pacjent1972 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Tytuł oryginalny: Золотой Обоз II Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 18.06.2016 r. Autor: !SkIF! Autorzy spolszczenia: @yellow, @kondotier, @smox, @metek58, @gawron Śr. długość rozgrywki: (ok. 20 godzin) OPIS: Spoiler Złoty Kufer II jest długo oczekiwaną kontynuacją pierwszej części moda przedstawionego wcześniej w charakterze prologu. Pomimo wielu lokacji, przechodzenie gry zapowiada się dość pasjonująco dzięki sporej ilości podstawowych, jak i pobocznych zadań, cutscenek, obfitości schowków oraz różnorodnych gameplay'owych innowacji. Skif postanowił opuścić Zaton i udał się do Czerwonego Lasu, niestety pech chciał, że podczas wędrówki trafił na emisję. Udało mu się jednak dotrzeć do chaty Leśnika, od którego dowiedział się o lokalizacji skarbu znajdującego się rzekomo w pobliskiej kopalni. Jest tylko jeden problem - wejścia do jej wnętrza strzeże tajemnicza frakcja. Skif nie zamierza się tak szybko poddawać i wyrusza w długą podróż po Zonie w celu odnalezienia tajemniczego artefaktu - przepustki do „Złotego Kufra”. Cechy moda: Nowa fabuła oraz spora ilość zadań pobocznych. Dwie nowe lokacje - „Rdzawe Jezioro”, „Niedźwiedzi Kąt”. Możliwość przygotowania jedzenia. Poprawiona lokacja. 14 lokacji oraz nowe obiekty na nich. Nowa broń, kombinezony i artefakty. SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Poprawna kolejność instalacji: Zew Prypeci 1.6.02. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem należy umieścić w głównym katalogu gry. W katalogu bin należy usunąć lub przemianować plik xrEngin.exe. Zawartość pobranego patcha nr.3 trzeba umieścić w głównym katalogu gry. Należy skorzystać, ponieważ są w nim zawarte przetłumaczone opisy ułatwień. Bez tego patcha spolszczenie finalne będzie niespójne. Dodanie go po spolszczeniu spowoduje błędy w tłumaczeniu. Zawartość pobranego spolszczenia oraz ewentualne poprawki należy umieścić w głównym katalogu gry. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Yandex - [KLIK] MEGA - [KLIK] Fix: Yandex - [KLIK] Nasz serwer - [золотой_обоз_2_правка.rar] Patch nr.3: Mediafire - [KLIK] Nasz serwer - [KLIK] Opis zmian autorstwa @kondotier Spoiler W uzupełnieniu mojej informacji daję nową, będącą jednocześnie ponownym ostrzeżeniem, przed bezmyślnym wstawieniem tego patcha w całości. Poniżej skrócony opis zawartości. Dotyczy patcha nr.3 z Tego linku. Patch jest dwuczęściowy. Część pierwsza, to właściwy patch w postaci gamedaty. I w niej są pliki do tłumaczenia. Może być to patch istotny, bo naprawia tekstury podłoża. A mnie questowy artefakt, tak na rus, jak i na pol wersji, przelatywał przez tekstury wieżyczki i spadał na ziemię, albo nawet pod nią. Musiałem powtarzać po restarcie komputera od wejścia na lokację. Udźwig GG jest automatycznie podniesiony do 90/100kg. W części drugiej Дополнения-Uzupełnienia, są katalogi do wyboru przez gracza: "Бронежелеты" - Pancerze "Санкции на хабар" - Zmiana łupu przy trupach "Прицелы Новые" - Nowe siatki celowników "Техники" - Rusznikarze "Шатание ГГ" - "Szarpanie" GG W każdym są fixy na określony rodzaj zmian, wybierane przez gracza. Np. "Санкции на хабар" ma 3 wersje. Jest ostrzeżenie, o stosowaniu zależnie od posiadanego komputera. Pod tym spoilerem: 5 ХИТРЫХ ЧИТ-ПРАВОК - ОБНОВЛЕНО, w linku wyżej można pobrać czity zaakceptowane przez autorów moda. Zmieniają: 1. Usuwają głód, pragnienie i zmęczenie. 2. Dodają spawner. 3. NPC z niekończącymi się pieniędzmi (wymagana nowa gra). 