Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

da54019a41993.png.14c038e208368f547a1103e626ac062d.png

Tytuł oryginalny: Контракт на Хорошую Жизнь
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02   
Data premiery: 01.07.2016 r.
Autorzy: V.I.V.I.E.N.T. Team
Autor spolszczenia: @gawron
Śr. długość rozgrywki: (ok. 7 godzin)


OPIS:

Spoiler

Kontrakt na Dobre Życie to mod fabularny do Zewu Prypeci, w którym jako najemnik o ksywce Ponury weźmiemy udział w specjalnej operacji. W skład grupy wchodzi dziesięciu doświadczonych najemników, jednak tuż przed lądowaniem w Zonie wszelkie plany misji runęły. W tym momencie rozpoczynają się najważniejsze wydarzenia, które będą nieprzychylne dla grupy najemników, a dla graczy staną się początkiem przygody.

Głównym elementem fabuły jest jej nieliniowość; ukończenie gry będzie często zależne od podejmowania kluczowych decyzji.


Cechy moda:

  • Nowa fabuła z nieliniowym rozwojem wydarzeń; 
  • Aktorstwo głosowe; 
  • Zadania poboczne; 
  • Cutscenki;
  • Lekkie zmiany w silniku gry; 
  • Poprawiona grafika; 
  • Znane, ale nieco zmienione lokacje; 

Zachęcamy również do zapoznania się z pozostałymi projektami autorów Kontraktu na Dobre Życie: 

GALERIA:

Spoiler

imageproxy (2).jpg  imageproxy (3).jpg

imageproxy (1).jpg  imageproxy.jpg


Przegląd moda od Ap-Pro:

 

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Zew Prypeci 1.6.02.


2. Pobrane i wypakowane archiwum (hasło: 1488228) moda (gamedata, bin, fsgame.ltx ) umieszczamy w głównym katalogu gry. 


3. Dodajemy spolszczenie moda (gamedata) oraz dwa fixy.
 

gamedata/textures/item należy usunąć dwa pliki item_с4.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod, fixy oraz spolszczenie: 

  • Google Drive - [KLIK]

Pomoc techniczna oraz testy spolszczenia: @Ranger801, @Anatolij.


Linki zapasowe:

Spoiler

 


Źródła: new_AP-PRO_LOGO.png.aba0a3e476d400f89ebcc83f4ed08bdb.png  stalkermod.jpg.8090220402bc69c0080c4ca2946c79bb.jpg

  • Dodatnia 17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • pacjent1972 podpiął/eła i promował(a) ten temat

Odpalamy moda:

Przy próbie odpalenia możemy mieć taki wylot:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : file_handle_internal(file_name, *buffer_size, file_handle)
[error]Function      : FileDownload
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 169
[error]Description   : can't open file : 
[error]Arguments     : e:\zew\zew\gamedata\textures\item\item_?4.thm

Usuwamy z folderu j/w plik item_?4.thm

Problem naprawiony dzięki @kondotier. Nie usuwamy pliku a zmieniamy jego nazwę. Tu gotowy zmieniony plik do pobrania: item_ń4.thm Który wklejamy do gamedata/textures/item.

... i odpalamy moda bez problemu.

xrEngine_2016_07_02_10_20_15_597.jpg

ss_stanley kwasiu_07-02-16_08-03-41_(labx8).jpg

ss_stanley kwasiu_07-02-16_08-04-10_(labx8).jpg

ss_stanley kwasiu_07-02-16_08-05-32_(labx8).jpg

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie, usunięcie pliku z loga błędu spowoduje w dalszej grze braki itemu i możliwe wyloty. Trzeba wejść do katalogu z tym plikiem. Zamiast " ? " będzie rosyjska litera. Trzeba ja podmienić na "robaczka".

Sądzę że można ją uzyskać po wklejeniu grażdanki do pliku tekstowego otwartego w NP++ i kodowanego dla win1251.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie nie mam nastroju na ściąganie nowych modów. Chcę dokończyć grę w Powrót na v.1.0006 (na v.1.0004 miałem buga nie do przejścia), a potem zrobić sobie małą przerwę. Mały przesyt modami i na dodatek lato.

Trzeba więcej czasu sobie poświęcić.

@pacjent1972- Masz moda postawionego, więc jesteś tym, który najszybciej może to zweryfikować. Zobacz jako to litera, a następnie znajdź ją Win Merge w jakimś pliku tekstowy, zapamiętaj jej  miejsce i otwórz porównywalny plik kodując na 1251. Będziesz ją miał jak na tacy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od autora moda:

Czytam wasze opinie i spostrzeżenia, staram się notować znalezione przez was błędy. Ponieważ w tej chwili nie mam możliwości zrobienia fixa, pozostaje mi tylko obserwować i robić notatki. Postaram się o wydanie fixa już wkrótce. Pozdrawiam.

