Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Kończę tego moda z wylotem przy przejściu z Darkscape na jakąś lokację o treści:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : .... - zew prypeci\gamedata\scripts\bind_stalker.script:621: attempt to concatenate field '?' (a nil value)
 

stack trace: THE END

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@matri32 - Błąd często ostatnio pojawiający się w rus modach. W treści pliku znajduje się litera, która w alfabecie łacińskim i grażdance wygląda tak samo. Np. "a" lub "c" itp.

Niestety, ale nasz system nie potrafi ich odróżnić i nie wiem dlaczego wyświetla je jako ???, a nie jako robaczki. Tyle tylko że związane jest to z kodowaniem pliku. Teraz ten plik jest kodowany jako ANSI, a nie wiem jak go przekodować.

Treść z lini 748:


function check_for_weapon_hide_by_zones()
	for k,v in pairs(weapon_hide) do
		if v == true then
			return true
		end
	end
	return false
end

Jeśli ktoś z oblatanych podpowie mi co oznacza to " 621: concatenate field '?' ", to spróbuję błąd usunąć.

Albo zrobi to sam. Załączam plik powodujący wylot.

bind_stalker.script

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ranger801 - na pewno ma. Tyle tylko, ze zawsze przy takim błędzie nasz system od razu pokazywał znaki jakich należało użyć. Ostatnio zamiast nich pojawiają się znaki ???.

Miał to niedawno pacjent1972 w modzie "Na życie". Log pokazywał mu znak zapytania. Zamiana litery w nazwie pliku na robaczka rozwiązała problem.

Jeśli do pliku z rozszerzeniem txt wstawisz wpis grażdanką i zapiszesz bez zmiany ANSI na UNIKODE, to po ponownym jego otwarciu, zamiast grażdanki znajdziesz ?????.

Zrobił bym to, tylko nie jestem w stanie ustalić, do jakiej litery z pliku odnosi się ten ? z loga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopalnia w Czerwonym Lesie:

ss_kamil190_07-14-16_1xu1w.jpgss_kamil190_07-14-16_m3urv.jpgss_kamil190_07-14-16_liuir.jpg

Po oddaniu Serca Sarkofagu możemy spokojnie przeczesywać ich teren:

ss_kamil190_07-14-16_fwulc.jpgss_kamil190_07-14-16_kfuxz.jpgss_kamil190_07-14-16_6duqi.jpg

I w końcu znalazłem garnek złota lub kufer złota:

ss_kamil190_07-14-16_csuj9.jpg

A po oddaniu Brodzie dostajemy 300000 rubli:

ss_kamil190_07-14-16_i5u3d.jpg

Mod jest niezły pod koniec, ale autor zrobił trochę za dużo misji z szukaniem schowków. Najgorszy błąd - woda w Rdzawym Jeziorze. Gdy chciałem wziąść narzędzia, to wpadłem do wody. Wczytałem zapis i nie wiadomo dlaczego leciałem w górę. Moja ocena - 3.9/5

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wyszło na to, że to nawet nie kufer ze złotem, a tylko szkatułka. W pierwszej części moda, było tego tyle, że kilku chłopa musiało to wlec. Skoro zostało tyle, że mieści się w szkatułce, "tragarze" musieli się chyba "podzielić' nadmiarem wagi.

Co dotyczy szukania schowków, tak zwyczajnych jak i kwestowych, to matri32 ma pełną rację. Jest to szukanie po omacku w najciemniejszą noc. Notatki z kodami dają jakie takie naprowadzenie, ale po znalezieniu kluczy mamy Zgaduj-zgadulę. Nie wiadomo do jakiego sejfu pasują, ani gdzie on jest. Trafić na niego można tylko przez czysty przypadek.

Klucze ponadto są tak poukrywane, że nawet wiedząc gdzie powinien być, natrafienie na punkt pokazujący go, jest bardzo problematyczne.