5. Lepszej jakości latarka. Jest uwaga, aby przed wstawieniem, uważnie przeczytać opis każdego czita. Spolszczenie: Nasz serwer - [KLIK] Patch finalny do spolszczenia: Nasz serwer - [KLIK] Uwaga! Wymagana nowa gra. Poprawki: Spoiler W przypadku, gdy barman bandytów na Wysypisku - Knur - będzie cały fioletowy, trzeba w gamedata/textures/act zmienić nazwę folderu Ворон na Âîđîí. Kombinezon SEVA z noktowizorem: Yandex - [KLIK] Nasz serwer - Noktowizor w SEVA.rar Mniejsza waga herbaty: Yandex - [KLIK] Nasz serwer - Lekka herbata.rar Antyfix poprawiający napisy: Yandex - [KLIK] Nasz serwer - Napisy Antyfix.rar Podziękowania za poprawki należą się @Ranger801. Źródło: 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Tym razem w pojedynkę tłumaczył nie będę. Za długo by to trwało. A moda sprawdzę po rus. Ale nie na gorąco. Poczekam jakiś czas, aż rus gracze wyłapią błędy krytyczne . DODANO: Są już pierwsze filmiki z gry: https://www.youtube.com/watch?v=V9ym9-m_cqk&list=PLgFSemidwykN1WLr6DofqKvxlVFYcVi4L Na razie dwie części, ale będzie więcej pod tym linkiem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 18 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Porady w poszukiwaniu rzeczy: http://ap-pro.ru/forum/97-44498-1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Póki co rosyjscy gracze maja wątpliwości co "wielkiego" pragnienia GG który pochłania olbrzymie ilości wody . Są problemy koło Limańska gdzie stoi przed nami armia Monolitu a GG ma tylko śrutówkę. @SkIF odpisuje że trzeba sprawdzać schowki w poszukiwaniu broni ale gracze odpowiadają że znajdują tam apteczki i parę sztuk ammo. Będzie zapewne patch do moda w niedługim czasie. Co dalej, balans wagi przedmiotów jest niedopracowany i wymaga poprawek. Stosunek ilości dostępnej wody do pragnienia GG budzi wątpliwości. Trochę narzekania rosyjskich graczy na trudne do odnalezienia schowki, etc. jak na razie nic poważnego. Ale to dopiero początek gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 19 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Skif, to nie tylko Imię GG, ale również i nick autora moda. Więc kiedy będę pisał Skif, czytający muszą sami rozróżnić o kim mowa. Przeczytałem wczoraj 17 stron komentarzy i ilość sarkań na rozwiązania w modzie była przeogromna. Zaczynając od tego, że w modzie brak jakiegokolwiek powiązania z 1 częścią, w którą nie wszyscy musieli grać, po uwagi choćby takie jak wyżej podał @pacjent1972. Dużym błędem moda jest spawn kwestowych przedmiotów dla zadań z dalszej części moda, już od jego początku. A na dodatek są to przedmioty łudząco podobne do aktualnie szukanych. Zabranie ich i sprzedaż, może skutkować zablokowaniem dalszej gry. Jest też błędne określanie obiektów. Np. skrzynki pocztowe na listy mieszkańców Limanska, są nazwane "Pocztą". I szukaj Poczty. Schowki w których można znaleźć coś dla siebie, są rozmieszczone podobnie jak w cz.1, bardzo zakamuflowane, więc natrafienie na nie jest mało prawdopodobne. Chyba że, faktycznie będziemy ryli nosem całe lokacje. Również i schowki scenariuszowe są perfidnie ukryte. Czasem w innym miejscu niż naprowadzenie. Naprowadzenie mówi o tunelu, a schowek w lesie obok niego. Skif napisał w odpowiedzi jednemu z graczy, że rozgrywka w Rudym lesie, jest celowo zrobiona na hardcorową, aby graczom za łatwo nie było. Dalej ma być już łatwiej. GG Skif, będzie mógł sobie kupić więcej manierek, więc nie będzie musiał ganiać w poszukiwaniu wody do nabranie. Ale pusta manierka ma obłędna wagę 0.5 kg. Tak że będzie to spore obciążenie dla GG. Nadzieja w tym, że Skif jest elastycznym autorem moda i pozytywnie reaguje na konstruktywne uwagi grających. Widząc to, nie śpieszę się z pobieraniem, bo to jest raczej OBT. Sądzę, że w ciągu 2-3 tygodni, mod okrzepnie, usunięte zostaną nieprawidłowości i niedoróbki. DODANO; A tu potwierdzenie od !SKIF! , że mod jest w fazie testowania: Огромная просьба к тестерам!!! Не выкладывать никаких подсказок, скринов и т.