Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

oboz-reliz.jpg

Tytuł oryginalny: Золотой Обоз II
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 18.06.2016 r.
Autor: !SkIF!
Autorzy spolszczenia: @yellow@kondotier, @smox, @metek58, @gawron
Śr. długość rozgrywki: (ok. 20 godzin) 


OPIS:

  Pokaż ukrytą zawartość

SCREENY: 

  Pokaż ukrytą zawartość

INSTALACJA:

  Pokaż ukrytą zawartość

LINKI DO POBRANIA: 

  Pokaż ukrytą zawartość

Źródło: appro.jpg  stalkermod.jpg

 

  • Dodatnia 10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • pacjent1972 podpiął/eła i promował(a) ten temat

Tym razem w pojedynkę tłumaczył nie będę. Za długo by to trwało.

A moda sprawdzę po rus. Ale nie na gorąco. Poczekam jakiś czas, aż rus gracze wyłapią błędy krytyczne :063: .

DODANO: Są już pierwsze filmiki z gry:

https://www.youtube.com/watch?v=V9ym9-m_cqk&list=PLgFSemidwykN1WLr6DofqKvxlVFYcVi4L

Na razie dwie części, ale będzie więcej pod tym linkiem.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co rosyjscy gracze maja wątpliwości co "wielkiego" pragnienia GG który pochłania olbrzymie ilości wody :D. Są problemy koło Limańska gdzie stoi przed nami armia Monolitu a GG ma tylko śrutówkę. @SkIF odpisuje że trzeba sprawdzać schowki w poszukiwaniu broni ale gracze odpowiadają że znajdują tam apteczki i parę sztuk ammo. Będzie zapewne patch do moda w niedługim czasie.

Co dalej, balans wagi przedmiotów jest niedopracowany i wymaga poprawek. Stosunek ilości dostępnej wody do pragnienia GG budzi wątpliwości.

Trochę narzekania rosyjskich graczy na trudne do odnalezienia schowki, etc. jak na razie nic poważnego. Ale to dopiero początek gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skif, to nie tylko Imię GG, ale również i nick autora moda. Więc kiedy będę pisał Skif, czytający muszą sami rozróżnić o kim mowa.

Przeczytałem wczoraj 17 stron komentarzy i ilość sarkań na rozwiązania w modzie była przeogromna. Zaczynając od tego, że w modzie brak jakiegokolwiek powiązania z 1 częścią, w którą nie wszyscy musieli grać, po uwagi choćby takie jak wyżej podał @pacjent1972. Dużym błędem moda jest spawn kwestowych przedmiotów dla zadań z dalszej części moda, już od jego początku. A na dodatek są to przedmioty łudząco podobne do aktualnie szukanych. Zabranie ich i sprzedaż, może skutkować zablokowaniem dalszej gry.

Jest też błędne określanie obiektów. Np. skrzynki pocztowe na listy mieszkańców Limanska, są nazwane "Pocztą". I szukaj Poczty.

Schowki w których można znaleźć coś dla siebie, są rozmieszczone podobnie jak w cz.1, bardzo zakamuflowane, więc natrafienie na nie jest mało prawdopodobne. Chyba że, faktycznie będziemy ryli nosem całe lokacje.

Również i schowki scenariuszowe są perfidnie ukryte. Czasem w innym miejscu niż naprowadzenie. Naprowadzenie mówi o tunelu, a schowek w lesie obok niego.

Skif napisał w odpowiedzi jednemu z graczy, że rozgrywka w Rudym lesie, jest celowo zrobiona na hardcorową, aby graczom za łatwo nie było. Dalej ma być już łatwiej. GG Skif, będzie mógł sobie kupić więcej manierek, więc nie będzie musiał ganiać w poszukiwaniu wody do nabranie. Ale pusta manierka ma obłędna wagę 0.5 kg. Tak że będzie to spore obciążenie dla GG.

Nadzieja w tym, że Skif jest elastycznym autorem moda i pozytywnie reaguje na konstruktywne uwagi grających.

