Skocz do zawartości

We Are Not Alone


gawron

Rekomendowane odpowiedzi

imageproxy.png

Platforma: Zew Prypeci 1.6.02   
Data premiery: 23.04.2016 r.
Autor: svi
Autor spolszczenia: Sierioża
Śr. długość rozgrywki: (ok. 3 godzin)


OPIS:

Spoiler

Rok 1988 - porucznik Nikołaj Zwiagincew wraz ze swoim oddziałem przygotowuje się do szturmu w celu odbicia zakładników z rąk czeczeńskich terrorystów w podmoskiewskim Instytucie Naukowo-Badawczym. Pech chciał, że wkrótce po tych wydarzeniach ląduje daleko poza orbitą Ziemi. Szybko zdaje sobie sprawę z tego, że czeka go walka ze znacznie bardziej niebezpiecznym przeciwnikiem.


Cechy moda:

  • nowa fabuła,
  • zupełnie nowa lokacja - Księżyc,
  • ok. 10 zadań,
  • zmiany w gameplayu.

Projekt po pewnym czasie doczekał się osobnego dodatku - Pozostając na Księżycu.

PORADY:

Spoiler

Wskazówki dot. rozgrywki:

  • Androidy możemy odnaleźć w pobliżu struktur.
  • Aktywować można tylko jeden obiekt.
  • Nie należy marnować amunicji.
  • Zdaniem autora mod jest „eksperymentem”, który się powiódł i należy dać mu szansę oraz nie wymagać więcej, niż jest nam w stanie zaoferować.

GALERIA:

Spoiler

8.thumb.jpg.779283348b56b1f83913f98865815e3e.jpg  7.thumb.jpg.0969ae2eef790a0ec3b595131083206b.jpg

4.thumb.jpg.c8a7296a9dbeb93acba4603554b85710.jpg  1.thumb.jpg.728a0c62a8d23b2d95167520fffcafc2.jpg


Przegląd moda od Ap-Pro:

 

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Zew Prypeci 1.6.02.


2. Pobrane i wypakowane archiwum moda wraz ze spolszczeniem (gamedata, bin) umieszczamy w głównym katalogu gry.
 

W paczce znajduje się opcjonalny fix na okienka.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod + spolszczenie:

  • Nasz serwer - [KLIK]


Źródło: new_AP-PRO_LOGO.png.aba0a3e476d400f89ebcc83f4ed08bdb.png
 

  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I kolejny mod zakończony. Mimo najszczerszych chęci, do stalkera zaliczyć go będzie trudno. Bo z Zoną i wydarzeniami w niej, nie ma nic wspólnego. To hołd dla Gagarina.

Zaczyna się koło Moskwy, a kończy na Księżycu za 100 lat.

Daję kilka screenów z mojej gry.

Spoiler

ss_user_04-24-16_12-37-48_(l01_moon).jpgss_user_04-24-16_13-14-08_(l01_moon).jpgss_user_04-24-16_13-23-54_(l01_moon).jpgss_user_04-24-16_20-01-16_(l01_moon).jpgss_user_04-24-16_20-29-55_(l02_alien).jpgss_user_04-24-16_20-46-38_(l02_alien).jpgss_user_04-24-16_21-16-56_(l02_alien).jpgss_user_04-24-16_21-46-44_(l02_alien).jpgss_user_04-24-16_22-41-40_(l01_moon).jpgss_user_04-24-16_22-42-16_(l01_moon).jpg

Mod był poddany ostrej krytyce. Jest już kolejny patch na inny HUD (przejrzysty i tradycyjny), a w przygotowaniu mapa do PDA i dodanie środków medycznych, które wg. mnie są całkowicie zbędne. Giniemy tak szybko, że nie ma czasu ich użyć.

Mam wielkie wątpliwości, czy mod wart tłumaczenia. Może po wprowadzeniu zmian na lepsze w scenariuszu i pociągnięciu fabuły. Bo teraz to się tylko czyta dialogi i biega po prawie pustej lokacji, aby zabić 5 androidów i sporo mutantów w podziemiach.

