Jump to content
korn06

Oblivion Lost Remake 2.0/2.5

Recommended Posts

@FeRu, mam problem z Twoim addonem graficznym i dźwiękowym do OLR 2.5. Bez tego addonu mod działa, a po dodaniu wywala do pulpitu z takim logiem - 

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : I
[error]Function      : CInifile::Load
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 166
[error]Description   : Can't find include file:
[error]Arguments     : models\vehicles\veh_niva_u_02.ltx

Dodano:

Dobra, poradziłem sobie. Wypakowałem podstawkę, ale był tylko plik - veh_niva_u_01, zmieniłem więc nazwę, dodałem gdzie trzeba i działa. Nie wiem tylko czy długo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już sprawdzam ocebe, pewnie zapomniałem dopakować jeden folder do paczki

Edit: tak jest, jak zwykle musiałem coś spieprzyć :D  Nie dodałem najważniejszego folderu, w którym są adaptowane poprawki z fixów do 32.

@smoxWrzuć  zamieniając istniejace pliki i powinno działać wszystko ok.

config.rar

Share this post


Link to post
Share on other sites

@FeRu  Czy we wpisie w którym dałeś addon link prowadzi już do poprawionego, czy tę ostatnią poprawkę trzeba dodać oddzielnie?

No i pytanie do administracji. Czy możecie ten addon graficzny dodać do #1, z adnotacją że jest opcjonalny? Znalezienie go we wpisach może być problematyczne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie, skończyłem moda, na początku pisałem że jest "taki sobie", jednak się myliłem, gra świateł i grafika nawet na statyce robi wrażenie, szczególnie na bagnach, fabularnie tez spoko, trochę trudny ale do przeżycia, na pewno nie trudniejszy od NS16, standardowo kilka fotek, pozdro

Spoiler

ss_windows7_04-30-19_11-53-48_(lvl5_bar).thumb.jpg.cc660b7d8a0f5d0f5248128923ccde68.jpgss_windows7_04-30-19_11-53-54_(lvl5_bar).thumb.jpg.a0c8252a228e94f2fd5c7ea2259510b6.jpgss_windows7_05-01-19_08-43-20_(lvl2_garbage).thumb.jpg.c170de52067937e4adfac3947473fe4e.jpgss_windows7_05-08-19_09-54-45_(lvl5_bar).thumb.jpg.dc22a6aba0edd4d98609824896faccc4.jpgss_windows7_05-09-19_19-29-16_(lvl7_yantar).thumb.jpg.000896b65530925c4d2320566a3686c7.jpgss_windows7_05-09-19_19-29-25_(lvl7_yantar).thumb.jpg.5a6267e8896c98c617b93aa1320a990f.jpgss_windows7_05-10-19_09-18-41_(lvl8_swamp).thumb.jpg.813fd2d6576129c552964f478cd86dae.jpgss_windows7_05-10-19_09-18-52_(lvl8_swamp).thumb.jpg.b2a3baa57ef8a7ed0930ea62ddf0ff30.jpgss_windows7_05-10-19_09-19-09_(lvl8_swamp).thumb.jpg.adbe35de114a71f74eaf758de964fb8d.jpgss_windows7_05-10-19_09-20-52_(lvl8_swamp).thumb.jpg.c6987de6967f6b31eb25b97fcec7d229.jpgss_windows7_05-10-19_09-21-15_(lvl8_swamp).thumb.jpg.daceff5a0c9cb5eace78d4f430b3e819.jpgss_windows7_05-12-19_14-52-01_(lvl10_radar).thumb.jpg.2b22e019d712fbfe3440871011d1e19e.jpgss_windows7_05-14-19_10-08-32_(lvl14_stancia).thumb.jpg.4c93b113e6d3c233cb7493067c9e2119.jpgss_windows7_05-15-19_11-27-10_(lvl13_prip).thumb.jpg.3642301cec2903527c77faeccfc9226d.jpgss_windows7_05-16-19_12-57-53_(lvl17_warlab).thumb.jpg.92fcc91c562d7e34b3b98bdc1646b589.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by cez137