д. Пусть народ сам ищет!!! Wielka prośba do testerów!!! Nie wstawiajcie żadnych podpowiedzi, screenów itp. Niech gracze sami szukają!!! Jeśli nie można pobrać z głównego linka, tu podano inny: https://yadi.sk/d/qZcbJzossc7za 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Mod odpalony na podstawce PL (bez zamiany binu z pobranego archiwum). Odpalony ze skrótu oryginalnej podstawki PL. 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 21 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Co do schowków: Worek z 50 ziemniakami: 3 schowki 5-tej klasy: Schowek od Leśnika jest w: Schowek 3-ciej klasy : Strzelba (trochę lepsza od śrutówki): MP-5 w autobusie: Klucz w Limańsku: Schowek z bandażem i apteczką Bagiennego Doktora: Schowek 3-ciej klasy (tym razem w Limańsku): Schowek 2-giej klasy: Schowek 1-szej klasy (w końcu ): Schowek w Czerwonym Lesie (na kamieniach) {2-giej klasy] i schowek w Limańsku (1-szej klasy): --------- Schowek w żelastwie na Jantarze (2-ga klasa): Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 22 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 (edytowane) Schowek z antybiotykiem i zestawem naukowym: Schowek 5-tej kategorii (Agroprom): Schowek w Kryjówce Kopaczy: Schowki 4-tej klasy (Bar): Schowki 5-tej klasy (Bar): Schowki [Dzikie Terytorium]: Przeoczony schowek na Jantarze: Edytowane 13 Lipca 2016 przez matri32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 22 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 @matri32 możesz napisać co więcej o tych schowkach? po zrzutach ekranu widzę że znalezienie niektórych na pewno nastręczyło wiele trudności... Czy są one liniami kwestowymi tak jak np. w OP-2 czy może autorzy po prostu postawili na eksplorację lokacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 22 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 @Anton Gorodecki Już w pierwszej części na mapie była masa schowków umieszczona w świetnych miejscach, to są schowki takie dla szukania, ale przedmioty questowe autor moda też umieszcza w fajnych miejscach. W tą część jeszcze nie grałem, liczę, że kiedyś będzie spolszczona to się za nią zabiorę wtedy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 27 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 (edytowane) Kiedyś może znajdę: A za 10 sztuk części radiodetali otrzymamy bioradar: W Barze znalazłem jeszcze to: Kolejny list (Dzikie Terytorium): Schowek w Czerwonym Lesie (jest świetny ): Klucz: Schowek na Agropromie (1-szej klasy): Edytowane 13 Lipca 2016 przez matri32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 27 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 (edytowane) Cytat Одни находил в Рыжем лесу, в БТР-е (для грубой работы), вторые - на Янтаре, на заводе (для тонкой работы), третьи (для калибровки) - в Лиманске, на стройке.