Źródło: ap-pro.ru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy fix do moda 07.07.2016:

--07.07.2016
1)Wyłączone kołysanie kamery.
2)Odblokowany dostęp do zmiany kąta widzenia przez konsolę (fov_factor).
3)Poprawiona pogoda.
4)Naprawiony błąd możliwości wyjścia z Agropromu.
5)Poprawione teksty.
6)Poprawione charakterystyki broni.
7)Poprawione ustawienia grafiki, niektóre opcje są odblokowane.
8)Poprawione obrażenia w grze.
 

Link do fixa: http://ap-pro.ru/go?https://yadi.sk/d/5BI84_0lt6bKd

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Menu moda wita nas klimatyczną muzyką i filmikiem wideo w tle opcji zamiast standardowego statycznego tła. 

Po krótkiej "strzelance" w Lab X-8, akcja przenosi się do Rudego Lasu, gdzie poznajemy grupę najemników (10 chłopa razem z nami), której będziemy częścią. Dziwne okoliczności awarii helikoptera, którym lecieliśmy nie sprzyjają wspólnemu poznaniu. Szybko ulega to jednak zmianie kiedy ratujemy cały oddział, zabijając kontrolera, niespodziewanie pojawiającego się u wejścia do tunelu (prawie cały... jeden z najemników popełnia samobójstwo). Dalej kierujemy się razem z oddziałem w kierunku obozu przy szybie kopalni...   

Poniżej wideo z pierwszych lokacji moda:

Spoiler

 

Przed wejściem do tunelu w Rudym Lesie, warto rozejrzeć się po okolicy - wyciągając detektor poszukujemy artów, znajdziemy też trochę apteczek, bandaży, jedzenia i wodę (Ponury ma chyba ciągle kaca, bo pije wodę jak smok) oraz znajdujemy pod ciężarówką Grozę z amunicją (z niej zabiłem Kontrolera z tunelu). U Skalpela bierzemy zadanie na medykamenty, a technik oddziału wyremontuje nam za darmo broń i ekwipunek.

Później po zabiciu pijawek, kiedy rozbijemy się obozem przy szybie kopalni warto też przeczesać okolicę. Znalazłem taki ekwipunek: (w tym kilka ciekawych notatek i fleszek)

Spoiler

eXOOZBx.jpg

Mod ma autorskie przerywniki wideo + rosyjskie audio, co z klimatyczną muzyką i atmosferą moda tworzy wspaniałą atmosferę... Wracam szukać legowiska pijawek dla Salomona:offtheair:

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz po rozmowie z Nabojem (dowiadujemy się ciekawych faktów), otwiera on nam przejście Rudy Las => Agroprom.

Pomimo że w RL jest co robić, warto poszwędać się po Agro - możemy znaleźć na lokacji trochę lekarstw, a także karabinek AR-15 przy ciele zabitego stalkera niedaleko bazy "Powinności" oraz schowek z amunicją (skrzynia na piętrze fabryki INB) i uszkodzoną Sevę (którą za darmo wyremontuje nam nasz technik z oddziału najemników):

Spoiler

iWblc1j.jpg

XZul2M3.jpg

7qXNJiT.jpg

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakończyłem właśnie "Kontrakt...". Nie było by w tym nic szczególnego poza tym, iż jest to mój pierwszy mod całkowicie po rosyjsku, który udało mi się ukończyć.

Mod stoi wartką akcją, bez przegadanych momentów - treści raczej jest niewiele, lecz spełnia ona swoją rolę, mianowicie poznajemy dość ciekawą historię grupy najemników, obfitującą w niespodziewane zwroty fabuły. Do eksploracji będziemy mieli Lab X8, Rudy Las, Agroprom, Limańsk, Katakumby i tunel D6 (nazwa nie przez przypadek nawiązuje do tunelu z uniwersum Metra). Ostatnie dwie to autorskie lokacje moda, bardzo klimatyczne.

Rozgrywka raczej należy do łatwych (podpowiedzi w postaci jasno wypisanych wskazówek i celów, typu idź, przynieś, wykonaj), więc nawet mniej doświadczeni stalkerzy poradzą sobie z tym modem. Ciekawie prezentują się walki ze snorkami (celnie skaczą na nas, co idzie boleśnie odczuć) i pijawkami (szybsze niż w podstawce i wytrzymalsze).

Optymalizacja bez zarzutu - jest bardzo stabilnie i bez wylotów. Mod jest raczej krótki - ukończenie go zajmie ok. 25-30h. 

Moja ocena poziomu trudności: "Kontrakt na dobre życie" - złożoność fabuły i związane z tym ewentualne problemy: 2/5, poziom trudności rozgrywki: 2/5.

Kilka zrzutów ekranu z mojej rozgrywki:

Spoiler

37RKAw3.jpg

RPfVB03.jpg

7AVds8l.jpg

DKQQUMC.jpg

ltlIk18.jpg

7Dt4EWQ.jpg

 

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny rozumiem że każde tłumaczenie jest jakby nie patrzeć czasochłonne (mniej lub bardziej), ale z tego co zauważyłem na ekranie rozmów z postaciami "fabularnymi" (pomijam NPC-ów, którzy posiadają standardowe, nic nie znaczące dialogi) jest może z ok. 40.