Share this post


Link to post
Share on other sites

@smox dzięki :) Starałem się dobrać wszystkie tekstury jak najbliższe oryginały, ale lepszej jakości. Tak samo tekstury broni np Toz-34 z grawerowaniem wygląda super :)  Tekstury Protecty, starej Grozy i innych pukawek przywróconych ze starych buildów wyostrzyłem by było widać więcej szczegółów. Tekstury mutantów, stalkerów oraz Zombi również poprawiłem by było więcej wariantów, np Zombi cywilne występuje w 9 różnych odmianach, bo oryginalnie co drugi model miał tą samą teksturę. Takich smaczków jest całe mnóstwo, w końcu dodatek zajmuje prawie 3.5GB.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, FeRu napisał:

Tak samo tekstury broni np Toz-34 z grawerowaniem wygląda super :)

Przepraszam @FeRu, ale niechcący wprowadziłem Cię w błąd. Ten Toz-34 nie pochodzi z Twojej paczki. Mam takie swoje tekstury broni pozbierane z różnych modów i podmieniam je sobie w modzie w który akurat gram.

Twój Toz-34 wygląda tak -

ss_jarek_05-16-19_17-50-02_(lvl1_escape).thumb.jpg.637212d7bc5d68ea825a0aa5910e4809.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie to teraz ten OLR za bardzo cukierkowo wygląda po tych fiksach graficznych :D Daje po oczach jak Elder Scrolls Oblivion. ;) No ale to rzecz gustu.

Wydaje mi się, że jak w pierwsze wersje grałem to miał takie bardziej stonowane kolory, a może pamięć mnie zawodzi. Muszę w jakieś stare screeny spojrzeć.

Tutaj filmik z przed 6 lat. Ja galem pod koniec 2014 to raczej dużo się wtedy nie zmieniło. ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minut temu, tom3kb napisał:

Ja galem pod koniec 2014 to raczej dużo się wtedy nie zmieniło. ;)

Myślę @tom3kb, że te setki Patchy, Fixów i fixików musiały coś zmienić w rozgrywce.

48 minut temu, tom3kb napisał:

Jak dla mnie to teraz ten OLR za bardzo cukierkowo wygląda po tych fiksach graficznych :D

Tamte screeny robiłem przy słonecznej pogodzie. Kto woli szarość i deszcz może ustawić podczas konfiguracji więcej deszczu. Mod ma też wiele opcji ustawień oświetlenia i innych bajerów, więc pewnie każdy znajdzie coś dla siebie.

ss_jarek_05-17-19_08-58-19_(lvl2_garbage).thumb.jpg.47e0c25dcccfa840400aca45b1e9dff9.jpg

ss_jarek_05-17-19_09-00-45_(lvl2_garbage).thumb.jpg.390847b78d44713b2c996195826cc39e.jpg

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tom3kb Owszem pojawiło się kilka opcji graficznych, w tym oświetlenie oraz połysk jak w buildach w kilku wariantach, promienie słoneczne, pył w promieniach, głebia ostrości, tęcza, ładniejsze flary i kilka innych graficznych dodatków, jednak można je w każdej chwili wyłączyć w menu i gra odzyskuje dawny mroczny klimat. Ja mam włączone wszystkie atrakcje graficzne, bo przy słonecznej pogodzie wyglądają super, a oświetlenie w laboratoriach bardzo przypomina te z pierwszych trailerów S.T.A.L.K.E.R. na DX9. Przy pochmurnej i deszczowej pogodzie OLR wciąż jest mroczny tak jak był, nic się w tym aspekcie nie zmieniło.

Tak jak w Lost Alpha 1.4007 pojawiły się opcje dodatkowej saturacji i filtr technicolor, i gra wygląda wg mnie z tymi bajerkami obłędnie i cholernie klimatycznie. Wrzucę wkrótce screeny do działu to będziesz wiedział o czym mówię. Niby bzdurne bajerki, jednak takie małe rzeczy mogą bardzo poprawić klimat i kompozycje wizualną. No chyba, że są źle dobrane, to robi się wtedy tandetna cukierkowa wydmuszka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To się chwali, że sobie można dostosować czy się chce jakieś bajerki czy nie. Myślałem, że to tak na "sztywno" zmienili kolorystykę, oświetlenie i całą stylizację.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Społeczność
Discord