Ещё одни инструменты попались на Свалке, в норе диггеров. Tzn. że narzędzia są w Czerwonym Lesie, Jantarze, Limańsku i Wysypisku. Tak chociaż wynika z tego źródła: http://ap-pro.ru/forum/36-44326?s=тонк Narzędzia do precyzyjnej pracy: (Jantar) Jeszcze jedną informację znalazłem: Cytat Лиманск - контейнеры за стройкой. Янтарь - на стропилах ангара с разрушенной крышей. Агропром - завод(база сталкеров), станки на втором этаже. http://ap-pro.ru/forum/36-44326?s=инструмент Narzędzia do podstawowej pracy: (Czerwony Las) Narzędzia do kalibracji: (Limańsk) Narzędzia do podstawowej pracy: (Agroprom) Narzędzia do precyzyjnej pracy: (Dolina Mroku) Narzędzia do precyzyjnej pracy (Bar): Narzędzia do kalibracji (X-18): [pomieszczenie z pseudogigantem] Narzędzia do kalibracji (Magazyny Wojskowe) [dach, budynek z Powarem]: Edytowane 2 Lipca 2016 przez matri32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 27 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 @matri32 bardzo podoba mi się Twoja inicjatywa (i wykonanie) związana z publikowaniem zrzutów ekranu z miejscami schowków. Oby tak dalej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 27 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 (edytowane) Trafił mi się dobry mod z szukaniem schowków, więc czemu miałbym tego nie robić. Skanery porostawiać, poszukać narzędzi, wycinać części mutantów, wymieniając je na pieniądze lub naboje, lub jedzenie, lub medykamenty u Sacharowa - te innowacje mnie wciągają. A oto co wygrzebałem w plikach gry: (Na screenach są pokazane kody do skrytek i na jakiej lokacji może występować Talizman Snorka) Schowki: Schowek 1-szej klasy: Schowek w anomalnej jamie (tzn. w anomaliach grawitacyjnych) [Kod: 34408]: PDA w Kordonie: PDA na Wysypisku: List z połową kodu do sejfu w Czerwonym Lesie: Klucz: Edytowane 13 Lipca 2016 przez matri32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 30 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 (edytowane) Schowki: List (na Wysypisku): Sejf (Dolina Mroku, farma): Sejf (Dolina Mroku, fabryka): Detektor Niedźwiedź (uniwersalny): http://radikal.ru/lfp/s019.radikal.ru/i614/1606/02/6eb03b9ea153.jpg/htm List: Klucz: Edytowane 14 Lipca 2016 przez matri32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 30 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Schowki z kodami: https://abload.de/img/ss_kamil190_06-30-16_n1szc.jpg https://abload.de/img/ss_kamil190_06-30-16_w0sir.jpg https://abload.de/img/ss_kamil190_06-30-16_s7sze.jpg https://abload.de/img/ss_kamil190_06-30-16_vjskz.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 @matri32 - Przy tych kodach, dobrze by było gdybyś podał jak je osiągamy. Jeśli trzeba szukać, to i miejsce gdzie są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 1 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 (edytowane) Te kody działają nawet bez znalezienia papierków. Tak więc, jeśli ktoś chce się dobrze wyposażyć to trzeba tam zaglądać. Ostatnio znalazłem w sejfie snajperkę. # EDIT Znalazłem poradnik na stalkermod.ru: http://stalkermod.ru/forum/102-stalker-zolotoj-oboz/201777-zolotoj-oboz-2-gid.html X-18: Bar i MW: - za piecem u Woronina Dzikie Terytorium (narzędzia do kalibracji!!!): http://abload.de/image.php?img=ss_kamil190_07-05-16_jkkjh.jpg http://abload.de/image.php?img=ss_kamil190_07-05-16_bdjdo.jpg http://abload.de/image.php?img=ss_kamil190_07-05-16_u8kit.jpg Edytowane 14 Lipca 2016 przez matri32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 6 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 (edytowane) Anomalous Artifact Hunters dla Złotego Obozu 2 Autor: kamil190 Opis: Mini-dodatek, który zwiększa ilość artefaktów w anomaliach. Link: https://yadi.sk/d/fX4cguDNt3sCr Źródło: https://stalkeruniverse.stalkerteam.pl/index.php?topic=1095.0 Anomalous Artifact Hunters (Extreme Edition) Link: https://yadi.sk/d/xKgjIyQGt4DA7 