Widząc to, nie śpieszę się z pobieraniem, bo to jest raczej OBT.  Sądzę, że w ciągu 2-3 tygodni, mod okrzepnie, usunięte zostaną nieprawidłowości i niedoróbki.

DODANO;

A tu potwierdzenie od !SKIF! , że mod jest w fazie testowania:

Огромная просьба к тестерам!!! Не выкладывать никаких подсказок, скринов и т.д. Пусть народ сам ищет!!!
Wielka prośba do testerów!!! Nie wstawiajcie żadnych podpowiedzi, screenów itp. Niech gracze sami szukają!!!

Jeśli nie można pobrać z głównego linka, tu podano inny:  https://yadi.sk/d/qZcbJzossc7za

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

Co do schowków:

Worek z 50 ziemniakami:

  Pokaż ukrytą zawartość

3 schowki 5-tej klasy:

  Pokaż ukrytą zawartość

Schowek od Leśnika jest w:

  Pokaż ukrytą zawartość

Schowek 3-ciej klasy :036::

  Pokaż ukrytą zawartość

Strzelba (trochę lepsza od śrutówki):

  Pokaż ukrytą zawartość

MP-5 w autobusie:

  Pokaż ukrytą zawartość

Klucz w Limańsku:

  Pokaż ukrytą zawartość

Schowek z bandażem i apteczką Bagiennego Doktora:

  Pokaż ukrytą zawartość

Schowek 3-ciej klasy (tym razem w Limańsku):

  Pokaż ukrytą zawartość

Schowek 2-giej klasy:

  Pokaż ukrytą zawartość

Schowek 1-szej klasy (w końcu :016:):

  Pokaż ukrytą zawartość

Schowek w Czerwonym Lesie (na kamieniach) {2-giej klasy] i schowek w Limańsku (1-szej klasy):

  Pokaż ukrytą zawartość

Schowek w żelastwie na Jantarze (2-ga klasa):

  Pokaż ukrytą zawartość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

Schowek z antybiotykiem i zestawem naukowym:

  Pokaż ukrytą zawartość

Schowek 5-tej kategorii (Agroprom):

  Pokaż ukrytą zawartość

Schowek w Kryjówce Kopaczy:

  Pokaż ukrytą zawartość

Schowki 4-tej klasy (Bar):

  Pokaż ukrytą zawartość

Schowki 5-tej klasy (Bar):

  Pokaż ukrytą zawartość

Schowki [Dzikie Terytorium]:

  Pokaż ukrytą zawartość

Przeoczony schowek na Jantarze:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Edytowane przez matri32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@matri32 możesz napisać co więcej o tych schowkach? po zrzutach ekranu widzę że znalezienie niektórych na pewno nastręczyło wiele trudności... Czy są one liniami kwestowymi tak jak np. w OP-2 czy może autorzy po prostu postawili na eksplorację lokacji? :coolphotos::thankyouyellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anton Gorodecki Już w pierwszej części na mapie była masa schowków umieszczona w świetnych miejscach, to są schowki takie dla szukania, ale przedmioty questowe autor moda też umieszcza w fajnych miejscach.

W tą część jeszcze nie grałem, liczę, że kiedyś będzie spolszczona to się za nią zabiorę wtedy.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

Kiedyś może znajdę:

ss_kamil190_06-27-16_thaq4.jpg

A za 10 sztuk części radiodetali otrzymamy bioradar:

ss_kamil190_06-27-16_anyh2.jpg

W Barze znalazłem jeszcze to:

  Pokaż ukrytą zawartość

Kolejny list (Dzikie Terytorium):

  Pokaż ukrytą zawartość

Schowek w Czerwonym Lesie (jest świetny :blink:):

  Pokaż ukrytą zawartość

Klucz:

  Pokaż ukrytą zawartość

Schowek na Agropromie (1-szej klasy):

  Pokaż ukrytą zawartość
Edytowane przez matri32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow
  Cytat

Одни находил в Рыжем лесу, в БТР-е (для грубой работы), вторые - на Янтаре, на заводе (для тонкой работы), третьи (для калибровки) - в Лиманске, на стройке.
Ещё одни инструменты попались на Свалке, в норе диггеров.