Do tego dochodzą informacje ekranowe (tu ciężko podać liczbę..., zważywszy że zadań nie ma wiele to tych info też prawda?), i ok. 20 autorskich dialogów głosowych (audio) - niektóre to pojedyncze zdania, większość kilku zdaniowe dialogi.

Mod na ap-pro.ru dostała jak na razie średnią ocen 4.3, więc myślę że i u nas się przyjmie dobrze. Nie wiem jakie doświadczenie i dorobek  ma w modach zespół V.I.V.I.E.N.T-TEAM (twórcy moda), ale jeśli wydadzą coś dłuższego, to biorę w ciemno:D

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Odpaliłem, pograłem i mod mnie zaciekawił. Tym bardziej że głównym bohaterem jest najemnik Ponury, o którego istnieniu i działaniach dowiedziałem się, grając w "Bóg z nami" autorstwa tej samej ekipy - Vivent Team. Mod momentami nie łatwy, stabilny z nową ciekawą fabułą, ładny graficznie. Krótko mówiąc, na dzień dzisiejszy nic nie stoi na przeszkodzie, abym wziął się za jego spolszczenie. Jest po angielsku, czemu nie miałby być po polsku:).

Parę screenów:

e40259dbf96ab3c53ed025908e1a42ec.jpg

Spoiler

ea02cdbe8325da84ca4cabb727efcc00.jpg

2222635f2ff36dc55f7e05d8178c9203.jpg

00defe1adc20feb4b1d783c57ccbe235.jpg

2726b614cfa70ad78ad377227d13d769.jpg

ec0100515a88610aec2ba6108865e607.jpg

 

  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą też dotarłem do końca moda. A właściwie fragmentu moda. Poniżej screen z ostatniego elementu gry.

ss_user_11-05-16_14-28-16_(lab_xs).jpg

Po nim jeden z bardzo często występujących filmików i czarny ekran z napisem. który w wolnym tłumaczeniu brzmi " Będzie dalszy ciąg".

Popatrzyłem w pliki moda i jest ich sporo więcej niż ten mod potrzebuje. Zawarte w nich dialogi wskazują, że będą nowe lokacje, nowe zadania na już istniejących i mod się mocno wydłuży.

Czyli że, przeczucie w trakcie gry mnie nie zawiodło. Te wskakujące znienacka filmiki, to zastąpienie niedokończonych fragmentów moda filmową informacją. A na razie jest to wersja testowa dla tego co już zrobiono.

A skoro to nie jest pełny mod, nie ma sensu wystawiać mu jakiejkolwiek oceny. Jest grywalny, bezwylotowy. Początek moda zapowiada ostre strzelania, ale w grze jesteśmy zmuszeni tylko oczyszczać sobie drogę od mutantów, czasem spawnujących się bardzo upierdliwie. Prawdziwą strzelankę mamy tylko jedną i króciutką.

No i pytanie do potrafiących dokonywać poważniejszych niż zmiana udźwigu ingerencji w skrypty moda. Tak samo jak w Pajęczynie kłamstw, mamy manierkę z trzema łykami. Możemy dokupić jeden łyk, dwa lub trzy, dające pełną manierkę. Ale mając ją napełnioną w 2/3 lub w 1/3 , dokupując brakująca część nie mamy pełnej manierki, lecz tyle ile kupiliśmy. Czy da się to naprawić? Tak aby w manierce pojawiała się ilość sumaryczna?

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Anton Gorodecki napisał:

Jak najbardziej jest to pełny mod

Zgadzam się Antonie.

@kondotier, nie przyjrzałeś się dokładnie plikom, gdybyś to zrobił, zauważyłbyś, że autorzy ułatwili sobie życie. W kilku przypadkach wykorzystali całe duże pliki Zewu Prypeci, dopisując po kilka, kilkanaście linii tekstu dla moda. Dla przykładu, w st_dialogs_jupiter liczącym blisko 4 tys. linii dla moda dopisano dokładnie sześć. Nie jest to pierwszy przypadek, z którym się spotkałem, gdzie mod nie wykorzystuje całych plików tekstowych. Tak, że nie jest to wersja testowa, nie będzie nowych lokacji, ani mod się nie wydłuży, ponieważ został ukończony. Śmiało możesz wystawiać mu jakąkolwiek ocenę.

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko na Agropromie miałem takie osobliwe wrażenie że lokacja została wciśnięta trochę na siłę, tak do pobiegania i pozbierania sprzętu. 

Na rosyjskich forach co poniektórzy użytkownicy przypisali temu modowi nazwę 'stalkerskiej wersji Call od Duty', ale to oczywiście pełne prawo tych, którzy go ukończyli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.