Jump to content

OBLIVION LOST REMAKE 3.0 - Nowe informacje o pracach nad modem.


Recommended Posts

W ekipie twórców modyfikacji  «Klik: Oblivion Lost Remake 3.0»  kipi gorliwa praca nad nową wersją! Koncepcja buildowego Stalkera znowu obowiązkowo pojawi się po aktualizacji do najnowszej wersji, prace nad modem trwają na wszystkich płaszczyznach. Zostanie ulepszona grafika moda, zostaną naprawione błędy i poszerzy się gameplay. Pokażemy kilka screenshotów i nowych informacji o modzie.  Wiadomo że realizowane jest kilka nowych gameplayowych dodatków. W grę wprowadzono ograniczenie pojemności plecaka u głównego bohatera. Teraz będzie ważne nie tylko ile ważą przedmioty, lecz również jaki rozmiar w inwentarzu one zajmują.

05987686.jpg

Zmiany dotknęły także i mutantów. Na przykład Kontrolery nauczą się kontrolować głównego bohatera. Jak to będzie wyglądać, nie wiemy ale zapewne dla graczy będzie to nowy nieznany problem. Poza tym  zaplanowano zmiany uzbrojenia, pewne modele zostaną udoskonalone a inne zastąpione nowymi. Zmiany dotknęły także legendarnego buildowego Kałasza. 

29154118.jpg

Na przedstawionych screenshotach można zauważyć dwie inne zmiany. Zmieniono hud przedmiotów, a lokacja Wysypisko pochodzi z builda 1472. Wcześniej w  «Klik: Oblivion Lost Remake» była ta z builda 1865.

59772355.jpg

O dacie premiery nowej wersji tymczasem nic nie wiadomo. Miejmy nadzieję że nie przyjdzie nam długo czekać. 

Źródło:  AP PRO, 2016 r.

  • Dodatnia 10
Link to comment
Share on other sites

Kontrolerzy - pewnie będzie "czapa" podobna do tej po trafieniu. Ciężej się będzie sterowało postacią etc. Chociaż nie pogardziłbym jakimś większym utrudnieniem, w stylu np. czasowej zmiany klawiszy odpowiadających za poruszanie... chociaż to pewnie nierealne technologicznie w tym przypadku.

Wysypisko jeszcze bardziej klimatyczne :))) Zacieram łapki.

OLR to jeden z tych modów, który aż prosi się o "wykastrowanie" kosmicznego uzbrojenia lub jego sensowne, fabularne uzasadnienie oraz tych cholernych egzoszkieletów, które za każdym razem szarpią mi nerwy, bo traci klimat i ogólne wrażenia z gry.

Tak czy inaczej bez ociągania zgłaszam OLR 3.0 jako kolejnego kandydata do spolszczenia. Jeśli dojdzie więcej gameplay'u, to będzie co robić :)

 

A na deser mam zagwozdkę językową: "Kontrolerzy" czy "Kontrolery"? Sam nie jestem pewien.

Link to comment
Share on other sites

Kandydat do spolszczenia? Ten MUSI zostać przetłumaczony...Wersja 2.5 to jeden z najlepszych modów przywracajacych nam STALKERA z lat 2002-2004 i nie wyobrazam sobie by najnowsza wersja nie znalazła  się na liscie do tłumaczenia. Z ograniczonym miejscem w plecaku to będzie taki sam motyw jak w modach serii Lost World gdzie przedmioty automatycznie wypadały z plecaka po jego przepełnieniu. Fajna opcja bo dodaje realizmu ale też i trudniejsza będzie nowa wersja. Pomysł z Kontrolerami którzy będą mogli kontrolować gracza bardzo ciekawy ale i już wiem że uprzykrzy granie wielu osobom.Nie mogę się doczekać na premierę już od kiedy wyszły pierwsze info o wersji 3.0 a teraz tym bardziej się napaliłem na tą modyfikacje.

Ciekaw jestem ile nowych leveli dojdzie do moda bo ma być przywrócony Level12 kilka potworów z concept artów i jeszcze dojdą nowe podziemia którego screeny są na stronie autorów.