Screeny: Schowki i inne: Edytowane 14 Lipca 2016 przez matri32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 6 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Darkscape (narzędzia do precyzyjnej pracy): [/spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 @pacjent1972 - czy w tym pakiecie co jest na Mega, znajduje się już ten fix obowiązkowy? Czy dalej trzeba go samemu dodawać? @matri32 - te screeny które wklejasz do poradników są z twojej gry? Bo lepiej byłoby je wklejać za pomocą forum. Bo z cudzego hostingu mogą zniknąć. A jak cudzy hosting, to rób od razu przeprowadzkę. Bo i tak trzeba będzie to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 6 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 (edytowane) Ja tak w kwestii formalnej ale niezobowiązująco Ta część też jest planowana na kiedyś tam do spolszczenia jak już będzie finalna upatchowana itd. Pierwsza część była całkiem ok jako takie wprowadzenie, a tu się widzę szykuje całkiem duży miodzik z tej części drugiej. Edytowane 6 Lipca 2016 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 6 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 1 godzinę temu, kondotier napisał: @pacjent1972 - czy w tym pakiecie co jest na Mega, znajduje się już ten fix obowiązkowy? Czy dalej trzeba go samemu dodawać? Na MEGA jest mod i fix, instalacja fixa polegająca na skopiowaniu go do gamedaty chyba nie wymaga dodatkowego opisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Poniższa wypowiedź, to nie tyle odpowiedź na post @tom3kb, ale ogólna informacja dla wszystkich. Na tłumaczenie cz1. mogłem się porwać samodzielnie. Ale już to co jest w cz.2, jest tak duże objętościowo, że jeśli ma zobaczyć światło dzienne w przyzwoicie krótkim czasie, tłumaczy musi być kilku. A na razie z przyczyn losowych ( proszę nie wysnuwać żadnych teorii spiskowych ), poprzedni zespół ma problemy z zebraniem się. Jakby ktoś nie wiedział, to informuję, że tłumaczenie moda jest bardzo męczące. Trzeba po każdym sporo odpocząć. Mamy już swoje lata. A modów, kandydatów do tłumaczenia jest już kilka i każdy ma swoją grupę lobbującą. A nie każdy nadaje się do tłumaczenia, bo maniera autorów modów na ich "usamodzielnianie", wprowadzanie elementów głosowego sterowania zadaniami, uniemożliwia proste tłumaczenie, a wymaga przeróbki moda. A chętnych, posiadających takie umiejętności, na razie brak. Ostatnio testowałem pod kątem tłumaczenia dwa mody. Alternatywę i Powrót. No i oba odpadły w przedbiegach. Alternatywa ze względu na nieusunięte do końca zabugowanie, a Powrót z powodu plików dźwiękowych. Jest ich do przeróbki ~~ 200 do 250. Głosów tak męskich jak i kobiecych. Ten mod ocenię subiektywnie, jak w niego zagram. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 6 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 (edytowane) 11 minut temu, kondotier napisał: Poniższa wypowiedź, to nie tyle odpowiedź na post @tom3kb, ale ogólna informacja dla wszystkich. Na tłumaczenie cz1. mogłem się porwać samodzielnie. Ale już to co jest w cz.2, jest tak duże objętościowo, że jeśli ma zobaczyć światło dzienne w przyzwoicie krótkim czasie, tłumaczy musi być kilku. A no i spoko i coś już wiem Tak tylko chciałem się podpytać w związku, że cz.1 była PL. W sumie nie dziwie się, że ostatnio tak było ciszej w sprawie spolszczeń bo od jakiegoś chyba kwietnia o ile mnie pamięć nie myli to z 5 modów było spolszczonych. To faktycznie tłumaczom należy się odpoczynek. Edytowane 6 Lipca 2016 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.