A notatki z kodami, to po Zonie rozwiał wiatr :037: . Możesz koło takiej przejść, a nie wiedząc że tam jest, nie zauważyć.

Inna sprawa, że notatki i klucze nie mają wpływu na fabułę. Można znaleźć lub nie. Tyle tylko że jak nie znajdziemy, nasze wyposażenie będzie bardzo ubogie.

A losowy spawn w schowkach, może być tak jak jest u mnie, nieprzychylny dla gracza. Kiedy rosyjski gracz robiący poradnik, juz na początku znajdował uniwersalnego Welesa i SEVĘ, to ja miałem w tych samych schowkach jakieś nic nie znaczące barachło.

@matri32 - powiedz, czy u ciebie też była taka sytuacja po postawieniu skanerów artefaktów, że anomalia sygnalizowała ich obecność, a w rzeczywistości ich nie było? Gram bez fixa na ich zwielokrotnienie.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

powiedz, czy u ciebie też była taka sytuacja po postawieniu skanerów artefaktów, że anomalia sygnalizowała ich obecność, a w rzeczywistości ich nie było? Gram bez fixa na ich zwielokrotnienie.

U mnie tak jest, jednak ja to zwaliłem na detektor, ze względu na to że nie chce mi się szukać schowków mam tylko Niedźwiedzia do elektrycznych anomalii. A im lepszy detektor tym więcej artefaktów wykrywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier U mnie też tak samo, np. w anomalii Owrag na Kordonie; jest napisane, że są, ale ich nie ma. Nie wiem dlaczego, ale jak dodawałem mod do czystego Zewu, to było.

A co do detektorów, to tutaj jest plik, który dodaje Wielesy u Sacharowa (wszystkie 4): trade_saharov.ltx

Wkleić do gamedata/configs/misc/trade, kupić i chodzić po Zonie i szukać artefaktów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba moja gra w tego moda się skończyła. Nie mogę postawić skanerów na Kordonie, bo po wejściu na niego nie mam tych znaczków gdzie je stawiać i po dotarciu wg opisu zadania, nie pojawia się opcja stawiania.

A od Sacharowa na Kordon szedłem bez robienia innych zadań. Mam Gąsienicę po skoku w bąbel. Poszedłem do tunelu, w lokomotywie był piękny art i stop. Dla skanera nie ma miejsca.

Wszedłem ponownie z Wysypiska na kordon i znaczników też nie mam.  A powtarzać gry od Sacharowa nie mam ochoty. Bo musiałbym jeszcze raz do Rudego i Niedźwiedziego Zakątka leźć.

@Ranger801. Jak będziesz na wysypisku, to wejdź na dźwig przy hangarze. Tam jest uniwersalny Niedźwiedź. On mi uaktywnił arty w bagienku koło betonów.

ss_user_07-14-16_19-48-07_(garbage).jpg

DODANO: Mam prośbę do obu. Załączam mój zapis na Wysypisku, tuż przed przejściem na Kordon. Sprawdźcie, czy u was po przejściu na Kordon, pojawią się w tunelu i "owragu" znaczki dla skanerów. Jeśli tak, poproszę o zwrotny zapis.

p 350 tele na kordon.7z

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He, he. Już naprawiam błąd.

p 350 tele na kordon.scop

@Ranger801 - Niedźwiedzia znalazłeś? W Poradniku zrobionym przez matri32, są mapki z zaznaczonymi schowkami. Ja sobie te screeny pobrałem do siebie i przed wejściem na jakąś lokację wyświetlam na ekranie. A w trakcie gry, zrzucam grę na pasek i widzę czy w moim pobliżu są jakieś schowki. Szczególnie jest to przydatne przy szukaniu radiodetali (fioletowe), oraz notatek z kodami i kluczy(czerwone). Są poznaczone na kolorowo. Wklejam jedna z mapek do oceny.