Rozwiń  

Tzn. że narzędzia są w Czerwonym Lesie, Jantarze, Limańsku i Wysypisku. Tak chociaż wynika z tego źródła: http://ap-pro.ru/forum/36-44326?s=тонк

Narzędzia do precyzyjnej pracy: (Jantar)

  Pokaż ukrytą zawartość

Jeszcze jedną informację znalazłem:

  Cytat

Лиманск - контейнеры за стройкой. Янтарь - на стропилах ангара с разрушенной крышей. Агропром - завод(база сталкеров), станки на втором этаже.

Rozwiń  

http://ap-pro.ru/forum/36-44326?s=инструмент

Narzędzia do podstawowej pracy: (Czerwony Las)

  Pokaż ukrytą zawartość

Narzędzia do kalibracji: (Limańsk)

  Pokaż ukrytą zawartość

Narzędzia do podstawowej pracy: (Agroprom)

  Pokaż ukrytą zawartość

Narzędzia do precyzyjnej pracy: (Dolina Mroku)

  Pokaż ukrytą zawartość

Narzędzia do precyzyjnej pracy (Bar):

  Pokaż ukrytą zawartość

Narzędzia do kalibracji (X-18): [pomieszczenie z pseudogigantem]

  Pokaż ukrytą zawartość

Narzędzia do kalibracji (Magazyny Wojskowe) [dach, budynek z Powarem]:

  Pokaż ukrytą zawartość

Edytowane przez matri32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

Trafił mi się dobry mod z szukaniem schowków, więc czemu miałbym tego nie robić. Skanery porostawiać, poszukać narzędzi, wycinać części mutantów, wymieniając je na pieniądze lub naboje, lub jedzenie, lub medykamenty u Sacharowa - te innowacje mnie wciągają.

A oto co wygrzebałem w plikach gry: (Na screenach są pokazane kody do skrytek i na jakiej lokacji może występować Talizman Snorka)

  Pokaż ukrytą zawartość

Schowki:

  Pokaż ukrytą zawartość

Schowek w anomalnej jamie (tzn. w anomaliach grawitacyjnych) [Kod: 34408]:

  Pokaż ukrytą zawartość

PDA w Kordonie:

  Pokaż ukrytą zawartość

PDA na Wysypisku:

  Pokaż ukrytą zawartość

List z połową kodu do sejfu w Czerwonym Lesie:

  Pokaż ukrytą zawartość

Klucz:

  Pokaż ukrytą zawartość
Edytowane przez matri32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

Schowki:

  Pokaż ukrytą zawartość

List (na Wysypisku):

  Pokaż ukrytą zawartość

Sejf (Dolina Mroku, farma):

  Pokaż ukrytą zawartość

Sejf (Dolina Mroku, fabryka):

  Pokaż ukrytą zawartość

Detektor Niedźwiedź (uniwersalny):

List:

  Pokaż ukrytą zawartość

Klucz:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Edytowane przez matri32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

Te kody działają nawet bez znalezienia papierków. Tak więc, jeśli ktoś chce się dobrze wyposażyć to trzeba tam zaglądać. Ostatnio znalazłem w sejfie snajperkę.

# EDIT

Znalazłem poradnik na stalkermod.ru: http://stalkermod.ru/forum/102-stalker-zolotoj-oboz/201777-zolotoj-oboz-2-gid.html

 

X-18:

  Pokaż ukrytą zawartość

Bar i MW:

  Pokaż ukrytą zawartość

Dzikie Terytorium (narzędzia do kalibracji!!!):

Edytowane przez matri32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

Anomalous Artifact Hunters dla Złotego Obozu 2

Autor: kamil190

Opis: Mini-dodatek, który zwiększa ilość artefaktów w anomaliach.

