Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Tu czeka na was ekstremalne doznanie i schowek.

Spoiler

xrEngine_2016_11_03_14_35_26_171.png

Nie rozumiem jednej rzeczy, mechanik w tunelu po dostarczeniu obu zestawów narzędzi ma naprawiać i modyfikować broń/kombinezony, nie robi tego. 

Ma robić to za wódkę ale nie ma takiej opcji w rozmowie z nim. 

Spoiler

xrEngine_2016_11_03_14_20_49_312.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem. Wydałem Cichego, który został rozstrzelany. Zabrałem z trupa materiał wybuchowy i jak podłożę go we wskazanym miejscu następuje wylot - 

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ....r. - zew prypeci\gamedata\scripts\xr_effects.script:3667: attempt to call global 'play_particle_in_vertex' (a nil value)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wydałem Cichego, podłożyłem bombę, po wybuchu zniknął blok betonu zasłaniający wejście, zobaczę czy mam sejwa po zejściu do kanału albo przed, bo robię sobie zawsze twardy zapis przed schodzeniem do podziemi, jak bedę miał to wrzucę.

@edit 

Niestety już wywaliłem.

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, smox napisał:

Mam problem. Wydałem Cichego, który został rozstrzelany. Zabrałem z trupa materiał wybuchowy i jak podłożę go we wskazanym miejscu następuje wylot - 


FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ....r. - zew prypeci\gamedata\scripts\xr_effects.script:3667: attempt to call global 'play_particle_in_vertex' (a nil value)

 

 

Najprawdopodobniej brak funkcji w pewnym skrypcie której potrzebuje xr_effects.script

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszło @gawron . Płyta zniszczona.

Trochę się pośpieszyłem i postawiłem moda jeszcze raz. Nic nie szkodzi. Mały jest. Dodałem tylko polonizację. Folder "meshes" wywaliłem, ale musiałem wrzucić z powrotem bo miałem errora w związku z jego plikami. A dbx-y mam rozpakowane.

Następny problem.

W podziemiach, brak teleportu w ścianie z tunelem ściekowym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.11.2016 o 13:55, tom3kb napisał:

Technicznie nie ma wad, może mógłby być ciut dłuższy (Czas gry to jakieś 4 godzinki) :) ale to w końcu to mini mod więc nie ma co narzekać.

Twórcy moda - zespół VIVIENT TEAM - rozkręcają się z moda na mod, więc proponuje dać im kredyt zaufania:052:

 Czuję w kościach że 'Sektor 11' będzie przedni:cool: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bolo

Spoiler

A rpg7 z 2 rakietami to nie łaska użyć, jest w budynku ;) Ja przebiegłem z tego wyjścia z budynku do tego "hangaru" naprzeciwko co możemy w nim spać i spokojnie wpakowałem mu z jego drugiego końca dwie rakietki w tyłek, no i po Mi 24.

 

Edytowane przez tom3kb
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier

Też znam tą metodę ze śmigiełkiem, ale nie chciało mi się go ganiać w kółko od okna do okna, a jak byliśmy przy wyjściu z budynku to on tak masakrycznie szybko strzela, że nawet przycelować nie mogłem :)

A z Rpg, pykłem sobie go bezpiecznie z dystansu w plecy. I aż się zdziwiłem, że za pierwszym razem trafiłem bo przeważnie jak strzelam z granatnika w modach to oglądam pięknie powoli przesuwającą się helkę i moje rakiety mijające ją o włos :037:

 

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.