Ale kto lubi takie fantastyczno-kosmiczne gierki, będzie miał kilka godzin zabawy.

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nowy fix kumulatywny do pobrania w #1.

Spoiler

- Zwiększono siłę rażenia broni

- Fiks na wrota..

- Poprawiony Księżyc.

- Fiks naprawiający problem z teksturami nie pasującymi do formatu stalkera.

Oddzielnie dodano zmieniony interface - wycofane niebieskie okna, a także przywrócone tradycyjne ikonki w inwentarzu.

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobrałem i wstawiłem ten patch kumulatywny. Jest wyraźna różnica grafiki w stosunku do poprzedniej. Mogłem bez rozwalenia HUDa, ustawić rozdzielczość mojego monitora i to co ma być okrągłe, takim jest. Litery lub cyfry, są w ramkach HUDa. Skuteczność broni jest obustronna. Dalej felerem jest automatyczna wymiana pojemnika ładunków po każdym strzale z otrzymanej do likwidacji androidów broni impulsowej. Nie było i zostało zachowane strzelanie do opróżnienia magazynka z broni zabranej androidom. U jednego z nich, znajdziemy broń o wysokiej sprawności. Resztę po rozładowaniu można wyrzucić.
 Po likwidacji androidów, zebrałem ponad 250 ładunków.

Przy szukaniu modułów i po otwarciu skrzyni z kodem, będzie jeszcze setka więcej, co wystarcza na początek działań w podziemiach. A tam możemy znaleźć je jeszcze w dwu miejscach.

W spojlerze podpowiedź, jak ustalić   :051:   kod do skrzynki Kelvina. Zagląda kto chce. Bo kodu tam nie ma :033:  

Spoiler

ss_user_04-25-16_12-17-57_(l01_moon).jpgss_user_04-25-16_12-18-48_(l01_moon).jpg

Przyjemnej gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Bardzo ciekawy mod. Brak minimapy oraz mapy lokacji. Orientacj na podstawie słońca , ziemi, jakichś masztów i anten. Trafić w to samo miejsce jest niezwykle trudno. Polowanie na androidy najpewniejsze z dużej odległości dopuki nas nie zauważą no i walnięcie od razu w łeb . Znalazłem też buga (może tylko u mnie) że jakimś sposobem wylazłem poza lokację nie dałem rady wejść na nią z powrotem.

Edytowane przez Stanley
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 6 miesięcy temu...

@Mikus47221  Jak widzisz, poprzedni grający zakończył go prawie rok temu. Inni jeszcze wcześniej. Wątpię aby ktoś spamiętał taki szczegół. Tu masz odsyłacz do 3 odcinkowego poradnika. Mod to liniówka, więc nawet nie znając rosyjskiego, interesującą cię scenę odnajdziesz po akcji.

https://www.youtube.com/watch?v=L6Ez5kIyGBI

Tylko, że nie przypominam sobie, aby z tym modem były jakieś problemy. Musiałeś gdzieś nie doczytać w dialogu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • Agrael przypiął/eła ten temat
  • 4 miesiące temu...

Widziałem ten dodatek parę dni temu na bar-reaktor i jakoś o nim zapomniałem, może dlatego, że ten mod nigdy mnie nie skusił.

To takie bardziej dopełnienie niż ciąg dalszy, taki mod moda :)

Z tego co pamiętam to jest trochę przeróbek w stylu zmiany w hud, zmiany kolorów. Dodano możliwość szukania artfaktów żeby było co robić, zmienione dialogi, scenariusz. Nowe giwery.

Jak ktoś byłby zainteresowany i chciał konkretniejsze info to tu link do tematu moda:

http://bar-reaktor.stalker-worlds.ru/forum/topic/11414-ostavaias-na-lune/page-2#

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na We Are Not Alone

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.