Link: https://yadi.sk/d/fX4cguDNt3sCr

Źródło: https://stalkeruniverse.stalkerteam.pl/index.php?topic=1095.0

Anomalous Artifact Hunters (Extreme Edition)

Link: https://yadi.sk/d/xKgjIyQGt4DA7

Screeny:

  Pokaż ukrytą zawartość

Schowki i inne:

  Pokaż ukrytą zawartość
Edytowane przez matri32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pacjent1972 - czy w tym pakiecie co jest na Mega, znajduje się już ten fix obowiązkowy? Czy dalej trzeba go samemu dodawać?

@matri32 - te screeny które wklejasz do poradników są z twojej gry? Bo lepiej byłoby je wklejać za pomocą forum. Bo z cudzego hostingu mogą zniknąć.

A jak cudzy hosting, to rób od razu przeprowadzkę. Bo i tak trzeba będzie to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak w kwestii formalnej ale niezobowiązująco ;) Ta część też jest planowana na kiedyś tam do spolszczenia jak już będzie finalna upatchowana itd.

Pierwsza część była całkiem ok jako takie wprowadzenie, a tu się widzę szykuje całkiem duży miodzik z tej części drugiej.

 

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 6.07.2016 o 14:22, kondotier napisał(a):

@pacjent1972 - czy w tym pakiecie co jest na Mega, znajduje się już ten fix obowiązkowy? Czy dalej trzeba go samemu dodawać?

Rozwiń  

Na MEGA jest mod i fix, instalacja fixa polegająca na skopiowaniu go do gamedaty chyba nie wymaga dodatkowego opisu. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniższa wypowiedź, to nie tyle odpowiedź na post @tom3kb, ale ogólna informacja dla wszystkich.

Na tłumaczenie cz1. mogłem się porwać samodzielnie. Ale już to co jest w cz.2, jest tak duże objętościowo, że jeśli ma zobaczyć światło dzienne w przyzwoicie krótkim czasie, tłumaczy musi być kilku.

A na razie z przyczyn losowych ( proszę nie wysnuwać żadnych teorii spiskowych ), poprzedni zespół ma problemy z zebraniem się.

Jakby ktoś nie wiedział, to informuję, że tłumaczenie moda jest bardzo męczące. Trzeba po każdym sporo odpocząć. Mamy już swoje lata.

A modów, kandydatów do tłumaczenia jest już kilka i każdy ma swoją grupę lobbującą. A nie każdy nadaje się do tłumaczenia, bo maniera autorów modów na ich "usamodzielnianie", wprowadzanie elementów głosowego sterowania zadaniami, uniemożliwia proste tłumaczenie, a wymaga przeróbki moda. A chętnych, posiadających takie umiejętności, na razie brak.

Ostatnio testowałem pod kątem tłumaczenia dwa mody. Alternatywę i Powrót. No i oba odpadły w przedbiegach. Alternatywa ze względu na nieusunięte do końca zabugowanie, a Powrót z powodu plików dźwiękowych. Jest ich do przeróbki ~~ 200 do 250. Głosów tak męskich jak i kobiecych.

Ten mod ocenię subiektywnie, jak w niego zagram.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 6.07.2016 o 15:33, kondotier napisał(a):

Poniższa wypowiedź, to nie tyle odpowiedź na post @tom3kb, ale ogólna informacja dla wszystkich.

Na tłumaczenie cz1. mogłem się porwać samodzielnie. Ale już to co jest w cz.2, jest tak duże objętościowo, że jeśli ma zobaczyć światło dzienne w przyzwoicie krótkim czasie, tłumaczy musi być kilku.

 

Rozwiń  

A no i spoko i coś już wiem :) Tak tylko chciałem się podpytać w związku, że cz.1 była PL. W sumie nie dziwie się, że ostatnio tak było ciszej w sprawie spolszczeń bo od jakiegoś chyba kwietnia o ile mnie pamięć nie myli to z 5 modów było spolszczonych. To faktycznie tłumaczom należy się odpoczynek.

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.