Nie pozostaje nic innego jak uzbroić się w cierpliwość :)

Edited by FeRu
Link to comment
Share on other sites

No i kolejny stalker który interpretuje wypowiedź zamiast czytać ze zrozumieniem :D....Jeśli byłby mod w języku angielskim to jak najbardziej bym pomógł w tłumaczeniu. Z rosyjskiego niestety niet....Z resztą napisałem wyraźnie w jakim kontekście został użyty wyraz "musi", czyli,że mnie jak i przynajmniej jeszcze kilku osobom,których zauroczył OLR bardzo trudno byłoby sobie wyobrażić że po tak dobrej odsłonie 2.5 najnowsza i kompletna wersja moda nie znalazłaby się na liście do spolszczenia...Ot i cała historyja napisane prosto i wyraźnie i nie trzeba szukać zaraz ukrytych znaczeń,szyfrów czy anagramów....:D

Edited by FeRu
Link to comment
Share on other sites

Bo widzisz @FeRu, sytuacja wygląda tak. Poświęcamy swój wolny czas na tłumaczenia, bo tak CHCEMY, nie dlatego, że MUSIMY. Nigdy też nie sugerujemy się zachwalaniem moda przez twórców i nie zabieramy się za tłumaczenie, zanim o modzie nie wypowiedzą się gracze. Wiele było już szumnie zapowiadanych modów, które w praktyce okazały się niewypałami.

  • Dodatnia 6
Link to comment
Share on other sites

@FeRu - Twój wpis przeczytałem ze zrozumieniem. Ty też tak powinieneś przeczytać mój. Sens mojej ironii wytłumaczył Ci smox.

Ale jest takie słowo-klucz, otwierające prawie wszystkie zamki. Jak nie wiesz jakie, to Ci przypomnę. To słowo, to "PROSZĘ".

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

15 godzin temu, smox napisał:

Bo widzisz @FeRu, sytuacja wygląda tak. Poświęcamy swój wolny czas na tłumaczenia, bo tak CHCEMY, nie dlatego, że MUSIMY. Nigdy też nie sugerujemy się zachwalaniem moda przez twórców i nie zabieramy się za tłumaczenie, zanim o modzie nie wypowiedzą się gracze. Wiele było już szumnie zapowiadanych modów, które w praktyce okazały się niewypałami.

NP.Lost Alpha:D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 9 months later...
  • 3 weeks later...

Garstka nowych screenów, ukazująca nam przede wszystkim nową funkcjonalność moda. Trzymajcie się, bo to naprawdę duża rzecz...

Otóż powraca funkcja wycięta w oryginale - jeśli zastrzelimy postać, która ma włączoną latarkę, ta nie zgaśnie. Bajer, co? :lol:

Spoiler

olr31.thumb.jpg.942db0ee9f67f179626b2fb10299abef.jpgolr32.thumb.jpg.876a2f101f1b46272b98501dab7b68fa.jpgolr33.thumb.jpg.6c91fe2551221ee10755641c438ee30c.jpgolr34.thumb.jpg.18cb503c129debe03553cbe211a1c08d.jpgolr35.thumb.jpg.c925f966adf486799914d73351291cbe.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jak chcemy być mega dokładni, no to na logikę: to latarka czołowa, a takie włącznik mają gdzieś na górze - na pasku, przy "żarówie". Ciężko, żeby gość po serii z kałasza przyjętej na klatę znalazł chwilę, by przełączyć guzik i dopiero wtedy łaskawie umrzeć.

Z drugiej strony jestem przeciętnym graczem, ani dobrym ani złym - takim, jakich wielu. I to przeciętniactwo wiąże się z tym, że mam w nosie, czy światełko będzie mu się świecić, czy nie. Jak będziemy zwracać uwagę na takie głupoty, to wypadałoby jeszcze zaimplementować system żywotności baterii i kilka wariantów siły świecenia uzależnionych od tego.

I dziwi mnie trochę, że autorowi chce się chwalić takimi pierdołami.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Autorzy przemówili i w dużym skrócie - pracują dalej nad lokacjami oraz poprawianiem błędów poprzedniej wersji. Dodatkowo wpadło kilka nowych screenów z Baru na statycznym oświetleniu:

Spoiler

obli1.thumb.jpg.ec712c5f31e3252158dea10460b7b9dc.jpgobli2.thumb.jpg.ff71948ff2ea3c178df85e90c3919d39.jpgobli3.thumb.jpg.ea0ba17258c60389f592d8f541c38829.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity