Skocz do zawartości

Jak wejść do schowka Normana w Martwym Mieście ?


korn06

Rekomendowane odpowiedzi

Korn czy sprawdzałeś pozostałe kolacje zaznaczone na mapce ..może one mają związek z schowkiem Normana.?...dodaj tutaj fotkę z wpisem w PDA...

W poradniku wygląda to tak...

5. Идем на Черный Хутор, зачищаем врагов и находим недалеко от хутора, около палатки контролера по имени Норман.

6. Разговариваем с ним, узнаем как можно выбраться из города, получаем карту с тайником и другими отметками.

7. Связываемся с бандитом Обмороком, он назначает место встречи - у подножия Черного Хутора, у ЗИЛа. Приходим к грузовику, ждем пока бандит подойдет и разговариваем. Он соглашается помочь и дает чип, который позволит проникнуть за внешний периметр защиты.

8. Идем в дом, показанный на карте от Нормана. На чердаке находим арбалет, становимся на снайперскую пизицию. Смотрим как расстреливают сталкеров, после чего со стороны памятника, появляется чел в зеленом научном костюме. Ликвидируем его.

U trurla wygląda to tak. ;) (Edycja)

5. Idziemy do Czarnego Przysiółka, usuwamy wrogów i znajdujemy w pobliżu wsi, przy namiocie, kontrolera o imieniu Norman.

6. Rozmawiamy z nim, dowiadujemy się, jak można wydostać się z miasta, otrzymujemy mapę z zaznaczonym schowkiem i innymi znacznikami.

7. Kontaktujemy się z bandyta Omdlałym, który wyznacza miejsce spotkania - u podnóża Czarnego Chutoru, koło ZIŁ-a. Podchodzimy do ciężarówki, czekamy aż bandyta podejdzie i rozmawiamy. On zgadza się pomóc i daje chip, który pozwoli przeniknąć do zewnętrznego obszaru ochrony.

8. Idziemy do domu, pokazanego na mapie. oglądamy jak rozstrzeliwują stalkerów. Po chwili od strony pomnika pojawia się cel w zielonym kombinezonie naukowym. Likwidujemy go.

malakas

//co tłumacz to tłumacz, a nie google..;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, znalazłem wszystko, trochę zmylił mnie ten błąd z kompasem, ale teraz to bez znaczenia, poprawiłem parę punktów. Dzięki za pomoc. 5. Idziemy do Czarnego Przysiółka, usuwamy wrogów i znajdujemy w pobliżu wsi, przy namiocie, kontrolera o imieniu Norman. 6. Rozmawiamy z nim, dowiadujemy się, jak można wydostać się z miasta, otrzymujemy mapę z zaznaczonym schowkiem i innymi znacznikami oraz kompas. 7. Kontaktujemy się z bandyta Omdlałym, który wyznacza miejsce spotkania - u podnóża Czarnego Chutoru, koło ZIŁ-a. Podchodzimy do ciężarówki, czekamy aż bandyta podejdzie i rozmawiamy. On zgadza się pomóc i daje chip, który pozwoli przeniknąć do zewnętrznego obszaru ochrony. 8. Omijamy obóz bandytów z daleka,idziemy do domu pokazanego na mapie, nie zwracamy uwagi na ostrzeżenia o przejściu do strefy A, oglądamy jak rozstrzeliwują stalkerów. Po chwili od strony pomnika pojawia się cel w zielonym kombinezonie naukowym. Likwidujemy go.Biegniemy do przejścia na ATP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.