. I teraz musi przeżyć, a PDA nam daje po przeprowadzenia z nim rozmowy o nim.

ss_administrator_08-18-19_14-18-58_(agroprom).thumb.jpg.6566ab6515725527de23828ce90cceb3.jpgss_administrator_08-18-19_14-19-28_(agroprom).thumb.jpg.fa9038d760f50be9ebf2cc36cd62dda5.jpgss_administrator_08-18-19_14-21-20_(agroprom).thumb.jpg.456c7aae745ccb10763926d306a1781f.jpg

Jeśli choćby jeden NPC z drużyny gdy dowódcą jest WILK, lub ktoś inny  przeżyje, wczytywanie zapisu nie przyniesie zmiany. Ileś tam drużyn musi zginąć. Aby się tego NPCa pozbyć, najlepiej jest wejść z nim w dialog i wysłać go do najbliższego miejsca na lokacji, gdzie na pewno zginie. A gdzie są mutanty lub zombiaki, możemy podejrzeć za pomocą swobodjnej kamery. Wywołujemy ją przyciskiem tam gdzie jest przewijanie czasu, a poruszmy się LPM do przodu i PPM do tyłu. Góra-dół ruchami myszki.

Ja będę musiał zacząć nową grę. Jak pisałem, cofnąłem się w zapisach aby zdobyć Wiepra, i po wyborze na bagnach gry za Czystoniebowca na Kordonie przeszedłem do Stalkerów. I albo grając dalej gdzieś coś opuściłem, albo te powtórki i zmiany namieszały coś w modzie, bo przy moście w Rudym Lesie mimo posiadania opcji jego zajęcia, skrypt mi nie zaskoczył i Z tunelu nie wyszedł Azot z Czystym Niebem. Teleporty się nie pootwierały, więc do Limanska nie wejdę.

A wnioskując z poprzednich gier, tak w v.2.50 jak i FF, nie jest korzystnym zmieniać frakcji z tej jaką wybrało się na bagnach, na inną.

No i szukając wyjaśnienia problemu z zacinką przy moście, znalazłem informację, że teraz przeprowadzenie Anieli do Rudego lasu na spotkanie z ojcem, jest tylko atrakcją moda. Nie daje ona nam Arta Śmierci. Kto go da, nie dowiedziałem się. I co najważniejsze, wyczytałem że po rozmowie ze st.ReLockiem na CEA, nie tracimy wyposażenia. Tak że robienie schowków " na wszelki przypadek" jest teraz zbędne.

I na ozdobę.

ss_administrator_08-17-19_15-38-45_(garbage).thumb.jpg.9016e35cbcb6845cc48f33f4f83b2418.jpgss_administrator_08-17-19_15-41-21_(garbage).thumb.jpg.8300c0c75576ee728ce93d1f7c215a9a.jpgss_administrator_08-17-19_16-09-21_(agroprom).thumb.jpg.5cf8b4d3e76ef4cdde1044bdde842a2f.jpgss_administrator_08-17-19_19-12-49_(red_forest).thumb.jpg.adfb3563ed65b7b5ac74705102c32f5b.jpg

ss_administrator_08-18-19_16-28-34_(agroprom).thumb.jpg.d75812acbd1f27b9971eb5c2c20f75fb.jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ZNOWU SAM POD SOBĄ.

Tym razem z wielką satysfakcją chcę się pochwalić, że kolejny mod z serii REBORN został przeze mnie ukończony.

Nie było łatwo, bo musiałem grę zaczynać od początku, a mimo tego był moment, że sądziłem o zawaleniu czegoś w tej skomplikowanej rozgrywce i z modem trzeba się będzie pożegnać.

ss_administrator_08-25-19_17-36-35_(red_forest).thumb.jpg.50bc27146f097299b19f1c2736d0ee71.jpg

A z poprzednich gier wiedziałem że niektóre pozornie wpływające na możliwość gry sytuację można sobie odpuścić, tak też zrobiłem.

Efektem tego było dotarcie do Stalkera Zerowego, bezproblemowa rozmowa z nim i finał na Zatonie.

ss_administrator_08-25-19_18-38-18_(jupiter_underground).thumb.jpg.2bec2e1b05ee0b66f10948577a8b89fe.jpgss_administrator_08-25-19_18-39-24_(jupiter_underground).thumb.jpg.606d8d0bcf8602f6f4d3f4d3f290bb8f.jpgss_administrator_08-25-19_18-47-24_(jupiter_underground).thumb.jpg.9ca5f85d8f176e6c9da227c50c3a7d77.jpg

Przedostatni teleport w tunelach Prypeci                   Ostatnie spojrzenie na "tę" rzeczywistość                            I w teleport na Zaton                                                 

ss_administrator_08-25-19_19-14-49_(jupiter_underground).thumb.jpg.db7bb019d4e4afecac5d7a00c4696a1e.jpgss_administrator_08-25-19_19-17-14_(jupiter_underground).thumb.jpg.8149ef3b749e7c464d423b1671077c1b.jpgss_administrator_08-25-19_19-16-38_(jupiter_underground).thumb.jpg.467284fc1cda427a3c6b6f297c59b6e1.jpg

A na Zatonie rozkaz biec, aż zobaczymy swój cel.

ss_administrator_08-25-19_19-19-03_(zaton).thumb.jpg.544dcf21c5136446a570d96d9ec83b1a.jpgss_administrator_08-25-19_19-25-13_(zaton).thumb.jpg.016325ae929ebeaea9362ee0405cbf16.jpg

Biegłem, biegłem, aż dobiegłem. Ostrzegał Zerowy, teraz ostrzega Zarka. Świadomość Z zrobi wszystko, abyś zginął.ss_administrator_08-25-19_19-26-02_(zaton).thumb.jpg.113c33598f0d2d977b6f2ad1d830550d.jpgss_administrator_08-25-19_19-34-08_(zaton).thumb.jpg.eb4b969e54a8451fbd4b76f17d25f14f.jpgss_administrator_08-25-19_19-34-27_(zaton).thumb.jpg.a108da52acddbfd0aedc2b6ddb7edeb1.jpg

Zarka nam pomogła takim czymś.                                               A oto nasz cel. Trzeci, ostatni Artefakt Śmierci.

ss_administrator_08-25-19_19-35-48_(zaton).thumb.jpg.c2d364213cafe586b90269cd62e0b5a0.jpgss_administrator_08-25-19_19-40-25_(zaton).thumb.jpg.96d859141501a9c741409cda23dfd12a.jpgss_administrator_08-25-19_19-33-45_(zaton).thumb.jpg.e6ee058bb4f4ddf96e8e7f172c24cd81.jpg

W momencie zabrani mamy "loty" i pisemną informację ( zdjęcia aparatem, bo to filmik ).                       I znów powrót do realiów z'ONY

DSC_0000036.thumb.jpg.542c23a521779dfdf1113ba367de78e9.jpgDSC_0000037.thumb.jpg.de3c26c64b27da4d76aed9230e7411b8.jpgss_administrator_08-25-19_19-45-33_(zaton).thumb.jpg.111c0386e8f36dc77f3fa17aafc1eea7.jpg

 

Jeśli ktoś kto grał w Reborna FF zdecydował by się na zagranie w tego ( brak tłumaczenia ), to o przechodzeniu tak jak FF musi zapomnieć.

Bo inne miejsce startu moda. Bo u Era na początek, musi być wstrząs i rwanie włosów z głowy. A z Zatonu do Bagien droga daleka dla gołodupca. Po drodze można zrobić sporo zadań ze scenariusza ( i jest to nawet  wskazane ), ale można uczciwe w samym sweterku rozpoczynać na Bagnach jak w FF. Zaczynając od zera.

Tym razem Aniela nie daje Artefaktu Śmierci, więc jej prowadzenie i prowadzenie Galeckiego można pominąć. Ale ucieka kawałek fajnej gry.

Do st.ReLocka na CEA, tym razem idziemy nie tylko z PDA Gryka, ale jeszcze z co najmniej 1 milionem rubli. Nie zaszkodzi 1,2 lub nawet 1.3 mln, bo swoje wyposażenie które teraz mod nam zostawia w całości, jakoś ponaprawiać trzeba. Nakłonić st.ReLocka do gadania, tak samo trudno jak FF.

Drugiego Artefaktu Śmierci nie daje Giga, ale zabieramy z trupa dezertera w kolejowym tunelu na Kordonie. Tu trzeba sposobem pokonać odrzucającą anomalię.

I co najważniejsze. Okazuje się, że przebijanie się przez tunele Prypeci jest ukrytą czasówką. Jak się będziemy guzdrać, bawić w strzelanki i polowanka, w tunelach możemy utknąć, bo nie będzie Zerowego. Ostrzega o tym Pierwszy, ale to takie ostrzeżenie domyślne.

No i przy finalnym działaniu na moście Preobrażyńskiego. Zaraz po wejściu na most twardy zapis. Bo może się zdarzyć nawet kilka powtórek, jeśli w momencie zaskoczenia skryptu nie będziemy za jakimś ukryciem. I jest kilka sytuacji pokazywania Zatonu. Trzeba cierpliwie przeczekać, aby po zrobieniu paru kroków znow polatać.

Po przejściu Reborna FF i Innej drogi jeden po drugim w krótkim czasie, sądzę że adaptacja spolszczenia do FF jakiemuś oblatanemu w tłumaczeniach, nie sprawi problemu. Bo różnica pomiędzy modami jest przede wszystkim w grafice.

ZACHĘCAM DO ZAGRANIA.

DSC_0000039.jpg

ABY ZOBACZYĆ TO, CO JEST NA POWYŻSZYM ZDJĘCIU TUŻ PRZED KOŃCOWYMI NAPISAMI.

 

 

  • Super 1
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.08.2019 o 14:21, Sierioża napisał:

https://drive.google.com/open?id=1F_Q-oWBzZnd3BHkOo4mo4Gmb9vhDIpBO

Na razie trochę zapasowego miejsca mam, ale jakby ktoś, kto ściągnie był w stanie wrzucić go na jakiś zapasowy hosting, to będę zobowiązany :cheers:

@kondotier zwrócił uwagę że przyda się hosting więc proszę: https://zone.stalkerteam.pl/file/304. Przepakowałem tylko do 7z bo zajmuje trochę mniej miejsca i łatwiej operować na serwerze.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.