Rudy i limansk.jpg

Mając takie podpowiedzi, wie się gdzie szukać, choć i tak znalezienie, ze względu na sposób ukrycia nie będzie proste. Np. w Niedźwiedzim zakątku szukałem pod nogami, a schowek był na drzewie.

A w kryjówce kopaczy klucz był tak wsadzony pod materac, że właściwe ustawienie GG trochę mi zajęło.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę bardzo, skanery rozstawione:

c.scop

Znaczników nie było, lecz pamiętałem gdzie trzeba je rozstawić.

Zdobyto: 2 artefakty

Utracono: Manierka z wodą, kilka sztuk amunicji 5.45, bandaż

Co do Uniwersalnego Niedźwiedzia, tak zdobyłem go. A co do mapy schowków, chyba skorzystam, choć oprócz detektorów nie narzekam na sprzęt. Zabijam nożem co poskutkowało przyzwoitą ilością amunicji i osiągnięciem:

ss_ranger_07-14-16_19-52-36_(k01_darkscape).jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ranger801 -Dziękuje bardzo za pomoc. Ciekawe jak na takie coś zareaguje Sacharow :052: . Z Twojego sava uruchomiłem moda i w "owragu" mam sygnalizację arta. Przy okazji otworzę sejf, który tam się znajduje :020:.

Mam jeszcze takie pytanie. Dotyczy radio części dla Kardana. Większość można znaleźć bez problemu, ale ja już straciłem orientację, które znalazłem a które nie. Czy jesteś w stanie zrobić takiego patcha, który zmniejszałby potrzebę dostarczenia Kardanowi 100% radio detali, o połowę. Teraz trzeba znaleźć po 10, a odnalezienie po 5, zmusiłoby do szukania, ale nie byłoby przegięciem.

Oczywiście, w razie tłumaczenia, w wypowiedzi Kardana trzeba będzie zmienić treść o ich ilości. A teraz z patchem wystarczyłaby tylko informacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest już prawie 23. więc sprawdzę jutro. Przy oddawaniu części Kardanowi, nie ma żadnych miedzyrozmów. Była jedna na początku, a teraz przychodzimy sami kiedy chcemy i dajemy mu części, a on kasę.

Jaki jest efekt i tak dowiem się dopiero jak wrócę do Barmana. Na razie gnębi mnie oszust Sidorowicz, a i na Jantar do Sacharowa trzeba zajrzeć, zanieść mu części mutantów. Bo bez części radiowych dla Kardana i części mutantów dla Sacharowa, nie będzie bioradaru.

DODANO.  No, patch na mniejsza ilość detali dla Kardana zdał egzamin. Jest wniosek, aby przy stosowaniu tego patcha, tych detali od razu nie dawać Kardanowi, a sobie odkładać w schowku ( np. tym znalezionym w na zapleczu baru, za kratą z częściową zasłoną. Wskoczyć przez otwór nad drzwiami. ), bo się wie jakich mamy dość, a których brakuje. Kiedy podszedłem z następnymi ( mniej niż 100%) skrypt zaskoczył i po dobie dostanę bioradar, ale nie  zaprogramowany.

Program zrobi to Sacharow, jak mu przytargam części mutantów które sobie zażyczył. Ten przynajmniej uczciwie chce po 1 sztuce. Ale mając rozeznanie, chyba bioradar dostanę tradycyjnie tuż przed końcem gry, bo trzeba części mutków osiągalne tylko przy wykonywaniu zadań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.06.2016 o 20:15, pacjent1972 napisał:

zolotoy_oboz_2_2_300.jpg

Tytuł: Złoty Kufer 2 (Сталкер Золотой Обоз 2)

Autor:  !SkIF! (_S_k_i_F_)

Podstawka: Zew Prypeci 1.6.02

 

 

Nie ma CoP w wersji 1.006, 1.000, 1.002, 1.001. Te wersje to do Cienia Czarnobyla. U Zew Prypeci są wersje 1.6.01, 1.6.02

Edytowane przez matri32
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.